Imperium Galactica III: Genesis

Imperium Galactica III: Genesis

2001. július 7. 03:26, Szombat
Milyen tulajdonságok alapján különböznek majd az űrhajótípusok egymástól? Néhány példát említenétek?

Habár az űrhajók öt nagyobb hajóosztályba sorolhatók, a játékban minden egyes hajó egyéni (szabadon konfigurálható). A hajók képességeit egyénileg állítjuk össze (lehetnek lassabbak, gyorsabbak, eltérő módon képesek kitérni a lövések elől, fegyverzetük irányulhat a rombolásra, megbénításra, valamint az erőpajzsok lebontására).

Mit értettetek azon, hogy a kutatás és a fejlesztés új koncepciójával találkozhatunk majd? Hogyan lehet majd megszerezni, illetve hasznosítani az idegen technológiákat?

A megszokottól eltérőek lesznek az erőforrások, az összes projekt reális és hihető idő alatt zajlik majd le. (pl. egy komolyabb kutatás akár 20-30 évig is eltarthat.) Az idegen technológiákat a küldetésekben lehet megszerezni. (ill. tulajdonképpen a "csatákban", csak a küldetések egy része csata nélkül is megoldható) Hasznosításuk a következőképpen történik: tudósaink megfejtik, elemzik ezeket a technológiákat (zsákmányolt berendezéseket) egy-egy általunk elindított kutatási projekt keretében. Ahogy a projekt zajlik, előállnak olyan elméletekkel, mely elméletekre alapozva a mérnökeink újabb technológiát fejleszthetnek ki. (amiket már mi is tudunk hasznosítani, és ebből a technológiából készülnek el azok a berendezések, amelyekből az űrhajóinkat felszereljük)

Klikk ide!    Klikk ide!

Milyen lesz a 6 idegen faj, és miben különböznek majd (illetve az őket irányító Mesterséges Intelligencia miben viselkedik majd másként)?

Erre a kérdésre sokoldalnyi dokumentáció lenne a válasz, ezért csak irányvonalakat tudunk mondani: a fajok külsejükben, viselkedésükben, kultúrájukban hihetőek lesznek, hiszen meg kell felelniük annak a követelménynek, hogy ez egy tudományos, fantasztikus játék. :) A különböző fajokhoz tartozó mesterséges intelligencia egészen másként reagál ugyanazokra a helyzetekre, és természetesen a játékos feladata lesz majd kiismerni az idegen fajokat és visekedésüket.

Mennyire lesz lineáris a játékmenet?

Tulajdonképpen ez csak a játékos stílusától függ: aki csak a küldetésekre és a történetre összpontosít, annak elágozásokkal és döntési helyzetekkel teli lineáris játékmenet lesz. Az, aki inkább a stratégiára (birodalomépítésre) fektet hangsúlyt, az a linearitást csak annyira fogja érezni, hogy a játéknak lesz egy kezdete, meg lesz egy vége.

Ha már szóba hoztátok a multiplayer módot is támogató majdani kiegészítőt, mit lehet róla tudni (mikor érkezik, milyen többjátékos lehetőségeket terveztek)?

A játékosnak egészen más játékmenetre van szüksége single/multiplayer módban, de mivel egyikben sem akartunk kompromisszumot kötni, a multiplayer erősen különbözni fog a single módtól, és egészen másra fog összpontosítani. Mindenesetre próbáljuk kihozni a maximumot mindkettőből.

Klikk ide!    Klikk ide!

Lehet már tudni, milyen konfiguráción fog futni az IG3, vagy ez a kérdés még túl korai?

Az optimális konfiguráció Pentium III 500 MHz 32 Mbytos GeForce 2 videokártyával, de kisebb teljesítményű gépen is működni fog.

Hol tartotok az IG3 fejlesztésével?

A csaták és a taktikai rész még finomításra szorul, ami a taktikai AI-t illeti, a fejlesztők már most nem tudják megverni, finomítani kell, hogy verhető legyen. :) A stratégiai rendszer részletesen ki van dolgozva, de még programozás előtt áll.

Az örök kérdés: lesz-e magyar nyelvű verzió?

Természetesen lesz magyar nyelvű verzió.

Lesz-e játszható demó, és mikor?

Igen, ősszel.

Klikk ide!    Klikk ide!

Mikor kerül majd a (hazai) boltokba az Imperium Galactica III: Genesis?

A külföldi megjelenéssel egyidőben jut el a hazai játékosokhoz.

Van-e valami, amire nem kérdeztem rá, de feltétlenül el akarjátok mondani a játékkal kapcsolatban?

Az IG3 elkészítésekor a legfontosabb motívum számunkra, hogy egy átgondolt, logikus, emberléptékű játékot készítsünk, ami olyan élményt nyújt a játékosoknak, mintha megnéznének egy sci-fi filmet a moziban, vagy elolvasnának egy jó sci-fi regényt. Elgondolkodtató elemeket is találhatunk, sőt még akár filozófikus mélységet is felfedezhetünk benne. :) Ez természetesen nem jelenti azt, hogy elvisszük a játékot a hardcore irányába. :)

Köszönjük hogy időt szakítottatok ránk, sok sikert a fejlesztéshez, hajrá Magyarország!

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások