Icewind Dale 2 interjú

Icewind Dale 2 interjú

2002. április 6. 18:32, Szombat
Hogyan kapcsolódik a folytatás sztorija az első részhez?

A történet egy generációval később játszódik az első rész eseményeihez képest. Az eredeti játékban szereplő karakterek azóta vagy visszavonultak, vagy már teljesen máshol kalandoznak. Ennek ellenére találkozhattok majd pár ismerős helyszínnel, így például ismét láthatjátok majd Kuldahar városát, és azt, hogy hogyan változott az eltelt több mint harminc év során. Néhány karakter is megmarad az első részből, példának okáért Oswald Fiddlebender a gnóm léghajókapitány/alkimista, és rajta kívül lesz még pár ismerős arc.

Klikk ide!    Klikk ide!

Milyen új fegyvereket és tárgyakat használhatunk majd az Icewind Dale 2 -ben?

Több mint száz új fegyver/tárgy található a játékban, és még száz a speciális Heart of Fury - módban. A HoF tulajdonképpen egy különlegesen brutális nehézségi fokozat, amit kizárólag a kőkemény CRPG-profiknak ajánlunk. Szadisztikusan nehéz- de az itt található tárgyak megérik a küzdelmet, higgyétek el.

Beszéljünk egy kicsit az új varázslatokról. Van esetleg személyes kedvenced közülük?

Jó pár új varázslatot alkalmazhatsz majd, az én személyes kedvenceim, az offenzív Gedlee’s Electric Loop és a defenzív Aegis. Nagyon jó varázslat mind a kettő, az Aegis például +15 bonust ad sav ellen, +2-őt minden mentődobáshoz +15°% magic resistance-et, plusz a Stoneskin, a Minor Globe of Invulnerability és a Free Action varázslatok összes pozitív hatását is rárakja a mágusra a varázslat időtartamára.

Klikk ide!    Klikk ide!

Milyen új fajok és karakterosztályok között válogathatunk az ID2-ben?

Egy új válaszható faj lesz a játékban (a fél-orkok), de kilenc alfaj is elérhetővé válik, melyek nagy segítségedre lesznek majd abban, hogy a szívedhez leginkább közel álló karaktereket alkothasd meg. Játszhatsz például Aasimar-t (ez egy emberi alfaj), vagy dark-elfet (őket gondolom, nem kell bemutatnom, hisz minden rajongó jól ismeri a Mélysötét hírhedt Drow-jait) Nagy gondot fordítottunk arra, hogy az új fajok kellően kiegyensúlyozottak legyenek, azaz ne legyen több előnyük vagy hátrányuk mind az eddig választható teremtményeknek.

És mi a helyzet a karakterosztályokkal?

A harmadik kidású D&D-ből átvettük a Barbarian, Monk, és Scorcerer karakterosztályokat, sőt minden osztályban kit-ek közül is válogathatsz - kivéve a mágusokat. A kit-ek kicsit olyanok, mint az alfajok, tehát lehetővé teszik, hogy tovább specializáld/finomítsd a karaktered képességeit. Lesz pár nagyon érdekes kit, például a Riddlemaster (egy olyan speciális bárd, aki az ellenfelek megtévesztésének-megzavarásának mestere) vagy a Dreadmaster of Bane, egy velejéig gonosz, speciális pap kit.

Klikk ide!    Klikk ide!

Tartani tudjátok a májusi megjelenést?

Igen, jelenleg úgy néz ki, hogy addigra mindennel kész leszünk. Persze közbejöhet még bármi, a játékfejlesztésnek számtalan olyan buktatója van, ami egész egyszerűen nem lehet előre tervezni, de még ezt ismerve is nagyon jól állunk a játékkal. Ha mondjuk holnap leég az egész Black Isle iroda, akkor valószínűleg bajok lesznek a megjelenéssel, de minden más esetben tartani tudjuk a határidőt ... :)

Tervezitek demo kiadását a megjelenés előtt, és ha igen, akkor mit fog tartalmzni?

Jelenleg nem tervezünk demot, de ez még változhat. Ha csinálunk ilyesmit, akkor valószínűleg a játék első pár helyszínét fogja tartalmazni, hogy a játékosok belekóstolhassanak egy kicsit az Icewind Dale 2 nyújtotta élvezetekbe.

Klikk ide!    Klikk ide!

És végül: tudnál nekünk mesélni valamit arról, hogy mi lesz a következő játékotok?

Maradjunk annyiban, hogy olyasvalami, amit senki sem várna tőlünk, és abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy része lehetek a fejlesztésének. Már nagyon várom, hogy belevágjunk, és remélem, hogy hamarosan többet is mondhatok majd róla nektek.

Köszönjük a beszélgetést, Doug!

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások