Max Payne 2: The Fall of Max Payne

Max Payne 2: The Fall of Max Payne

2003. november 10. 01:20, Hétfő
Két féle bullet time mód van. Az egyik a shootdodge, azaz a golyóelkerülés. Ez annyit tesz, hogy egy hátra előre, vagy oldalra vetődés erejéig lassul le az idő, persze itt is lesz kb. 4 másodpercünk, hogy leadjunk 5-6 lövést. Nagyon hatásos tud lenni, mikor egy sarok mögül ugrunk így ki és mondjuk újra fedezékbe érkezünk, mivel esély nincs arra, hogy valaki is eltaláljon minket. A másik bullet time az a teljes, amit a jobb klikk megnyomásával aktiválhatunk. Egy homokóra jelzi, hogy mennyi van még hátra a lassításból, amit ki be kapcsolhatunk kedvünk szerint. Ha egy nagyobb mészárlást csinálunk, akkor meg is többszörözhetjük az idejét, mert minden gyilkossággal növekszik valamivel a rendelkezésre álló idő. A bullet time módban az effekteket teljesen újraírták, és ha átkapcsolunk, akkor a színek barnásabbak lesznek, minden kicsit elmosódik, és ráadásként ha kifogy a lőszer, akkor hősünk Neót megszégyenítő mozdulatkombinációkkal tölti újra fegyverét.

Klikk ide! Klikk ide!

Bullet time, valósághű textúrák, arcmimika, élethű torkolattüzek, motion blur, hihetetlen karaktermozdulatok, profin megszerkesztett terep, és még sorolhatnám mindazokat, amik miatt leesik az ember álla, mikor elkezd játszani a Max Payne 2-vel. Ha lehet ilyet mondani, akkor a gépigény egyáltalán nem magas ahhoz képest, hogy mit ad cserébe. A legszebb kidolgozottságú grafika, amit valaha is láttam. Sokszor már fotorealisztikus részletek, mind a terepben, padló, fal, illetve mind a karakterek mozdulataiban, arcvonásaiban.

Van persze néhány szereplő, aki nem sikerült olyan jól, de az öregedő Max Payne figurája egyszerűen fergeteges. Összesen körülbelül 30-40 különböző karakterrel futhatunk össze a játékban, ezek közül természetesen van pár egyedi személy, a főszereplők. Amikor először (és legtöbb esetben utoljára is) találkozunk egy kicsit A ravasz, az agy...-szerű módon mutatja be a játék. Képkimerevítés, név feliratozása az arc alá. Ezek az apróságok tovább növelik a játék hangulatát.

Klikk ide! Klikk ide!

A folyosók, termek és egyéb helyek textúrázása szemetgyönyörködtető, nagyon sok különböző textúrával találkozunk, és mikor a 23. elméletileg ugyanolyan szobába megyünk be, ott is van valami újdonság, és nem csak másképp rendezték be őket.

A pályákon, mint ahogyan az első részben is, sok tárgy interaktív, bár sok értelme nincs csapot nyitogatni, zuhanyozni vagy éppenséggel lehúzni a WC-t. Persze legalább néhány poénnal több van a játékban.

Klikk ide! Klikk ide!

Természetesen mindennel be lehet telni egy idő után, és így van ez a gyönyörű grafikával és az izgalmas történettel is. Elég hamar végig lehet vinni, emiatt veszélyben van a játék értéke. A készítők ezért döntöttek úgy, hogy kiadják szinte azonnal a modszerkesztőt, amivel fegyvereket, karaktereket és egész pályákat, küldetéseket is össze lehet rakni.

Ezzel együtt a Max Payne 2 valószínűleg sokáig nem fog eltűnni a HDD-kről, hiszen már jelenleg is több mod közül választhatunk, így például biztosan hamarosan megjelenik az első részhez is elkészült Kung-Fu mod, illetve ami már napvilágot is látott, az a Matrix mod. Akár egy Half-Life vagy egy Doom mod is készülhetne addig, amíg várakozunk ezekre a játékokra. Ezen kívűl az alapjátékban is szerepel pár kiegészítő játékmód, amiket érdemes átélni újra és újra.


 1 2 [3] 4 5  Következő oldal >>


Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások