Max Payne 2: The Fall of Max Payne

Max Payne 2: The Fall of Max Payne

2003. november 10. 01:20, Hétfő
Grafika: Ezt már nem kell tovább ragozni. Egyszerűen tökéletes. Szép fények, füst, emberek, fegyverek, táj, homály. Van minden. Arra figyeljen mindenki, hogy annyira ne merüljön el, egy-egy csodaszép textúrában, mert esetleg agyonlőhetik közben.

Kezelőfelület: Nagyon okosan a fejlesztők szinte semmit sem változtattak az előző játék menüjén, a felépítésen és az irányításon sem. Ezzel együtt ez egy tökéletesen átlátható struktúra, semmi felesleges nincs benne, az irányítás pedig teljesen kézre áll, habár lehet változtatni rajta esetleg azoknak, akik valami sajátos kiosztást preferálnak, de ez teljesen felesleges.

Játékmenet: Sajnos ugyanazt tudom majden ide írni, mint amit írtam volna az első részhez. Izgalmas, lélegzetelállító történet, kemény akció, de igazából rövid. Remélem a modok és minden egyéb extra ellensúlyozza majd ezt a hiányt. Persze tudni kell, hogy egy Single player (egyjátékos) játék mindig rövid lesz. Vagy ha nem akkor unalmas. Ebben a dilemmában szerintem ez a helyes döntés.

Multiplayer: nincs

Hangeffektek: Teljesen illeszkedik a játékba. Éles lövéshangok, sok-sok apró kis szösszenet. A szövegek nagyon találóak. Külön említést érdemel Max hangja, ami rádob még egy lapáttal a klasszikus detektívsztori hangulatra. Illetve nagyon vidám még a TV-kben látható sorozatok mindegyike, ahol többek közt Max régi története is fel van dolgozva ugyancsak képregényszerűen, de a szöveg, a mesélés az találó.

Zene: Igazából nem hagyott mély nyomot bennem. Kellemes aláfestőzene, de a menüzene sokadjára nagyon unalmas, és a játék közbeni muzsika sokszor nem is nagyon illeszkedett a hangulathoz. Persze ez csak alkalomszerűen fordult elő, de úgy érzem ez kicsit gyengébb pontja a játéknak. Nem rossz, csak inkább olyan közepes. Lehetséges mondjuk, hogy a többi dolog kiemelkedő szintje csökkenti ezt a részt, mivel ez úgy gondolom csak átlagos lett.

Összegzés: A játék újra korszakalkotó, mint ahogyan az első rész is az volt. Nagyon csendben fejlesztették, nem kürtölték szét a világnak hetente, hogy rajzoltak egy új textúrát, mint mondjuk a Tomb Raider esetében, hanem inkább komolyan véve a feladatot profi módon összeraktak egy újabb gyöngyszemet, amire emlékezni fogunk évek múlva is. Gondolom sok-sok más játéknak lesz az a Havoc motor az alapja, amivel a Max Payne is működik. Kötelező darab mindenki számára, és a speciálisan jó hangulat miatt ajánlani tudom azoknak is, akik amúgy nem rajonganak a külsőnézetes akciójátékokért.


 1 2 3 [4] 5  Következő oldal >>


Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások