2006. január 19. 13:47, Csütörtök
2006. január 15-től kezdődően üzemkimaradás tapasztalható a T-Online levélküldés szolgáltatásában, amely sajnos nem csak a vállalat előfizetőit érinti, hanem az ügyfeleikkel levelezőket is.
Az üzemkimaradás két úton érzékelhető: A T-Online ügyfeleknél előfordulhat, hogy az általuk küldött levelek elvesznek, vagy több napos késéssel érkeznek meg a címzetthez, ha pedig levelezőpartnerünk a cég ügyfele, akkor előfordulhat, hogy a nekünk küldött e-mail veszik el, vagy érkezik meg csak több napos késéssel. A hibát több internetszolgáltató ügyfelei is tömegesen jelezték.
Az esettel kapcsolatban felvettük a kapcsolatot a T-Online-nal, de az ügyfélszolgálat szerint ilyen hiba nem létezik. A ranglétrán feljebb menve tegnap már elismerték, hogy a hibajelzés valós, de az üzemzavart azóta sem oldották meg.
Mai telefonos érdeklődésünkre Tüdős András, a vállalat informatikai igazgatója elmondta, hogy támadásra gyanakszik a levelezőszerverük ellen, mert az olyan mértékben túlterheltté vált, hogy képtelen volt a leveleket továbbítani, ezért azok felhalmozódtak rajta. A hiba elsősorban azokat az ügyfeleket érintette, akik a mail.axelero.hu hostnéven keresztül küldenek leveleket, a már új hálózaton lévő mail.t-online.hu szerverei rendben működnek. Közölte azt is, hogy folyamatosan dolgoznak a hiba kijavításán, elvileg a problémának mára már meg is kellett volna oldódnia, de az elmúlt napokban olyan tömegű levél gyűlt fel, hogy időbe telik, amíg eljutnak a címzetthez.
Frissítés: Sólyom Balázs, a T-Online sajtókapcsolatokért felelős vezetőjének lapunkhoz eljuttatott közleménye szerint a levelek nem vesznek el véglegesen, csak késnek.
Frissités #2: Délután a vállalat a témával kapcsolatban sajtóközleményt adott ki mely megerősítette állításainkat.