A Microsoft a Millward Brown márkalistája élén

A Microsoft a Millward Brown márkalistája élén

2006. április 14. 23:26, Péntek
Elkészült a Millward Brown legbefolyásosabb márkákat vizsgáló World's Most Powerful Brands toplistája.

Az új rangsort a WPP-hez tartozó Millward Brown globális marketingkutató cég Millward Brown Optimor részlege fejlesztette ki, amely a pénzügyi és ROI kérdésekre specializálódott. A BRANDZ Top 100 Most Powerful Brands tanulmány a BRANDZ adataira támaszkodott, amely több mint 30.000 márka értékét méri.

A rangsor oly módon állt össze, hogy a kutatók a fogyasztói kutatások adatait együttesen vizsgálták a nyilvánosan elérhető pénzügyi, üzleti adatokkal, s ez alapján igyekeztek megállapítani, hogy az adott márka milyen mértékben járul hozzá a cég üzleti sikeréhez. Emellett a kutatás számszerűsítette a fogyasztóknak a márkák jelenlegi helyzetéhez és jövőbeni kilátásaihoz kapcsolódó percepcióit, várakozásait is.

Az első 10 helyet a Microsoft, a GE, a Coca-Cola, a China Mobile, a Marlboro, a Wal-Mart, a Google, az IBM, a Citibank és a Toyota szerezték meg.

Kapcsolódó linkek

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások