Mass Effect 2 működési gondok

Mass Effect 2 működési gondok

2010. február 8. 18:00, Hétfő
Alig egy hónapja jelent meg a BioWare idei első sikere, a Mass Effect folytatása, mely azonban nem mindenkinél működik megfelelően.

A Dragon Age: Vérvonalak DLC-je körül kialakult gondok kisebb árnyékot borítottak a fejlesztők eddig ékesen ragyogó csillagára, ám a Mass Effect 2 elhessegette eme sötét felleget. Azonban az akció-RPG a rengeteg pozitív kritika és bámulatos eladási számok mellett is képes egyesek életét megkeseríteni.

Mint a mai napon kiderült, a játék PC-s változata nem igazán szereti a három és négy magos processzorokat és az ilyen gépekkel rendelkezőknek eléggé kitolódik, többszörösére húzódik a program töltési ideje. Ennek orvoslása két módon is történhet. A játékos vagy beállítja a rendszerében, hogy az csak két magot használjon vagy letölti a Massaffinity nevet kapott programot, mely automatikusan elvégzi ezt a feladatot.



Ráadásul a mai napon a BioWare projektfelelőse, Casey Hudson újabb gondra hívta fel a figyelmet, mely befolyásolhatja a Mass Effect 3-ban szereplő karakterünket. Figyelem, aki tovább olvas, az olyan, a történetet és a játékélményt nagyban befolyásoló információt tudhat meg, mely ronthat az összhatáson.

Mint kiderült, aki a második rész végén úgy dönt, hogy Shepard kapitányt feláldozza a siker érdekében, az természetesen nem hozhatja át ama mentését a trilógia záró akkordjába. "A halott az halott" - kezdte Hudson. "A Mass Effect 3, ahogy a trilógia többi része is, Shepard története, ám egy halottat nem lehet átimportálni a következő részbe. Ilyen esetben a játékosnak új karaktert kell indítania. Durva? Talán. De nem vehető komolyan egy öngyilkos küldetés úgy, ha az nem végződhet halállal."

Kapcsolódó linkek

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások