Teljesen elhibázott kampány miatt bukott az új Disney-film

Teljesen elhibázott kampány miatt bukott az új Disney-film

2010. október 11. 06:05, Hétfő
Későn döbbent rá a Disney, hogy az eredetileg családi szánt filmjének, a Secretariat című drámának az előzetesei leginkább a 35 év fölötti nőket mozgósítja, s a gyerekeket kevésbé. A gyenge szereplés elkerülhetetlen volt.

Szinte minden elemző, de még magának a Disney-nek az illetékesei is az elhibázott kampányt okolják azért, mert a Secretariat című lovas drámájuk ennyire az elvárásoktól elmaradva mutatkozott be Amerikában. A harmadik évezredben a Disney több fennkölt, sportdrámát mutatott be, de 2006-ban látott Legyőzhetetlen premierje óta ez a műfaj parkolópályán volt a stúdiónál.


A szív bajnokai (The Blind Side) tavalyi hatalmas sikerét követően kerülhetett ekkora kampánnyal mozikba Diane Lane főszereplésével a lovas Secretariat, azonban a 35 millió dollárba kerülő alkotás 12,6 millió dolláros teljesítménnyel mindössze a harmadik helyen mutatkozott be Amerikában. Hiába kapott ugyanis a film gyerekbarát PG-s korhatár-besorolást, a nézők 58%-a 35 éven felüli volt és inkább párok látogatták a filmet, mint az eredetileg tervezett családok.

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások