StarCraft II: Heart of the Swarm

StarCraft II: Heart of the Swarm

2013. március 23. 12:53, Szombat
Grafika: A játék grafikáját tekintve csak minimális előrelépést tapasztalhatunk a korábbi részhez képest, de a fejlődés így is kézzelfogható lesz, így részletesebb, változatosabb és színesebb pályák várnak majd ránk. A StarCraft II: Heart of the Swarm azonban így sem fogja felvenni a versenyt korunk sztárstratégiáival, de a Blizzardnak bizonyára nem is ez volt a célja. Fontos kiemelni egyébiránt, hogy optimalizálni még mindig nem felejtettek el a fejlesztők, de ennél sokkal fontosabb, hogy továbbra is ők készítik a legszebb és legjobban megrendezett átvezető animációkat, amelyekkel szó szerint tömve van a kampány.

Kezelőfelület, irányíthatóság: Mivel egy kiegészítőről beszélünk, így érthető, hogy a kezelőfelület és az irányíthatóság tekintetében nem fogunk túl sok különbséget tapasztalni sem a közvetlen előd vagy a legendás első részhez képest. Ugyan a kezelőfelületet a Zergek koncepciójához igazították, így sokkal hangulatosabb is lett a végeredmény, de komolyabb változásokat ezen a téren nem tapasztalhatunk majd. A járt utat a járatlanért tehát nem hagyta el a Blizzard ezen a téren.

Játszhatóság: A várakozásoknak megfelelően igencsak komoly szavatossággal rendelkezik az alkotás, így legalább 15 órányi játékidő vár ránk, ha szeretnénk átélni mind a 20 bevetést, valamint az opcionális mellékküldetéseket is. Az egyjátékos kampány mellett ráadásul egy jól kidolgozott, kiváló közösséggel rendelkező, ámde csak minimális újításokat felvonultató multiplayer is elérhető lesz, hogy a harmadik rész megjelenéséig meglegyen a mindennapi StarCraft II-adagunk.

Intelligencia, nehézség: A Blizzard immáron több évtizedes tapasztalattal rendelkezik a valós idejű stratégiák terén, így nem túl meglepő, hogy a megfelelő nehézségi fokozatot kiválasztva éppen elegendő kihívás vár ránk a játékban, mindemellett pedig még az ellenfelek mesterséges intelligenciájára sem panaszkodhatunk. Továbbra is verhetetlen ezen a téren a csapat!

Hangok, zene: A Blizzard nem csak az átvezető animációk egyik koronázatlan királya a jelenlegi színtéren, hanem a hangok és zenék tekintetében is páratlanok, hiszen ennyire kiváló és átélt szinkronokat, valamint a helyzetekhez maximálisan illeszkedő zenét csak kevés videojátékban láthattunk, a stratégiákat tekintve pedig ez különösen igaz. Az átlagból alaposan kiemelkednek egyébiránt a főbb szereplők szinkronjai, de a kitalált világ ellenére az effekteket is kellően hihetőnek fogjuk majd érezni.

Összegzés: Habár elég kiszámíthatóra sikerült a StarCraft II: Heart of the Swarm, egy kiegészítőhöz képest azonban minden téren elégedettek lehetünk a fejlesztők munkájával, hiszen újdonságokat nem, de az elvárható minőséget maximálisan képesek voltak hozni a játékkal. A nagyszerűen megírt történet, a látványos átvezetők és a halhatatlan játékmenet mind-mind olyan tényezők, amelyek a stílus trónjára emelik az alkotást, és bár hosszú még az idei év, de a legjobb RTS címére már van egy nagyon jó esélyesünk. Ha neked is tetszett korábban a Wings of Liberty, biztosan nem fogsz csalódni a Zerg kampányban sem!


<< Előző oldal  1 2 [3] 


Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások