2013. június 8. 14:40, Szombat
A játékban ugyanis minél ismertebbek és jobbak vagyunk, annál több és különfélébb szponzorok matricáit ragaszthatjuk fel a járgányainkra, amelyek között ötven autócsodát találhatunk majd, így az alapvető modellek - például Wolksvagen Golf vagy Nissan Silvia - mellett különböző prototípusokat is kipróbálhatunk. Habár megnyert autóinkba motorikusan nem nyúlhatunk bele, ellenben optikai tuningot bármikor alkalmazhatunk rajtuk, de ezen a téren is alaposan megkötötték a kezünket, így az autó színén, matricázásán és felnijén kívül szinte semmihez nem nyúlhatunk hozzá, holott ezen a téren nyugodtan szabadon ereszthették volna fantáziájukat a fejlesztők.
Néhány szóban érdemes a versenyekről is írni, hiszen fentebb említettük, hogy a GRID 2 elment az árkádosabb, avagy a közérthetőbb irányba, ami érdekes módon még nem jelenti feltétlenül azt, hogy autóink ne viselkednének autó módjára. Sőt, látszik, hogy a Codemasters fejlesztői a versenyjátékokra specializálódtak, mert nagyszerűen mintázták a fizikát, ami persze nem emelkedett Gran Turismo-szintű magasságokba, ellenben így is befolyásolja a versenyek kimenetelét, a realisztikus és elképesztően alapos törésmodellről nem is beszélve.
A játék különlegessége abban rejlik, hogy rendkívül intenzív futamokat kínál, amit elsődlegesen nem csak a kiváló irányításnak és a nagyszerű pályatervezésnek köszönhet, hanem egy különleges lehetőségnek is, amivel tulajdonképpen visszatekerhetjük az időt, ha elbaltáztunk volna egy kanyart, netán egy előzést. A kérdéses funkcióval összesen ötször élhetünk egy adott verseny alatt, lényege pedig, hogy amennyiben például megpördülünk egy kanyarban, és hirtelen az egész mezőny beelőz minket, akkor csak visszatekerjük az időt - mindössze legfeljebb néhány másodpercnyit -, majd megpróbáljuk korrigálni a hibát.
A fentebb felvázoltakhoz kísértetiesen hasonló élmények várnak ránk egyébiránt a többjátékos módban is, ám itt egy teljesen önálló versenysorozat fogad minket - akár külön is meg lehetett volna jelentetni a kettőt -, de vannak azért alapvető eltérések. Így azon túl, hogy a versenyek sokkal nagyobb kihívást nyújtanak, és bárki kihívhat minket egy-egy megmérettetésre, a rajongók gyűjtögetése helyett például tapasztalati pontokat szerzünk és szinteket lépünk, így kerülhetünk be egyre nívósabb versenyekbe, és játszhatunk egyre nagyobb tétekkel. Összességében tehát két hasonló felépítésű játékmód vár majd ránk a GRID 2 keretein belül, aminek köszönhetően akár azt is mondhatnánk, hogy két játékot kapunk egy áráért.