van drift, de mivel a játék nagyon rövid, nem sok. és van a belsõ nézetet bõven helyettesítõ nézet, nyugodj meg. nem ezek miatt szar az egész, szerintem ne tett fel :-)
Grid 1 nek a belsõ nézete és a drift volt az erõssége. Ebbõl a belsõ nézet kimaradt, kíváncsi vagyok a drifttel mi a helyzet?
Felrakjam vagy a drift is kimaradt ebbõl a részbõl?
40.000.000 csúszkáltam össze az 1 ben :) (egy menet alatt)
Hát ezt totál nem értem miért, de valahogy nem tudtam linkelni a videót...
Hozzászólást meg nem tudom szerkeszteni (WTF?)
Készítettem egy frankó videót az online játékmódról és az idiótákról akikkel a játékban lehet találkozni... :) A végén két ütõsebb poén is van, érdemes végignézni! :D Késõbb jön több videó is, ez a második egyelõre, akit érdekelnek a jövõbeli videóim, iratkozzon fel. :)
Készítettem egy frankó videót az online játékmódról és az idiótákról akikkel a játékban lehet találkozni... :) A végén két ütõsebb poén is van, érdemes végignézni! :D Késõbb jön több videó is, ez a második egyelõre, akit érdekelnek a jövõbeli videóim, iratkozzon fel. :)
a belsõ nézet sem az igazi, mert a mûszerfal nagyon sokat kitakar - és igazából nem reális, hiszen ott ülve az autóban sokkal szélesebb a látótér. nagyon használható kompromisszum, az a nézet, mikor látod a motorháztetõ elejét. kvázi tetõ kamera.
Azért ez elég szánalmas, hogy nincs belsõ nézet alapból belerakva. Ha azt írják, hogy meg lehet oldani nem hivatalos módon, hogy legyen, akkor gondolom a fejlesztõk részérõl is igen egyszerû lett volna azt megcsinálni. Valahogy ha kormánnyal játszom, nem az autó hátulját akarom bámulni és hányingert kapni a sok kamera ingázástól.
Röviden:
- Primitív irányítási modell, az elsõ részhez képest szánalmas
- Gyenge törésmodell az elsõ részhez képest érthetetlen
- Unalmas karrier
- No belsõnézet
Mégrövedebben:
- Egy rakás szar az 1-hez képest.
a játék nagyon monoton. kevés a pálya, unalmassá válik a vége felé, hogy mindig ugyanott kell menni. semmi realizmus (macskakövön autóversenyt? visszafelé argarvéban meg az a1 ringen?). a valóságban megasan legjobban irányítható autók a játékban néha elég furcsa dolgookat mûvelnek. Az AI botrányos, ott fékez, ahol nem kell, hátulról elkaszál és persze a kedvencem, ha én lököm ki és elszáll, akkor is utolér fél perc alatt, hiába megyek rekord idõt. aztán a játék hossza...össz-vissz 8 óra kellett ahhoz, hogy a végére érjek, és mit ne mondjak agyfaszt kaptam az utolsó jutalom animációtól. ezért a nyamvadt 30 másodpercért szopattam magam?
az egyedüli pozitívum, hogy a G27 tökéletesen mûködik, semmit sem kell kalibrálni. 75% maximum a sokféle autó miatt.
Gáz hogy a csetet teljesen kivették és kizárólag voice chaten lehet kommunikálni. Nem vagyok kíváncsi hogy ki hogy böfög, tüsszög, fütyül, fingik a mikrofonba, így az elsõ dolgom le mute-olni mindenkit ahogy belépek egy szobába
A belsõ nézet megoldható nemhivatalosan.
Irányítás hát igen vagy fél órát izzadtam a kormánybeállításokba mire sikerült valamennyire belõni a baj leginkább ott kezdõdik hogy ami pl kifogástalanul mûködik az egyes és kettes kategóriás autóknál az négyesnél hát szóval finoman fogalmazva is használhatatlannak tûnik és ugye jönnek egymás után a versenyek online tehát valahol szívni fog az ember.
Én 2 dologtól tudok hülyét kapni az online versenyeknél az egyik hogy a legtöbb versenyzõ kifejezetten a megtolásra megy te hiába próbálnád szabályosan venni a kanyart eséytelen mert a mögötted jövõ tutira padlógázzal akarja és már fordulsz is ki egybõl és hiába flashback-elsz máris a mezõny második felébe vagy vagy esetleg a legvégén.
A másik a kanyarok utáni direkt szivatás amibe vagy teljesen el lehet akadni vagy csak szûkül a pálya de ha nekimész egy ilyen szûkítésnek az elég jó eséllyel kiforgat vagy minimum durván lassít.
Összeségében az elsõ rész nekem is jobban bejött.
Billentyúvel is remekül lehet iráyxítani, s még a durva visszafordítókat is gyorsan le lehet kezelni, nem úgy, mint az elõdjében. Persze kormánnyal gyorsabb reakció érhetõ el, de az új keyboard controller jelentõsen csökkentette a különbséget.
A programban azonban még vannak hibák, be-be szorul az autó egy-egy gumifalnak való futásnál, de szerencsére a car reset itt is segít.
A cikk írója szerintem nem mélyedt el eléggé a Grid2 és Grid1 közötti különbségekben. A grafika szép és jobban kidolgozott, de még mindig az EGO grafikus motor felturbózott változata van a program mögött.
A hálózatos változat erõsen rá van épülve a stream-ra, így kommunikálni is leginkább csak azzal lehet, ami azért körülményes, de jobban integrálva lett.
Sajnos a chat funkciót kivették a futamok várakozásakor, pedig az volt, ami igazán társasági játékká tette. Ezen az sem segít, hogy voice lehetõség van, hisz az elég gyatra minõség.
A belsõ nézet ugyan hiányzik, de remek ötlet az oldal csúszásos rázkódás emulálása. Az elõzõ változathoz még árkádabb, látványosabb vezetést lehet produkálni, igaz az autók közötti különbség még markásabb, így bizonyos autók között a vezetési stílus jelentõsen eltérhet.
A ghost mód sajna el van rejtve, ami igazából nem is az, pedig igazán elõnyös, ha túl sok troll van a versenyben.
A NfS szerû pályák tényleg jó újításnak számítanak, de sajna igen kevés van belõlük, s a városi pályák - hiába a variált útvonalak - valahogy mégis uncsi, ismerõs érzetet kelt.
Mindezektõl függetlenül élvezetes az online mód és az online mód is, s el lehet vele lenni, de ha egy több fokozattal nagyobb szinttel rendelkezõvel hoz össze a sors, akkor jelentõsen jobban gyorsuló jármûvük miatt simán ott hagynak minket, így téve kevésbé élvezhetõvé a versenyt.
szerintem rosszabb lett mint az elsõ, viszont a grafika odabasz