Company of Heroes 2

Company of Heroes 2

2013. július 13. 18:20, Szombat
Nem kell kétségbe esnünk azonban, ha embereink elhullottak a csatamezőn, mert bármikor hívhatunk erősítést, ugyanakkor érdemes vigyáznunk bakáinkra, hiszen folyamatosan szinteket lépnek, ezáltal nem csak a moráljuk nő meg, hanem újabb lehetőségeket is elérhetnek. Egy egyszerű példával szemléltetve, az egyik gyalogos egységünk például nem csak repeszgránátot, hanem füstgránátot is képes lesz alkalmazni néhány sikeres bevetést követően.

Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!

A Company of Heroes 2-ben azonban bármennyire is fontos lesz embereink élete, nem tudunk majd olyan személyes kapcsolatot kialakítani velük, mint például a Men of War-sorozatban, de a csapatirányítás vagy a páncélosok kezelhetősége sem lett annyira letisztult, mint a műfaj egyik etalonjának számító franchise esetében. A Relic Entertainment azonban nem akart senkit és semmit sem lemásolni, de ettől függetlenül is központi szerepet kapott a játékmenetben a fedezékrendszer alkalmazása, ami mellett a területfoglalás szerepe is óriási lesz, hiszen általuk szerezhetünk újabb ellátmányt és pontokat haderőnknek, amiből többek között az erősítés költségeit fedezhetjük.

Az egyjátékos mód mellett viszont a fejlesztők arról is gondoskodtak, hogy a többjátékos élmények segítségével hosszú hónapokra elegendő szórakozásban lehessen részünk. Ennek köszönhetően létrehozhatjuk saját hadseregünket - a németek is választhatók lesznek -, oldalukon pedig szinteket lépve és újabb képességeket feloldva megmérkőzhetünk más tábornokokkal is. A többjátékos mód keretein belül az összecsapások lényegesen különböznek majd a kampány küldetéseitől, így például mindennél nagyobb hangsúlyt kap a területfoglalás, valamint az építkezés, ami esetünkben az egységeket feloldó, illetve gyártó épületekre korlátozódik.

Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!

Az összecsapások célja minden esetben az lesz, hogy minél több régiót elfoglaljunk a csatatéren, és felülkerekedjünk ellenfeleinken. Apró észrevétel, hogy a Relic Entertainment részéről egy kis elfogultságot érezhetünk az oroszok irányába, hiszen a német egységekhez képest lényeges erőfölény figyelhető meg a szovjet páncélosok tekintetében, ami kiváltképp az éles helyzetekben rendkívül frusztráló. A hagyományos multiplayer mellett a fejlesztők gondoskodtak ugyanakkor egyéb kihívásokról is, így például ott lesz a Theater of War játékmód, amelyben híres történelmi ütközeteket vagy kihívásokat élhetünk át, akár a mesterséges intelligencia ellen is.

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások