mi ez a gusztustalan talajtextúra?! most sz sg-n vagy rémesen lebutított grafika mellett játszanak a játékokkal (nem értem akkor, mi alapján dõl el a grafikára adott pontszám), vagy nevetségesen nagy ez a gépigény ehhez a látványhoz
Ezt én is kérdezni akartam de ráhagytam. Ha valaki játékot tesztel a publikumnak akkor illene rendes gépet beújítani, fõleg ha rendszeresen csinálja.
Már nem azért, de csupán ami így elsõre feltûnik: MI EZ A GRAFIKA? MIK EZEK A KÉPEK? Le akarjátok járatni a játékot? A szerkesztõségben csak így megy el vagy mi van? Ráadásul irtó hülye lehetett aki belõtte a grafót, mivel a textúrákat illene lazán maxra tolni, még akkor is ha gyenge a gép! Ram csak van benne vagy PII-vel toljátok? Bocs, de ez valami ultragáz! Hogy lehet így cikket írni? Aki nem ismeri mi ez ezek után "valószínû" megnézi mi is ez a game.
Így van, akár még a katonák vállára is le lehet helyezni a kamerát... :D
Amúgy számomra elõször (a "kampánnyal" kezdtem, csak késõbb skirmish-eztem) nem volt túl megnyerõ a játék, gyakorlatilag egy CoH DLC-nek tûnt inkább, mint különálló játéknak, néhány kisebb-nagyobb újítás volt csak benne. Néhány skirmish után viszont pont ezek az apró újítások (pl. a mesterlövész már nem lehet bárhol, bármikor álcázva, csakis fedezékben -> TAKTIKA!!!; változó idõjárás; hóban maradó nyomok nem "decal"-ok, azaz nem törlõdnek, ha a katona/tank 10 lépéssel továbbment; stb.) tették annyira megnyerõvé számomra a játékot.
:D ... azt vagod hogy altot lenyomva ugy forgatod a csatateret ahogy neked tetszik .. aztan 2xbackspace visszallhatsz alapra
"Alapból viszonylag kis területeket kezel a játék, azonban 2013-ban a stratégiarajongók részérõl az egyik legminimálisabb elvárás, hogy a csatateret minden szögbõl átvizsgálhassuk."