2017. szeptember 14. 18:19, Csütörtök
Minderről Tim Cook, a konszern vezérigazgatója beszélt.
A menedzser a Fortune amerikai gazdasági magazinnak
elmondta, hogy pozitív értelemben akarják megváltoztatni a világot. Ez pedig azokon a termékeken keresztül történik, amelyeken a nyereségük nem is olyan nagy, mint amilyennek tűnik. Az Apple vezérigazgatója gyakorlatilag cáfolta, hogy az üzleti stratégiájuk csak azon alapulna, hogy csúcskategóriás termékeket gyártson és áruljon prémiumárakon, magas nyereség mellett.
Cook kifejtette, hogy ha megnézi valaki a termékpalettájukat, akkor láthatja, hogy ma már egy iPad készüléket 300 dollárért meg lehet vásárolni. Egy iPhone készülék pedig, függően attól, hogy valaki melyiket választja ki, szintén ebbe az árkategóriába tartozik. Éppen ezért ezek a termékek nem a gazdagoknak készültek. A menedzser cáfolta azt is, hogy nagy nyereséggel dolgoznának. Rámutatott, hogy sok cég dolgozik sokkal nagyobb nyereségkulcs alkalmazásával. Ők megpróbálják a legjobb termékeket elkészíteni. Ezeket a készülékeket olyan eszközöknek tekintik, amelyekkel jobbá tehető a világ és amelyek lehetővé teszik, hogy az emberek olyasmiket tegyenek meg, amiket egyébként nem tudnának megtenni. Ezek egyaránt lehetnek kreatív- vagy oktatási dolgok, illetve játékok.
Az Apple első embere végül kitért a szerepvállalásukra az egészségügy területén. Ezzel kapcsolatban azt közölte, hogy továbbra is be akarnak fektetni az ágazatba, de részleteket nem akart elárulni. Azt viszont kiemelte, hogy ez egy nagy terület lesz a társaság jövőjében, de a projektek egy részének egyáltalán nem a nyereségszerzés a célja.