Conflict: Desert Storm

Conflict: Desert Storm

2002. október 1. 23:40, Kedd

Kiadó: SCi Games
Fejlesztő: Pivotal Games

Rendszerkövetelmények:
Minimum: PII 450 MHz, 128 MB RAM, 32 MB-os 3D gyorsító, Win9x/ME/2000/XP
Ajánlott: PIII 1GHz, 128 MB RAM, 64 MB-os 3D gyorsító
Hasonló játékok: Delta Force: Land Warrior, Hidden & Dangerous
Kategória: Akció


1990. augusztus második napjának reggelén 300 ezer iraki katona lerohanta Kuvaitot, ez az agresszió robbantotta ki Öböl-háborút. A diplomáciai próbálkozások kudarca után az Irakkal szemben álló szövetséges erők úgy döntöttek, hogy a "Sivatagi Vihar" (Desert Storm) hadművelet keretében rendezik le az ügyet. A hadművelet sikerrrel járt, és ennek a sikernek egyik kulcstényezője a különleges elitalakulatok tevékenysége volt.

Klikk ide!    Klikk ide!

A Conflict: Desert Storm lehetővé teszi számunkra azt, amire nagyon sokan vágynak, hogy mi irányítsuk a brit SAS, vagy az amerikai Delta Force különleges erők egy négyfős csapatát méghozzá az Öböl-háború során. A fejlesztők és a kiadó komolyan gondolta a dolgot, ugyanis a játék PC-n kívűl Xbox és PS2 platformra is megjelenik, de ami még ennél is fontosabb, hogy a játék készítése során Cameron Spence volt SAS kommandós segített hasznos tanácsaival.

Klikk ide!    Klikk ide!

A játékot egy 1,3 GHz-es Celeronnal, és GeForce2MX400 videókártyával szerelt konfigon játszottam, így 1024x768 felbontásban maximális grafikai beállítás mellett játszható volt a játék, bár néha egy kicsit belassult. Telepítés után jöhetett a szokásos beállítások elvégzése, ami nem volt bonyolult feladat, figyelembe véve azt is, hogy nem sok mindent tudunk beállítani a billentyűzeten és az egéren kívül. A grafikai beállítások csak programindításkor egy külön ablakban végezhetők, a hangnál meg egyszerűen csak hangerőt módosíthatunk, semmi mást. Negatívumként meg kell említenem, hogy a játék valamiért nem tudta megjegyezni az egérbeállításaimat (az invert mouse on, és az acceleration off opciókat), így ezeket minden indításkor újra kellett csinálnom. Az acceleration opciót azért kapcsoltam ki, mert nem tudtam hozzászokni ahhoz, hogy ha lassan mozgatom az egeret, akkor szinte egyáltalán nem fordulok, ha pedig gyorsan, akkor olyan gyors a fordulás, hogy célozni szinte egyáltalán nem lehet.

Klikk ide!    Klikk ide!

Az intro a játék saját motorjával készült, és meglehetősen semleges érzéseket váltott ki belőlem, reménykedtem hogy maga a játék ennél jobb lesz, és szerencsére ez így is volt. Az egyjátékos kampány indításakor ki kell választanunk, hogy milyen nehézségi fokozatban szeretnénk játszani, illetve azt is hogy a brit SAS csapata, vagy pedig a Delta Force a szimpatikusabb számunkra. A választásnak gyakorlatilag semmi jelentősége nincs, legalábbis ahogy észrvettem, semmi nem különbözik a két csapat esetén, csak a karakterek textúrái (még a nevek sem változnak).

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások