2008. augusztus 14. 23:59, Csütörtök
Kétezer már elkészült, ám eladatlan lakás van Budapesten, amelyekre a Szigetre érkezők figyelmét is fel akarják hívni a fejlesztők.
A Forest Hill beruházójának kutatásai szerint világszerte tendencia, hogy a nyári hónapokban gyakorlatilag nullára esik az új lakások értékesítése. Ezalól csak a turistaövezetek kivételek. Ilyenkor olyan kampányokat érdemes kidolgozni, amelyek a külföldieket arra ösztönzik, hogy Budapesten fektessenek lakásba. A lakópark legújabb kampánya most azt a negyvenezer külföldit veszi célba, akik az idén a Szigetre érkeznek.
Több lakópark is található az Óbudai-szigetre vonulók útvonalán, ezek szinte valamennyien megpróbálják felhívni magukra a figyelmet - nyilatkozta Szili Balázs, a befektetési csoport kommunikációs igazgatója. A Forest Hill egy ma még kevésbé ismert marketingfogással, az úgynevezett bluetooth-technikával próbál üzenni a Szigetre utazók mobiljára. A célcsoportba elsősorban azok kerültek, akik elmúltak 25 évesek és jó egzisztenciával rendelkeznek. Ugyanakkor a fejlesztő reméli, hogy a vidékről érkező magyar fiatalok is felkapják fejüket a kampányra - mondta Szili.