2010. február 8. 18:00, Hétfő
Alig egy hónapja jelent meg a BioWare idei első sikere, a Mass Effect folytatása, mely azonban nem mindenkinél működik megfelelően.
A
Dragon Age: Vérvonalak DLC-je körül kialakult
gondok kisebb árnyékot borítottak a fejlesztők eddig ékesen ragyogó csillagára, ám a
Mass Effect 2 elhessegette eme sötét felleget. Azonban az akció-RPG a rengeteg pozitív kritika és
bámulatos eladási számok mellett is képes egyesek életét megkeseríteni.
Mint a mai napon kiderült, a játék PC-s változata nem igazán szereti a három és négy magos processzorokat és az ilyen gépekkel rendelkezőknek eléggé kitolódik, többszörösére húzódik a program töltési ideje. Ennek orvoslása két módon is történhet. A játékos vagy beállítja a rendszerében, hogy az csak két magot használjon vagy letölti a
Massaffinity nevet kapott programot, mely automatikusan elvégzi ezt a feladatot.
Ráadásul a mai napon a BioWare projektfelelőse, Casey Hudson újabb gondra hívta fel a figyelmet, mely befolyásolhatja a Mass Effect 3-ban szereplő karakterünket. Figyelem, aki tovább olvas, az olyan, a történetet és a játékélményt nagyban befolyásoló információt tudhat meg, mely ronthat az összhatáson.
Mint kiderült, aki a második rész végén úgy dönt, hogy Shepard kapitányt feláldozza a siker érdekében, az természetesen nem hozhatja át ama mentését a trilógia záró akkordjába. "A halott az halott" - kezdte Hudson. "A Mass Effect 3, ahogy a trilógia többi része is, Shepard története, ám egy halottat nem lehet átimportálni a következő részbe. Ilyen esetben a játékosnak új karaktert kell indítania. Durva? Talán. De nem vehető komolyan egy öngyilkos küldetés úgy, ha az nem végződhet halállal."