A japán Sharp és Pioneer elektronikai cégek célnak tûzték ki a növekvő DVD felvevő üzletben való részesedést egy szerződéssel, miszerint együttmûködve fejlesztik digitális termékeiket. A Sharp, egyike japán vezető fogyasztó elektronikai gyártójának, integrálja DVD felvevő és futattó félvezető lézerét és videójel feldolgozó technológiáját a Pioneer-ba, a csúcs audió termékek gyártójába. A cél az, hogy újraírható DVD egységeket adjanak ki, vagy DVD-RW-t, amelynek bolti ára kevesebb mint a fele lenne annak, amit a Pioneer 2002 márciusában akar kiadni.
Az ATI tartja a versenyt az nVidiával a felgyorsult, 6 hónapos termékciklusváltások ellenére. Habár mi még a valószínûleg e hónapban megjelenő Radeon256 kártyákra várunk, már most részletek kerültek nyilvánosságra következő videókártyájukról. A nevek amerikai légiharc rakétákat másolnak.
A San Diegóban e héten tartott mobiltelefon figyelmességi hétvégén (Cell Phone Courtesy Week) a Nokia a környezet iránti előzékenységre kívánja rávenni az embereket.
Az Intel izraeli gyárából, a Fab18-ból 5000 Pentium4 wafert rendelt, mindegyikből kb. 200 P4 készíthető - hat héten belül.
A Register Fab 18-hoz közeli forrásai szerint a chipek órajele 1.
Számos részlet szivárgott ki a 3dfx következő termékéről, a Rampage-ről. A chip megjelenése 2000 második felében várható, fő jellemzői a következők:
Rampage: AGP4x, 32-512 MB memóriatámogatás (200MHz), 32 bites renderelés, 4 pixel/órajelenként
Rampage SLI (több kártyát összeköthetünk): AGP 4x, 32-512 MB memóriatámogatás (200MHz), 32-bites renderelés, 2/4/8 utas SLI, FSAA,
4 pixel/órajelenként
..
A londoni Lloyd's biztosítótársaságnál maximálisan 100 millió dolláros biztosítást köthetnek a hackertámadások okozta károkra a Counterpane Security számítógépbiztonsággal foglalkozó cég ügyfelei.
Az Applied Materials felszerelésbejelentette, hogy ezentúl nagyobb szilicíumwaferekből vágják ki a chipeket.
Az eddigi 8 inchesről 12 inch átmérőjû waferekre váltás azt jelenti, hogy minden lemezből két és félszer annyi chipet tudnak gyártani, ezáltal radikálisan csökken a veszteség és a gyártási költség. A cég bejelentését a Semicon West kiállításon tette meg.
Az IBM többmillió dolláros reklámkampányba fog kezdeni jövőhét csütörtökön, remélve hogy sikerül némi részesedést elhódítania az Unix szerverek piacán a Sun Microsystemstől.
Az IBM teljes oldalas hirdetéseket vásárol a The New York Times, a The Wall Street Journal és más lapokban, illetve bannereket vesz a Forbestől, EarthWeb-től és másoktól - közölte a vállalat.
A Sun, IBM, Hewlett-Packard és Compaq Computer négyes kínlódva igyekszik megszerezni az Unix szerverpiac feletti dominanciát.