Hiába testesíti meg Mikaela karaktere a Transformers-ben sok tini legnedvesebb álmait, a nézők egy része pokolba kívánja a karaktert, hiszen mindenki tudja, hogy miértt szerepel a filmben.
Nem csak a reklámszakmának, de a filmkészítőknek és a színészeknek is kiugrási, illetve bevételi lehetőséget jelentenek a netes sorozatok. A webizódoknak nevezett alkotásokhoz komoly reményeket fûz a reklámipar.
Persze messze még az év vége, de az biztos, hogy egy játék esetében a nagyon sok játékos és szakmabeli megegyezik, hogy nagyon jól sikerült. És ennek köszönhetően már Hollywood is kivetette rá a hálóját.
Bár itthon, cseppet sem meglepő módon olyannyira nem érdekelte az embereket a Chuck címû vicces, akciódús kémsorozat, hogy az RTL Klub pár rész után eltakarította a képernyőről, Amerikában már a 3. évad indulhat el nemsokára.
Ember legyen a talpán, aki képes megszámolni, hogy az elmúlt évtizedben hány horrorsorozatot élesztett fel Hollywood. Azt minden bizonnyal könnyebb összeírni, hogy ezek közül mennyi sikerült igazán jól.
Úgy tûnik, hogy Hollywoodot nem csak a régi filmeket illetően önti el a retróhangulat, hanem egyre inkább tekintgetnek vissza a régebbi tévésorozatokra, tévés történetekre, melyeket érdemesnek tartanak modern köntösben ismét elkészíteni.
Tényleg nem tudni, hogy melyik volt az az utolsó nagyobb szabású hollywoodi produkció, amit ennyit kellett halasztani, aminél ilyen sokat kellett volna újraforgatni, illetve amelyet ennyiszer újra kellett volna vágni.
Bár olyasmi már előfordult párszor az amerikai tévésorozatok világában, hogy egy megszüntetett sorozatot felélesztettek, az azonban ritka, hogy egy sorozatot megszüntetnek, majd felélesztik, miközben nem is élesztik fel.
Elég sokat késik Peter Jackson új filmjének, a Komfortos mennyországnak (Lovely Bones) a premierje, hiszen eredetileg Amerikában és nálunk is tavasszal mutatták volna be a filmet.