Fórum / Tudomány, technika és gazdaság | |
Házigazda: [NST]Cifu |
COIN környezetben pont hogy te hamarabb fogsz kifogyni a 15m+ UAV-ból lődözött 100k+ Hellfirekből, mint a felkelők 200 dolláros AK-s kecskepásztorokból.
Ha az UAV-ok valaha elterjednek kb. annyi kell hogy visszahozzák a csöves légvédelemet és helló van nekik. A bevetési profiljuk kb egy világháborús bombázóhoz mérhető. Lassú és közepes magasságon egyenes vonalba repülül > FlaK likes this.
“The real reason we (Northrop) lost the program was that Lockheed had no new fighter programs at that time, while Northrop had the F/A-18E/F and the B-2.” Shupek reveals. “It was in the national interest of the U.S. to keep Lockheed alive as an airframer. We were told through unofficial channels after the competition, that our design actually met the specs better than the Lockheed design. Believe it or not, Northrop actually won by losing the ATF competition. The Soviet threat that the ATF aircraft were designed for evaporated in 1989 as Humpty Dumpty fell off the Berlin Wall and all the Kremlin’s resources and the Kremlin’s men couldn’t put Humpty Dumpty back together again. After Humpty Dumpty, the U.S Congress reduced AFT funding thus forcing the USAF to reduce the number of F-22s that were to be purchased. Meanwhile the Boeing/Northrop-Grumman team kept on building the F/A-18E/F/G’s and everybody seemed to want some of these aircraft for their tarmac.”
Szerintem nem is volt különösebben cél a képesség a fejlesztésnél, egyszerűen az oroszoknak a Mi-8 adódott alapnak (hajtóművek, rotorok), az meg ilyen nagy dög gép.
Az amcsik hasonlóan az UH-1 alapján hozták ki az AH-1-et, az kisebb volt,
Még a Mi-28 is ennek a vonalnak a folytatása, van is "raktere" bár már kifejezetten csak speckó esetre (lelőtt tesó gép személyzetét kimenteni stb.)