Fórum / Tudomány, technika és gazdaság | |
Házigazda: [NST]Cifu |
Egyszerüen nem látom a scenáriót, ahol a dolog működhetne...
... ráadásul nemcsak a BUFF legénységgel kiszúrás, hanem az F-22/35 pilótákkal is, akiknek megkövetelik hogy a légtérben maradjanak fegyvertelenül.
(ha lenne elég rakétájuk, akkor ugye egyáltalán nem lenne szükségük a BUFF-ra sem)
Ráadásul az ODS, illetve OAF alatt sem éppen a rakéták hiánya jelentett gondot...
Valahogy nem látom a fenti fél évszázad történelmében a 60 négyzetméteres cél szerepét az utolsó sor után.
De miért ideális? Én ezt nem értem. Irakba, ahol lenullázták a légvédelmet oda jó. Afganisztánba, ahol nem is volt, oda is jó. De pl a jugóknál már nagyon necces lenne. Tényleg ennyire bíznak a zavarásban, meg a vontatott csaliban, hogy beküldenék?
Integrálni csak a B-52-re, ami lehet, hogy 15 év múlva kukázódik...? Az újrahajtóművezést, ha megcsinálták volna 20-30 éve az aranybánya lett volna, ennek már semmi értelme. Kapja meg az új stealth B-21 és voila.
A katonai segély felhasználása nem időlimites? Ha igen, akkor fizikailag nem lehet F-35-re költeni.
Az F-16C/D gépek üzemideje fogy, F-16A gépeket állítják le és összsen 24 db F-15I-t vettek. Az F-15 gyártósor még él és ezzel nem állna le...
A probléma az, hogy a fejlődés nem áll meg.
A plaform legyen stealth, hogy legalább azt nem tudja az ellen, hogy hol van és legyen túlélő képessége.
El nem lehet képzelni olyan helyzetet, hogy egy B-52-nek komoly esélye lenne túlélésre vadászok ellen és az értelmesen használja a rakétáját.
A jövő vadászgépei már dobule digit HMZ-n belül kell, hogy operáljanak, ott a B-52 túlélőképessége konkrétan nulla. Nem stealth, nuku vontatott csali.
Csapásmérő fegyverek terén is nagyon kevés alkalmazható a 25+ éves PMU-1 HMZ-n kívül...
Valaki már megint nagyon bentintázott...