Üdv szeretnék 1 kis segitséget.A tolvaj céh Viveci küldetéseit kezdtem el számomra érthetetlen okbol Jimy uraság szörén szálán eltünt nálam a kulcs amit a halot tolvaj céh tagtol kell begyüjteni de kinek adjam le ? hogy hozzam vissza Jimy uraságot ? Válaszaitok elöre is köszi.
Sziasztok! Azt szeretném tudni,hogy van e olyan mod ami felturbózza a grafikát?
Sziasztok! Telepíteni szeretném a játékot, de nem engedi, hogy megadjam a telepítési helyet. Ráadásul másik partícióra akarom telepíteni. Valaki ötlet? Köszi!
Szerintem próbáld megkeresni hogy mit nem talál vagy hagyd a fenébe legalább gyakorlod az angolt...
Valaki tudna egy pontos használati leírást adni a Morrowind magyaritáshoz? Telepítéskor Pacheket kér, majd nyomkodom a sok OK -ot, de közben olyanokat ír ki hogy Not found, tehát valamit itt hibázok.Ezt az is mutatja, hogy mikor fent van a magyaritás, játék indítás elõtt mindig kiír valami angol szöveget arról, hogy néhány plugin fájl hibás, információt a warnings.txt -ben találok. MIT RONTOK EL VAGY MIT NEM CSINÁLTAM MEG? :( Hálás köszönet a válaszért :)
Sziasztok. Elakadtam a Pengék 1. küldetésénél. Eljutottam az "üreges kéz cellái" -hoz, de nem találtam meg a kockát. Pontosan hol van? Vagy játékhiba a magyaritás miatt? Mert mióta feltettem a magyaritást, állandóan mikor elindítom a játékot, egy angol hibaüzenet fogad, éd valamilyen Warnings.txt nevû fájlt emleget. Mi a teendõ? Választ elõre köszönöm.
Szíjá vért!! A kigyógyulás már nehezebb. Most nem irnám le mert hosszú.
Sziasztok! Meg szeretném kérdezni ha vámpír lettem hogy gyógyulhatok ki belõle? Meg alszok és eggyre kevesebb lesz az életem! Mit csináljak?
Szasztok! Hol lehet magyarítást találni a játékhoz?
hülye egy kérdés :D
Juuuj ez a játék nagyooon jóó! DE Ha tud vki segíteni azt nagyon megköszönném:) Nem találok egy Dwermer Puzzle box nevû tárgyat az elsõ küldi a fõ szálon. Hol van? Mármint a romokon belül hol? PLZ ha vki tudja hol találta meg léci szóljon! Elõre is köszi.
Heroes 4 rivjúról nem tudok - én biztos, hogy nem írok róla. :-) Ellenben lesz sok más érdekfeszítő dolog... :-)
Figyu: ti csak a kibaszott játékokkal tudtok foglalkozni ? Azt ugye tudjátok hogy ami előtt ültök, értelmes dologra való nem holmi baromságra ??? Vagy erről még nem hallottatok ?
jól van, játszál csak továbbra is a Diablo-val, hátha ragad rád némi intelligencia.........tudod, az egy nagyon intelligens játék, nem mindenki tudja megjegyezni, hogy BAL GOMB......
Nem, a cikkíró mindent qrvára komolyan gondol. Nem tudom, hol írtam olyat, hogy a Dagerfall így vagy úgy lett/nem lett optimalizálva, de biztos igazad van.
izgulok baze, úgy várom....
Zerg!
Láttad te az Etherlordsot? Nekem a heroes sorozat ekkor dölt meg, a stratégiai rendszere sokkal jobb, igaz a pályák silányabbak de nincs ilyen hogy ötvenfeketesárkányegycsapásbóllenyomjaazegészsereget. Minden hős "varázsló", ugy kell beidézni a monstereket, fix számú varázslatod van amiből besorsolja a castolnivalót. Már a repertoárod összeállításánál is stratégiázni kell. Minél több kör eltelik a csatában annál erősebb varázslatokat lőhetsz el, és ha túltápolod magad akkor könnyen lehet hogy az első pár körben nem fogsz tudni varázsolni. És teljesen 3D-s!
De ha ez a játék sikeres és jó is lesz, akkor a Might & Magic széria elmehet nyugdíjba ...
Hali!
Nagyon tetszik nekem ez a jatek, bar en szinte minden RPG-vel igy vagyok. PC-n mar maga az EOB sorozat is eszmeletlen jora sikeredet, a Wizardry7 valami felemetesen jo volt a maga idejeben (sot talan mind a mai napig ez a legjobb RPG, tudom ez szubjektiv dolog, de magam reszerol ez all), s meg kell, hogy valjam, hogy a Wizardty 8-ban sem csalodtam :). Az izometrikus nezetu RPG-k is nagyon tetszenek, ugy mint a BG sorozat es klonjai. Tehat RPG szintjen amolyan mindenevo vagyok. Meg a Diablokat is vegignyomtam :), bar nem neveznem oket RPG-nek, ettol fuggetlenul van hangulata azoknak is... Az Elder Scrolls-t nezegetve az az erzesem, hogy innen mar elcseszni nehez lenne. Egyetlen aprosag nem tetszik benne, de evvel talan egyedul vagyok. Tehat a magia rendszere nem tetszik, utalom az ilyen keveros-kavoros magiakt. Tudom szinesiti a jatekot, de en megis idegenkedem tole. Ez van. Ha a harcrendszert nezem, akkor mar jaul a kep, bar a Wizardry sorozat harcrendszere nekem jobban fekszik. Tudom sokan nem szeretik az ilyen korokre osztott harcrendszereket, de annak is meg van a szepsege. Talan egy ennyire off-line rendszerunek tervezett jatekbol kar volt kihagyni a korokre osztott harcrendszer valasztasanak lehetoseget :(. Persze nem arra celzom, hogy kizarolag ilyen korokre osztott csata legyen benne, de legalabb valaszthatna a user, hogy neki melyik a megfelelobb. Na mindegy ne sirankozzak tovabb, mivel ezek amolyan muvi problemak, inkabb turelmetlenul varjuk ezt a progit. Az igazat megvallva en nem mernem neki lattatlanba odaigerni az ev RPG cimet, hiszen van meg 1-2 nagyagyu idenre tervezve, hogy csak egyet emlitsek az oriasok kozul: NeverWinter... Az ev jateka cimet meg foleg nem mernem ennek itelni, foleg annak tudataban, hogy nehany nap mulva kint lesz a Heroes of Might & Magic 4 :))))))) Bocs nem akartam offolni ezzel a Heroes 4-es oromodammal, csak jelezni akrtam, hogy az ev jateka cimmel vigyazni kell!
Zerg
Én őszintén utálom az ilyen propagandajátékokat mint B&W, az egész TOMB RAIDER sorozat kivéve 1-es, és társaik... Hol ér fel a Tomb Raider pl egy Drakanhoz ?? A Diablo II-is milyen lett öregem? Három hét alatt Hellen is végigvittem utána mondom visszairom a küldetéseket hogy legyen még értelme erre kiszurja a szemem a karakter átirhatósága. Ezért izzadtam három hétig !?! Rengeteg tuti jó játék van, de többnyire csak ezek a propagandaszarságok mennek. :((
B&W: mire az ötödik szigetre érsz már azt sem tudod mit tud a monstered meg mit nem. Ilyen bugos játékot ilyen propagandával kiadni ?? A kódolásról meg nem is beszélek, nem gyenge a gépem de ez azért túlzás ahogy ez fut.
Lineáris RPG: Engem a Planescape: Torment hangulata nagyon megfogott, a BG messze kullog utánna.
A Wizardry 7-et aki szintén megcsinálta annak öszinte tiszteletem, nem kis kihívás (türelmileg sem)! A 8-as ahhoz képest kirándulás de nagyon jó.
A Morrowind nagyon király lesz, szerintem a Summonerben is nagyon eltalálták a 3rd persont. Sokat dobott a hangulaton.
Amit nagyon várok még az a Freelancer, de nem akar megjelleni (2000 Tele) :), teljes világ, szabad cselekedet, hajrá !
Propagandajátékosok várom a fikázást!!
Elnézést ha kicsit éles hangnemben irtam de hihetetlen mennyi és mekkora szarságokat adnak ki manapság, ez felbosszant mint true gamert!
Bocs!
Szerintem, ha elindul a gépemen, akkor én is. Meg akkor, ha tényleg jó, tehát lesz egy párnapos ''próbaverzióm'' :D
Nézd, én nem tudom, hogy a pécéguru mit írt, de egy biztos: valamikor ősszel Molyneux azt nyilatkozta, hogy nagyon féltek a B&W sikerétől/sikertelenségétől, de hál istennek mind anyagilag, mind kritikailag bejött nekik a dolog. Utolso infoim szerint csak az USA-ban elment belőle fél millio példány, 45 dolcsis áron: számolj. Az a 6 millio nem olyan nagy pénz, mostanában ennyibe kerül egy tisztességesebb játék ( a Daikatana a mag négy és fél éves fejlesztési idejével állítolag közel 20 misibe fájt az Eidosnak). Ez van, qrva drága lett a játékfejlesztés, ez már régen nem az a páremberes garázsbiznisz, ami akár még 6-7 éve volt..
Hát most mit mondjak. Sűrű lesz ez az év RPG szempontból. Dungeon Siege, Newerwinter Nights meg Morrowind. Nehéz lesz a választás. Ráadásul ott a Star Wars Galaixies is. Ugye Rince?
Hello Liquid! A B&W nem hozta vissza a pénzt (PC Guru Gondolatébresztő c. cikke) Aki pénzt akar keresni, az csinál Harry Potter-t és Deer Hunter-t. Bukott játékok lettek (anyagi szempontból) olyan nevek mint a Battlezone, a Neverhood és pl. az Anachronox is, amiről sokan sajnos nem is tudják hogy milyen kiváló játék. Figyeld csak meg: a legtöbb játék egy kaptafára készül (lőjj le mindent FPS, unalmas vagyok RealTime Stratégia, be se töltsél Tycoon-manager, Diablo-bőr hack 'n slash stb.) Aki játékot fejleszt PC-re az NAGYON nagy fába vágja a fejszét (nem mindenki Blizzard) És ami a másik tragédia: konzolon még a leggagyibb játék is profitál két év alatt egy-két milliós hasznot. Sok cég leáll a PC-s fejlesztéseivel. Olyan nevek mint a Final Fantasy pedig visszahozzák (csak a jogdíjakból!) a konzol fejlesztési-előállítási veszteségeit. Sajnos ez van: a Pc-s játékpiacra nehéz bevinni egy újdonságnak számító játékot.
Ez valami álat!!! KELL NEKEM... MOST!
Sorry, de meg kell hogy cáfoljalak: a B&W anyagi szempontból is siker volt, nem is kicsi. Bukott játékoknak nem jelenik meg küldetéslemeze.
És sajnos ma elég bizonytalan a PC-s játékpiac helyzete is. Ott van példának okáért a Black&White. Nálam 100%-ot ért el, és mindenki hanyatesett tőle aki csak látta. De: HAT MILLIÓ dollárba került a fejlesztése és sok-sok év munkájába. Sok példányt el is adtak belőle, de még a töredékét sem hozta vissza a beinjektált pénznek... sajnos a pénz nagyon nagy úr itt is.
Hello Fleck! Nemrég azt mondta valaki hogy merjünk nagyot álmodni. :) Csak az általad vázolt játékhoz kéne egy 100-150 fős csapat kb. három éves munkája.
Hello Rincewind! Maradjunk inkább a szépnél. Sajnos a trailer-ből nem tudhatjuk meg, mennyire összetett RPG-vel van (lesz) dolgunk. A Gothic után legalább azt a szintet hoznia kell. Mindenki nagy pukkanásra vár, lehet hogy tudnak valamit... Amúgy a magyar szerver behalt, nekem egy német oldalról sikerült leszedni. (Jellemző: a magyar oldalak meg sem nyikkannak, a Google keresés után ugyanez az ábra a környező országokkal... a német oldalról meg három perc alatt lejön...)
Nyilvánvalóan az CRPGk is egyre inkább az ütős grafika felé fognak elmozdulni- egész egyszerűen azért, mert csak így, kiglancolva lehet majd őket eladni. A Litechet pl azért alkalmazzák a Might and Magic-hez, mert olcsó, negyed annyiba sem kerül, mint a versenytársai. Rondának ronda, de a fejlesztő fiúk valószínűleg úgy gondolkodnak, hogy az eddigiek is bánatos randák voltak, aztán mégis megvették őket a rajongók, majd ezt is megveszik.
Kinek a szőke, kinek a barna. Ezen már kár vitázni.
Mert szerintem a Diablo nyomorék ''megyek oszt' addig klikkelek a kurva egérrel, míg begörcsöl az ujjam'' játékmenete RPG??? Ha igen, akkor neked fogalmad sincs róla, hogy mit jelent ez. A Diablo egyszerú hack'n'slash akciójáték RPG elemekkel megtűzdelve. Multiban elég élvezetes nem tagadom, de semmi köze az RPG-hez még távolról sem!
Na de most komolyan. Figyi, majd akkor gyere nekem magyarázni, ha kinőttél a Diablo-ból. Amíg neked ez számít rpg-nek, addig azt hiszem, nem sok közös témánk van.
Mégis hogy gondoltad azt, hogy a Morrowind mellé állítasz egy Diablo-t??? :)))))
Én egy részletes magyarázatot várok tőled, amiből kiderül, hogy mitől RPG a Diablo. Ne a stílusommal foglalkozz, de ha akarod, beszélgethetünk kulturáltan, választékosan is.
Szerintem te kevered az izometrikus, vagy forgatható 3D-s külső nézetet (izometrikus 3D) a 3rd personnal. A 3rd personban közelről, hátulről látod a karaktert, és az irányítása teljesen megegyezik a FP nézetű játékok irányításával, pl. GOTHIC.
Arról nem is beszélve, hogy a BG jellegű játékoknál egyetlen előre megírt forgatókönyv irányítja a történéseket. Adott időben csak oda mehetsz, ahova a történet szerint menned KELL, a már bejárt utakat eltorlaszolja egy kidőlt fa, vagy egy hegyomlás, vagy zárva a kapu.....
Ha a haveroddal egyszerre kezditek el, mindketten hajszál ugyanazt élitek át (max a csapat változik közben máshogy), vagyis maga a ROLE PLAYING hiányzik a játékból. Nincs benne semmi személyes, nem játszhatod a saját stílusodban. Ha egy adott helyre be van programozva egy csata, akkor azt le kell játszani, ha tetszik, ha nem, míg a Gothic féle játékokban (nem mintha sok lenne) van lehetőséged elmenekülni, vagy máshonnan támadni, esetleg az egészet kihagyni...... Ettől lesz szerepjáték, hogy te döntesz, hogyan éred el a végcélt. BG nálam ott bukott meg, hogy ahányszor elkezdtem, mindig ugyanazt kellett végigjátszani, és ráadásul 2 másik haverom is ugyanazokat élte át, szóval kb. olyan volt, mintha ugyanazt a filmet láttuk volna....
SUXXXX
Ez is egy szempont. Amúgy a Morrowindben lesz first és third person (PC-n, Boxon csak third lesz), szóval nézegetheted a páncélt.
A kard meg látszik belülről is, sőt manapság már a belső nézetnél is szokás látni a testet.
Nálam az átélés az első szempont, ezért nem játszom izometrikus játékokkal. Az nekem olyan terepasztalon való ólomkatonázgatás feeling, és azt nem szeretem :)
a w8-cal az a gond, hogy bredli, a fődizájnerük element a szörtektől, ezért egy kicsit más lett, mint az előző részek. ennek ellenére elejétől a végéig élvezhető a játék, igaz nem a w6 vagy w7 mércéje szerint. :)
Hat szerintem pont nem. En imadtam a 7-et, es a 8 az csalodast okozott.
En meg mostanaban FPS rajongo lettem, de falramaszom egy FPS-es RPG-tol. Nehogy mar ne lassam a karimat, hogy csillog rajta a pancel, mekkora kard van a kezeben meg ilyenek. RPG-be izometrikus nezet valo. A PlaneScape a legjobb amugy :)
Hello Freak! Akkor elnézést, de kérlek ne írj arról hogy xy játéknak vége, mert bizony ez a stílus (BG) nagyon népszerű. Amúgy én most az ősrégi Eye of Beholder-t nyomom XP alatt (na ezért kellet 1Ghz-re húznom a Cerkát :)) és még mindig elragad. A Wizardry pedig még (kapaszkodj meg) a nyolcvanas évek elején indult útnak (ha jól tudom Spektrumon) a W6-al még én is játszottam Amigán, de annyit szövegelt hogy ráuntam. A Wizardry azoknak nagy durranás akik jászottak az előző részeivel. Aki "új fiú" annak nem fog tetszeni annyira. Ez van: a W8 a régi Wizardry rajongóknak készült.
Valaki segítsem már W8 ügyben. Azt hallom mindenhol, hogy ilyen meg olyan kurva jó, és öszíntén szólva láttam is hihetetlen jó screenshotokat, de amikor a demo-t próbáltam, hát nem lettem tőle boldog. "Tíz lépés egy harc"-nak tűnt a játékmenet, és a harcok meg iszonyat buták voltak. Megtémadott két "takonyszörny" és két percig ment a köpködés meg a dobálás, aztán vége.
Így van. Izometrikusban nem tudnak hátbatámadni, vagyis az izgalom jó része odavan... Arról nem is beszélve, hogy nem kell szemtól szemben megküzdened egy szörnnyel, hanem csak nézek fentről, biztos távolból, és mehet kattintgató bajnokság.....
Ha az eladások alapján értékelnénk egy játékot, akkor kiderülne, hogy az Undying vagy a Gothic egy rakás szar, és a legrulezebb rpg a Diablo 2, ami ugye kissé röhelyes... :/ Szóval ne az eladásokból induljunk már ki, brr... :( Egyébként meg gondolj bele: Hogy jobb bejárni egy dungeont? A BG féle 30 méterről nézem a karim, mikor az a csúnya "Hook horror" rámront jaj de félelmetes, vagy esetleg úgy, hogy benne vagy a karakteredben és átéled a dungeon hangulatát, a klausztrofóbiát, stb. és, hogy bármelyik pillanatban rádronthat valami a következő sarok mögül. Hát nem tudom, de én az utóbbira szavazok... :/
Egyszerű, 30 rugós Kyro II van a gépemben, de a BG már akkor sem okozott tartós önkielégítési kényszert, amikor még Vantával nyomtam. Nekem már 486-os idők óta a FP nézet jön be, és az Elder Scrolls : Arena óta nem jönnek be a kis bábuirányítgatós játékok. Nálam az Arena megalapozta az elvárásokat, amiknek azóta (95?) nagyon kevés játék tudott megfelelni.
Hello Freak! A BG ideje könnyen lehet hogy nem járt le, mert a hivatalos eladások (darabszámra tekintve) igencsak magasan jártak a BG I-II és az ID megjelenésekor. A Forgottem Realms világát pedig meg sem említem, mert messze a legnépszerűbbek az AD&D világok. Fogyasztói szemléleted van: kaptál egy GeForce3 kártyát a szülinpodra, most már mindent lenézel, ami nem 3D... és az nem jut eszedbe, hogy valójában éppen ez volt a cél: költsd a pénzed...
Egyetlen egy gáz lesz számomra a proggival. Mikorra kijön lesz NeverWinter is - és én sajnos nem tom megosztani a proc. teljesítményemet a két játék között :)) Majd félóra ezzel-félóra azzal :)))
Hát én is! :) Sokkal jobban beleéli magát az ember, ha nem madártávlatból kell néznie a karaktereit :P
Ha jól tudom, kezdetben a Morrowindben "csak" 30 város lesz, de a Gothic 3 kis campjéhez képest....... A Gothic nagyon jó, egyik kedvencem, de töredéke a Morrowindnek.
A BG nem egy rossz játék, de ezer jobb van nála (páldául Wizardy 8, hogy ne mindíg csak a Gothicot említsem). Azért olyan sikeres, mert elterjedt, mert mindenki azt szajkózza, hogy az a legjobb és közben azokat, amik esetleg kenterbe vernék sokan ki sem próbálják. Ilyen helyzetben nem nehéz elsőnek lenni, de kérdezd csak meg a Wiz 8-al vagy a Gothiccal játszók nagy többségét, hogy melyik tetszett nekik jobban. Biztos nem a BG... A másik dolog, hogy meg, hogy ez ízlés dolga. Engem már kiver a víz a sok lenyúzott BG rókabőrtől. Unom és kell már valami változatosság!
Hidd el, a Gothic csak nyári gyakorlaton szerencsétlenkedő szakmunkás a Morrowind mellett. Ha játszottál az első két résszel, akkor tudod mit jelent az igazi RPG feeling, amikor egy többezer helyszínt (városok, falvak, templomok, dungeonok, campek) tartalmazó térképen teljesen szabadon mozoghatsz majdnem valós időben.
Volt, hogy a haverommal egész éjjel egy kurva erdőben bolyongtunk, és kb. 5 órányi "Utazás" után a travel mapen még mindig ugyanott volt a pötty.....
Arról nem is beszélve, hogy a Morrowind mellé kiadják a játék full világ-szerkesztőjét, ami lehetővé teszi, hogy fél éven belül teljesen új világokban teljesen új kalandok készüljenek el.
Ne vegyük őket egy kalap alá. Én pl. imádom az RPG-t, de az izometrikus vagy forgatható külső nézetes játékokhoz hozzá nem érnék. Marad a First/Third person nézet, de ebből meg rohadt kevés van.
Na, ennyit változik a világ 2-3 hét alatt, amikor a cikket karcoltam, még junius elejéről volt szó.. :-) Vagy az az xboxos verzió volt? Mittudoménmár.. :-)
Bizonyára a jövő hónapra , azaz áprilisra gondolsz , mert bizony akkor fog megjelenni . :)
Aki eddig mozgás közben látta, az mind oda meg vissza volt tőle, szóval grafikai elavultságtól nem nagyon kell tartani. A bétatesztelés állapotát nézve valamikor nyár elején kell kijönnie, addig csak nem avul el... :-)
Azért mikor én a csonti modelljét néztem nem a szögletes jutott először az eszembe... :)
Nem mind. Vegyes, van ami idén februári, vannak tavaly novemberiek, és még régebbiek is.
Első oldal középső sor. Bár ezek a screenshot-ok már tavalyi képek.
Bár az utolsó oldal screenshot-jai már meggyőzőek. Remélem lesz olyan jó mint a Gothic.
Jó játéknak ígérkezik, bár a grafika sajnos elég szögletes...
Tavaly közölt adatok szerint (PC Guru) a játék várható hardver-igénye: PIII 500Mhz, 128 Mb RAM, GeForce (T&L). Ma már ez elég szerény, legalábbis a Doom3-hoz képest.