Ha a gyorsaságnak egyszer szobrot emelnek, sok pénzt fogok kaszálni a modellkedésért.
S.T.A.L.K.E.R.S. - Oblivion Lost - tmt
Hát kérem, amit most látni fogtok, némiképp elavulttá teszi az UT2/U2 vs. Doom III. háborút. (Vicces, hogy még kinn sincsenek e játékok, de a rajongótáborok már 'á la B-közép egymásnak is ugranak... Na jó, nem is olyan vicces...)
Szóval keleten nagy dolgok készülõdnek, egy orosz fejlesztõcsapat keményen dolgozik azon az FPS játékon, ami egyszerre üti a CS-t, az Unrealt, és a többit. Kinézetre nagyot fog ütni, a háttérsztori pedig a következõ:
Immár másodszor fordul elõ, hogy a fekete Csernobil kitör a nyílt zónába - a betegeskedõ emberiség új rémálmát hozva létre. Pont akkor, amikor az emberek nagy része már láthatatlan hatalmak szótlan játékszereivé váltak, személyiség nélküli, idióta játékszerekké. A hadsereg szórványos próbálkozásai a bolygót sorvasztó új betegséggel szemben csupán csak annyi eredményt hoztak, hogy a kór nem terjed tovább. A Zóna egyre nagyobbra nõ, és csupán csak kevés ember merészkedik területére, hogy hírt hozzon a Csernobili atomerõmû környékén bekövetkezett, iszonyatos torzulásokról. Csupán maroknyian tértek eddig vissza, idegenszerû tárgyakkal és halálcsapdákról, hátborzongató, mutáns állatokról szóló történetekkel. Arról is szólnak történetek, hogy valaki irányítani próbálja odabentrõl az emberiség evolúcióját, kényszerítve azt az ismeretlen felé. Ezek a kalandorok a Cserkészek (Stalkers), akik e Zónába behatolva kutatnak különféle tárgyak után, akik átkelnek e terület fekete tavainak, szétzúzott földjének, mérgesgázzal borított mezõinek, halálos változó-mezõinek világán, ahol félig emberi, félig állati, mutáns lények tengetik nyomorúságos életüket...
Nos, mint ebbõl is látszik, nem éppen egy kellemes, barátságos környezet vár majd minket rózsaszín pillangókkal és sárgán világító szívecskés ágymelegítõkkel, hanem egy veszélyes és halálos környék... A program motorja lényegében mindent fog tudni, amit csak lehet, a fejlesztõk ígérnek pl. olyanokat, mint: 50 dinamikus fényforrás lehet egyszerre a látómezõben, minimális lassulás mellett, a karaktermodellek poligonszáma 50-tõl akár 10.000-ig is mehet, realisztikus fizikát, megdöbbentõ részletességet, ami a tájat illeti, editort, nagyszerû AI-t és sztorivezérelt egyjátékos üzemmódot. Természetesen lesz benne multiplayer mód is, a hagyományos módokkal, mint CTF, DM, Kooperatív és a többi... És most a shotok, ha már eléggé fel vagytok ajzva :)
Én rengeteg mindent tudok a játékról, és nem szoktam flémelni. CSak a CS topicban :D
na bravó magamnak, a 8000-et is elbambultam.......
lécci aki a ezzel játékkal(!) kapcsolatban tud valami érdekeset vagy új dolgot az írja ide!:)) dikkmával ellentétben sok ember nem szereti a flémet de ha felhúzod akkor ide is begyújt:)))
ÁÁÁ plz neee:))))
neked bekattant valami, hogy csak az indoor monsztapüré érdekel?? :))))))))))
wow más is ismeri:)) szerintem ez nagy gamma lesz a designt meg az ötleteket elnézve
Én meg a KREED-et :PPP
Asszem a közel jövöben ezt az alkotást várom a legjobban! Hajrá ororszok!
Ez jó lesz. Hogyhogy még nem volt topicja?
A játékról:
Developer: GSC Game World
Category: tactical team 3D action
Plot of the Game
It is now for the second time that the black Chernobyl erupted to open a Zone - a new horror of ill mankind. It was at that moment that hundreds of people turned into wordless toys of invisible forces, into insane toys with erased personalities. And there were futile attempts of the army to cope with the new disease of the planet, at least to prevent its development and spread, but to no avail. The Zone grew bigger. Only rarely people dared to set off for the Zone to find out, to procure evidence of weird and uncanny changes around Chernobyl Atomic Plant. Only a handful returned, bringing strange objects and stories of deadly traps and eerie animal mutants, they found out of somebody inside controlling the evolution of humanity, forcing it to leap towards unknown final. They became stalkers, those who leave for the changing world of the Zone to explore it and find artefacts, those who cross the Zone of immense territory covered with ulcers of black lakes, scorched earth, poisonous fogs, deadly anomalous zones, populated by sapient pseudo-animal mutants...
Key Features
Levels combining closed spaces as well as enormous open areas Visualization optimized for hardware TnL (both FF and shading capable parts) Continuous level of detail technology for all the geometry ~100 000 polygons per frame at 60 fps on average hardware Detailed character models (500-10 000 polys) Powerful skeleton-based animation allows usage of motion-capture hardware and produces smooth and realistic motion of characters Detail objects (grass/small stones/etc) Portal-style, non-linear subdivision based visibility detection system Intelligent hardware state caching technology Both Direct and Radiosity lighting models Colored dynamic lights and dynamic "soft" shadows Intelligent shader subsystem Dynamically generated textures Reflections, chrome effects, etc. VR-Simulation engine optimized for massive payload High-performance collision detection allowing simultaneous motion of large number of characters in high polygonal environment Realistic physics simulation (ballistic, motions, fluid engine, snow, rain, explosions, etc.) Motion compensation scheme Particle system with real physics High quality HRTF 3D-sound with clipping and partial wave tracing "Low-penalty" & "low-delay" reaction technology (less then 1ms to start HRTF 3D Sound Source to play) Context-relative multiple-mixed music streams in MP3/MP2/WMA/ADPCM formats High-performance collision detection allowing simultaneous motion of large number of characters in high polygonal environment Computer rivals possess virtual hearing and sight, which when combined with worked out AI makes them tough enemies Different kinds of enemies, military vehicles, helicopters, boats, etc (work in progress) Accurate hit calculation algorithm Powerful built-in scripting language Full realization of C-language and partial C++ Only 6-8 times slower than real (x86) code
AI Simulation Level-Of-Detail and Culling Virtual sight, hearing, feeling Fuzzy logic controlled agents Advanced terrain reasoning with tactical assessment Adapting tactics with reinforcement learning Dedicated snipping tactics Team maneuvers
Support for all D3D compatible accelerators, starting from 2nd generation (TNT/Voodo2/etc) The most important part of the mathematics is optimized for SSE & 3Dnow! instructions Editor supports both 3DsMAX 2.5/3/4 and Lightwave 6.5/7 as modeling tools