Ha a gyorsaságnak egyszer szobrot emelnek, sok pénzt fogok kaszálni a modellkedésért.
S.T.A.L.K.E.R.S. - Oblivion Lost - tmt
Hát kérem, amit most látni fogtok, némiképp elavulttá teszi az UT2/U2 vs. Doom III. háborút. (Vicces, hogy még kinn sincsenek e játékok, de a rajongótáborok már 'á la B-közép egymásnak is ugranak... Na jó, nem is olyan vicces...)
Szóval keleten nagy dolgok készülõdnek, egy orosz fejlesztõcsapat keményen dolgozik azon az FPS játékon, ami egyszerre üti a CS-t, az Unrealt, és a többit. Kinézetre nagyot fog ütni, a háttérsztori pedig a következõ:
Immár másodszor fordul elõ, hogy a fekete Csernobil kitör a nyílt zónába - a betegeskedõ emberiség új rémálmát hozva létre. Pont akkor, amikor az emberek nagy része már láthatatlan hatalmak szótlan játékszereivé váltak, személyiség nélküli, idióta játékszerekké. A hadsereg szórványos próbálkozásai a bolygót sorvasztó új betegséggel szemben csupán csak annyi eredményt hoztak, hogy a kór nem terjed tovább. A Zóna egyre nagyobbra nõ, és csupán csak kevés ember merészkedik területére, hogy hírt hozzon a Csernobili atomerõmû környékén bekövetkezett, iszonyatos torzulásokról. Csupán maroknyian tértek eddig vissza, idegenszerû tárgyakkal és halálcsapdákról, hátborzongató, mutáns állatokról szóló történetekkel. Arról is szólnak történetek, hogy valaki irányítani próbálja odabentrõl az emberiség evolúcióját, kényszerítve azt az ismeretlen felé. Ezek a kalandorok a Cserkészek (Stalkers), akik e Zónába behatolva kutatnak különféle tárgyak után, akik átkelnek e terület fekete tavainak, szétzúzott földjének, mérgesgázzal borított mezõinek, halálos változó-mezõinek világán, ahol félig emberi, félig állati, mutáns lények tengetik nyomorúságos életüket...
Nos, mint ebbõl is látszik, nem éppen egy kellemes, barátságos környezet vár majd minket rózsaszín pillangókkal és sárgán világító szívecskés ágymelegítõkkel, hanem egy veszélyes és halálos környék... A program motorja lényegében mindent fog tudni, amit csak lehet, a fejlesztõk ígérnek pl. olyanokat, mint: 50 dinamikus fényforrás lehet egyszerre a látómezõben, minimális lassulás mellett, a karaktermodellek poligonszáma 50-tõl akár 10.000-ig is mehet, realisztikus fizikát, megdöbbentõ részletességet, ami a tájat illeti, editort, nagyszerû AI-t és sztorivezérelt egyjátékos üzemmódot. Természetesen lesz benne multiplayer mód is, a hagyományos módokkal, mint CTF, DM, Kooperatív és a többi... És most a shotok, ha már eléggé fel vagytok ajzva :)