Sziasztok! Szükségem lenne egy kis segítségre, szeretnék 3rd person nézetben játszani de úgy hogy van HUD és célkereszt. Sajnos nem megy.
Próbáltam konzolon beírni a "pm_thirdperson 1"-t de akkor nincs HUD. Próbáltam a "pm_thirdpersondeath 1"-t, de akkor a kamera nem "közelít rám", ha fal közelébe hátrálok, így közém a karakterem közé kerül a fal, és szaggatni kezd a játék. Töltöttem le modot is hozzá (third person view 0.1) de abban sincs HUD, csak (használhatatlan izgõ-mozgó) célkeresztek.
Helló mindenkinek! Régebben volt egy játék ami szerintem a doom valamilyen változata volt, de most egyszerûen nem találom sehol.A keresést nehezíti hogy kb. annyira emlékszem hogy voltak benne elég különös fegyverek is pl. tyúkból kilõtt tojás vagy ilyesmi. Ha valakinek esetleg felrémlene a játék pontos címe már az is segítség lenne. Elõre is köszönöm.
Sztem az L4D zombijai kidolgozottságra és mozgásra jobbak mint a Doom 3- ban.
Hi All!
Olyan problémám lenne a gémmel,h elindítom és szaggat az egész. Nem tudok semmire se rámenni. Régebben mikor még a kisebb karival (Ati 9200) simán ment, most meg egy Gf 7600 GS van a gépbe és szerintem ezzel lenne a probléma. A legfrissebb driver van felrakva. Configom: 3,2 Cerka, 2 Gb mem, Gf 7600 Gs 256 Mb. Simán csavarnia kellene. Ha valaki tud valami megoldást az pls írja már meg! Elõre is köszönném!
zola0102.Köszi szépen örök hála!!!
a lélakpiszkát a ugy lehet aktíválni hogy megonymod a q és utána bal klikket
Segítsetek nem tudom, hogy kell használni a lélekszipkát.Már 1 éve játszottam vele, azt most elõ kaptam.De nem emlékszem rá.Már az utolsó szörnyet kell kinyírnom de eznélkül nem megy. Köszi
nem tudom átvinni a második pályát hogy kell ugrani?
sziasztok csítet hogy lehet aktíválni nekem az mondták hogy nyomjam meg a ctrl+alt+~ és kijón egy panel amibe kódokot kell írni de nekem semmit nem csinál
véletlenul nem tudja valaki a Doom3kodjaát mert nem tudom igy feltelepiteni köszi
From Guru: "A QuakeCON-ról: ...800*600-ban ment a DOOM3. Real time-ban játszottak rajta egy 2,2Ghz-es gépen, Radeon 9700-zal full-ra felnyomott grafikával...." Hát ennyi
Mekkora tudomány is az amikor valaki más tollából kikerült cikket vulgarizál és átkölt a saját szánalmas végbélkúphoz hasonlító egyszerüségü förmedvényévé!!!!
Ok,ok na akkor ajánlok valamit plz nézd meg nagyon király! www.rts.hu replayek nézzél Grrr és Boxer repeket! ha ez neked semmi akkor nem'tom amire szükséged van: -brood war -1.09B patch -/maps/replays-ba tedd a *.rep fájlt majd nézd meg
Nagyon bízom benne, hogy a Doom 3 qrva jó lesz. Az ID nálam csak a Quake 2-vel hibázott, de a Q3-mal visszahozták a becsületüket. Tehát én forradalmi újítást várok. Nem is tudom, kimondta, a fórumban azt, hogy a régi Doomban ( nem az OpenGL-es Legacy-ra gondolok) csak 2-en lehet játszani. A Doom2-õt középsuliban négyen is nyomtuk. Ennyi!
Szinglit jobban szeretem mint multit, ezért várom remegõ ujjakkal a Doom3-at :o)) Ha valami még képes lesz visszaültetni a játékok elé, akkor az a Doom3. Ha ezt is 10 perc után abbahagyom majd, mint az elmúlt egy év kb. 200 kipróbált játékának nagy részét (rtcw 3 nap, jk2 2 nap, dungeon siege 3 nap, minden más tényleg max. 10 perc) akkor már biztos, kiégtem. De valahogy nem félek tõle, únni fogom :o)) Dúm3 rulezzz
kockááááááááááááááááák :) de nagyon nagyon
Nyugi nyugi, én nem az SC-t flémeltem, csak mondtam hogy nem ezzel lehet a leghosszabbakat játszani multiban.
Egyébként van Battle Chestem, úgyhogy ennyit az SC utálatomról :D
Starcraft rossz példa, ott éppen azon van a hangsúly ki tud gyorsabban rassolni :) De tényleg vannak olyan RTSek, melyekkel hosszan lehet élvezeteset multizni..
Doom2 téma: A Legacy Doomot is mindenféleképpen próbáljátok ki! Kihasználja 3D gyorsítást, lehet benne ugrani, fel le nézni, irányítani egérrel(mint a mai FPSekben!). Van benne extra vér is, ami a monstrákról a falra spriccelõdik, és van benne golyónyom is! Ráadásul tömeges multiplayert is támogat(eredetileg max 2 en játszhattak asszem)
"hogy hálóban inkább FPS/Autóverseny dominál,nem pedig egy órákig tartó stratégia"
Nah-nah! ezzel megsértettél barátom! Valamit elfelejtettél: Starcraft!!!!
Amúgy én is várom a Doom3at rulez lesz biztos és nekem inkább a Single része érdekel jobban! mert multiban fpsben elég lamma vagyok. Van ilyen! Kár, hogy a Doom 1-2 korában szemellenzõs Amigás voltam, a Doom 2-t is tulajképpen pár éve szerettem meg mert feeling ezerrel, probáljátok ki Zdoom,Skulltag etc. multimodokat nagyon fun! Szal, Doom rulz ezerrel!
Honnan lehet ezt e3-as doom3 videot letolteni? Bocsi ha mar leirtatok, de most nincs idom visszaolvasni.
szerintem az fps nek nincs királya...vagy az a királya amit az eyén annak érez. Ahhoz pedig hogy bármely más játék menne a levesbe mikor doom34 kijön, arra csak annyit lehet mondani szamárság. Én speciel jobban várom az ut t mint a doom ot. Hamarabb meg is kapom, aztán majd mikor kijön megnézem a Doom ot. Single ben lehet nyomni csak, ami annyit tesz hogy hazajössz a melóból leülsz jáccol vele 1-2-3 órát..aztán megunod aznapra és mész a netre q3-"4"?-) ut ni stb. ez ennyi. És ezzel rengetegen igy vannak.
Hát, az eredeti Doom biztos hatalmas volt a maga nemében! :) Sose felejtem el, ahogy remegõ kézzel unzippeltem az 1,4-es lemezrõl az shareware változatot, utána beizzítottuk a 486-on, megláttuk haverral, és húúúvazz... :)
A Quake sorozat single-ben valóban nem is volt olyan jó, mint a Doom, de a Q3 motor folyamatosan bizonyít még ma is, a Doom3 motor pedig tutira meghatározó lesz nem egy, és nem is két évig. Az aktuális Unreal motor technikai színvonalában biztos nem fogja ezt hozni, DE! Nekem egy id ide, Carmack oda, a nem id és nem is Blizzard Spector féle remegve várt Deus Ex 2 tutira SOKKAL nagyobb élmény lesz, mint a Doom3. :)
Egy "voilágmegváltó" multiplayer mód kellene a játékba, de itt is nagyon fel van adva a lecke, és nehéz újat hozni... majd meglátjuk! :)
Én sose tartoztam egyik táborba se (Quake vagy UT), mindketõvel szívesen játszottam. De azért azt ne akarja senki bemesélni nekem, hogy bármelyik UT motor akárcsak megközelíti a D3-at, mert ez nem igaz. Jelenleg úgy néz ki, hogy mikor kijön valóban nem lesz konkurenciája, annyira topon van technikailag.
Hááát... a Unreal ugyan valóban nagyon korrekt (meg másra is van kihegyezve) de mutasd meg valakinek a D3 videót, utánna meg akármelyik új Unreal gameplay múvit, és kérdezd meg, hogy melyik néz ki jobban. :-)
Most jutott eszembe, hogy ha jól emléxem a Star Trek: Elite Force volt az elsõ Q3 engine-s FPS. Az meg nem ma volt (de nem is tennap)!!
Shaman: Anno én is így voltam vele. Hiszen az UT több játékmódot vonultatott fel, kifinomultabb volt a grafikája is meg hasonló. Viszont a Team Arena már befoltozta a Q3 "foltjait". Ahogy most alakulnak a dolgok, ugy néz ki megint az UT lesz a top egy jó darabig, hiszen kategóriájában nem nagyon készül most trónkövetelõ. Lévén a Q4 is inkább single orientáltabb lesz, a többi versenyzõ meg (pl. Stalker) mind inkább a real dolgokra épít, álá kommandós FPS.
Várj! Grafika miatt senki (legalább is én nem ismerek ilyet) nem nyom végig egy játékot sem, kivéve ha megvette. Ha nem, akkor megnézi, rájön mekkora hent az egész, és visszamegy SOF-ozni meg Ghost Recon-ozni vagy Swat-ozni. Ne mond már, hogy Serious Sam-bõl nem volt elég az 2 rész. Nekem évekre pótolta a primitív mész azt lõsz hiányomat. Nagyon jó volt, de BÕVEN ELÉG. Az ismerõseim és én is manapság kifinomultabb, és komolyabb játékokra vágyunk. Egy Duke MP-t még megnézni sem volt kedvem. Egyszerübb platform játékok pedig se nekem, se az ism.-ek nem hiányoznak. Felnõttünk és más az értékítéletünk. Hiába lesz gyönyörü a Doom3, ha hent lesz a vége, biztos lehetsz benne, hogy rengetegen nem fogják megvenni (most csak az eladási adatokra célzom). És nem csak nekünk változott az értékítéletünk. Azoknak is, akik 12 évesen CS-znek a neten és nagyobb spílerek nálam. Számukra egy agyatlan hent nem jelent semmit, mint fél óra baromkodást...
Pedig az Undying anyagilag valóban bukás volt! Azonban sehol nem láttam 90% alatti értékelést róla. Tehát nem volt bukás, mert beírta magát a játéktörénelembe, csak éppen nem hozoztt annyit, mint kellett volna (becsületemre mondom, én megvettem eredetiben :))! Viszont a fentieknek ellentmondani látszik, hogy készül hozzá egy kiegészítõ Family Grave néven. :)) Tehát akár még kettõ is lehet, bár ez egyelõre nem túl valószínû... :(
"A Q1-láz azokat érintett, akiknél kimaradt a doom"
Na ez egy nagy f@szság. A q1 láz azokat érintett, akiknek volt internetjük, és a quakeworldön keresztül elõször játszottak tömegesen FPS-t a neten keresztül! (többek között én is)
A lényeg, hogy nem kell annyi idõ, plusz az is elõfordulhat, hogy a Doom3 megjelenése elött licencelik az engine-t és már rég dolgoznak a játékon, amikor a D3 még meg sem jelent. Lévén ahoz, hogy full játékot készíts, nincs szükség a Full Doom3-ra! Elég az engine. Az meg hamarabb kész lesz!
El vagy tájolva. Sokkal hamarabb is voltak játékok! Pl. Alice, Heavy Metal Fakk, majd még eszembe jut pár...
Szóval! Véleményem: Az egész attól függ, hogy mit várunk el a Doom3-tól! Az ID motorjai mindig is frankóra sikeredtek! Anno az UT motorja is remek lett, legalább annyian licencelték az Epic engine-jét, mint a Q3-ét. Tehát az UT 2003 sem lesz szar, ez biztos. (Nemrég teszteltem. Nagyon tetszik a motor is és a játék is) Viszont szinte biztos, hogy a 2003-as megjelenés után, a Doom3 motorja egyeduralkodó lesz. Azoknak a cégknek akiknek van zseton a nadrágjukban, tuti válsztás...
Viszont! Vajon milyen lesz a Doom3? A DOOM 1 és 2 anno egyet jelentett a horror-megagyilokkal! Ez a stílus manapság már csak poén szinten megy el (lásd Serious Sam 1-2), aki komolyan gondolja, azt körberöhögik magasról. Az elõzetes videókból pedig az jön le, hogy egy iszonyat fosatós, sötétben vagy 80% árnyékban játszódó indoor horror gamét fogunk kapni! A bajom az, hogy ez nem DOOM. Ez ellenkezik az elõd által felálított "stílussal".(ha úgy tetszik doom=horror&overkill) Nyilván az újoncoknak nem jelent semmit, õket ne is vegyük be a kalapba. De Én az ID helyében más név alatt adnám ki a játékot! A DOOM ideje lejárt. Manapság az FPS piac a realizmus irányába ment el! Ha valaki horror-t vagy sci-fi-t akar kiadni, akkor Undying ill. AvP2 szint alá nem érdemes lemenni és ezalatt a stílusjegyeket értem. A Doom3 biztos jó játék lesz, remélem nem lesz overkill, és az engine a megjelésének napján maga mögé fogja utasítani az összes ellenfelét.... Ennyi volt a véleményem!
Baze, beirtam egy eposzt, erre kitörli... Fak..
nemtom gyrerkek ti hol voltatok azokban az években, amikor a Q1 láz tartott. természetesen multira gondolok. ebbõl lett minden, kántor sztrájk meg amit el tudtok képzelni. a q1 után mozdultak rá a fejlesztõk az igazán multira kihegyezett játékra. ez az egyik legfontosabb játéktörténeti momentum...
Engem nem is igazán a Doom3 érdekel (bár kétségkívül király), hanem az amikor az Aliens VS Predators következõ részét megcsinálják a Doom3-engine-nel :) Asszem akkor fogok szívinfarktust kapni :) Nem bízom igazán az Id sztorijaiban, mégha most egy író is dolgozik ezen. Valami mindíg hiányzott belõle, csak a non-stop hentelés játszott. :(
Azért mert egy paraszt! :DDD Egyébként kihagytad a Mythic-et és a Verant-ot a fejlesztõk közül!
na úgy kiakadtam, hogy megint felrúgtam a sörömet, pedig erre csak egy Microsoft hír volt képes idáig. Te Din, ne menjél fejlesztõnek, ez egy további jótanács!
Hello DiN! Bizony hogy változnak a dolgok! Mit szólnál ahhoz ha tizenöt-húsz évvel ezelõtti játékokkal kéne még mindig játszani? Te még nem tudsz egy valamit: a dolgok hatnak egymásra. Amúgy pedig nem tudom hogy honnét veszed a bátorságot hogy olyan fejlesztõket és csapatokat leszóljál és feleslegesnek ítélj mint Sid Meyer, Will Wright, Peter Molyneux, Warren Spector, a legendás Origin, a Microprose, a Bullfrog, a Black Isle? Vagy a magyar Digital Reality? Mintha nem lennének olyan játékok, mint a Civilisation, a Black&White, a Morrowind, a Sim-sorozatok, a Baldur's Gate, a mostani Neverwinter Nights, a GTA3, és a többi...? Mi is tudjuk hogy az id egy nagyon jó csapat, de hülyeségeket ne beszélj, mert magadat ítéled meg...
A fegyverek/lövedékek tûz/füst effektjei valóban nem túl látványosak, de az egyéb helyeken (valamelyik régi videoban van egy lángoló terem) büntetnek. Még minimum egy év fejlesztés, szóval fognak itt a dolgok változni rendesen.. :-)
jojo de sztem streetfighternek igaza van. ha 5ször anny iido kkor 5ször annyi ido. aldozni kell az ido oltaran hogy igazan maradandot csináljanak
A motor a lényeg! Képzeljétek csak el mit kell majd átélnünk, ha kijön egy esetleges Undying 2, D3 motorral. Komplett szívbaj! :DDD
Egy év múlva jön tehát a Doom III (ami nekünk soknak tûnik, de a konkurenciának igen kevés idõ, hogy bedobják a saját fejlesztéseiket) Igen valószínû hogy Carmackék - a Quake motorok mintájára - készítenek egy rugalmasabb D3 motort, ami sok-sok játékban visszaköszön ránk - bár ezen játékok elkészítési ideje igen hosszú lesz majd, mert rengeteg elõszámítási és modellezési munkát kívánnak meg. Kérdés hogy mi lesz a rengeteg GeForce2, GF2MX és GF4MX tulajdonossal? Az Nvidia hatalmas mennyiségben árasztja el még jó ideig a piacot ezekkel a kártyákkal - melyekkel nem lesz látványos a Doom III, már ha egyáltalán elindul rajtuk... úgyhogy eszetekbe ne jusson ezután GF3 alatt Nvidia kártyát venni. Legkésõbb jövõ tavaszig upgrade...
Hmm, én úgy tudom hogy a játék pályéit hátulról kezdték el csinálni: elõször a legutolsó pályát csinálják meg, aztán haladnak az elsõ felé. Szóval a videóban látott elsõ pálya még sokat változhat.
Cyby: A duke szerintem tartalmilag forradalmi volt, elõtte egy fpsben sem láttam annyi ökörködést mint benne(késõbb igen: Redneck Rampage :), de a grafikája a quake mellett nem volt forradalmi... És itt ha jól tudom a grafikai ugrásokról/forradalmakról írt a cikíró.