javaslom olvasd el,ha még nem tetted. Amit a 416-nél írtam....
Na ma egy kicsit megint autóztam:) Immár elfejtve az automata váltót.
Adva volt tehát a Shelby Cobra a lehetõ legszimesebbre belõve. Azt mondanám még újra,hogy a SIM Tyre mellett a Settingben a TCS és az ASM értékeit is húzzátok le 0-ra, különben a kinti OPTIONS-ban hiába van kikapcsolva a két rásegítõ, ugyanúgy be fog kapcsolni. Továbbá akinek van kormánya az az Optionsban a kormány ikon alatt tegye át Simulation Mode-ra kormánybeállítást.
A váltó használat nagyon kényelmes a Logitech Driving Force-szal a fülek együtt mozognak a kormánnyal...baba. A kuplung hiánya miatt én félautómatának vagy triptronicnak nevezném:)Nem is kell nézni a fordulatszámmérõt, mert annyira jók a motor hangjai, hogy szinte érezni hogy mit kíván az autó. Ilyenkor tudja meg az ember, hogy egy Porsche mit tudhat kettesben:)szval ez nem egy egy kommersz Opel Astra 1.7 Diesel:)
Kanyar elõtt a gép kiírja a valódi sebbességváltó pozíciója mellett,hogy kb milyen sebességben képzeli el ,hogy bevedd a kanyart. Ezt nem lehet kikapcsolni, de szerintem hasznos dolog. Ha nagyon gyorsan jottem a kanyarba és én gyorsan ledobtam mondjuk 6-osból 2-esbe a gép addig nem "kapcsolt" abba a sebességbe, amíg a sebességem nem volt olyan alacsony, hogy a váltó kibírja:)motorfék is volt persze. De itt a rendes féken van a hangsúly. Itt leírnám azt is, ami teljesen triviális, fõleg ilyen SIM-es beállításnál és farhajtású Cobrával kanyarodás megkezdése elõtt fékezzünk és kanyarodáskor már meg se probáljuk mert a fara úgy elindul mint annak a rendje. A gázadás is nagyon érdekes dolog, nagyon nagyon finoman adjuk fõleg alacsony sebességben ne is álmodjunk padlógázas indulásról , mert a feltuningolt Cobra hátsó kereke csak füstölni fog:))))2-3asban simán el lehet indulni:)a 700 lovas cuccnak nem akadály Természetes a kanyarban se próbáljunk meg erõs gázfröccsel próbálkozni, mert megint a pálya szélén leszünk pörögve.
azert a porsche unleashed nel nem viszed vegigi full gazzal es ha nem fejleszted a kocsit akkor kesobbiekben eselyed sincs...historical modenal vagy mi volt az...
Igen kulfoldon! De Magyarorszagon!!! Melyik az a megszallott aki kepes 15-20000 Ft-t kiadni egy "jatekert"?!?!? Max. 5000-et er egy jatek (de az is huzos).
Egyébként ma láttam a Midnight Club új részét videón:)
Iszonyatosan megy...törést nem láttam benne.Sztem elég jól megközelíti a Burnout2-t az igazi arcade kedvencemet.
aki szereti a WRC-t az ugorjon a www.rallyargentina.com-ra
ezen e hétvégén van az 5. Arg.Rally
új Focus is van már Új Zealand óta
és minden ami rally www.rallysport.hu
Na megnéztem, ahogy te mondanád a full SIM-esen a gt3.... midfield: 1:36:325 a best lap Váltósan nem automatán, nincs TCS meg ASM. Joyal nyomta. Ja a kocsim egy Mazda mx5. erre futja. Mhh amúgy vannak azok az elsõ kerekes versenyek, na ott, hogy indulhassak, ahhoz kell vennem egy, ff autót? Másik kérdésem: mi az amikor mondjuk 5-be vagyok és megjelenik a 5 mellett egy "+3” na ez mér van, pirosan. Élményeim: huu hát nagyon fura volt. Mondjuk, kanyarodtam és fékeztem, azután pedig leváltottam mondjuk 4-tõl 2-be hirtelen, elkezded kimenni alólam a kocsi vitt a hátulja, mint ha tízen ülnének benne. Ja és k*rvára füstölt a kerék. Na gyorsan, csak ennyi lenne. Amúgy erõsen gondolkodok egy kormányba, logitechbe. Ja a WRC 2 extreme az jó game?
Na javítottam 1'35.706
Na mi a van alszoktok?
1:07.934 IMPREZA LM GT RACE CAR 1:27.650 Lotus Elise: Time Attack-ban
"Mhh amúgy vannak azok az elsõ kerekes versenyek, na ott, hogy indulhassak, ahhoz kell vennem egy, ff autót? "
Természetesen FF..Fronthajtás Front motor...tehát orrmotoros és elsõkerékmeghajtás MR: "középen" a motor és hátsõkerékmeghajtás FR: lsd Mazda MX-5
de a kis ikon is jelzi egy autó leírásánál (négy kis háromszög..pirosabb amelyik kerék hajtva van..és benne a betû jelzi hogy a motor hol helyezkedik el az autóban)
persze ,hogy értem, de drága próba lenne....mivel ha most felhívnám az 576 Konzol bármely munkatársát nem tudná megmondani, hogy az általad említett kormány kompatibilis-e a GT3-mal és hogy hol és mennyiért vehetném meg holnap nyitáskor....
egyébiránt az összes autósgamma ezt a kormányt biztos hogy támogatja....és annak ellenére hogy full mûanyag nagyon jó minõségû...
Na szóval van egy mazdám és csak a "TURBO race of turbo sports" Féle versenyen tudok indulni. De a Special Stage Route 11 nevezetû pálya olyan nehez mint a dög. Fékeket kell vennem, gumikat stb. :) De nincs pénzem... :)
a leggyorsabban így juthatsz elõre, mivel elég drágák a cuccok:
vegyél (majd meg mindent a mazdaba)....elõször TURBO-t és egy FULL állítható váltót!...azt állítsd be 36-37 értékre, hogy a maxx sebessége a lehetõ legnagyobb legyen
ha elég erõs, kezd el lóvét gyûjteni Beginner-ben TURBO challenge-ben a körpályán...jól fizet az elsõ hely asszem 5000-t
aztán vegyél egy Mitsubishit VII szintén TURBO-t vegyél bele meg full costumized váltót , de már Amateurban Turbo challenge-ezz..3 körös és asszem 15000 kaszálhatsz így a gyõzelemért...ez a leggyorsabban szerezhetõ legnagyobb lóvé...
közben lehet versenyezni beginnerben, ahol lehet...és a jogsikat minél elõbb csináld meg mert legalább megtanulsz vezetni meg a pályákat is kiismered
erdekes haverral beszelgettem a hetvegen allitgatas nelkul tolta vegig a GT3-at, osszes jogsi arany:)) es egyszer sem allitgatott es nem kapott ki soha ennyit errol baromarcu:)
Szerintem jo jatek a GT3. Volt szerencsem eleg sokat jatszani vele (joypad-dal es kormannyal is). Grafikailag a mai napig a legszebb autos game szvsz, es 1-2 dologtol eltekintve a fizikajaval sincs semmi baj. Eleg sok PC-s jatek peldat vehetne rola (pl Toca Race Driver!). Na ennyit gyorsan, lehet kopkodni.
Ejj én ehhez a szimulátor/nem szimulátor témához nem akartam hozzászólni, de: + Az autók hangjai nagyon jók (mivel vették a fáradságot és rendesen rögzítették mindet). + Menet közben is (amíg nincs ütközés) nagyon kellemesen megy (itt is elég jól hasonlítanak az autók tulajdonságai az igaziakra). + Professional fokozaton még utolsónak is nehéz lenni. ;) - Néhány helyen csak úgy tudtam nagyon gyors lenni, hogy seggel nekimentem a pálya szélének és onnan gyorsítottam ki. :(
Ha azt nézed, hogy nem törik, meg az ellenfél nem megy (nem mindíg megy) padlóval, akkor nem szimulátor. De ha azt nézed, hogy ennyi autóval, ilyen hanggal, ilyen külsõvel (bár én nem játszok külsõbõl, de néha látom hátulról az ellenfeleket) és tényleg jó irányítással, tényleg életszerû élményt ad, akkor pedig nagyon is AZ.
le is irtad a lenyeget jo game nagyon de nem szimulator!!!! errol indult a vita de mivel ehez nem nagyon lehet hozza fuzni semmit:) atment konzolos szoismetlesbe az egesz !!!
"erdekes haverral beszelgettem a hetvegen allitgatas nelkul tolta vegig a GT3-at, osszes jogsi arany:)) es egyszer sem allitgatott es nem kapott ki soha ennyit errol baromarcu:)"
múltkor még te toltad végig...most már csak a haverod?
én leírtam alantabb ,hogy miket lehet és érdemes kipróbálni, hogy "szimulátorabb" lehessen lsd #475....mivel nincs benne törés meg az emlegetett hiányosságok SOHA nem lesz olyan SZIMULÁTOR, ami nálad a szimulátor fogalmát kimeríti...:)
me2 emlegeti mindig a japán RPG-ket, amik szerinte nem RPG-k (hiába hívja õket a szaksajtó annak), hanem japán kalandjátékok...
ez egy olyan játék amiben
arcade mód is van, tele segítséggel így tették játszhatóvá egy 12 évesnek is, [régen a Grand Prix sorozat is olyan volt hogy be lehetett kapcsolni egy rakás segítséget] , de ez a módozat is sokkal de sokkal reálisabb képet ad az autókról, mint mondjuk egy Burnout2
és van benne a már általam agyonboncolt SIM-es beállítás...úgy játszol ahogy neked a legmegfelelõbb
hát hazudnék, ha azt állítanám, hogy szeretem, ha az én szövegemmel villognak mindenféle gyáva vesztesek
GT3-ban meg röhögve lenyomlak, hidd el, a szimulátorok után ez nekem már csak lazítás..... (ellenben megnéznélek, hogy csinálsz meg két kört egy üres oválon, qualify setuppal nascarban, hülye balfasz)
bazzeg azt hiszed, az a GT3 valami titkos Nasa project?? az nem ismeri, aki nem akarja, mi ebben a nagy szám?? kipróbáltam, egy hét után már elaludtam rajta, nekem ennyi elég volt belõle