Üdv Mberek! Ha tud valaki egy Unreal II magyarítást, letölthetõ formátumban akkor az lökje be ide az infót. Már kerestem mindenhol: www.gameronline.hu, itt nem találtam pedig átnéztem mindenhol, a letöltések nem is mennek. gamehunter az befejezte, Gmiki meg gamehunterre linkel. Szal nem tok semmit. Thx
Szerintem rosszul értetted. Mellesleg az uccsó pályán két szövegen röhögtem nagyot: We gotta get by - the escape pods are back there! Át kell jutnunk - a mentõkabinok ott vannak, hátul! I know! I know! Tudom! Tudom! How are we gonna get by? Hogyan fogunk átjutni? I dunno! I dunno! Nem'tom! Nem'tom! That's the last time I follow you! Ez volt az utolsó eset, hogy rád hallgattam!
Uh, hello? Executive officer Percivale here. The damn ship is listing. Any repair crews available to fix the gravity engine? Õõõõ, helló! Itt Percivale fõtiszt. Ez a rohadt hajó eldõlt. Elérhetõ bármely szerelõbrigád, hogy megjavítsa a gravitációs motort? Get to the escape pods, you idiot! Húzz a mentõkabinokhoz, idióta!
Ilyen és ehhez hasonló hibákkal nekem is ki szokott lépni a game a leggyakoribb a general protection fault, ezek akkor jönnek elõ/a kilépések/ ha egy új pályát mentést tölt be a game
Van az a pálya aholvédeni kell a mérnököt marine-okkal jött is egy ideig az ellen de most már nem. A mérnökkel is kibeszélgetttem magam. Egyszerûen áll a játékmenet. Ez valami bug, vagy kell valamit csinálni
Kérdés: indulna game, de nem teszi. Crack fel vagyon pakolva, minden pöpec, csak nem indul. Bejön töltõ képernyõ, és baszik indulni, CTRL+ALT+DELETE kombóval lehet kilõni. Tehát mi a fene van? Ja és lusta leszek párszáz hozzászólást visszaolvasni.
Annyira nem teccett... pláne, hogy engem is ezzel lõttek :P
mellesleg a végére bennem is megért a nyagyon szar jelzõ. Mindenesetre lehet, csak azért, mert nem szeretem a drámákat. Mindenesetre már lehet, hogy nem lövök le nagy poént, ha azt mondom, hogy a vége csak gyenge utánzata az unreal1 végének...
Mindenesetre amiért sztem nincs hangulata: mivel bolygóról bolygóra megyünk, nem lehet egy egységes karaterisztikája (hüdecsunyaszo), sajnos. Amit még sajnálok: én skaarjokat, meg más furcsát akartam irtani, nem pedig genetikailag felturbózott embereket.
Namindegy, ha lesz egy jobb vidkártyám, akkor lehet, mégegyszer végigviszem, god nélkül..
Jesus, you're a pain in the ass! -, és ami uána van.
Köv pálya: I swear to God I'm gonna kill that guy. First I'm gonna wring his neck, then I'm gonna shoot him, then I'm gonna kick his ass right off this rooftop.
Meg megtaláltam, hogy mit mond a pofa, ha zavarjuk. Legalábbi súlyos :)
A gömb, vagy a robotból készült cuccra gondolsz :)
készül a Co-op mod, hátha az új színt visz bele. meg majd a mission pack-ek. de ez tényleg -mostanra újragondolva- nem volt egy nagy durranás. közben jó volt vele játszani, de visszagondolva már nem venném újra még egyszer.
No! Én is végigmentem! Nem rossz meg tényleg van néhány jó ötlet benne, de szerintem kevesebbet nyújtott a vártnál! Nekem a bázis védése misszió tetszett, meg a technician védése a toronyból a skaarj-tól egy távcsöves pistával!
Naszal, egy kérdés: ki lehet csinálni a pofát, aki közli, hogy õ most felrobbantja a konzolt, vagy nincsenek ilyen mértékû elágazások az u2-ben?
Mellesleg elég vicces a pókfegyver :)
nekem a számítógépet javító faszi utáni Aida eligazítás alatt kidöglik a cucc... már megint vadászhatok a köv. pályára :(
na vegigvittem, szerintem az utolso palya allati, nagyon elveztem, foleg a feketelyuk-generator fegyvert:). A drakk robot-varos palya is tetszett, meg az az organic planet. ha visznek bele valami sztorit vagy picit meg csiszolgatjak tokjo kis jatek lett volna.
Keress három szoftvervezérelt bombát, indíccsd be õket, aztán pucolj, mert 5 perc múlva robban, plusz jön egy kisebb fogadóbizottság.
Mellesleg nagyon szar, hogy most tartok ott, hogy reparálja Isaac az Atlantist (Ne'Bahn hathatós segítségével :P ), és gyakorlatilag nem láttam skaarjt az elsõ küldetés óta.. pedig rengeteget emlegetik...
mit kell csinálni azon a pályán amikor leszállsz egy bolygon és meg kell mentni egy katonát azt bemész egy ilyen gát szerû épületbe? (a harmadik artifact után) Én mindent körüljártam de semmit sem találtam
1-2 évet??? :)
Nemtom, hogy ez egy bug vagymi, de sokan panaszkodnak, hogy nem tudják megölni a pókot, engem pedig megsebezni se tudott sose medium fokozaton. Aggyad neki szorgalmasan és 1xcsak megdöglik majd.
Lúzerkém! A loaded a Last Man Standing miatt van az UT-kben (elindítod, és azonnal fullra vagy töltve :)[legalábbis szerintem :] Az U2-ben Loaded nincs, talán, ha gatyába rázom a gépem, és utánanézek, akkor a summon használható lenne.
Kb. két hete odáig jutottam, hogy valami lényt felnagyítottak (a saját hajó megsemmisülése után) valami hangárban és valahogyan a két hét alatt nem éreztem úgy, hogy folytatnom kéne. Másfél órán át próbáltam kinyírni a szörnyet aztán meguntam. Az sem érdekel, ha valamerre el kell slisszolni és nem is lehet kinyírni. Nagy csalódást okozott ez a játék.
Sosem gyõzöm hangsúlyozni, hogy a magyar emberek mentalitása mennyire téves dolgokon alapul az eredeti játék szoftverekkel kapcsolatban. Szajkózzák az emberek, hogy ki az aki 12k -t kiad egy játékért, de aki megteheti (pl van mediamarkt a városában) az 2-3 ezer forintért már nagyon jó kis játékokat vehet. Vagy teszkóban is ki lehet fogni szép darabokat. Nekem pont 20 eredeti játékom van, és ebbõl összesen 2 volt teljes árú a többi szinte mind 4k alatti árú. És msot nem feltétlenül az Ezt vedd meg, cool price vagy hasonlókra gondoltam (bár abban is vannak jók), de rengeteg leértékeléssel lehet találkozni eredeti kiadású, dobozos! játékoknál is.
Pl. Morrowind. esetleg Civ 3, esetleg még Sim City és társai, ha valóban jók. Ezek megvannak nekem is, mindig elõveszem valamelyiket, ha sok idõm van. Ha meg kevésma akkor lövölde.
Mondjuk tök állat egy 15 perc erejéig az I was Atomic Mutant is :-)
meg majd ha a Doom 3 megérdemli, ogy többször végigtoljuk. Egyszeri végigtolásért nem veszi meg senki, ebben a kis honban legalábbis.
Tudjátok mi a baj? Hogy mindig többet várunk, és egyszerûen nem lehet jobbat kitalálni, sem történetben, sem másban, és amennyien it megveszzük a csocsókat, nem is fognak a fejlesztésre többer költeni. :-)
nagyon várjuk a Doom 3-at, de ez sem lesz jobb történetben, de grafikában biztosan. Egy biztos: az Unreal 2. nem a megvásárlásra való 8-10.000 Ft-ért...
Azok a négykarú, unintelligens izék nem csoda, hogy így jönnek, valami bennszülött népség. A skaarjok viszont (feltévew, hogy nem talpig vasban jönnek) nálam elõszeretettel ugrálnak el a lövéseim elõl, ha meg nincs hely, akkor a csuklópengével gyakorlatilag a golyók felét kisöpri maga elõl...
Látom kifogytál a riposztokból, mert az ember csak akkor nyúl ehhez a fegyverhez, amikor már nincs semmi ötlete. Vagy neadjisten a q3-al eltaláltam valamit? :)
Oké, dehát ezek ilyen szörnyek na :) Mér kell midnenképpen egy aliennek szuperintelligens zsoldosnak lennie. Szerinted hogy verték meg az oroszok a németeket a ww2-ben? ;) A fejlesztõk szándékára meg még nem sikerült rájönnöm sajnos. Egészen biztos hogy nem csak kizárólag a profit hajtotta õket, de az tuti, hogy õk is számíthattak arra hogy ez így ebben a formában khm...
Nekem meg tönkrement a vinyón, és nem tudom újratelepíteni, mert állandóan crc-zik a legkülönfélébb helyeken. Vagy megmurdelt 1 hét alatt a cd-m (kétlem) vagy harverellenõrzést kell tartanom :(
Szerintem meg a szörnyek a jók, én azokkal élveztem legjobban a harcot :) A sárga szemû skaarj szerintem telitalálat, remélem találkozok még vele. A fegyverek meg nem szarabbak szerintem mint bármelyik másik klónban. Hogy ez mennyire dicséret, döntse el mindenki maga. :) "Nem tom minek kellett kiadni." Tényleg, muszály ilyeneket írnotok sokszor? Minimális gondolkodási késség midnenkiben van, használjátok már ;)
De az u1 jo volt, tok ismeretlen volt minden, nem lehetett tudni kik-mik a skaarjok, ottvolt az a messianisztikus artatlan nepet megmentos jelleg, a kis notepadokbol jo volt infokat gyujteni, es ilyen sok reszletbol osszeallt az egesz. A foszereplo egy rab volt, nemcsoda hogy el akart pucolni jo messzire.. Nem kell 5x teljes csavar egy sztoriban hogy erdekes tudjon lenni, nem is kell agyonkomplikalni. Az u2-vel az a gaz, mindenki ismer mindent, mindenkit, nincs semmi rejtely, es mindenki legfobb vagya hogy gyujtse szuperfegyvernek az artifactot. Interaktivitas nuku, a foszereplot furikazzak, fegyverrel ellatjak, kinyaljak a segget, tenyleg csak egy veroember aki elintezi a rosszfiukat. (es amellett iszonyatosan bargyu, szoszatyar, szuklatokoru es naiv. Es az az ovodasoknak magyarazo hangja pl mikor ne`ban -nak kiseloadast tartott.. brr. olyan volt mint egy kisgyerekeknek szolo interaktiv cd) Szoval valamivel erdekesebb lett volna, ha valamennyire az esemenyek sodornak elore a tortenesekbe, nem csak vegigjarni a bazisokat artifactert azon a bolygon ahol epp letesz a szemelyzet. Amiert sokan csalodtak, azok az elozetes reklamszovegek.. pl: Sok skaarj klan, elo lesz a terep, egymassal is haboruznak majd, mi eldonthetjuk hogy beszallunk-e a harcba, es kinek az oldalan stb, sok npc, nagy szabadsag stb.. Na ezekbol mindent kifelejtettek ebbol a jatekbol, linearis kiszamithato bugyuta szornyhent az egesz.
Ott a naplókat és terminálokat kellett olvasgatni. De az 1xûen adta magát. Nem éreztem benne semmi erõlködést, tényleg lehetett úgy nézni arra a világra, mint egy világ. Nem volt tele klisékkel, nem kellett tulajdonképpen semmit csinálni, akár elfuthattál a csaták elõl. Az egyszerûség szépsége :)
Poénok jók, nem is errõl beszéltem, hanem a történetrõl.
Nagylevegõ, nagylevegõ, nagylevegõ. Ok, viszonylag nyugodt vagyok. Szerintem menjél kvékhármazni, mert annak is jó a története, meg tulajdonképpen szép is és biztos hogy a te csodagépeden jóóó gyorsan fut. Egyébként az is elképzelhetõ hogy az emberek nem a menõzés miatt mondják amit mondanak, hanem azért mert így gondolják. Mert ezen a játékon csak a hülye nem látja, hogy tulajdonképpen egy Serious Sam, meglehetõsen marketing szagú, erõtlen, bugyuta. Egébként köszönöm, ne adj nekem tanácsot, hogy milyen gépet vegyek, nem kértelek semmire.
Öreg: nem azért "szarozza" midnenki az Unreal -t, mer menõ, hanem mert nem jó :) Legalábbis nem annyira mint elvárható lenne. A történet gagyi. Pont. Aki erre a sztoryra azt mondja hogy jó, az nézzen szabadidejében RTLklubot, vagy tv2-t, jó szórakozást az igényes történetekhez :) Persze lehet hogy én vagyok túl konkrét ehhez az úgynevezett storyline-hoz, ezért senki se vegye magára :) "az _egyetlen_ negatívum hogy 30-70 fps közt mozog a játék, belsõ terekben mondjuk 60 körül, ez még nem zavaró, de a külszíni 27-30 száksz." Ez is olyan izé dolog, majdnem megsajnáltalak, hogy 30 fps-nél nem megy kevesebbet a game nálad. Szeeegéééény...
Hát, kicsit gáz lett a játék.. Irgalmatlan lassú a pofa (legalábbis az UT2k3-hoz mindenképpen, pedig itt is, ott is nyakig vasban van a pofa), meg a skaarjok hangja, na az el lett rendesen cseszve.
A skaarjokról jut eszembe, kurvajó reflexeik vannak. Itt arra gondolok, hogy megsorozom a pofát gépfegyverrel, és a golyók felét kiüti a pengével. Mellesleg nem tudom, mások rájöttek-e már, de a páncélos skaarjok hullája, amíg kéken villog, addig tölti a páncélt. ÁLLAT :)
10 minicc :)
végig kell rohangálni a hajón, meg legyakni még pár olyan nagy dögöt, majd egy csáveszt kivégezni, aztán beugrani a mentõkabinba és over.
ki mondta, hogy a warfare=ut2k3? most te akarod ezt belelátni az írásomba, vagy csak az én gépem nem jeleníti meg? én azt mondtam, hogy a fizikát INKÁBB az ut2k3-ra értették, mint az Awakeningre, de MÉG INKÁBB a motorra! Kapis?
Igazad van, kit érdekelnek a Skaarjok, sokkal bejövõsebb katonákat lövöldözni, mert az már midnen játékban volt. Amugy valahogy nem vettem észre, hogy majdnem minden küldetésben felbukkantak volna. "és ha nem mondták vona hogy lesz?" ne haragudj, de ennél hülyébb indokot ritkán hallok :) Ok bugyutább történetek vannak, de ez még nem azt jelenti hogy követni kell a hülyeséget. Szerintem meg ezen játékon nem lehet izgulni, csak az elején, ahol az idegenek voltak. Számomra nem para, ha katonákra kell lövöldözzek... Azt hogy mennyire király az unreal 2 azt vitatnám, de mivel erõsen szubjektív nem alkotok ítéletet. 1 tuti, nemrég jáccottam végig az Operation Flashpointot (tudom hogy nem 1 kategória) és kb 10x izgalmasabb érdekesebb volt. Vagy említhetném ujra a Deus Ex-et, ami hangulatilag még mindíg magasan üti ezt. Sõt, meg kell hogy mondjam, ebbõl a kategóriábol a Star Trek Voyager: Elite Force is ütõsebb hangulatilag, pedig az se egy mai darab (najó ott szavatolja a feelinget a film...) Egyébként az Warfare motor nem egyenlõ az UT2K3-al, meg amúgy a motor még elég sokmindennel nem egyenlõ, hadd ne kelljen ezt állandóan elmndanom. :)
1. ok, elfogadható 2. és ki mondta neked, hogy ez unreal 1 feeling lesz? Kit érdekel a sok habzószájú skaarj, még Unreal fokozaton is nevetségesen könnyû õket legyakni. De egyébként szinte minden küldetésben felbukkannak. Csak némelyiken van páncél is, mert nem mindegyik olyan hülye, hogy pucéran rontson neked ;-) Ez egy folytatás, nem kiegészítõ!
3. és ha nem mondták volna, hogy lesz? Különben is, szerintem azt az ut2k3-ra értették, vagyis magára az engine-re. Elképzelhetõ, hogy egy jövõbeni patch-ben (expansion?) benne lesz.
4. vannak szerintem bugyutább történetek is...
5. Akinek nem jön be a sci-fi, annak tényleg szar lehet. De ki mondta, hogy az unreal a múltban játszódik? Az egy másik bolygó volt az (unreali) univerzum sok millió bolygója közül. Nekem speciel nagyon bejön a scifi, ezért is jön be a játék. Bár én nem ilyeneken szoktam fennakadni általában.
6. Szerintem meg ez az elsõ (fps) játék, ahol valóban lehetett kicsit izgulni egy kicsit. Én a HL-t is végigásitoztam, mert tudni lehetett, hogy mi fog következni. (mondjuk jó lett volna számomra is, ha a végén nem egy olyan fos idegen világba raknak át minket...)
Valóban nem egetrengetõ, ez tény. A mai világban bizony nem könnyû újat-és-nagyot alkotni! De hogy a mai FPS-ek között a király, azt ismerd el. Egyébként meg ha nem fordítanak akkora hangsúlyt a grafikára, és inkább azokat csinálják meg, amiket mindenki várna (hosszabb történet, újabb helyszínek (mondjuk esetleg ellátogatni skaarjékhoz, vagy egy elfeledett nali törzshöz, mittomén), hangulattal foglalkozni, stb.) akkor pedig AZÉRT fújolna mindenki, hogy a grafika nem olyan jó, és kapásból ki se próbálnák. Szerintem.
Ok, mondom :) Elõre mondom, hogy alapvetõen nekem tetszik a játék, de kicsit énis csalódtam benne. (vagy nem is kicsit...) Szal: 1., Rövid. Anno az unreal 1et majdnem 1 hétig toltam, pedig akkoriban igencsak hamar kivégeztem a játékokat. 2., Az unreal1 hangulat csak nyomokban fedezhetõ fel benne, az a kevés is csak nagyon ritkán. Pl Skaarjokkal alig lehet találkozni. 3., A nagyon várt fizika (amit olyan szépen prezentáltak egy elég régi kis demóban, ahol egy szobában huzigálhattad a tárgyakat és ezek szépen ütköztek, pattogtak) kizárólag az ellenfelek mozgására korlátozódik. 4., Akárki akármit mond, a történet szerintem bugyuta. Vedd fel a 7 artifactot, mentsd meg a világot, hát ez rohadtul unalmas. Egyrészt a világot elegánsan is meg lehet menteni (jó példa erre a Deus Ex), másrészt az elsõ részben nekem sokkal szimpatikusabb volt a menekülõs történet. 5., Sokan várták hogy gótikus környezetben fog folyni a játék, mint az elsõ részben, hát nem pont az lett, inkább scifi és idegen bolygó feeling. Hát az tuti hogy ilyen környezetben lehetett legjobban bemutatni a motor képességeti, tovább ugye nem kell elemeznem? 6., Ez a nyomd be a kapcsolót és lõjj szét mindenkit tipusú játékmenet meg már uncsi.
Szóval a nemtetszés apalját az adja szerintem, hogy ez nem egy olyan unreal 2, amit az emberek elvártak volna. Lehet hogy valakinek pont ezért tetszik, de nekem meg pont ezért nem annyira. Érezhetõen marketing szagú ez a játék. Alapvetõen mégis élvezhetõ, a grafika abszolút szép, jók benne a poénok, de hogy a büdös életbe nem lesz belõle akkor kultusz (vagy bármekkora), mint az Unreal 1 esetében volt, az egészen biztos. Summázva: szép, jó, átlagon felüli szépségû fps, átlagos történettel, átlagos feelinggel. Szóval az a tipikus szõke szilikonos... Ennek ellenére egész jól elszórakoztam vele, annyi baja van szegénynek, hogy nem ha unreal 2 lenne a neve, akkor most talán lelkendezve írna róla mindenki. Így meg sokan fújolnak, amit naogyn is meg lehet érteni.