nagyon allat ahogy osszecsap 2 nagy csapat majd ha kevesen maradnak, akkor menekulni probalnak
fps 30-50 1024-ben high-on minden
jatszogattam kicsit vele, kurvajo :)
meg semmi publikus helyen, ha tudtok olyan helyet ahova fel lehet rakni ekkora filet minden gond nelkul szivesen felrakom
hol van?
kijott a demo 140 mega
Sztem tuti olyan ez a "mimimum gépigény", mint a doom3-ban: ahoz elég hogy a menü szaggatásmentesen menjen... elhiszitek hogy midnenki sírni fog a gépigény miatt?
Szted ha még kis e jött a játék leírnák hogy mi les za gépigénye? Amúgy megnéztem és nem közölték még. Az én tippem: közepes grafika, 25 fps: amd athlon xp 2200+, 1 gb ram és 128-as videokrátya
Igen, már nem kell sokat várnunk. Alig egy hónap választ el minket a Rome: Total War nevezetû stratégiai csodától. Addig sem fogunk azonban unatkozni, hiszen elõreláthatóan hétfõn érkezik a demó verzió! Úgyhogy lehet várni sok szeretettel, frissítsétek fel a stratégiai ismereteket (törikönyv rulez :) és hétfõn már bele is merülhettek a háború poklába.
info: Gamestar
sajnos még nem jött ki a demo pedig már nagyon várom ebben a honapban kell kijönnie
csak szivatás én rámentem arra hogy demos és videoclip meg fan skit volt ott
Az Activision szokásos éves összejövetelén elárulták, hogy a Rome: Total War publikus, kipróbálható demója már majdnem teljesen készen van. Sajna azt még nem lehet tudni, hogy mekkorára dagad, de szerintem nyugodtan számolhatunk 200 mega felett (bár én inkább úgy 400 körül tippelem).
Forrás: GS
Ez bizony igy van!!! Csak mar nem tok tovabb varni a megjelenesig!
be is szarna a gép ha messzirõl egységenként 450 poligont kéne számolnia...bár kitudja mikre képes az engine..bár szerintem messzirõl 450 poly...ejj..nagyonsok
(FiringSquad) Barny gondoskodott hétvégi olvasnivalóról: A Firingsquad lányai velõs interjút készítettek a Rome: Total War készítõivel, melyben fõként a játékmenetbeli kérdésekre koncetráltak:
Milyen szerepet játszik a vallás a játékban? Mennyire szerves részei a kultúrának? Három isten szolgálatára van lehetõség a játékban, mindegyikük más változást eszközöl a játékmenetben. Ezt a három istent rengeteg vallás istene közül lehet kiválasztani, szerepelni fognak a kelta, görög, római, egyiptomi vallás istenei, és még sok más is.
Lesznek eltérõ korszakok a játékban, mint például a Medievalben a Sötét, Virágzó és Hanyatló középkor? A játék fixen, idõszámításunk elõtt 270-ben kezdõdik: Nagy Sándor meghalt, birodalma széthullot.
Kommentálnád azt a pletykát, miszerint lehetõség lesz két sereggel megtámadni egy tartományt, és az egyiket az AI irányítására bízni, míg a másikat mi vezetjük? A pletyka igaz. Röviden a mûködése összefoglalva: ha megtámadsz egy tartományt, és a kettõ közül az egyik seregedet nem az uralkodói család tagja vezeti, akkor csak erõsítésként számíthatsz azokra az egységekre. Amennyiben a másik sereget családod tagja vezeti, akkor õt az AI irányít(hat)ja.
A körökre osztott rendszer megmaradt szinkronizáltnak, vagy ha támadsz, akkor egybõl harc lesz? Utóbbi. Mindkét rendszernek megvannak a maga erõsségei és gyengéi. Utóbbi mellett döntöttünk.
Megmaradt a Medievalbõl a támadók/védõk elõnye harc esetén? Részben. A támadó fél ezúttal is választhat napot, hogy mikor támad, viszont ezúttal a csapatait saját kezûleg helyezheti le.
info: Hardwired
A multiplayer játékmód milyen változtatásokon esett keresztül? Elõre beállított seregek? Esetleg egy ladder-system? Lesznek történelmi csaták, melyeket multiplyaer módban lehet lejátszani. Ugyancsak lesz editor a multiplayer csatákhoz.
Én még mindig azt mondom, hogy hülye az aki azt mondja, hogy csúnya a grafika... Ezt a játékot nem testközelbõl kell játszani ám....
Ram+ vidkártya...
Megneztem a trailert, hat azt kell h mondjam ez vmi szuperul nez ki! Szerintetek mit fog majd zabalni a ramot, v a procit?
Haat ne legyen igazad! Bar a Republic tenyleg csalodas volt, de a Shogun ill. a Medieval szerintem eleg biztato referencia anyag... En bizok a fiukban, de azert johetne mar! Amugy Kandurex koszi a linket!
Azt hiszem sajna egyet kell értenem veled. Fáj kimondani de csalódás lesz a game. Ezen is túl sokáig dolgoznak. Ilyen volt pl annó a Republic The Revolution. Csiri viri grafika meg hasonlók, aztán azt is annyi ideig csinálták, hogy a végén kész csalódás lett az egész.
Azért annyira nem kockásak azok az emberek... Jó Low poly modellek... de azok közt is jó minõségûek és szerintem több szintû modellezés lesz szóval ha távolra viszed kicserélik a modellt egy egyszerûbbre. IMO olyan átlag messzirõl 450 poligon lesz egy model ha közel húzod felmegy olyan 2700-ig is csak számolj a Low polyval ez egy 10000-es csatánál 10000*450 csak a karakteranim + táj+ vár épületek.... Kb olyan 9-10 milla polygont kell megjeleníteni a gépnek.. Szal kell majd alá vas bõven....
Vki segitsen mar ha tud! A trailert ami megjelent mostansag leszedtem en is csak eppen nem futott... ...esetleg ha vki adna 1 olyan linket aminel le lehet jatszani, azt nagyon megkoszonnem! Elore is koszi!
Csak tipp de nem lesz nagy.Mert ezeknél általában ha lehet közeliteni kockás emberek vannak ami lol. De ki tudja.Reménykedjünk.
Nagyon várom már ezt a játékot! Most is Viking Invasionözök, és a kedvenc stratégiám. Viszont jobban örültem volna, ha most inkább a XVIII-XX. századig lehetne játszani, és mondjuk a XX. századra belassulna a kör, azaz egy kör csak mondjuk egy hét lenne, és nem egy év. Civilization-ben is volt ilyen, mikor elértél egy bizonyos kort, ahol már minden gyorsabb volt, és ezért az idõk ennek függvényében alakították a körökhöz.
Kegyetlen ez az új trailer kis csaták lesznek a gameben.
Rome: Total War
a harctér mellett a stratégiai képernyõ is 3D-ben fog tündökölni a játszható népeknek egyelõre nincsen (publikált) végleges listája, de biztosnak tûnik a római, görög, barbár, karthágói, illetve egyiptomi ötösfogat az elõzõ részekkel ellentétben most a harctér térképrõl van modellezve, illetve a tartományok aktuális fejlettsége függvényében más és más látvány fogad harc közben (utak, építmények, stb.) kezdõ játékosokat segítheti a beépített AI helytartó, aki helyettünk szöszöl az építkezéssel, adókkal, katonák kiképzésével megjelenési dátum nincs
Naneee, én nem bírok annyit várni, a képeket elnézve meg csak jobban vágyok rá :( Szted milyen lesz, egy Európa térképet kapunk, meg É-Afrikát és akkor azon ugyanígy foglalhatunk területeket, mint a Shogunban? Csak mondjuk gallok, egyiptomiak, punok lesznek?
Epic battles between collosal armies. Over 10,000 fully polygonal, motion captured units can be displayed simultaneously with virtually no sacrifice of performance compared to Medieval: Total War. Players can command entire Roman Legions, Greek phalanxes, barbarian hordes and the armies of Carthage, Egypt, and the Successor Kingdoms, each with a mix of exclusive units. The campaign game is accessible to all gamers from those who want to do everything through to beginners (who can use city governors and automatic systems to handle the detail of taxation, military training and building) and those who just want to fight enormous battles! Besiege huge cities and storm mighty fortresses with powerful artillery and siege engines. Bring your enemies' defences crashing to the ground with catapults, smash through their gates with battering rams as burning oil rains rains death from above, fight your way onto the battlements with siege towers and assault ladders and undermine their walls by igniting sapping points. Rome: Total War also allows up to 8 players to fight epic battles over a LAN or the internet.