http://metalgear.inf.hu Két napja kinnt van temérdek új infóval körítve...
www.hardwired.hu
DE AZONNAL!!!!!!
HIDEO KOJIMA
Hideo Kojima interjú: Mivel az MGS3 a múltban játszódik, s az MGS1 és 2-ben történteket nem lehet megváltoztatni ezért Snake elhalálozásával a Game Over - Time Paradox felirat tûnik fel. Ha Snake meghalna 1964-ben, akkor a korábban már elmesélt történések érvényüket vesztenék. Ezért nevezték el idõ paradoxonnak Snake halálát. Halálunkat követõen, 30 másodpercen belül cselekedhetünk, mozgathatjuk a kamerát, illetve tehetünk valami olyat, ami visszafordítja a paradoxont.
Kojima az E3-as prezentáció alkalmával felfedte, hogy elsõként asztronauta, aztán egy vadrezervátum dolgozója, végül detektív szeretett volna lenni. Többek között eme aspektusokból adódik a környezet, jelen esetben a dzsungel - és a gorillák - iránti szeretete. Beszivárgó küldetéseknél mindig a vadonból indulunk, s a túlélés formáinak prezentálásához kiváló lehetõséget nyújt a dzsungel.
Mr. Mori, a csapat katonai szakértõje, egyik nap a hegyekbe, majd az erdõségbe vitte a csapatot. Edzettek, bemutattta a kemolázsokat, illetve sokat ücsörögtek együltében. Kojima mozdulatlanul üldögélve idõvel felfigyelt a madarak csiripelésére, a közelben csörgedezõ patak hangjára... az idegesség és feszültség kevert, kimondottan egyedi érzését szeretném visszaadni a játékosoknak, amit sosem tapasztalhatnak meg a városban.
Láthattunk néhány érdekes helyszínt a demoban (melynek a megjelenése egyelõre kérdéses), Kojima azonban biztosította az EGM szerkesztõit, hogy még számos környezet lapul a tarsolyában.
A demoban hordóval üthettük ki az egyik gyanútlan õrt. Lesznek további, környezeti interkcióval kapcsolatos megoldások. A hordókat szétlõhetjük, felrobbanthatjuk vagy valami teljesen mást csinálhatunk velük. A trailerben láthattunk a speckó, tetõn, fán és egyéb anyagokon vajként áthatoló "dum-dum" golyókat akcióban. Némely szituációban kénytelenek leszünk egy golyóval két embert likvidálni, különben kiszúrnak az õrõk és megkezdõdik a hajsza.
Végezetül Big Boss, pontosabban Snake hátizsákja tágasabb, mint valaha. Közel háromszor annyi csecsebecsét cipelhetünk magunkka. A nehéz fegyverekkel viszont csínyján kell bánnunk, különben lecsökken az állóképességünk.(Hardwired)
Már nagyon várom. Úgy tûnik, már az E3 sem fut le anélkül, hogy ne történne valami kisebb botrány. A Gamesradar információ szerint ma délelõtt (nálunk: ma este) két, 19-20 évesnek látszó fiatalember besétált a Sony standra, kinézte magának az egyik, MGS3: Snake Eatert futtató gépet, föléhajoltak - aztán villámgyorsan feltörték a gépet védõ plasztik borítást, kiugratták a lemezt, és már futottak is (nem kifejezetten Snakehez illõ módszer, de kétségtelenül hatásos). Az E3-on kiállított verzió egyébként (állítólag) csupán egy pályát tartalmazott, így Kojimáéknak nem kell felkötniük magukat kétségbeesésükben.
Szeretnék a gyerek helyében... :D
Én a zenére is nagyon kiváncsi vagyok! Most az MGS2 zenéjét hallgatom és tisztára "flessem" van!
Nem,mert Snake 1997-ben Zanzibar Land-en legyozi Big Boss-t masodszorra is.Ezek utan a CIA megkaparintja hamvait hogy felhasznalhassa kulonfele kiserletekhez.A MGS1,pedig 2005-ben jatszodik,es Liquidek pont Big Boss maradvanyait kovetelik az USA-tol,amit ha nem kapnak meg,tamadast inteznek Az USA ellen,legalabbis ez a latszat.Aztan hogy most Kojima san hogy kanyarintja a tortenetet az egy masik dolog.
Tehát akkor az van hogy akit a trailerben láttunk az van ezen a képen:) Szal Big Boss élt és virult az MGS1-2 idején is(vagy nem:P)
Hoppáhoppá, érdekes fordulat Metal Gear Acid ügyben: az MG széria PSP-s inkarnációjának stílusa radikálisan eltér az eddig megszokottól - akció / kaland helyett körökre osztott stratégiai játékot kapunk. Ez rögtön megmagyarázza az elsõ screenshotokon látott kártyákat: az MGS kártyás harcrendszert vonultat fel (minden kártya egy fegyver), mint pl. a Lost Kigdomsban vagy a Magic: The Gatheringben. A körökre osztott akció mozgáspontokon alapul, minden cselekvés (mozgás, rejtõzés, támadás) ezeket emészti (gondolom nem kell bemutatnunk senkinek részletesebben a szisztémát: aki már játszott pl. taktikai RPG-vel, tudja miról van szó). A grafika remek, mind Snake, mind az ellenséges katonák modelljei és animációja jól kidolgozott. Az E3-on mutogatott demo sajna csak félig-meddig interaktív: az akció automatikus, csak a kamerát lehet mozgatni. Izgatottan várjuk a fullos bemutatót (majd a TGS-en :-). Megint igazam volt.
Az SNAKE.
Snake=Big Boss (Saladin) Az õ klónjai Liquid Snake, Solid Snake és Solidus Snake.
(IGN) Az IGN szerkesztõinek megadatott a lehetõség, hogy közelebbrõl is szemügyre vegyék a legújabb, s egyben sokszor a sorozat utolsó részeként aposztrofált Kojima projektet. A történet szerint 1967-et írunk, amikor Snake - vagy épp valaki más - részt vett a Snake Eater azaz Klégyóevõ hadmûveletben. A kémnek a Szovjetunió szívében lévõ, orosz bázisra kellett beszivárognia és beszerveznie egy tudóst, aki egy új típusú nukleáris fegyver - a tankszerû Metal Gear - készítésében mûködött közre.
Kojima szerint három fõ aspektusa van az MGS3-nak. Elsõként klégyókat kell enni, másodszor a köpéstávolságon belül ódalgó egyéneket el kell tenni láb alól, s végezetül a végletekig álcáznod kell magad, hogy a második pontban felvázoltakat sikerrel vidd véghez és egyben az evésre szolgáló állatok éberségét is elaltasd.
A kajálás létfontosságú Snake életében. Elõször is kaja nélkül remegni kezdünk, ezáltal nehéz lesz célozni. Aztán lehet akármilyen jó a kemoflázs szerkónk, ha a gyomrunk hangosan korog, akkor lehetetlen lesbõl levadászni az ellent. Kétféleképp vadászhatunk: ágyúval "verébre" vagy darttal.
Minden kaját meg kell lõni vagy késelni. A romló állagú étkeket, pl. egy szépséges leveli békucit, érdemes mini dárdánkkal megbökni, így a késõbbiekben is bekajálhatjuk vagy épp foglyunkat kényszeríthetjük némi abrakolásra és adott esetben ételmérgezésre. Amennyiben marokfegyverünkkel lõttünk a békára és feltételezzük, hogy maradt is belõle valami, akkor csupán rövid idõ áll rendelkezésünkre, külöben a béka oszlásnak indul. Snake nem eszik meg mindent, amit beleerõltetünk. Az egészségre káros dolgokat azonnal kiköpi magából. Állítólag embert és macikat nem ehetünk. Nahát!
Amint megéhezünk, csak elõkapjuk az inventárból a békát, skorpiót, gombácskát, halackát és falatozni kezdünk. Térjünk is át a dolgok sötétebbik oldalára. Mesterlövész puskák, nehéz gépágyúk és a rögzített védelmi állásokat mind kedvünkre használhatjuk. Kojima azonban sosem bízza a véletlenre kedvencének sikerét, ezért egy közelharcrendszert is beépített a játékba.
Mostantól lehetõségünk adódik az emberek megkéselésére. A keményebb egyének arcba és szegycsontba is állíthatják a dikicst. A kés segítségével pajzsként magunk elé vonhatjuk az áldozatunkat, de akár meglökhetjük, megrúghatjuk és üthetjük-vághatjuk õket.
Minden valószínûség szerint a történet egyik fele ténylegesen Big Bossról szól, a másik felében folytatódik az MGS2-nél abbahagyott cucc.
Azok a kártyák, olyyn lesz a játék mint egy szerepjáték. Kiválasztod a kártyát ,annak van egy adott tulajdonsága, mondjuk a lövés vagy gyógyítás és azt elvégzi. Szerintem erre lesz használható..
Valami átba*ás tuti lesz Kojima-tól.Az lenne a meglepetés,ha nem lenne.
Na igen, csak aki elsõre végigrohan a darabon (mint én) az nem nagyon keresgél holmi infraszemüveget :)
Harmadik megoldás is van a lézereknél: kihasználni a bugot. Amennyiben mentesz, mielõtt nekilódulnál fuss elõre - természetesen lebuksz és meghalsz. Ha azonban rögtön visszatöltöd az állást, szabadon átrohanhatsz :)