Na igen, csak aki elsõre végigrohan a darabon (mint én) az nem nagyon keresgél holmi infraszemüveget :)
Harmadik megoldás is van a lézereknél: kihasználni a bugot. Amennyiben mentesz, mielõtt nekilódulnál fuss elõre - természetesen lebuksz és meghalsz. Ha azonban rögtön visszatöltöd az állást, szabadon átrohanhatsz :)
Azok a kártyák, olyyn lesz a játék mint egy szerepjáték. Kiválasztod a kártyát ,annak van egy adott tulajdonsága, mondjuk a lövés vagy gyógyítás és azt elvégzi. Szerintem erre lesz használható..
(IGN) Az IGN szerkesztõinek megadatott a lehetõség, hogy közelebbrõl is szemügyre vegyék a legújabb, s egyben sokszor a sorozat utolsó részeként aposztrofált Kojima projektet. A történet szerint 1967-et írunk, amikor Snake - vagy épp valaki más - részt vett a Snake Eater azaz Klégyóevõ hadmûveletben. A kémnek a Szovjetunió szívében lévõ, orosz bázisra kellett beszivárognia és beszerveznie egy tudóst, aki egy új típusú nukleáris fegyver - a tankszerû Metal Gear - készítésében mûködött közre.
Kojima szerint három fõ aspektusa van az MGS3-nak. Elsõként klégyókat kell enni, másodszor a köpéstávolságon belül ódalgó egyéneket el kell tenni láb alól, s végezetül a végletekig álcáznod kell magad, hogy a második pontban felvázoltakat sikerrel vidd véghez és egyben az evésre szolgáló állatok éberségét is elaltasd.
A kajálás létfontosságú Snake életében. Elõször is kaja nélkül remegni kezdünk, ezáltal nehéz lesz célozni. Aztán lehet akármilyen jó a kemoflázs szerkónk, ha a gyomrunk hangosan korog, akkor lehetetlen lesbõl levadászni az ellent. Kétféleképp vadászhatunk: ágyúval "verébre" vagy darttal.
Minden kaját meg kell lõni vagy késelni. A romló állagú étkeket, pl. egy szépséges leveli békucit, érdemes mini dárdánkkal megbökni, így a késõbbiekben is bekajálhatjuk vagy épp foglyunkat kényszeríthetjük némi abrakolásra és adott esetben ételmérgezésre. Amennyiben marokfegyverünkkel lõttünk a békára és feltételezzük, hogy maradt is belõle valami, akkor csupán rövid idõ áll rendelkezésünkre, külöben a béka oszlásnak indul. Snake nem eszik meg mindent, amit beleerõltetünk. Az egészségre káros dolgokat azonnal kiköpi magából. Állítólag embert és macikat nem ehetünk. Nahát!
Amint megéhezünk, csak elõkapjuk az inventárból a békát, skorpiót, gombácskát, halackát és falatozni kezdünk. Térjünk is át a dolgok sötétebbik oldalára. Mesterlövész puskák, nehéz gépágyúk és a rögzített védelmi állásokat mind kedvünkre használhatjuk. Kojima azonban sosem bízza a véletlenre kedvencének sikerét, ezért egy közelharcrendszert is beépített a játékba.
Mostantól lehetõségünk adódik az emberek megkéselésére. A keményebb egyének arcba és szegycsontba is állíthatják a dikicst. A kés segítségével pajzsként magunk elé vonhatjuk az áldozatunkat, de akár meglökhetjük, megrúghatjuk és üthetjük-vághatjuk õket.
Hoppáhoppá, érdekes fordulat Metal Gear Acid ügyben: az MG széria PSP-s inkarnációjának stílusa radikálisan eltér az eddig megszokottól - akció / kaland helyett körökre osztott stratégiai játékot kapunk. Ez rögtön megmagyarázza az elsõ screenshotokon látott kártyákat: az MGS kártyás harcrendszert vonultat fel (minden kártya egy fegyver), mint pl. a Lost Kigdomsban vagy a Magic: The Gatheringben. A körökre osztott akció mozgáspontokon alapul, minden cselekvés (mozgás, rejtõzés, támadás) ezeket emészti (gondolom nem kell bemutatnunk senkinek részletesebben a szisztémát: aki már játszott pl. taktikai RPG-vel, tudja miról van szó). A grafika remek, mind Snake, mind az ellenséges katonák modelljei és animációja jól kidolgozott. Az E3-on mutogatott demo sajna csak félig-meddig interaktív: az akció automatikus, csak a kamerát lehet mozgatni. Izgatottan várjuk a fullos bemutatót (majd a TGS-en :-). Megint igazam volt.
Tudjátok a kártyákról...
Tehát akkor az van hogy akit a trailerben láttunk az van ezen a képen:) Szal Big Boss élt és virult az MGS1-2 idején is(vagy nem:P)
Nem,mert Snake 1997-ben Zanzibar Land-en legyozi Big Boss-t masodszorra is.Ezek utan a CIA megkaparintja hamvait hogy felhasznalhassa kulonfele kiserletekhez.A MGS1,pedig 2005-ben jatszodik,es Liquidek pont Big Boss maradvanyait kovetelik az USA-tol,amit ha nem kapnak meg,tamadast inteznek Az USA ellen,legalabbis ez a latszat.Aztan hogy most Kojima san hogy kanyarintja a tortenetet az egy masik dolog.
Én a zenére is nagyon kiváncsi vagyok! Most az MGS2 zenéjét hallgatom és tisztára "flessem" van!
Már nagyon várom. Úgy tûnik, már az E3 sem fut le anélkül, hogy ne történne valami kisebb botrány. A Gamesradar információ szerint ma délelõtt (nálunk: ma este) két, 19-20 évesnek látszó fiatalember besétált a Sony standra, kinézte magának az egyik, MGS3: Snake Eatert futtató gépet, föléhajoltak - aztán villámgyorsan feltörték a gépet védõ plasztik borítást, kiugratták a lemezt, és már futottak is (nem kifejezetten Snakehez illõ módszer, de kétségtelenül hatásos). Az E3-on kiállított verzió egyébként (állítólag) csupán egy pályát tartalmazott, így Kojimáéknak nem kell felkötniük magukat kétségbeesésükben.
Szeretnék a gyerek helyében... :D
Épp most akartam beilleszteni ezt a hírt :) Ekkora barmo...akarom mondani fanatikusokat LOL
Hideo Kojima interjú: Mivel az MGS3 a múltban játszódik, s az MGS1 és 2-ben történteket nem lehet megváltoztatni ezért Snake elhalálozásával a Game Over - Time Paradox felirat tûnik fel. Ha Snake meghalna 1964-ben, akkor a korábban már elmesélt történések érvényüket vesztenék. Ezért nevezték el idõ paradoxonnak Snake halálát. Halálunkat követõen, 30 másodpercen belül cselekedhetünk, mozgathatjuk a kamerát, illetve tehetünk valami olyat, ami visszafordítja a paradoxont.
Kojima az E3-as prezentáció alkalmával felfedte, hogy elsõként asztronauta, aztán egy vadrezervátum dolgozója, végül detektív szeretett volna lenni. Többek között eme aspektusokból adódik a környezet, jelen esetben a dzsungel - és a gorillák - iránti szeretete. Beszivárgó küldetéseknél mindig a vadonból indulunk, s a túlélés formáinak prezentálásához kiváló lehetõséget nyújt a dzsungel.
Mr. Mori, a csapat katonai szakértõje, egyik nap a hegyekbe, majd az erdõségbe vitte a csapatot. Edzettek, bemutattta a kemolázsokat, illetve sokat ücsörögtek együltében. Kojima mozdulatlanul üldögélve idõvel felfigyelt a madarak csiripelésére, a közelben csörgedezõ patak hangjára... az idegesség és feszültség kevert, kimondottan egyedi érzését szeretném visszaadni a játékosoknak, amit sosem tapasztalhatnak meg a városban.
Láthattunk néhány érdekes helyszínt a demoban (melynek a megjelenése egyelõre kérdéses), Kojima azonban biztosította az EGM szerkesztõit, hogy még számos környezet lapul a tarsolyában.
A demoban hordóval üthettük ki az egyik gyanútlan õrt. Lesznek további, környezeti interkcióval kapcsolatos megoldások. A hordókat szétlõhetjük, felrobbanthatjuk vagy valami teljesen mást csinálhatunk velük. A trailerben láthattunk a speckó, tetõn, fán és egyéb anyagokon vajként áthatoló "dum-dum" golyókat akcióban. Némely szituációban kénytelenek leszünk egy golyóval két embert likvidálni, különben kiszúrnak az õrõk és megkezdõdik a hajsza.
Végezetül Big Boss, pontosabban Snake hátizsákja tágasabb, mint valaha. Közel háromszor annyi csecsebecsét cipelhetünk magunkka. A nehéz fegyverekkel viszont csínyján kell bánnunk, különben lecsökken az állóképességünk.(Hardwired)
www.hardwired.hu
DE AZONNAL!!!!!!
HIDEO KOJIMA
http://metalgear.inf.hu Két napja kinnt van temérdek új infóval körítve...