Csa.. Mostanaban szeretnek venni hasznaltautot.. a keret nem sok max 200-250 bol kene kihozni.. amiket nezegettem : regebbi fiat vagy wv scirocco.. segitsetek... Nem art ha benzines es 10l alatt fogyaszt. es ne legyen szarra rohadva.. ha tudtok esetlek elado autot szoljatok
én egyet tudok, de az már egy kicsit a szarrárohadt kategória, viszont valszeg olcsóbb, mint 200. uff
Esetleg részletre? Ennyibõl simán be lehet szállni, valami jobb autóba! Mármint újabba!
Szvsz jól meg kell gondolni, mielõtt bármilyet is veszel. Ennyi pénzbõl szerintem csak olyan autót kapsz, amire aztán majd sokat költhetsz! Nem is tudom most hirtelen, hogy milyen kocsik vannak most ennyi pénzért. De azért sok szerencsét...
Oltcit-ot vegyél:)))) Egyébként én pont úgy vagyok mint te nekem is kéne egy gép.Én I-es Golfot akarok vagy 205-ös Peugeot-ot.Ezekbõl van választék.
Baszki senki nem tud írni nem csoda,hogy gyön ez a Grécsi!!!!!!!!!!!!!!
ezek a fiat ritmok eleg oregek... 105 tc mar van 200 alatt is csak kerdes hogy erdemes e megvenni.. bar ezt gondolom elobe kene kiprobalni megnezni.. Mennyire van ezekkel problema??
nekem ilyen regi fiatom nem volt,de szerintem az olasz autok csak mostanaban lettek jok,szoval ilyen regi fostalicskat en nem vennek... mondjuk puntom volt mar de az egy rakas szar,atol meg az egyes dizel golfom is jobb volt :)
Saját vélemény: 7 évesnél idõsebb francia és olasz autót nem nagyon szabad venni! Én legalábbis nem vennék! Több velük a gond, mint amennyit használod!
Lada vagy valami japán cumó
Samara keveset fogyaszt? :) Akkor neked nagy mákod volt vele.
Akikkel eddig dumáltam azoké a 10-et beverik. Igaz 1500-as motor van bennük (az 1300-as lehet, hogy kevesebbet eszik valamivel) a 94-95 utániak esznek jobban, mint a régiek. Na meg az újnak is jó a fogyasztása állítólag (2010 vagy mi a rák a jele) A miénk most volt 10 és örülök ha 9 alatt megáll jó idõben, pedig álltalában hosszú úton van használva, nem olyan sokat megy városban. Télen pedig 11-13 az alap.
Maradék két kilót meg fasság rákölteni ezekre a fostalicskákra, az a pénz nem fog visszajönni.
A nagy fogyasztás titka, hogy hogyan vezeted az autót. Országúton nem nagyon sikerült 6.5 fölé tornásznom, általában 5.8-6.2 között evett.Városban 9, télen azért itt is elfért a 11.
Az autó fogyasztását egyébként mindig a talpad határozza meg. Ne vezess digitálisan (2 érték - padlógáz, padlófék), és nem lesz az rossz.
Vegyél gey használt Suzuki Swiftet azt csá! :D Bár eléggé népautó, és nem is valami nagy durranás, de abban az árkategóriában a legjobb.
Dashed mi a szarnak neked még autó? Ha jól tudom most kaptad meg a jogsit ami minden bizonnyal még ideiglenes is. Régi szart nem érdemes venni, ismerõs példájából okulva aki többet költött az autóra mint gondolta volna és mindig le volt égve. Jah az autó meg egyébként állt a ház elött mert hát ugye benzin is kell bele ami nem kis pénz. + kötelezõ biztosítás ami a te esetedben kurva drága lesz mivel fiatal vagy, friss jogsis, + ha Budapesten laksz akkor még ez is megfejeli. Ráadásul az öreg autó azért többet fogyaszt mint egy ujabb. Véleményem szerint vezess szüleid autójával sokat, elösször közösen majd egyedül. Azt ha majd lesz úgy fél millád és fenn tudod tartani a kocsit akkor gondolkodj el autóvásárláson.
1. autóra nem érdemes (sok) pénzt költeni csak vesztesz rajta 2. elsõre ne vegyél erõs autót, csak összetöröd (én is ezt tettem)
most egy fiatal, 20 éves Daihatsu Charade 1.0-m van és 150ért vettem költeni még nem költöttem rá, de most mûszaki elõtt majd kell
öszintén szólva én nem vennék 10 évnél idõsebb autót. átrozsdásodás rulezzz
Kösz, ezt mondd meg a kocsinknak is légyszíves :)
Nem vezetek digitálisan (jó szöveg :) ) sõt a samarában van egy kis mutató ami mutatja mennyire nyomod a gázt és ha a sárgába mész akkor fogyaszt elvileg sokat, na a sárgába lépés elõtt is gyorsul azért a kocsi általában csak lassabban és szoktam erre figyelni, mellesleg nekem is égnek áll a hajam attól, ha valaki zöld lámpánál padlóig nyomja, aztán két lámpával arrébb meg 70-rõl lefékez állóra, na ez minden csak nem benzintakarékos vezetés. De mint mondtam én nem ilyen vagyok, mondjuk néha megpakolom neki de nem városban, azzal már szívtam meg :P
De ennek ellenére is 10-et eszik, nagyon tudnék örülni neki ha 7 körül enne :)
Szal Gery! A hondát jól gondold meg, mert egyik ismerõsünk egy ugyanolyannal árokba ment 1x és nagyon összetörte magát...pedig csak 100-al ment!...úgyhogy nem egy biztonságos autó...(mintha az Oltcit az lenne :)))))
Tudom, írtam is, hogy "Száguldó Koporsó", de azt is írtam, hogy nem vagyok kifejezetten eszement típus... Mindgy, ha valaki 100-al belemegy az árokba az nem ússza meg sértetlenül még egy légzsákokkal teli Volvo S80-ban sem, úgyhogy valószínûleg maradok a CRX-nél, másik 2 jelölt: Mazda 323F (bukólámpás), és esetleg BMW 320i (E30), de ezutóbbinál az a gond, hogy megvenni olcsóbb mint a Hondát, de fenntartani jóval húzósabb!
Hát, nekem eddig még minden kocsim keveset evett (Skoda 120L, Samara 1.3, Corsa 1.0 12V), bár igazán a Corsa tetszik, téli havas idõszakban, csillaggarázsos parkolással is megállt 8 literbõl a városi fogyasztás.Most 7.1-et eszik, pedig zöldnél padlógázzal indulok :)
Német TV-n volt, egy faszi 200-nál kapott defektet egy Scorpioban. Éppen a kamerázós rendõrkocsit elõzte autópályán, mikor egy bal hátsó defekt miatt jobbra kiszállt merõlegesen az útról a belsõ sávból. A Scorpio orra nem volt hosszabb, mint 10 centi, mikor kihalászták az út menti árokból. A faszi sérülés nélkül megúszta. :)
Végülis, ha nincsen semmi abban az árokban, (mondjuk egy fa, vagy bármi, amit elkaphatsz az autóbal), akkor megfog a légzsák, meg nem nyom össze a kaszni...
Legutobb láttam egy bmw-t ami akkora erõvel ment neki a beton villanyoszlopnak hogy az kidõlt, a bmw orra az utastérig felrongyolodott, nem tovább, és a két utas kiszállt kisebb karcolásokkal, légzsák megfogta õket...
Hát igan... A BMW az BMW, az egyik kollégámnak van egy 5 éves 540i-je... Mit is mondjak, iszonyatbrutál egy járgány!
Nem tellik ezért nincs is autóm. Régi szar fostalicskát nem veszek (pedig arra telne) ami zabálja a benzint és mindig elromlik rajta valami. Nem beszélve a nemsokára esedékes motorcserérõl sem :))
Ja, az autógyárak az ütközési tesztekte 40-60 km/h sebességgel végzik. 80-nál már szinte mindegy, milyen és hány légzsák van az autóban, inkább a menyországiakkal legyél jó viszonyban.
Az újra is ugyanannyit költesz ám, csak ott kötelezõ szervíznek hívják, meg Casconak. A régire nem kell Casco - úgyse lopják, ha meg igen, nem kár érte -, a Samara alkatrészárai meg olcsóak, ha el is romlik, pár ezresbõl mindig megvolt. Pl Skodára vettem full visszapillantótükröt egy ezresért, a Corsára 11300 ft volt csak az üveg. (hogy b@ssza meg az anyukáját az a köcsög Suzukis, aki átlógott a sávomba, és összeakadt a tükrünk 100-as tempónál. Kb 10 centi, és a kocsik orra is összeakad.)
Ja, a Samaránál az volt, hogy 3 havonta elvittem szerelõhöz, hogy nézze meg, és amit kell, azt cserélje ki. Évente megvolt az olajcsere, szóval a szokásos költségeken kívül évi kb 50000 volt a plusz javítás. Mikor eladtam, 14 éves volt. Ellenben rohadt. Ez tény. Viszont újabb 100000-ért jópár évre meg lett volna oldva rendesen a probléma. Az, hogy nem csináltam meg, annak az oka az volt, hogy nem akartam frissen fényezett kocsit eladni. Akkor ugyanis mit mondtam voln, miért fényeztem? azért, mert rohadt? Soha a büdös életben nem hitte volna el, hogy nem volt törve. Így legalább megnézi, saját maga megcsinálja, és tudja, hogy jó munkát végeznek neki. Az ára ezért volt annyival olcsóbb, mint amennyibe nekem került volna a fényezés. Mellékesen 200-ba belefért 4 téligumi is, plusz új volt a kuplung, elsõ és hátsó fék kompletten volt cserélve, vízpumpa, radiátor szintén. Szóval 200000-ért szerintem egy 14 éves autót megéheti megvenni. Ja, a kocsiba 135000 km volt.
HIX Auto-n van egy gyerek, aki [email protected] címrõl levelezik. Na, nála nagyobb BMW-hívõt még nem láttam. Igaz, neki tényleg M5-je volt, most csak egy M3. Amúgy a fõnököm 14 éves 730i-je sem volt kutya.
Haveromnak E30-asa volt, és akkora lerakat szart még a világ nem látott. Ennek ellenére a BMW az örök kedvenc.
féloff: motorszám tényleg mexûnik?
Holnap veszek még egy trabantot
lenne 1 kérdésem. mitõl van egy kocsinak olyan szép brummogó hangja? sportkipufogón kívül kell még más rá, vagy már attól is szép hangja lesz? és vajon tud majd dübörögni egy sportkipufogóval egy 1.0-vagy 1.1-es kocsi?
ja, és hogy mennyibe kerülhet egy sportkipufogó?
Több dologtól.
1. Szívóhang. Ez függ a motor típusától, és a légszûrõ berendezéstõl. (van sportlégszûrõ is ugye)
2. Kipufogóhang. Ez függ a leömlõtõl, a katalizátortól, középdobtól, hátsódobtól. Magyarán a folytástól, és hogy mi áll a kiáramló gáz útjában.
Egy alap univerzális sportdob olyan 20k körül kezdõdik, innen a csillagos ég a határ. Az univerzális dob nézhet ki jól, hangja is lehet jó, de a teljesítményen általában nem segít, sõt, pl egy Honda esetében ront is. Vannak speciálisan autóhoz, és motorhoz méretezett, sõt hangolt sportdobok is. Vannak komplett kipufogó rendszerek is, pl Hondához 5zigen, Mugen stb, 4:1 leömlõvel, sportkatalizátorral, középdobbal, power szelepes hátsódobbal stb. Na az már odabasz rendesen, csakhát 70k körül kezdõdik...
Szal az ezres suzukid is düböröghet sportdobbal, az már más kérdés, hogy... nja, izlés kérdése :DD
nem suzuki, hanem peugeot 206-oshoz kell, a teljesítmény nem fontos, csak jol szoljon!
Ezt is kifejezésre akartam vinni az elõbb... ha olcsó, univerzálisat veszel, ami nincs hangolva az adott motorhoz, akkor nem tudhatod elõre, hogy milyen hangja lesz tõle.
ebayen láttam peugeot hátsó kipofogódobot kb 25.000ért. (kinn N.o.-ban) azt néztem ki magamnak.
És ottvan mellette az mp3, hogy milyen hangja van? Igényesebb online shopokban igy mûködik.
hmm sajnos ebayen nem találtam. de majd még keresgélek...
Sziasztok! Nem nagyon olvastam vissza, mertt látam itt most a tunin vonalra terelõdött a szó, de sabaj felteszem a kérdésem hátha lesz ki reagál rá!
Szóval most készülök uj autót venni, ehhez szeretnék tanácsot kérni, mert igencsak laikus vagyok, a lényeg, hogy használt autót szeretnék venni. Az elképzeléseim a következõk: -1997-nél ne nagyon legyen öregebb -1.4-es motorral (60-90LE közt) -lehetõleg 5 ajtós, és tágas legyen -és az anyagiakat tekintve 1,5-1,9 millát szánnék rá (persze nincs ennyi kp... szal részletre kéne, de most nem is ez a fontos)
Amit szeretnék kérni hogy hozzáértõk irják le a különbözõ típusokkal kapcsolatos érveiket, ellenérveikket, hogy ezzel is segitsetek kicsit rajtam.
Elõre is köszönöm a tanácsaitokat!!
Cordoba/ha szerencséd van ennyi pénzbõl még a 2-es is kijön/ Golf III-takarékos, olcsó, strapabíró Corsa én nem vennék, dehát kinek a pap kinek a papné
Ha megbízható autót akarsz, akkor vagy toyo starletet, micu coltot, vagy méginkább 4gen honda civicet vegyél. Vagy akár egy 1gen crx is kijön belõle, ha sportosat is akarsz egyben. Ezekben legalább a motor és az elektronika megbízható, és max a kopó/rohadó alkatrészekkel kell foglalkozz.