Ja, a Samaránál az volt, hogy 3 havonta elvittem szerelõhöz, hogy nézze meg, és amit kell, azt cserélje ki. Évente megvolt az olajcsere, szóval a szokásos költségeken kívül évi kb 50000 volt a plusz javítás. Mikor eladtam, 14 éves volt. Ellenben rohadt. Ez tény. Viszont újabb 100000-ért jópár évre meg lett volna oldva rendesen a probléma. Az, hogy nem csináltam meg, annak az oka az volt, hogy nem akartam frissen fényezett kocsit eladni. Akkor ugyanis mit mondtam voln, miért fényeztem? azért, mert rohadt? Soha a büdös életben nem hitte volna el, hogy nem volt törve. Így legalább megnézi, saját maga megcsinálja, és tudja, hogy jó munkát végeznek neki. Az ára ezért volt annyival olcsóbb, mint amennyibe nekem került volna a fényezés. Mellékesen 200-ba belefért 4 téligumi is, plusz új volt a kuplung, elsõ és hátsó fék kompletten volt cserélve, vízpumpa, radiátor szintén. Szóval 200000-ért szerintem egy 14 éves autót megéheti megvenni. Ja, a kocsiba 135000 km volt.