Sérülésmentes,keveset futott,megkímélt példányt érdemes venni szerintem,de csak annak,aki hosszútávra tervez,és nem sajnálja a pénzt a gondos szervizelésre,itt ne az ár legyen döntõ,hanem az állapot.
Kicsit olcsónak tûnik,és ami olcsó,az gyanús hogy törött volt vagy elhanyagolt.
Nos hát meglett a jogsim és fater nemnagyon akarja , hogy a anyam kocsijával járjak bizonyos okok miatt ... igy be kellene ruháznom 1 gépre a helyzet az az , hogy kb 700000 -em van rá és 1200 cm3 ig lehet a kocsi ez lenne a kikötés merthogy tanuló kocsi kell apám szerint . Minden ötletet linket szivesen várok mert sok elképzelésem nincs a jogsit meg 2 héten belül küldik addigra kéne valami amivel mehetek .
Hmm.. Vegyél belõle egy 1.6-os, injektoros, de 8 (!) szelepes, háromajtós, kicsit fapados, szervós Opel Astra F-et :) Én ilyet vettem majdnem két éve tanulóautónak egy éves jogsival, 49ezer kilométerrel és tizenkét évesen, de annyira a szívemhez nõtt, hogy le se lehet írni. Már több, mint 45ezer km-t mentem vele mindenhova barátokkal (Erdély, Felvidék, Ukrajna, sõt még Oroszország is). Nagyon bírja a strapát. Pedig ma már megtehetném hogy anyummal közösen a Stilót használjam bármikor, és a kocsimat eladjam. Pedig már próbáltam párszor, de mindig arra jutottam, hogy minek. A stilót meg egyáltalán nem kedvelem, hiába erõsebb a motorja 30 lóval, hiába az esp, asr, minden szir-szar... nem jön be. Marad az Astra, amíg sok pénzem nem lesz.
Inkább azt kérdezném apudtól hogy cm3 helyett hány lóerõt enged legfeljebb, mert ezerkettesbõl van agyonhegyezett 80 lóerõ is, míg 1600 köbcentibõl van 72 lóerõ is (pl a kocsim, bár tény, hogy mikor még jártam régen gyorsulásokra vele, csak a 85 lóerõ feletti ellenfelek tudtak megizzasztani:). Nagyon széles skálán mozog a köbcenti viszonya a lóerõvel. Szerintem értékeld át a tanulóautó fogalmát, mert sokak szemében egy összetörendõ mazsolaautó lehet, én legalábbis így látom. Inkább úgy kéne szemlélni, hogy ni, lesz elsõ saját autód, akkor olyat kéne venni, AMIT MEG IS TUDOD BECSÜLNI, ÉS AZ AUTÓD MEGHÁLÁLJA! Évekkel késõbb meg szeretettel fogsz majd rá visszaemlékezni. Ezzel csak azt szeretném mondani, hogy az 1200 cm3 alatti autókat nyugdíjasoknak találták ki, meg az ilyen kis motorhoz pici karosszéria szokott társulni. Az meg nem túl szerencsés..
Most itt az jön,hogy mindenki javasolja azt amivel jár,mivel csak a legjobbat vette bármelyik közül,igaz hogy ez az elsõ max második,de szentül megvan gyõzõdve róla,hogy jobb nincsen.
Vegyél 1.6-ost nembaj hogy fogyaszt városban,magas a bíztosítás,és fater 1.2-õt enged!
Ha omegád lenne,akkor azt javasolnád hogy vegyen omegát,mert pici az 1.6-os astra!-
Bocsánatot kérek, hogy megbecsülöm az autómat... mikor még hármat is vezetek felváltva a sajátom mellett, azok mind újabbak. 5-6 litert fogyaszt átlagosan, miféle magas biztosítás? Az írásommal azt próbáltam érzékelni hogy ne álljon le az elsõ lehetõségnél. Azt hogy vegyen astrát, amit írtam az elején, elsõ autónak, irónia volt. De te úgyse érted a hasonlatot..
'Szerintem értékeld át a tanulóautó fogalmát, mert sokak szemében egy összetörendõ mazsolaautó lehet, én legalábbis így látom. "-WHAT?
Ha valaki egyedül,városon belül munkahelyre,vagy ide-oda autózik,az se vegyen kisautót,mert az valaki szemében 'összetörendõ mazsolaautó"!
Igazán okos tanácsok ezek!
Meg még kiderül a végén,hogy egy 1.6 astra kevesebbet fogyaszt egy 1.2 v. 1.0 corsa-nál /városban ugye,mert hiába írod hogy 90-nél mennyit eszik,teljesen érdektelen/,és olcsóbb fenntartani,jah gondolom parkolni is könnyebb vele. Pláne a komoly méretébõl adódik,hogy azt már nem akarják némelyek összetörni.
He? Nem kértem, hogy kiforgasd a szavaimat. Én egy tanácsot adtam neki, te meg itt szapulsz, ahelyett, hogy te is tanácsot adnál, ha már ideírsz. Maradjunk annyiban, hogy nem tiszteled a véleményem.
Nem adok tanácsot,mert én 2000-es kocsival járok,sosem használtam kisautót.-/viszont nem is próbálom rábeszélni egy ilyenre/. Aki kevés pénzbõl akar autózni városban,annak tök jó egy 1000-es swift/legolcsóbb autózás/,vagy v.mi hasonló.De vehet corsát ,fiestát,stb. csak jó állapotú legyen.
Keresek osztott ablakos VW Bogarat, kasztnit vagy alkatrészeket bármilyen állapotban. Esetleg BMW 700 LS-t cserélek érte.
hello Mindenkinek! mivel ennek a topicnak az a címe h autóvásárlás, igy gondoltam ide lesz a legjobb ha írok. a kérdés az, h van egy 1990-es BMW E34 (külföldi papiros)3.5ös mocival, ami 200ezer vupiupiba kerül. a lényeg az, h nekem tulképp csak a hajtás kéne(motor minden szarral meg váltóval,kardánnnal,diffivel) mert egy E30ba kerülne (driftelési céllal). a sráccal meg lett beszélve, h ezeket 175 000ért odaadja. a kérdésem az, h melyik lehetõséget válasszam? az egész autót 2 kilóért, vagy csak a szükséges cuccokat 175ezerért. (az E30 már megvan.)
remélem azért meg lehet érteni, mert elég hülyén fogalmaztam. sürgõsen kéne a segítség mert hétvégére kellene a válasz.
szóval légyszi segítsetek!
én vinném az egészet! :D mondjuk nem ismerem az anyagi helyzetedet, de az írásból úgy veszem le, h azt a 200k -t rászánnád. ki tdja melyik alkatrészt tudnád még hasznosítani. esetleg bontva eladogatni.
vegyél 1,6 os BMW E30,e34 et évente kb 20 ezer ráfordítással semmi baja nem lesz igaz hogy 100 lóerõ felett van,de ahogy Zsolti írta inkább az elsõ autódnak vedd és apádat gyõzd meg hogy 1600 osat vegyél,mert fenntartani nem kell neki sokat úgy is te veszed át magadnak,ha dolgozol:)
Asszem az egészet viszem, mert tényleg megéri azér a plussz 25ezerér a kaszni meg az egyéb részek...
'kb 700000 -em van rá és 1200 cm3 ig lehet a kocsi ez lenne a kikötés merthogy tanuló kocsi kell apám szerint ."
JAVASLAT:
'Opel Astra,Merci 190E és 124 es,Ford Focus,BMW E30,E34,"
Kár hogy a legkisebb is 1.4-es,a 190-es min 1.8,a 124-es min 2.0,a focus 700 ezerért roppant érdekes lenne!
E 30 min 1.6,e 34 min 2.0 és városban 10 alatt egyik se!
Ezeket ajánlom !
ÉN meg gratulálok,ismét hasznos tanácsok!
/szerintem itt nem az volt a kérdés,hogy ki milyen kocsit venne,vagy szeretne/
Nomeg egy 700 000-ért vett e 34,w 124-et maximum az ellenségeimnek kívánnék,ugyanis a fél millát már bármelyik túlhaladta,évente több 100 ezret lehet rájuk merni. Ezek ám a hasznos tanácsok!
De az mért jobb neki mint a corsa,mikor munkába jár vele?Több a fenntartása,többet eszik és feleslegesen nagy. 3 ajtós corsából könnyebben ki-beszáll,és sokkal olcsóbb,mert egy családnak túl kicsi,ezért nincs nagy piaca. Mivel olcsóbb fiatalabbat vehet belõle.
Oké még az astra esetleg.
Erre itt tanácsolják hogy vegyen egy 20 éves 1.7 tonnás középkategóriájú mercedest /gondolom kolompáréktól,mert más nemigen jár ilyennel/.Agyam eldobom!
néztem ezeket is de a legnagyobb bajom, hogy kicsi! 190 cm vagyok! hátra nem férek be, mert a fejem eléri a plafont! komolyan! és mögém nem ülhetnek be csak óvodások! amúgy egy csomo swiftben nincs 60 000 km sem van ami 2000 res évjáratú! és 22 000 kmres csak nincs bajuk? amúgy valami nagyobb kocsiban gondolkodtam! 2000res 1.4 astra G-nk van! de az is pici nekem! azt mondom hogy az még kényelmesebb mint a swift! vegyek Benzin gáz üzemût vagy Dízelt? amúgy a dízelhez az alkatrészek sokkal drágábbak! és drágább is a dízel a benzinnél! családi sedan autó!
#201 Tudod van ehhez hasonló kocsink! csak ló nincs hozzá! régen volt! Lehet hogy nem kellett volna eladni!