a fejlövésekre visszatérve. ha már fejlövés akkor 99.9% hogy meghalsz. lehet rajtad kevlár sisak. édesmindegy. legfeljebb ha nagyon lapos szögben talál el a lövedék akkor le"pattan". de annak az esélye minimális a sisak fõ szerepe a repeszek ellen van. nem az ellen hogy ha fejbelõnek akkor túléld-e. innentõl kezdve :/ ha valakit fejbelövök ne jöjjön tovább felém. 1métert se.
Hát az AI elég 0-s volt, az amikor lazán felsétált a dombra a társ meg a homokzsákot lõtte, az ellen meg csak guggolt mögötte, na az utlra gáz volt.
Miért, nem minden esetben halnak meg az emberek fejlövésektõl sem, lehet csak a fülét lõtte le mint ez a szerencsés szerencsétlen :) Persze a játékról akkor ennyit, még azért megnézem ha kijön, ha más nem poénnak jó lesz, vagy elrettentõ példának, majd elválik :)
Mint ezen a kepen is latni, ugyan hogy gondoltak hogy ejjellatoval a szemen belenez az optikai iranyzekba? Persze ez az aprosag mar ofp/armaban is megvolt, megvan.
A fórum szerint ingame. Viszont a 2009 fall felírat a végén jelent valamit... És nem jót, a 2009Q3 helyett 2009Q4-re változott a megjelenés várható idõpontja (hivatalos megjelenési dátum továbbra sincs).
Ezek a fakó színek, életszerûtlen fényhatások nekem sem jönnek be, a GRAW-sorozatban, illetve az Unreal engine 3-al készült játékokban is ezzel nyírták ki a képi világot. Hiányoznak az élénk színek. A piros az piros legyen baszki', a zöld meg zöld és ne sárgás-szürkés.
Ezek a fényhatások kurva szarok SZVSZ.Egyébként tényleg egy realisztikusabb kod4re kell számítani szerintem^^
Régen láttam régebben egy HD videót az Operation Flash pointról olyan 600 megabájt körüli lehetett mindent mutattak benne hogy mit lehetlesz a gémbe, most pár haver szeretné megnézni de sehol nem találom ha valaki tudja vagy tud hasonló videókat kérem linkelje be. köcc.
De miért feltételezed, hogy nem elég élethû ezért azzá kell varázsolni. Mi van ha fordítva van? Alapból élethû de ízlés szerint le lehet butítani.
Meg kell mondjam, az M4A1 lövésnél van egy apró poén, ami tetszik, mégpedig az, hogy a hüvelykivetésnél lehet látni egy kis füstfelhõt a kivetõ nyílásnál (ennél már csak az lenne szebb, ha a hüvely maga is füstölögne a lövés után :)).
Viszont például a ballisztikánál annyit említenek csak, hogy minden fegyvernek és lövedéknek saját átütési modellje van, tehát egy .50 BMG lövedék átüti azt a fedezéket, amit az 5.56 NATO nem. De ez még kevés, nincs szó gellert kapott lövésekrõl, nincs szó reális sérülésszimulációról vagy fegyverakadályokról.
Azt már láttuk ( katt ide ), hogy a CM alapvetõen a technológiára fekszik rá, és azt is, hogy alapból a szélesebb közönségnek szól. (Megj.: jó tudni, hogy hazánk fia is dogozik rajta ^^).
Az OFP2 közelebb lesz realitás terén a CoD4-hez, mint az ArmA2-höz, cserébe látványosabb lesz, feltehetõen felhasználóbarátabb, és talán kiforrottabb.
Mikor jelenik meg? Május 26. volt kiírva de most mindenütt Q3.
Sose volt hivatalos dátum, 2009 nyara még mindig a legtöbb, amit mondtak.
Jónak tûnik. Nem igazán értem miért a CoD4-hez hasonlítjátok amikor az nem egy sandbox játék hanem zárt pályákon zajló teliscriptelt eseményekbõl álló küldetések sorozata. Legrosszabb esetben az OFP2 olyan lesz mint a Battlefield 2. Arra, hogy "árkádos" eddig csak a lövés irányát jelzõ piros félkör utalt amit pár másodpercre lehet látni az egyik videóban de azért még nem vonnák le ebbõl következtetésket mert lehet, hogy ki lehet kapcsolni és a nehézséget részletesen be lehet állítani. Lock On-ban is be lehetett kapcsolni egy olyan lehetõséget, hogy a radar automatikusan befogja a célokat és a repmodellt is le lehett butítani.
Aztán majd, ha esetleg kiderül, hogy ez nem lesz olyan modbarát mint ArmA akkor mit csinálnak? :D
még ki se jött,de már realista modot gyártanak hozzá: csp
Hogy más is szóba kerüljön, az elég meggyõzõ volt, ahogy a T-90(A?) megsemmisült, nem tudom mennyire hard-scriptelt, vagy mennyire dinamikus, de jól nézett ki.
Ne legyél elfogult! Jók a hangok, hogy mennyire lehetnek élethûek az megint egy más kérdés, de ettõl még kifejezetten jól szól! ;)
Hát, túl sok újdonságot, említésre méltó dolgot nem látok bennük. Talán annyi, hogy minden küldetést alapvetõen úgy készítenek, hogy 4. fõs Co-opra legyen kihegyezve. Hát...
Sajnos ehhez egyenlõre kevés az információ. De éjjellátó lesz a játékban, hogy FLIR lesz-e, az jó kérdés, de normális IR kamera képet még nem nagyon láttam megvalósítva. Olyat, ahol a levegõ is torzít például...
Tank tüzelési rendszer, FLIR, hökami vajon lesz? Mert ezek nélkül egy tank nem lesz igazán elrettentõ ha 1,2 lövés után pukkana. Mert arma alatt pont ez a baj, ofp alatt pl. azzal probáltuk növelni az adrenalint ha megláttál egy tankot, hogy akár 4,5 lövés végzett csak a fenevaddal!
multiról annyit tudunk még, hogy max 32 játékos lehet (ennyit errõl :P)
Torekedhetnenek arra is, hogy pc-vel es a kulonbozo konzolokkal egyutt lehessen multizni. Persze ilyen egyik multiplatformos jateknal sincs, meg talan nem is lesz.
Ha gonosz akarnék lenni, akkor azt mondanám, hogy a szokásos BS. :)
-Az AI-nak van offenzív és deffenzív döntési lehetõsége, és "reagál" arra, amit a játékos tesz, tehát ha újra játszol egy küldetést, és másképpen közelíted meg az adott problémát, akkor az AI is másképpen fog reagálni. A Multi-platform felállás miatt elég nagy kihívás az AI programozása. -A játék egyik nagy kihívása, hogy számtalan környezetet befolyásoló, tartós tényezõ van, például egy kilõtt jármû lángol és füstöl, akár órákon át. -Gyakorlatilag az összes játékban lévõ épület elpusztítható (azt már nem említi, hogy nem dinamikusan, fizikai alapon, mint a Crysisben láttuk, hanem különféle elõre tárolt állapotokat vesz fel az épület - Cifu). A játékban lehetõségünk lesz arra, hogy a tereptárgyakat elpusztítsuk, ha például az ellenfél fedezéknek használja. -A Co-op részre ráfeküdtek, és olyan szinten a játék része, hogy ha a single playerben találsz egy nehéz részt, amin nem tudsz átjutni, akkor csatlakozhat egy haverod, hogy egyesült erõvel oldjátok meg a problémát. A Player vs. Player részrõl az elkövetkezõ hónapokban fog több a napvilágra kerülni, de a Single Playerben megtalálható dolgok többsége ott lesz a multiban is. -Nagyon erõs communityt akarnak létrehozni, letölthetõ contentekkel. -Valamikor nyáron jelenik meg, a közeljövõben várható a pontos dátum bejelentése (pár héten belül). -PS3, XBox360 és PC platformon.
És akkor most ezek alapján egy rövid agymenés: Amit itt megtudtunk, az édeskevés. Az AI reagálni fog. Huhh. Megnyugodtam. Hogy mikre nem képes a modern technika. :) Órákon át füstölhet egy lerombolt ház például. Annyiból jó, hogy ez alapján azért igenis törõdnek azzal a lehetõséggel, hogy órákon át tartson egy küldetés. Az épületpusztítást ne ragozzuk. Azt már tudjuk, hogy nem dinamikus lesz. De legalább remélem egy lerombolt épület egyben fedezéket is nyújthat, nem pedig csak "összecsúszik". A co-opról és a multiról még semmit sem tudnak mondani. :) Erõs communityt akarnak, meg letölthetõ contentet. Én viszont annak örülnék, ha nem kerülnék kínosan a küldetés és addonkészítésre vonatkozó kérdéseket. Ettõl fog függeni ugyanis nagyon sok minden - PC-n. A konzol legyen az õ gondjuk, az nem érdekel...
van fenn egy uj video interju.Sajnos a videoban a már látott részeket mutogatják.Az AI programozojával beszélgetnek aki jobban érti az angolt az leirhatná pár sorban hogy mirol beszélt
ahhoz képest itt 10dbkép meg pár egyperces videó alapján mindenki levonta a következtetést milyen szar lesz =)
Na a honlapon már cáfolták hogy ilyen lenne a játék kijelzése.És megerösitették, hogy teljesen kikapcsolhatok lesznek a Hud és célkereszt kijelzések a játékban.Már többen szoltak gondolom nekik hogy ez igy nem teljesen lesz jo ha ilyen lenen.
ha meg elkapják és szabadidõben online nyomják az sem rossz :D
elismerem és tisztelem cifut a sokrétû mindentudása miatt. emelett leírtama véleményemet.
Még 1x: hogy egy gyalogos egység hogy kísérjen egy harckocsit városi környezetben, vagy hogy szóródjon egy konvoj megtámadásakor, azt egy számítógépes játékban is meg tudja tanulni.
De ha érdekel, akkor itt az US ARMY egyik híre a témáról. Érdemes megjegyezni, hogy az egyik fõ indok náluk is a költség. Kivonulni a gyakorlótérre egy századnyi páncélossal több ezer dollárba fáj, vagyis ha csak ezt nézzük, akkor ha 10 ilyen gyakorlótéri mutatványt megspórolnak, mert a lényeget (a mozgást) begyakorolták a játékban, máris bejött a teljes HW és SW költsége a programnak.
azért cifu véleményére nem csak én adok sokat az sgn szerintem neked is jobban bele kéne gondolnod. sokkal jobb módja így tanítani a gyakorlatokat mint egy táblára rajzolni hogy mit csináljonak sztem is, nem beszélve arról amit cifu is írt a repülõknél mekkora elõny.
az hogy egy tankszimulátor, pl csak a torony egy szimulátorban, az gyakorolható és olcsóbb mint a csatatéren, de a gyalogos mozgást gyakorolni szerintem teljesen felesleges. ennyi.