Hát, én ilyenrõl sajnos nemtudok. Kérd el az angol cd-t valakitõl, aknek megvan a környezetedben. Mást nem tudok mondani. Bár ha nem laksz messze Bp XVIII. kerületétõl, akkor én is odaadhatom.
Szervusztok!
A patcheléshez honnan tudom, install lemez hiányában a fileokat megszerezni? Van erre FTP esély, vagy valami?
"Amit még nem tudok hogy pl. egy csatahajóra hogyan lehet fegyverzetet pakolni."
Csak a legnagyobb hajókra lehet külön modulokat építeni, ilyen a carrier, a battlecruiser, a mothership, és a shipyard. Ezeknek van ugyebár jobb oldalt egy építés menüje. Itt ki lehet választani, hogy milyen típusú dolgot akarsz építeni. Van egy rész fenntartva moduloknak. De most hogy belegondolok, fegyverzetet külön hajóra építeni... nem is biztos hogy lehet. Csak olyan dolgokat pl: hogy hiperspace sensors, research module, stb.
"Vannak formációk, csak olyanok hogy vadászernyõ, csatafalanx stb..."
Igen, tudom, hisz végigjátszottam ezt is. De én a Hw1 féle formációkra gondolok. Ezek "megszüntetésével" a taktikai lehetõségek egy szép részét eltûntették a fejlesztõk. Mondjuk az is igaz, hogy a második részben már jóval hamarabb halnak a hajóid (és jóval gyorsabban pótolod õket) mint az elsõben, ahol vigyázni kellett minden egyes hajóra, mert a nyersanyagok nagyon behatároltak voltak. Emiatt a formációk olyan módon nem volnának annyira használhatóak, mint az elsõ részben. Ehhez az kéne, hogy a 2 játékmenete jobban jobban hasonlítson az 1-ére.
Vannak formációk, csak olyanok hogy vadászernyõ, csatafalanx stb... Nekem ezek jók így. Amit hiányolok, hogy amikor mondja hogy új fejlesztés elérhetõ, nem jelzi hogy hol és hogy mi. Ez elég zavaró amikor van 600000 fejleszthetõ dolog. Amit még nem tudok hogy pl. egy csatahajóra hogyan lehet fegyverzetet pakolni. Még patch-el nem nyomtam kampányt de remélem a nehézsége vissza van véve. És kár hogy nincs gamma korrekció állítás. Szerintem túl világos a játék, a monitornál meg már nem tudom sötétebbre venni.
Pontosan úgy kell csinálni, ahogy mondod, maniac001. Az angol fájlokat az angol nyelvû játék telepítésével lehet megszerezni. Aztán kiveszitek ezeket a Homeworld2/data és bin könyvárakból, és megvannak a fájlok.
"Az itt leírtakat kipróbáltam és mûxik, de fontos hogy a patch-et installálása elõtt a Homeworld2\Data könyvtárba tedd mert különben az old file-okat hiányolja."
Érdekes, nálam mindegy volt, hogy hol van a patch. Mindegy. Az a lényeg, hogy mûködik.
Tényleg, nektek nem hiányoznak kicsit az elsõ részbõl a formációk?
MÛKÖDIK!!!
Az itt leírtakat kipróbáltam és mûxik, de fontos hogy a patch-et installálása elõtt a Homeworld2\Data könyvtárba tedd mert különben az old file-okat hiányolja.
Ez így okay, szóval ha jól értem: -Telepíteni az angolt. -Kivenni az általad írt 3 angol fájlt. -Telepíteni a magyart (kimenteni a 3 magyar fájlt). -Kicserélni az általad írt 3 magyar fájlt az angolra. -1.1-es patch fel... -A 3 magyar fájlt benyomni az angol helyett.
Nagy rajongója vagyok a Homeworld sorozatnak, az elsõt, és a Cataclysmot többször is végignyomtam, de a 2-t csak egyszer. Sajnos ennek a történetébe nem sikerült igazán elmélyednem, mivel olyan nagyon szar, és semmi értelme nincs az elõzõk storyaihoz képest, teljesen ellentmond mindennek, ami a Hw 1-ben volt. Egyáltalán nem volt olyan pillanat a Homeworld 2-ben, mint amilyen például az elsõ részben, amikor visszatértél Kharakra, és láttad, hogy az ellenség kiírtotta szinte az egész fajodat… pedig az ilyen pillanatok azok, amik egy játékot elvisznek a hátukon. Az ilyesmi nagyon hiányzott a 2-bõl. Itt csak építesz mint az õrült, és imádkozol, hogy elég hajód legyen… Sokan mondták (kb a játékosok 99%-a, és nem csak Magyarországon, hanem mindenhol) hogy túl nehéz a kampány. Én is sokat szenvedtem fõleg a sokat emlegetett 3. és 4. pályákon, de aztán rájöttem, hogy az egész játékot egy bizonyos ponttól könnyedén, mindenféle taktikázás nélkül végig lehet nyomni (ami nagyon zavart), ha kimaxolod az egész flottádat, és csak nyomulsz mindig elõre. Egyébként a játék nehézségét a Relic „dinamikus nehézség vezérlés” nevû felettébb idióta rendszer okozza. Ez gyakorlatilag azt csinálja, hogy minden küldetés végén a gép megnézi, hogy mekkora, és milyen összetételû flottád van, és úgy állítja össze a következõ küldetésben az ellenség haderejét, hogy a leghatékonyabb legyen a te hajóid ellen. Azaz ha a te flottádban például sok a bombázó, akkor a következõ küldetésben neki sok bombázó-ellenes hajója lesz, és így tovább. Ez ellen egy dolgot lehet tenni: a küldetések végén a lehetõ legvegyesebb flottád legyen, semmilyen hajótípusból se legyen túl sok. Megjegyzem, a Hw1 rendszere sokkal jobb volt. Ott a kampányban taktikázni is kellett, és akkor mentél tovább egy küldetésrõl, amikor akartál, nem úgy, mint most, amikor egy lélegzetvételnyi idõd nincsen arra sem, hogy valami utánpótlást építsél, vagy hogy megszemléld a flottádat, kifújd egy kicsit magad, és csak úgy gyönyörködhess a hajóidban. Ezen kívül nekem nagyon hiányoznak az elsõ részbõl a formációk, amiknek a második részben csak látványbeli szerepe van. Így komolyan vesztett a játék a taktikai lehetõségeibõl. A formációk kihagyása szerintem az egyik legrosszabb dolog, amit a Hw2-vel tettek a fejlesztõk. Persze néhány többjátékos opciót (mint a fejpénzt, azaz bounty-t) is kihagytak, pedig azok is benne voltak az egyben… sok döntésüket egyszerûen nem értem. Meg az is érdekes, hogy miért csak egyetlen egy többjátékos mód van… na de mindegy. Nagyon jó viszont a játék grafikus motorja, ami még ma is megállná a helyét (több mint egy évvel a kiadás után), fõleg ha azt vesszük, hogy mekkora csatákat le lehet nyomni rajta egy középkategóriás gépen. Szóval gyönyörû. Tetszik még az is, hogy nem egyesével, hanem rajokban lehet a hajókat gyártani, így nem kell összefûzögetni õket. Meg az, hogy az interfész mennyi kényelmi opciót kapott, amik az elsõ részben nem voltak benne (viszont a Cataclysmben már igen :P). És az pedig, hogy a hajóknak alrendszereik vannak, remek taktikai lehetõségeket nyit meg, szóval ez is jó húzás volt. Összességében annyi, de annyi mindent lehetne javítani a játékon… de így is nagyszerû a csatajeleneteivel, amihez hasonlót még semmilyen más játék nem tudott produkálni. Szóval érdemes megvenni. :P Amúgy ha fel akarjátok patchelni, és magyar változat van meg, akkor "csak" ki kell cserélni három fájlt az angolban lévõ változatra: Ezek akövetkezõk: data\english.big, data\Englishspeech.big, és bin\region.lua. Ha ezeket kicseréltétek, a játék már angol lesz, és patchelhetõ. Ha ezután patchelitek, és utána megint kicserélitek ezt a három fájlt magyarra (:P), akkor lesz egy magyar, patchelt játékotok.
De sokat javítana, de nincs patch. Az angol meg nem megy rá. Gratulálj a magyar forgalmazónak.
Most mit tegyek? Paccs nélkül elég nehéz. Vagy nem sokat javítana?
Már régebben is bajok voltak a magyar verzióval. Ezért ált. csak angol nyelvû játékokat veszek meg. Emlékszem amikor a haverommal kinyírtunk multiban együtt 4 expert gépet... akkor mondtuk azt hogy tudunk játszani :) (nem kamu, a #477be van linkelve egy screenshot is, igaz ott csak 3 gép ellen voltunk)
Valaki el tudna nekem küldeni egy homeworld.exe-t? Eredeti angol, 1.0-ás verzió kéne, hogy fel tudjam nyomni az angol patchet a magyar verzióra. Plíz, plíz, plíííííz!!!
én a dzsunka részére gondoltam, mer nem hiszem hogy végigolvastad a jogi blabla szöveget is a végén, meg hogy melyik telefonszámot kell felhivni ausztráliában
hmm, azér az egész readme-t nem kellett volna bekopizni...
Kösz, hát akkor megszívtam. Ezért utálom a magyarosított játékokat, ill. magát a magyarosítást. Ha a magyar mellett forgalmaznának eredeti angolt is itthon, nem lenne semmi bajom, de így nagyon megszopatják a vásárlókat, mert nem adnak ki magyar patcheket.
*********************************************************************** About This Document:
Thank you for applying the Homeworld 2 1.1 patch.
This document contains information about Homeworld 2 and other information about the program not found in the Help Files. This README file includes information that pertains to general problems and questions you may have concerning the game or your computer. Should you experience any problems with Homeworld 2, please refer to this file for additional help on answering questions about the game and solving technical difficulties.
I. CHANGES TO HOMEWORLD 2 IN 1.1 PATCH II. MINIMUM REQUIREMENTS III. GENERAL TECHNICAL ISSUES IV. GENERAL GAME ISSUES V. CONTACTING SIERRA / VU GAMES
I. CHANGES TO HOMEWORLD 2 IN 1.1 PATCH
Multiplayer Improvements
a. Players will now be able to host and join games from behind NATs and Firewalls. b. The whisper function in the GameSpy lobby no longer misdirects messages to the wrong recipients. c. The number of players in a given game is now reported correctly. d. Players can now ignore people in the Gamespy lobby. e. Players can now whisper to a group of people in the Gamespy lobby. f. The ignore list in the Gamespy lobby is now automatically saved. g. The Whisper list in the Gamespy lobby is now automatically saved. h. There is a new ‘Suppress’ button to the GameSpy lobby. This adds the ability to ignore the join / leave lobby messages. i. Lobby chat has been updated so that private game chats will no longer being displayed in the lobby chat. j. Game chat has been updated so that lobby chat won’t cause the messages to be lost anymore. k. There is a new PRESETS button that creates a default setting for gameplay options, including CPU difficulty, open/closed slots, and CPU player colours. Settings are only saved to the profile when you start a game. l. Players can now kick a lagging host. m. DirectPlay sessions are now closed asynchronously. This corrects the long wait at the end of a game. n. Bagdes with long filenames (>32 characters) no longer cause multiplayer games to crash at the loading screen and/or the waiting for content download screen. o. Players that have been defeated or have dropped from the game are no longer listed in the diplomacy and chat menus. p. A random race setting has been added to the race selector. q. The game now looks in both data:LevelData\Multiplayer\<GameType>\*.level and profiles:Levels\<GameType>\*.level for level content. r. Users can now add a file called <LevelName>_Thumb.tga. It will be loaded as the preview image in the level picker. Unfortunately preview and loading images cannot be autodownloaded with the levels.
Fixes to Game Crashes
a. Using the rally to object command on a moving ship will no longer result in a crash. b. If a ship is destroyed in the frame before it executes an order, the game will no longer crash. c. The game will no longer crash due to rapid switching between tactics. d. Matrox Parhelia users will no longer experience loading crashes after installing the latest drivers for their cards.
Gameplay Fixes
a. Probes and scouts no longer attract mines when passing through mine fields. b. Defense fields will no longer stay active after the frigate that generates them has been destroyed. c. Scouts with the EMP upgrade will no longer lose their ion trails after using the EMP attack. d. Fighters can no longer undock while the carriers are in hyperspace transit. e. It’s no longer possible to control enemy player and enemy AI ships. f. By using hyperspace gates platforms can be issued more than one move order. g. Platforms no longer attack when moving. h. Players can no longer hear ships outside of visible range. i. Research abilities that are transferred when ships are donated no longer stays if the ship is transferred back. j. Ships that are docking or being built no longer cause ships already docked to launch when the ship hold is full.
Tuning and Balance Changes a. General i. Resource Collectors repair rate increased (from 25 hitpoints/second to 35 hitpoints/second) ii. Start positions have been updated on the multiplayer map Shields. a. Hull defence guns (located on Vaygr and Hiigaran Carrier, Mothership, Resource Controller, and Shipyard as their main weapon): i. Hull defence guns have increased accuracy vs. fighters - 40% increase in accuracy vs. fighter (from 0.1 to 0.14). ii. Hull defence guns have increased accuracy vs. Corvette (from .4 to .45). iii. Hull defence guns vs. Resource Collectors Penetration Decrease (from 100% to 75%). iv. Hull defence guns vs. Platforms penetration increased 300%. a. Platforms i. Platform controller build time increase (from 30s to 70s). ii. Hiigaran Platform controller cost increase (from 500ru to 650ru). iii. Ion Platform accuracy vs. corvettes and fighters has been decreased (from 10% to 4% for fighters and from 8% to 4% for corvettes). iv. Ion Platforms Penetration vs. Corvettes and Fighters has been decreased from (from 100% to 1% vs. fighters and from 100% to 10% for Corvettes). v. Ion Platform research time has been increased by 70 seconds (from 30s to 100s). vi. Missile Platform research time has been increased by 45 seconds (from 60s to 105s). vii. Speed for all platforms has been reduced by 75 (from 200 to 125). viii. Platforms have had significant reduction in amount of damage done to collectors (75% damage reduction for gun platforms 50% damage reduction for missile platforms and 60% damage reduction for Ion Platforms). a. Resource Controllers i. Number of Hull Guns reduced from 8 to 4. a. Corvettes i. Missile Corvette Damage vs. Platforms has been increased by 90% ii. Pulsar Corvette Damage vs. Platforms has been increased by 60% iii. Laser Corvette attack style changed to an attack run vs. subsystems iv. Vaygr Corvette armour upgrades reduced (from 1.5 to 1.3 for level 1 and from 2.0 to 1.6 for level 2) a. Frigates i. Vaygr Assault Frigate cost has been reduced by 50 RU (from 700 to 650). ii. Vaygr Assault Frigate research cost has been reduced by 150 RU (from 800 to 650). iii. Marine and Infiltrator Frigate HP has been increased (from 18000 to 20000). iv. 10 second reduction in build time (from 55s to 45s) for Ion Frigate, Vaygr Assault Frigate, and Vaygr Missile Frigate. v. 5 second reduction in build time (from 55s to 50s) for Flak Frigate and Marine/Infiltrator Frigate. a. Bombers i. Bombers are weaker vs. platforms: 20% decrease in penetration vs. platforms (from .55 to .45). a. Vaygr Battlecruiser i. 20% decrease in engine repair speed (from 250s to 200s). ii. 20% increase to engine subsystem HP's (from 30000hp to 36000hp). iii. 20% decrease to duration of inactivity after damage (from 80s to 64s). a. EMP i. Recharge - 10 second increase (from 60s to 70s). ii. Frigates - Shield vs. EMP increased 40% (from 220 to 310). iii. Research time - 10 second increase (from 60 to 70).
Singleplayer Game Fixes
a. General i. Players unit caps will no longer be lowered when they load a game from the in-game menu. ii. The shipyard is no longer listed as having two sensor spots. iii. The Vaygr laser corvette now displays badges correctly. iv. The Hiigaran Sensors Array textures are no longer inverted. v. Vgr Refinery badges now display properly. b. Mission 2 i. Bonus corvettes and bombers are now delivered 100% of the time. c. Mission 4 i. The difficulty level has been reduced. ii. Destroying the station before destroying inhibitors no longer results in a lock up. d. Mission 6 i. The Derelict Mover is no longer targetable by your ships. e. Mission 8 i. Scuttling Dreadnaught will now cause the mission to fail. f. Mission 13 i. The difficulty level has been reduced. g. Mission 14 i. The difficulty level has been reduced. h. Mission 15 i. Ships can no longer be led out of the area of play in pursuit of the planet killer missiles.
II. MINIMUM REQUIREMENTS ----------------------- i. Homeworld 2 requires a PC running either Microsoft Windows XP, Windows 2000, Windows 98, or Windows Millennium Edition. It must also meet the following minimum requirements: Intel Pentium III 833MHz or AMD Athlon 833MHz 256 MB RAM 32 MB OpenGL supported hardware, GeForce or better (with Transform and Lighting), ATI Radeon 7500 or better (with Transform and Lighting). Requires DirectX 9.0 and a compatible driver. 1.2 GB Hard Drive space, plus space for DirectX 9.0 Drivers, saved games, and Windows SWAP file. 16X or Faster CD-ROM/DVD drive Windows compatible sound card Windows compatible keyboard and mouse. Required for Multiplayer: 56.6K Modem required for 4 player or less MP online (internet) game. Broadband (DSL, Cable Modem, or faster) required for 6 player multiplayer online (internet) game. TCP/IP Compliant Network required for Network Play.
ii. For optimal performance, play Homeworld 2 on a PC that meets or exceeds the following specifications: Pentium 4 1.4GHz or higher. 64 MB or faster GeForce 3 or Radeon 8500 that supports Transform and Lighting. 512 MB RAM or higher.
iii. Supported Video Cards Homeworld 2 has been tested and optimized to run on the following video cards. ATI Technologies -Radeon 7500 -Radeon 8500 -Radeon 9000 -Radeon 9100 -Radeon 9200 -Radeon 9500 -Radeon 9600 -Radeon 9700 -Radeon 9800 nVidia: -All GeForce class cards and above except the GeForce 256. Matrox: -Parhelia
Please ensure you have the latest drivers before running Homeworld 2, or you may encounter graphical glitches and bugs.
Supported Video Cards nVidia cards: www.nvidia.com ATI cards: www.ati.com Matrox: www.matrox.com
Homeworld2 has been designed for the standard 4:3 aspect ratio display. However, you can use other any unsupported resolutions of your choosing, such as those listed below. Furthermore, We have included a solution for some non-standard resolutions as listed below. If you're running Homeworld2 on a laptop or other LCD display, you may experience some distortion or stretching of the game screens if you're not running in the recommended resolutions for your specific monitor.
To address this, we've included the following work-around using a command line option switch. In order to specify the resolution that you want to play Homeworld2 in, use the following parameters to set your resolution. Simply cut and paste from the text below into the Homeworld2 shortcut Properties
For Example, the Target of your windows shortcut should read:
C:\Programs\Sierra\Homeworld2\Homeworld2.exe.
And if you want to run Homeworld2 in 1024 x 768 resolution, using the following command line switch (typed exactly as):
-w 1024 -h 768
(**note the case sensitive and space sensitive nature of this command line switch where -w sets the width value and the -h sets the height value.)
Therefore, if you want to run Homeworld2 in 1024 x 768 resolution, the 'Target' field of the Windows shortcut for Homeworld2 should read:
You can try using this method to run in any one of the resolutions listed below or others that may not be listed. However, none of them are guaranteed to work in all cases. Here are several examples. Simply cut and paste from the text below into target line after the .exe portion of the existing text.
III. GENERAL TECHNICAL ISSUES ----------------------------
i. Multiplayer Issues Modem users may experience connectivity problems when playing Homeworld 2 on Gamespy while running a personal firewall (such as ZoneAlarm or Norton Personal Firewall). Disabling the firewall during play may solve those problems.
If you want to play a multiplayer game of Homeworld 2 and you are behind a router, you may need to do one of the following: a) Disable your router so that your machine is connected directly to the internet. b) Unblock port 6073 and ports 2302 to 2400 (these are the default DirectPlay ports used by Homeworld 2). c) Force Homeworld2 to use a given port number by using "-port ####" at the command line, where #### is between 1 and 65535.
If you still encounter difficulty in connecting to GameSpy, please allow traffic for at least the following TCP ports. 6667 (IRC) 80 (HTTP) 27900 (Master Server UDP Heartbeat) 28900 (Master Server List Request) 29900 (GP Connection Manager) 29901 (GP Search Manager) 13139 (Custom UDP Pings) 6500 (incoming, UDP, default roomquery port; can be customized with roomqueryport=<port #> in svc.cfg)
ii. Dual Monitor Setup You will not be able to play Homeworld 2 on your secondary monitor unless both are running from the same supported video card. If you have two video cards, the primary card must be supported by Homeworld 2 or the game will not run.
iii. Troubleshooting You may experience various display problems depending on your system specifications. Below are the current known issues. a) Alt-Tabbing out of and back into Homeworld 2 may cause certain ships to render improperly. b) Homeworld 2 does not run on Windows 98 SE systems that use CMI 8738 Onboard Sound Card. Playing with a different sound card or by disabling sound entirely (by using the -noSound command line parameter) will allow the game to run.
IV. GENERAL GAME ISSUES ----------------------------
i. CD Keys Please remember, no one from Sierra will ever ask you for your key. If someone logs onto GameSpy using your CD key while you are in a GameSpy lobby or game, you will be kicked out. Remember, do not give out your CD key to anyone or you will not be able to play multiplayer games!
ii. Graphics Settings Homeworld 2's default graphics quality settings are set to low. If you want to experience the full visual experience of Homeworld 2, you will need to set these values to high.
iii. Installation of DirectX9.0 Homeworld 2 requires DirectX9.0 or higher in order to run. You will be prompted to install DirectX9 during the installation process. If you have already installed or want to install DirectX9 later, please select no. Note: If you select no during the installation process, you must install DirectX9.0 manually before Homeworld 2 will run.
iv. Gamespy Arcade While Homeworld 2 provides Gamespy Arcade as an optional part of the installation process, Homeworld 2 is not supported by it. If you want to play a multiplayer game on Gamespy, please select the GameSpy option provided in the front end.
v. Content Download Unique player Badges must be placed in your bin/profiles/badges/ directory. Badges downloaded from other players will be placed in this folder as well.
Levels will be downloaded to your bin/profiles/levels folder and be placed in a folder with a unique id. If you want to host a game with a downloaded map, please ensure that you copy it to your data/leveldata/multiplayer/deathmatch/ folder
------------------------
V.CONTACTING SIERRA
A) Customer Service, Support, and Sales B) Technical Support C) Sierra Warranty and Legal Information
A) CUSTOMER SERVICE, SUPPORT AND SALES
United States U.S.A. Sales Phone: (800) 757-7707 or (310) 649-8008 Hours: Monday-Friday 8 AM to 4:30 PM PST
International Sales: (310) 649-8008 Hours: Monday-Friday 8 AM to 4:30 PM PST Fax: (310) 258-0744
Sierra Entertainment, Inc. 6060 Center Drive 6th Floor Los Angeles, CA 90045 Phone: (800) 757-7707 or (310) 649-8008 Fax: (310) 258-0744 http://www.sierra.com
On-Line Sales Internet USA: http://www.sierra.com
B) TECHNICAL SUPPORT
North America
Sierra Entertainment offers a 24-hour automated technical support line with recorded answers to the most frequently asked technical questions. To access this service, call (310) 649-8033, and follow the recorded instructions to find your specific topic and resolve the issue. If this fails to solve your problem, you may still write or fax us with your questions, or contact us via our Web site - http://support.vugames.com
Sierra Entertainment Technical Support 4247 South Minnewawa Avenue Fresno, CA 93725
C) SIERRA WARRANTY AND LEGAL INFORMATION PC: You are entitled to use this product for your own use, but may not copy, reproduce, translate, publicly perform, display, or reduce to any electronic medium or machine- readable form, reproductions of the software or manual to other parties in any way, nor sell, rent or lease the product to others without prior written permission of Sierra. You may use one copy of the product on a single computer. YOU MAY NOT NETWORK THE PRODUCT OR OTHERWISE INSTALL IT OR USE IT ON MORE THAN ONE COMPUTER AT THE SAME TIME. UNAUTHORIZED REPRESENTATIONS: SIERRA WARRANTS ONLY THAT THE PROGRAM WILL PERFORM AS DESCRIBED IN THE USER DOCUMENTATION. NO OTHER ADVERTISING, DESCRIPTION, OR REPRESENTATION, WHETHER MADE BY A SIERRA DEALER, DISTRIBUTOR, AGENT, OR EMPLOYEE, SHALL BE BINDING UPON SIERRA OR SHALL CHANGE THE TERMS OF THIS WARRANTY. IMPLIED WARRANTIES LIMITED: EXCEPT AS STATED ABOVE, SIERRA MAKES NO WARRANTY, EXPRESS OR IMPLIED, REGARDING THIS PRODUCT. SIERRA DISCLAIMS ANY WARRANTY THAT THE SOFTWARE IS FIT FOR A PARTICULAR PURPOSE, AND ANY IMPLIED WARRANTY OF MERCHANTABILITY SHALL BE LIMITED TO THE NINETY (90) DAY DURATION OF THIS LIMITED EXPRESS WARRANTY AND IS OTHERWISE EXPRESSLY AND SPECIFICALLY DISCLAIMED. SOME STATES DO NOT ALLOW LIMITATIONS ON HOW LONG AN IMPLIED WARRANTY LASTS, SO THE ABOVE LIMITATION MAY NOT APPLY TO YOU. NO CONSEQUENTIAL DAMAGES: SIERRA SHALL NOT BE LIABLE FOR SPECIAL, INCIDENTAL, CONSEQUENTIAL OR OTHER DAMAGES, EVEN IF SIERRA IS ADVISED OF OR AWARE OF THE POSSIBILITY OF SUCH DAMAGES. THIS MEANS THAT SIERRA SHALL NOT BE RESPONSIBLE OR LIABLE FOR LOST PROFITS OR REVENUES, OR FOR DAMAGES OR COSTS INCURRED AS A RESULT OF LOSS OF TIME, DATA OR USE OF THE SOFTWARE, OR FROM ANY OTHER CAUSE EXCEPT THE ACTUAL COST OF THE PRODUCT. IN NO EVENT SHALL SIERRA'S LIABILITY EXCEED THE PURCHASE PRICE OF THIS PRODUCT. SOME STATES DO NOT ALLOW THE EXCLUSION OR LIMITATION OF INCIDENTAL OR CONSEQUENTIAL DAMAGES, SO THE ABOVE LIMITATION OR EXCLUSION MAY NOT APPLY TO YOU.
Disk and/or Manual Replacement:
Product Returns*: Vivendi Universal Interactive Publishing International Sierra Warranty Returns 4247 South Minnewawa Ave. Fresno, CA 93725 * Returns to this address valid in North America only.
Vivendi Universal Interactive Publishing International Sierra CD/Doco Replacement 4247 South Minnewawa Ave. Fresno, CA 93725
NOTE: To replace your CD(s) please send only the damaged CD and a copy of your dated receipt, if less then 90 days. After 90 days please include a $10.00 handling fee ($15.00 handling fee for console media returns) along with the CD(s). For Documentation replacement, please include a $5.00 handling fee and a photocopy ONLY of either your disk or CD. Please include a letter explaining the problems you are experiencing in order for us to determine how we may best resolve them. Payment should be made at the time of your request. Sorry, no credit cards.
Sierra's end user license agreement, limited warranty and return policy is set forth in the EULA.txt, found on the CD, and is also available during the install of the product.
Hát megvettem... és nagyon de nagyon gáz a magyar nyelv benne!!! Anyjuknak nem tudnak eredeti angolt is árulni!!! Ja és lefogdaom, hogy modokat nem fogok tudni vele futtatni, na meg persze patch 1 szál sincs hozzá... SUX!
Hajrá! Csak drukkolni tudok. Sajna az én bátyám nem rajong a gámáért. Nem akar vele multizni...
Még nem telepítettem de elég pofosak a screenshotok, gondoltam szólok, hátha érdekel valakit :)
Hát emberek. Most jutottam el oda, hogy SIMÁN megverek akármilyen expert gépet... (mindjárt berakok egy screenshotot) Elõször csak easy gép ellen mentem, aztán standard, végül hard, és gondoltam az expertet lehetetlen kinyírni. Hát nem így történt. Haverral multiztam; elõször kinyírtunk 2 standardot, 2 hardot, és tegnap 2 expertet együtt (rengetegszer játszottunk, csak a sorrendet mondom) Majd én kinyírtam egyedül egy expertet. Ja ma este lesz király móka :) Megpróbálunk 2en kinyírni 3 expert gépet, ha megy akkor talán 4et, de az már nagyon durva lehet... (nincs is map ami támogatja nomrálisan a 2 vs 4et :)) KranaZoli: Minden egységnek világos a leírása, fõleg ha tudsz angolul. A Légvédelmi fregatt, azaz Flak fregatt vadászok ellen jó, a többi ûrhajó ellen gyenge. Mit nem lehet ezen érteni?? Én ha elolvastam egy egység ismertetõjét, azonnal megértettem anno...
Na itt a kép (Én vs Expert Score)
Az lesz szerintem, mert van olyan, hogy Légvédelmi fregatt
Idáig nem használtam, a leírása alapján nem tûnt számomra 1értelmûnek mire is kell.
Errõl jut eszembe, hogy a IG2-ben szerintem sokkal jobban le volt írva az egyes egységek funkciója, mire érdemes használni, mint a HW2-ben, vagy akár a HG-ban :(
Azt én is ki tudom következtetni amit leírnak egy sorban, hogy mi ellen erõs, mi ellen gyenge.
Az IG2-ben tök részletesen le volt írva mi mire jó, ill. a kutatások infója is részletesebb volt.
Nem Flake, hanem Flak az angolban. A második Fregatt, az elsõ ugye a Torpedo Frigate (Torpedó Fregatt?), és a második a Flak Frigate (félek tõle, hogy valami Légvédelmi Fregatt-nak magyarították... Na ezért nem rakok fel magyarítást :)), a harmadik az Ion Frigate, a negyedik a Marine Frigate és az utolsó a Defense Frigate.
Viszont tegnap újra nem sikerült sikerre vinnem a küldetést, így bevetettem egy csalást, megemeltem az induló nyersanyag készletem.
Sajnáltam, hogy csaláshoz kellett folyamodnom, de a játék nehézsége számomra brutál és semmi értelmét nem látom annak, hogy egy ûrcsatát se tudjak élvezni, mert állandóan a szenzor ablakon kell takitkáznom.
Így azt mondtam magamban, hogy ez a nyersanyag megemelés a játékban a könnyû fokozat :)
Így csökkent a lelkiismeret furdalásom is :D
Igazán akkor lenne jó egy ilyen gamma, ezt már az IG2, Haegemonia játékban is szerettem volna, ha az egyes ûrcsatákat úgymond le lehetne pause-olni és ippen csak azt élvezni amelyiket akarom, majd váltani a másikra.
Tudom, hogy ezeknek párhuzamosan kell menniük, mert 1ik kimenetele befolyással van a másikra, de nekem így jobban tetszene.
Azé nem csak taktikáról kellene szólnia, hanem élvezni a játékot, a csatákat, stb.
Flak Frigate, egy kifejezetten vadászok/bombázók elleni hajó, a kis hajókat pillanatok alatt szétkapja. A Destroyerek/Battlecruiserek/Dreadnought mellé ha csak tudsz, rendelj egyet-kettõt, mivel ezek a nagy hajók alig-alig képesek lelõni õket.
Mit értesz azon, hogy lanyha? (én a HW1-et nem ismertem, nem ismerem)
Ha tudod szerezd meg. Ugyan mai szemmel már nem túl szép, de a története az valami fergetegesen jó, és a játékmenet is barátságosabb volt, mint a második részben (ott kezdõdik, hogy nem volt Shipyard-ja az ellenfélnek, max. Carrier-je).
Ja még egy általános megfigyelés: a játék sok pályán dinamikusan változtatja a velünk szembenálló flotta méretét és összetételét. Nem egy pályán tapasztaltam, hogyha sok capital shippel jöttem, akkor valahogy a gépnek is meglepõen sok ccapital-ship elháritó hajója volt kezdetben :(
Van egy-két pálya, ahol érdemes "letolt gatyával" kezdeni (azaz az elõzõ pályán flottánk nagy részét beolvasztani), és csak egy-két carrierrel bejönni, hogy legyen gyártókapacitás. (amikor a kaput kell megmenteni, az tipikusan nem ilyen küldetés, ott nincs idõ a gyártásra) Aztán a pálya kezdetén gyorsan felhúzni a flottát. Igy lehet blitzkriegelni :)
Szóval ha egy pálya nagyon nem megy, érdemes más méretû/összetételû flottával megpróbálkozni.
Hosszú távon a gép természetesen jobban jár (tán még csal is), tehát nem szabad kivárásra játszani. A gyárainál viszont érdemes a különbözõ komponenseket célozni mintsem egybõl a megsemmisitésre törekedni - könnyebb lelövöldözni róla a modulokat, mintsem felrobbantani.
A Flak frigate a vadászok és bombázók ledarálására jó. Nagyon jól tud a tömegesen támadó kis célpontok között aratni. Egy hátránya van - a gép majdhogynem top prioritást ad neki (szinte mindig elsõként lövik szét)
Amikor kijött, sikeresen végigküzdöttem magam a játékon. Nem akarok nagyon nagy hülyeséget irni, de annál a pályánál - ha jól emléxem - a kulcs az "icipici" bombázók bevetése - szóval az elõzõ küldetésben maxold ki a létszámukat. Ebben a játékban a kõ-papir-olló sokkal erõsebben étrvényesül mint az átlag RTS-ben. A kis hajók a legnagyobbak ellen a leghatékonyabbak (a böhömök ugyanis szinte e sem tudják célozni õket), mig a korvettek/fregattok pont a vadászok ellen überek. Ezt kell kihasználni ezen a pályán.
A fõerõk nagyrésze az menjen a kapuhoz, ne álljon le harcolni. A bombázókkal pedig ronts azokra a böszme nagy hajókra, akik el akarják vágni az utat a kapuhoz. Egyesével célozd meg elõször a hajtómûvüket, majd lõdd le a fõ fegyverüket is (asszem valami rakétavetõ van rajtuk) - egy rakat bombázó pillanatok alatt meg tudja bénitani õket. Igy már a te saját capital shipjeid jóval nagyobb eséllyel szállnak harcba. :)
A Dreadnought a legdurvább hadihajónk a játékban, szóval becsüld meg. Simán képes legyûrni egy ellenséges Battlecruiser-t, és 500.000HP-jével nem könnyû elpusztítani (persze nálam 4db Resource Collector folyamatosan javította), a tûzerõ tekintetében is überel mindent, bár én két Flak Frigate-ot mindig kirendelek mellé õrizetnek.
1ébként jó v.mire ez a Dreadnought, me miko beindul-t akkó nem sokra mentem vele.
Én aszittem ez v.mi "csodafegyver" lesz, egy lövés egy hadihajónak oszt jócakát, csak pl. korlátozva lenne a újratöltési idõ, stb. Meg amikó elindult azé ez is sebezhetõ rendesen.
Plussz amitõl be tudok krepálni, hogy a nyersanyadgyûjtõk mi a jó fracénrt nem mennek rögtön gyártsá után fejni a követ :( Állandóan csesztetni kell Õket.
Igaz, hogy v.melyik elõzõ küldiben meg Õk kapták a fõ szerepet, amikó egy roncsdarabkát kellett beszállítani.
Akkó rajtuk állt a küldi :)
Szerintem ez a patch sem egy hûde nagy cuccos.
1értelmûen játékhiba, hogy ticcsenek nehézségi szintek. Szerintem akinek ez az elsõ RTS az életében, az többet a közelébe nem fog menni ilyen gammának az 100%.
Mert így a játék ua. a tudást várja el egy kezdõ RTS user-tõl, mind aki pl. csak ilyeneket nyomat.
Én ennél a küldetésnél dobtam be a törülközõt, amikor elõször ugrottam neki a játéknak (még nem volt kint a patch). Szivatás, annyi szent.
Én most úgy csináltam most meg, hogy Ion Cannon Platform-okkal (ez a neve?) szórtam körbe az anyahajót és a shipyardot, meg laraktam pár sensor distorsion probe-ot, és minelayer-ekkel folyamatosan aknamezõt csináltam. Szivatás volt így is, de túléltem valahogy.... :)
Amúgy most még nagyobb szivatás miatt kaptam fel a vizet: van egy gate, amit lõnek a Vayg'r-ok (3db kb. 15-20 frigate-ból álló csapat), ezt kéne megmenteni, de úgy, hogy köztem és a gate között van egy ellenséges Shipyard, és vagy 6db (!!!) Battlecruiser, jópár Destroyer és több tucat kisebb hajó. Az az egyik fele, hogy nekem max. 5db Destroyer -em lehet, és mellette 2db Battlecruiser plusz a Dreadnought, de ez annyira végülis nem számít, mivel arra nincs pénzem, hogy teljesen feltöltve kezdjem a küldetést - ergo szivatás van ezerrel...
Ja, újraraktam a cuccost, majd patch, patch crack és magyarítás.
Minden OK!
Már az elején elkezdem a kutatásokat, gyorsabban gyártson az anyahajóm, ahogy megjelenik a kikötõ már ott is rögtön gyártásba kezdek.
Közben meg kutatok.
De a végére elfogynak a hajóim és a nyersanyag is :(
Ami tegnap este jutott az eszembe, hogy lehetséges ott k*rom el a dolgot, hogy amikor azt mondja, hogy semmisítsem meg a kapukat, akkor én egyenként, vagy max. 2õt 1xerre prószálok 2 csapattal.
Lehetséges, hogy elég lenne mind1ikhez kiküldeni egy-egy alakulatot, a maradékkal meg védeni a draudnaught-ot mozgás közben?!
Segítsetek PLEASE! Adjatok tanácsot, 5letet, Ti hogyan vittétek sikerre ezt a feladatot?!
Ill. építettem rombolókat, anyahajót, védelmi mezõ fregattot, de mintha ezek semmire nem lennének jók. Szal pillanatok alatt kilövik õket, de vagy ezeket tudok gyártani, vagy torpedó és ion fregattokat, me bombázót és pulzár ágyunaszádot má nem lehet többet.
Vagy amikó má lehet, akkor az már a haláltusám ebben a küldiben.
Nem tom elképzelni mit csináljak!
A kilencedik küldiben van az, hogy a Vayg'r csapatok flottaösszevonási területére (vagy mifene) kerülök (fénylõ hátország).
Itt a Draudnaught bemondja az unalmast.
Erre kapom azt a feladatot, hogy javítsam meg. A környéken van pár Vayg'r ûrhajó, elsõ támadás, amit simán legyõzök a "seregemmel".
A javítás sikeres, draudnaught útra kész. Bejön a képbe a Nabal kikötõ, hogy dokkoljak be oda, ahol megjavítják. Ill. megjelennek a Vayg'r-ek újra, de már kapukon keresztül, amiket meg kell semmisíteni.
Sorban megsemmisítem a kapukat, bedokkolok nagynehezen (állati gyors ez a draudnaught :), elkezdõdik a javítás ami 15 perc.
Nagy nehezen verem vissza az ellentámadásokat (fingom nincs honnan jönnek, ha 1x megsemmisítettem a kapukat?), az uccsó 5 percben újra jön egy nagyobb offenzíva, ekkora már alig van ûrhajóm, majd az uccsó percben végleg eldobom magam, amikó aszongya, hogy Vayg'r szupercsapatok jelennek meg és azonnal be kell fejezni a Draudnaught javítását és azzal semmisítsem meg az ellenfelet.
Szegény jószág mint csiga mászik, fingom ticcsen hogyan fogok én azzal bármit is megsemmisíteni?
Közben már ticcsen egy ûrhajóm sem. Lövik az anyahajóm, a kikötõt, mindent. Nekem meg semmim :(
Egyszerûen esélyt nem látok a gyõzelemre :(
Végül szépen vagy az anyahajóm halálozik el, vagy a Draudnaught.
Ezt szerintem nagyon brutálra vették a gamma fejlesztõ arcok, vagy én csinálok v.mi szarul.
De mi a rákrossebbett kell csinálni, hogy a kilencedik küldit is teljesíteni tudja az ember?!
No, 7vgén jócskán volt idõm nyomni a gammát.
Mindenféle csalás nélkül sikerült a 3. külditõl eljutni a 9. küldiig.
Aztán itt megint elakadtam.
Van, hogy azt mondom keggyetlen jó ez a gamma, de most amikó má megint nem tom hányadszorra állok neki a 9. küldinek és mindig sikertelenül járok úgy érzem egy pöttyet túlzásba vitték a játékot fejlesztõ arcok a taktikát ebben a gammában.
Ami sajna szerintem az ûrcsták élvezhetõségére megy rá.
Szal baromira örülök, hogy sikerült a 9. küldiig eljutnom.
A homeworld 1-ben sincsenek nehézségi szintek, csak a kiegészítõjében :)
Én is úgy gondoltam, hogy csak a végsõ esetben prószálok v.mi hátulról-mellbe taktikát.
Nem fogom soha megérteni minek kell egy játékot túlnehezíteni. De amit ennél jobban nem értek miért nem lehetett nehézségi szinteket berakni a gammába.
Szerintem ez az elsõ gamma amiben olyan megoldást látok, hogy csak egy féle nehézségi szint van és abból gazdálkodjon mindenki.
A HomeWorld 2 játékról nincs véletlen végigjátszás, vagy v.mi hasonló, hogy kinek milyen stratégiát, taktikát követve sikerült gyõzelemre vinni az egyes küldetéseket?
Sajnos a nehézsége nagyon elbaszta a játékot...:( Király graf... Jó történet... Király szinkron... De élvezhetetlen... Mint írtam,én nekem is csítelnem "kellett" de onnantól meg értelmetlen lett,szal...:/
Amúgy a cracket mindig úgy rakd fel, hogy elõször az eredeti EXE-t átnevezed valamivé (pl. "HW2.exe.old"), hogy az ilyen patchelések alkalmával meglegyen, mivel a legtöbb patch ugye az eredeti EXE-t keresi...