Az a bajom hogy végig vittem csak nem sikerült egyik school csoportot sem aranyra csinálni mondjuk nem számit... Azért arra kiváncsi lennék hogy a GT4-ben a school milyen szerepet játszik (ezen felül még lesz liszensz is )
Na megtaláltam az aranyra nyerhetõ autók listáját (PAL-os európai verzió) Toyota Motor Triathlon Race Car BMW M5 Concept Mitsubishi-i Concept Suzuki Concept-S2 Honda HSC
gombokkal télleg gázos kanyarodni, de analoggal nekem bejön - persze egy esetleges lehetõség kormány kipróbálására ezen a tényen változtathat... de addig simán megvagyok "banánnal" is
nekem ráadásul kormánnyal sokkal jobb idõk lettek, mint banánnal. banánnal nagyon szar kanyarodni...vagyis digitpadon lehetetlen, analóg karral már jobb a helyzet, csak én a gt3-nál hozzászoktam a digit irányokhoz.
GT3-mal banánnal mentem jobb idõket...szerencsére ez most fordítva van...az amatõröknek annyi lesz a neten:)
nem, ez nem a Te hibád, hanem ahol scroll-ozol az autók között jobbra-balra, akkor a listában az utolsó öt autó hiányzik, de a helye megvan azoknak is. viszont az üres helyekre nem tudsz ráállni és mivel pont az utolsó 5 kocsi nincs meg ezért ha ráállsz az utolsóra, amelyikre rá tudsz, jobbra még látod a helyeket.... viszont ezek szerint csak 4-et látsz, mert az ötödik már kilógna a képbõl...
Lehet nemtom (mondjuk valóban logikusan hangzik) Demiért nem látom akkor? (ekkora hibát csak nem követtek el)
akkor lehet hogy arcade módban a képernyõ szélén már csak nem látod az ötödik bónuszautó helyét, mert ha 5 liga van akkor sztem logikus hogy 5 bónusz autó van...
egyébként nem volt egyszerû volt amelyiket nyúztam egész délután és csak nem ment. másnap reggel meg elsõre... ha aranyra akarsz menni általában meg kell nézni hogy a gép milyen íveket használ, hol vált, hol nem.... ezután keresni kell a helyet hogy hol lehet még hozni egy kicsit. van rá példa hogy kanyarokban is lehet nyerni egy kis idõt, de általában az ütõász a sebességváltó tud lenni. megfigyelni kocsiknál hogy milyen fordulaton mennyire húz és az alapján váltani mert a gép (beleértve az automata váltót is) mindig pont a piros rész elejénél vált, eddig csak 1 esetre emlékszem amikor ez nem így volt ott is sztem csak véletlenül másik fordulatszámmérõt raktak ki a képre annál a kocsinál (típusra sajna már nem emlékszem)
Utólsó elötti schoolon vagyok (rally) kurvára utálom.....nem igazán rallyra való a GT mondjuk ez a 3-nál is negatívum volt. Nem is értem miért kell erõltetni! Nem nagyon értem hogyan tudtátok (egyesek) megcsinálni mindet aranyra..Nekem kicsit fura mert asszem 2 aranyom van és talán 2 ezüst és a többi mind bronz...(éppen hogy)
bónusz pálya? az király. mindegy ezért nem fogom megvenni a palost is... mostmár úgyis mindjárt jön a végleges game, abba meg úgyis benne lesz minden:) de nekem az autók, pályákból tuti megvan az összes, hacsak valami csít-szerû gomb-kombináció beütésével elõ nem lehet csalogatni vmit...
Én úgy tudom, hogy a PAL-os Prolog-ban benne van a BMW M5 v. M3 valamelyik. Plusz a honkongi pálya is elõhozható. Asszem.
Mindjárt pontosabban utánna nézek csak most pihengetni akarok kicsit GT-zés elõtt
hmm... én a kávészünetben azokat a kocsikat kaptam amikkel ott kellett menni, pl honda s2000, volt 1 impreza wagon is ha jól emlékszem, de ezzel az 5 kocsival én a school mode-ban nem mentem, ezeket azért kaptam mert full arany lett... úhy néz ki akkor különbség van az európai és a japán verzió között
Én ezeket (legalábbis a mazda Kusabit) a "kávé szünetben kaptam. Nekem az európai verzió van (megvettem).
hát ebben tévedsz sajna. legalábbis a japán Prologue-ban a bónusz autók a következõek a "ligák" szerint: zöld: Toyota Motor Triathlon Race Car '03 sárga: Mazda Kusabi '03 kék: Mitsubishi i '03 piros: Suzuki Concept-S2 '03 lila: Honda HSC (37th Tokyo Motor Show Concept Car) '03
Az új M3 BMW a bónusz autó tudtommal de lehet hogy tévedek. Az a baj a kormánnyal (driving force PRO) hogy kurva nehéz beszerezni mo-n. A simát mindne boldog boldogtalan árulja.
Ja és van (olvastam gt4 fórumon) valami speckó BMW-1-es "prologue" is a BMW kereskedõházak számára. Az új BMW 116 és 120-al lehet menni.
#709 hát addigra lehet Parkinson-kóros leszel, de azért bízzunk benne hogy nem. mindenesetre én szurkolok Neked kocsimúzeum passz. driving force-ot egyszer majd csak lesz alkalmam kipróbálni... 100% full aranynál sincs extra pálya sajna:( viszont az utolsó öt autós ugy tudod megszerezni, ha a ligákat full aranyra csinálod meg. ha megvan egy liga full aranyra akkor ad 1 bónusz kocsit.
Nah halisztok! Mokó lec má GT4??? Már rángatóznak a karizmaim annyira kéne. Hallottatok valamit a kocsimúzeumról???? Az mi a fene lesz??? Amúgy a Driving force pro kormány nagyon büntet. Ajánlani tudom mindenkinek akinek nincs. Még van idõ beszerezni a GT4 megjelenéséig. A GT4 Prolog-ban nincs valami extra pálya, ha 100%-ra pörgetjük???
Én spec kormánnyal (Logitech Driving Force PRO). Élmény és élmény között is van különbség :DDDD
Sikerult biztosra megtudnom, se a Gt3, se a Gt4 prologue nem tamogat mast, csak stereot. Kicsit elkeserit, hogy sokkal sokkal kissebb nevek tamogatnak kulonbozo rendszereket, a Gt meg nem:( Epitek egy uj allvanyt, es szerettem volna az ules kore hangszorokat ugy, hogy legyen is ertelme. Igy marad a stereo, kar...
hát gt3 sztem csak max szterejó, de sztem így is faja, de a maximalistáknak lehet hogy maga a halál
Erdeklodni szeretnek, hogy a Gt3, Gt4 milyen hangrendszereket tamogat? Egyik jatekban sem, egyik boriton sem latok rola infot. Ha valaki valamifele terhangzassal hajtja a Gt-t, az kerem irja meg, milyen szabvanyt tamogat, koszonom.
En debianrol csinaltam, ment gond nelkul, sajnalom, de ez windows betegseg, amire az orvossag az, hogy tobbe nem kell hasznalni
nah az végülis megoldódott kicsit késõbb küldtek egy emilt egy linkkel és azzal fejezõdik be a regisztráció viszont ha rámegyek a download-ra akkor mindenképpen a windows media player-t hozza be és onlány akarja lejátszani a videókat, persze ez nem megy neki, pedig a tûzfalnál is engedélyeztem ezt a programot...
Az Ntsc-s Gt3-ban sokkal jobb zeneket pakoltak, legalabbis nekem jobban bejonnek, pl;99Lufballons, Turbo Lover,stb, rockzenekre gondolj, nem dodzsemdiszko;) A jatek fuzete viszont szivenszuras, olyanokat irnak le gyonyoru boseggel, mint peldaul a kanyarok idealis ive a vezetesi stilustol fuggoen.Vagy mondhatnank a lemez feluletet is, nem egy kek-piros gt logo van rajta, hanem egy fordulo auto. Mas. Igenyesebb valamely rejtelyes okbol.
Mas, nemtudom kit erdekel innen, de letoltheto egy 270Megas Nurnbergi video replayjel egyutt:))) http://www.xboxyde.com/leech_626_en.html
az a helyzet, hogy én nem láttam az usa ntsc verziót, engem felvilágosíthatnál plíz
De hogy ne a levegobe beszeljek, nekem megeri az a felar a pal verziohoz kepest annyit, hogy normalis zeneket hallok a kedvenc replayeknel 2 even at, meg jonehany tartalmi kulonbseg, mindegy, ugyis tudjatok mirol beszelek.
Ha a Gt4-et is ugy lebutitjak europaban, mint a Gt3-mat, vetek megvenni. En az Usa Ntsc-re voksolok:)