Tudom, hogy az összes gomb analog, tehát mindegyikkel lehet "adagolni", de az analog stick-rõl asszem kijelenthetjük, hogy a prologue-ban nem lehet beállítani (mármint a jobb oldalit gázadásra és fékezésre). Egészen pontosan: az eredeti gombkiosztáson nem lehet változtatni a prologue-ban.
Nézd, Mohus, tény, hogy a GT4 szebb lesz, mint az elõzõ részek, ezt elismerem. Maga a látvány észveszejtõen jó a prologue-ban, ez tény, csak hát a bugok. Azok viszont a végleges verzióban már nem lesznek (remélem) és az lesz az igazán jó játék, nem a prologue. Ja, ha én kötözködõ+szánalmas vagyok, akkor Te meg elvakult:))
"a sebesség növelésével csökkenti az elsõ kerekek elfordulását adott kormányállásnál"
;) Ezt úgy hívják, hogy aktív kormányzás. A szériaautókba nagyon sok pénzbe kerülõ extraként szokott megjelenni magasabb kategóriáknál. De a GT-ben nem hiszem, hogy ezt kívánták élethûen szimulálni. :)))
"És ahogy elnéztem a képeket nagyon meg ijedtem hogy ennyire japán "
csak japánban adták ki
linkeltem pár fontos menüképet korábban ,ahol be vannak írva angolul a dolgok.... sztem ez ovodás szint....valaki az FFX-2-t full japánban végignyomta itt Mo-n
"Azért azt a 2,5szörös tekerést csak be lehet majd állítani kevesebbre is, egy sportkocsinál elég hülyén nézne ki. Akkor már többet ér, hogy normális váltója van, nem pedig a F1-es kormány mögötti.."
Teszteltem a Momot és sokkal jobb mint a többi. Jobb csapágyazás és pontosabb. Én biztosra veszem, hogy jobb, mint az új lesz.Más: az meg elég gáz, ha kormánnyal jobb idõket lehet menni,mint gamepaddel, ugyanis sokkal gyorsabban lehet lereagéálni a dolgokat az utóbbival.Ha meg kormánnyal nagyobbat lehet kanyarodni ,akkor direkt igy csinálták meg a gyökerek, hogy szegény GT fan megvegye az új kormányukat. Nekem meg ez a véleményem.
de egy sportkocsinál kanyarban nem is kell ennyiszer körbetekerni :)))
A GT3-ban szvsz pont az egyik zavaró dolog, hogy megyek 20-al, kormányt félig elfordítom erre a kocsi símán megfordul. Ugyanekkora kormánymozdulat 200-nál nyújtott kanyarvételt eredményez. Szerintem a GT3 a sebesség növelésével csökkenti az elsõ kerekek elfordulását adott kormányállásnál. Ez nem valami fasza dolog, gondolom a 4-hez ezért lesz ez az új kormány. Csak kis sebességeknél lesz értelme a tekerésnek...
PS2-höz én nem láttam még müködés közben MOMO-t és egyik autosprogim sem ajánlotta a beállítások között, hogy én támogatom a MOMO-t...az tmeg végképp nem tudom ,hogy honnan veszed, hogy jobb vagy rosszabba a MOMO-nál amikor nem tesztelted...
és szerintem nem szuperkormány az uj Logitech...csak 2,5-szer meg lehet tekerni és azt szívesen kiprobálnám....
Jöhetne már az a genyó GT4!:((Még fél évig szivatnak bennünket.
Szerintem bárnilyen USB-s kormánnyal lehet GT-zni ,úgyhogy nemkell 50000-ért megvenni a GT4-es kormányt. Wingmannel már játszottam a GT3-mal.A MOMOnál meg gyengébb az új "szuperkormány".Lehúzás az egész.Wingmant meg 15000 -ért lehet venni.CSá
TE:)
én amiko megnéztem a prologue-ot elsõre a pályák kidolgozottsága tûnt fel plusz az autókon is nyomtak és a képfrissítés maradt a 60/sec-en és amikor kiderült hogy kormánnyal jobb idõket tudok menni, mint gamepaddal ez az érzés fokozódott...ez több jobb és szebb lesz mint a GT3...és ez nekem pont elég, mert a GT3 nekem akkor áll-"leesést" okozott...
"Ha figyelmesebb lennél, tudnád hogy ezt be lehet állítani." - Skyline "Be lehet állitani ,te vak! Már a GT 1 -ben is be lehetett...Nem nézted meg rendesen!( Jobb oldali analóg karról van szó)" - Jég
Akkor jó, mert szerintem sem lehet beállítani és Skyline-nak valamint Jég-nek csak a szája jár, mert kötözködni akarnak.
Egyszerûen kényelmesebb. Ugye felváltás=R2, de mivel egyszerre úgysem váltasz fel és kézifékezel, ezért a mutatóujjaddal tök egyszerûen megoldható az egész. Egyébként nem tudod, hol lehet beállítani a prologue-ban a gyorsítást+fékezést jobb analogra?
"Tudod mi az az arányosság? Mert a hozzászólásod hangulata köszönõ viszonyban sincs a valósággal. Ennyi." A hozzászóláson pontosan a valóságot írja le. Ennyi.
Annyi a különbség köztünk, hogy Te más pc-s gémekhez hasonlítod a Prologue-ot én viszont elõzõ gt játékokhoz. Mindegyik gt-részrõl elmondható volt a maga idejében, hogy minden eddigi autós gémet aláz, így a Te szemléleted már közhelynek számít, mert tudjuk, hogy a GT4 újfent minden idõk legjobb autós játéka lesz.
Kézikféket én ahol lehet R1-re teszem, így közvetlenül a kezem ügyébõl csak a nézetváltás(háromszög) meg a tolatás(négyzet) esik ki, amiket viszont úgyis nagyon ritkán használok (és szerintem Ti is)
OK, Látom, hogy Skyline-nak is megy a beállítás. Akkor valaki esetleg le tudná írni, hogy hol lehet beállítani, hogy a jobb oldali analog stick-kel adjam a gázt meg fékezzek? Mert én megpróbáltam minden menüpontot és nem ment. GT1-2-3-ban ment, de a 4 prologue-ban nem.
Akkor plíz, ha ennyire vágod a témát, akkor írd már meg nekem, hogy hol lehet a GT4 prologue-ban beálklítani azt, hogy jobb oldali analoggal adjam a gázt, meg fékezzek.
Aham... akkor felni miatt nem láttam én ezt soha!!:) Amúgy ez analog kar és a gombos dolog között szerintem azzér teszik alapból, oda a gombokat, hogy a kéziféket rögtön tudd használni. Legalábbis nálam a kézifék mindenkép kell!:)
Fhuuu **** milyen kört nyomatam!:) Fuji-n:).. Nagyon meleg volt. 235-rõl skyline-nal full fék... :) És épp, hogy betudtam venni a kanyart!! Amúgy lehet, hogy csak én nem vettem észre de - nem tudom pontosan, hogy hívják - de a tárcsák a 3-ba is égtek? Ilyen tûz szinû karika van a kerékbe!:) Féktárcsák esetleg?! Mert mivel fékezek akkor lesz "tûz" a kerékbe! Ja gondolom annyira felmelekszik a féktárcsa..... Alig várom, hogy kijöjjön a gt4 full versio angol!:)
kormánnyal meg pláne...mi lenne ha kipróbálnád? állati jó lett. Össze sem lehet hasonlítani a kontrollerrel...a GT3-ban a kontrollerrel mentem mindig jobb idõket....most meg a kormánnyal...és ez pont a kanyarodás miatt van
lehet kanyar közben váltani...
egy GT fan, aki mind a hármat végignyomta megérdemel egy kormányt....
a depressziót komolyan mondtam...de viccnek írtam:)))) absz nem bugos a GT4, attól mert egy kanyarban megriccen visszajátszáskor vagy egy pillanatra mintha Vsync gond lenne...gyenge a PS2 és 10-bõl, ha egy laikus észreveszi hogy valami történt
az már nagyobb bug hogy a gázpedálomat csak 99.6%ra veszi be:) de még így is jobbak az idõim, mint kontrollerrel
egyébként az automata váltó még gyengusabb.. mint a GT3-ban itt mindenképp a manuális váltás hozza meg az idõt
a school módot is lehet manuális váltóval nyomatni szerencsére
De hogy ne nézzetek lamernak és ne fikázzatok azért, mert leírom, hogy milyen bugok vannak a játékban: Elismerem, hogy ez a valaha látott legszebb autós játék (nem csak ps2-n). A pályák, a kocsik, és minden egyéb (önárnyék stb...). Leírtam már #373-ban is, hogy be fogom szerezni a végleges gémet, mert ezek a hibák annyira látványosak, hogy abban a verzióban -ismerve a csapatot- biztos, hogy nem hagyják, hagyhatják benn azokat. Összegezve: GT4 Prologue suxx GT4 rulez!!!4ever
Lehet, hogy szánalmas vagyok, de a BUG-okat nem fogom elnézni egy Polyphony Digital nevû cégnek. Ez nem olyan dolog, hogy õk igennagy istenek és ez még belefér, hanem pont az ellentétje. Egy ilyen csapatnak hiba volt kiadni egy ilyen gémet azt várva, hogy mivel egyébként a játék gyönyörû, elnézik a hibákat.
"A Polyphony kiadott a kezébõl egy Gran Turismo nevû játékot (karácsony elõtt), ami demo minõségû. Ez minképpen gáz, nem? Csak én gondolom így?" Abszolút igazad van. Ez beta verzió.
Kötözködõ vagyok? Csak azért mert be akarom állítani, hogy a jobboldali analog stick-kel tudjak gyorsítani és fékezni, mert x-szel meg négyzettel szart se ér az egész?? Analog stick-kel sokkal jobban lehet adagolni mindkettõt.
1., depresszióról szó sincs 2., nem érdemlem meg a GT-t? Sztem nincs sok ember itt, aki mind a 3 GT játékot végignyomta, mert annyira imádja a gémet. 3., ilyen hibákat benthagyni egy GT prologue-ban ÉGÉS a Polyphony részérõl. Akárki akármit mond, ez így van.
Szóval lehet mások ellen menni? Úgy vettem ki a szavaidból? És hogyan lehet én vagyok a hülye de én itt prolábkgatam mindent de nem ment... léccives leírnád ha lehet. UI: japánt nem nagyon vágom!:)
"Olyan pletykákat(?) lehet olvasni, hogy a játék kiadása 2004 nyárra (...bah...) csúszik."
megsúgom a GT4 hivatalosan mindig is 2004 júniús elejére volt datálva, csak az "türelmetlen nép" akarja ,hogy megjelenjen (lásd prologue kiadása)...de én felõlem megjelenhet akár õsszel is egy kitétellel ....Yamauchi legyen elégedett vele, az nekem pont elég lesz
emlékszem amikor a GT2000-nek a géppel együtt kellett volna jönnie...Yamauchi meg beintett, hogy még nem felel meg az elvárásainak:) ...bah...:)
1,5 éves....
és valóban mindent megér...legtutibb interaktív játék...full 3d:) letehetetlen és kikapcsolhatatlan:) és nem tom hány billió poligonból áll!?:)
ha bekapcsolom neki a PS2-t a logónál elkezd mutogatni a Tv-re és csak ennyit mond: Hey...
BTW ez van. Engem zavar a pakolás, mint az állat. A 3-ban is zavart. A vsync problémák még jobban, és azok a gagyi futkározó emberkék is gáz újításként hatnak SZVSZ. A legjobban az, hogy ezeket szinte azonnal (pár perc játék után) észrevettem annyira feltûnõek. Tehát nem olyan rejtett bug-ok. Persze összességében jobbnak tûnik az egész játék, mint a 3 (mert ugye azér' abba is lehet találni 1-2 bénaságot), de nem annyival...
Szerintem csak Japánban adták ki, javíts ki, ha tévedek (és nem is tervezik máshol). Véleményem szerint egyáltalán nem gáz egy ilyet kiadni Japánban. Annak ellenére, hogy bejelentették a végleges verzió megjelenésének idejét, kiadtak egy demot, hogy aki már nagyon türelmetlenül várja a véglegest, bepillantást nyerjen egy kicsit a játékba. Tehát lehet választani: megveszi a demot és a fullt, vagy csak a fullt. Amerikaiaknak és európaiaknak még mindig várniuk kell a véglegesig.
Ja és hány éves a gyermek? Az enyém 3 mult.Ez az igazi királyság!
Hai! Mohusnak megint igaza van! Hai!
"Azért biztos volt valami pozitívum is, nem igaz hogy ennyi negatív emberrel vagyunk körülvéve."
olvasd a korábbi hozzászólásaimat....ezen az oldalon vagy eggyel korábban írtam én is pl a motorhangok fenomenálisak és a hangrandszer is körbeviszi a hangfalakon...bár nem tom milyen kódolása van
pozitívum továbba ,hogy a baráti társaságom hölgytagjai ujjongva ugrottak a Micrába, ami ott Nissan March...nemtom mi tetszik nekik benne...
én mellesleg a Celica "needforspeedesített" versenyjárgányát kedvelem és a Honda HSC nevû (uccsó jogsi) csodát
Egyetlen gyermekem pedig a japán csajszi hangjára heves ujjongásba tör ki és csacsogni kezd:)haláli
"Az benne a fõ iszonyat, hogy a kontrollert nem lehet normálisan beállítani."
nem is lehet egyáltalában állítani:)
kontroller-rõl a digitális irányaival igen keserves néha kanyarodni...eccerûen lassan veszi a kanyart...ajánlom az analóg kart
mondjuk nálam a kormány dominál...ami sokkal jobban érezhetõ most mint a gt3-ban...de a pedál bug az igaz vagyis pedállal csak 99,6%ban tudok gázt adni, de még így is sokkal jobb idõket megyek mint paddal...ilyen sem volt még:) nagyon jó kormánnyal kanyarodni....
"Sztem a Polyphony-nak ez a gém óriási égés és akinek ez az elsõ GT játéka"
én örültem hogy karira végülis lett valami GT...a grafika elképesztõ és összességében sztem jobb (lesz) mint a GT3, ami mellesleg jelenleg a legjobb autos gamma...
"A v-sync bug télleg elég látványos, pláne a versenyek elején, "
én ilyet ott nem láttam... ahol van az csak visszajátszásban a Grand Canyon zoom+pornál és a Citta Di Aria elsõ igazi sikámnál a nagy kanyar elõtt még jóval és volt hogy Tsukuba pályan hat autó plusz kézi zoom (háromszög) belassult...és "széttépte" a kasznit...de ilyen volt a GT3 Concept gammában is
de ha azt veszem hogy Pc-s gammák ettõl hemzsegnek ingadozó frame rate...szétesõ képek folyamatosan és vannak emberek akik ezeket egyszerûen ,nem is veszik észre:))))
a mi szemünk persze ki van erre hegyzve, hisz a GT3 megismertetett a stabil 60fps "folyik" kategóriával...de ott a pályák igencsak "elütöttek" a csodaszép verdáktól
de aki nem szeret játszani csak fikázni, annak valóban hajlama van depresszióra:) nem köztelezõ megvenni vagy lewarezolni
számomra az elszomorító,hogy emberek ettõl mély depresszióba esnek....eccerûen nevetséges...
Mit vársz? Egy ennyire elõistenített és agyonhájpolt messiásjátékban nézzük el az ilyen (amúgy apró) hibákat?
BTW persze van pozitívum, mert összességében szinte mindenben jobbnak tûnik a játék, mint az elõdje, csak az a gáz, hogy a hibák ezzel a minõséggel egyenesen arányosak.
Na, megjött nekem is a prologue. Az benne a fõ iszonyat, hogy a kontrollert nem lehet normálisan beállítani. A v-sync bug télleg elég látványos, pláne a versenyek elején, amikor a jobb alsó sarokban a kmórán is megfigyelhetõ a jelenség, amikor a 3, 2, 1 feliratokat kirakja, akkor riccen egyet a nulla. Apropó kmóra. Az egyszerûen rémisztõ ahogy belsõ nézetben "odahányták" a digitális verziót az analógra. Az Integrában pl az utolsó számjegy eltakarja asszem az analóg óra 240-es feliratának egy részét. Látszik rajta, hogy be akarták mutatni, hogy van kész digitális órájuk és csak ezért rakták be így, ilyen igénytelenül. Továbbá nemtom Nektek feltûnt-e, hogy a School mode 2. és 8. feladatában a fordulatszámmérõ és a sebesség, izé, mondjuk úgy "nincs összhangban". Sztem a Polyphony-nak ez a gém óriási égés és akinek ez az elsõ GT játéka, annak könnyen meglehet nem is lesz több. Mindenesetre a végleges verziót mindenképpen beszerzem, mert ezeket a hibákat egyszerûen nem lehet benthagyni egy full játékban, szóval mivel ilyen feltûnõek, bízom benne, hogy mindet kijavítják...
mindenki a Prologue-t nyomja...vagy mit vársz? ömlengést? vagy miért fekete a képernyõm Xp alatt?stbstb?:)
kezdjük a negatívummal -az elsõ bug az, hogyha fullra benyomom a gázpedált csak 99,6%-ban (hogy a neten is írták) hajlandó azt figyelembe venni, kalibrálni meg nem tudtam a sok japán krix krax miatt.
az összes többi pozitív...
+remekül lehet vezetni, nagyon jól reagál, élvezetes a vezetési élmény
+a gamepaddal ellentétben a verdák kormánnyal nagyon jól fordulnak kanyarban...pl Fuji célegyenesbe vezetõ kanyarjában vagy Tsukuba hajtûjeiben
+a kanyarban is vált
+Freak tesztjén is átmegy a gamma...ha tehát full gázzal mész és félrerántod a kormányt keresztbefordul a verda, bár borulni nem tud...nagyon jól reagál a kormányrángatásra pl a Subaru Legacy Combi 3 literes verziója igazi hajóként viselkedik
áhá. ez a bukosisak menü-info még hasznos lehet. kb hétfõn lesz meg a game, már eléggé várom, szóval lényeg, hogy a 3. menüpont az ON legyen (az elsõ kettõ meg off:))