és az options menuben be kell kapcsolni a "bukosisak" ikon menuben...a harmadik pontot (elso pont: BGM ON OFF második pont: TCS ON OFF harmadik pont: tobbautos verseny...a japan krixkraxban van egy NY felirat is, errol lehet felismerni)
szoval bekapcs...kilép...és maris 6-an vagytok a pályán
úristen Mave....bár ilyen maximalista beosztottjaim lennének...este 10-ig robotolnál benn...csakhogy másnap azt mondhassam neked ,hogy na igen ez a munka:)
a szuperszim GT3-adban (Concept) is vannak lassulások és Vsync gondok...de a tetves japán anyjuknak...ha ilinkelek akkor miért nem rajzol még ki tetves 4 autot , hogy ne csak az öccsémmel körözzek két gép!!!, két TV!!!, két gammával!!!????
az meg hogy a GT3 az szimulátor....huhh...hát akármi van gurul az auto, ha nem nyomom a féket...és egy rakás ütkozési hiba....ami fizikában nincs:)és fel sem lehet borulni...a törést már nem is említem
gt3 nem burnout2 vagy need for speed...de nem is izzig vérig SZIM....alá Nascar Season 2003. de nem is vágyom rá hogy az legyen...mert a könnyed szorakozásbol csak izzadás lenne minden kanyarban:)
a gt4 prologueban is más lett az irányítás...a citta di Aria emelkedõjén annyira klasszul vergodnek fel a járgányok...vagy a kormáyn félrerántásakor is nagyon klasszul ringanak be a verdák...sztem jobb lett mint a gt3...és azok a motorhangok nyamm...(kár volt ezt a kalozkapcsolatokkal magyarázni, hogy miert nincs meg...pláne nem 2 rugoért...hol van az már..egy GT fan minden GT-t megnéz és aztán alkot véleményt...ha másért nem az ending movie-ért érdemes belenézni...az Riviera pálya nagyon dög lesz vagy a Prius aksitöltöttség ikonért (ezek a japcsik nem normálisak):))
és egy PCsenek megmutattam...csak annyit mondott...ennek nagyon szép a képe:)))uhhh képe?? mondom minek a TVnek?...aszonygya nem....hanem olyan siman fut és szép...ja mondom hogy "folyik":) és még azt nem értette ,hogy a kocsik tükrözõdése miért nem ilyen szép PC-n...mondom mert ebben a masinában csak 4mb video ram van:)- aztán elsírta hogy a 256Mbos videokártyája miatt ujra kellett feltennie az XP-t:)
és azért van Logitech kormányom mert a masik kormányokkal ellentétben a többi autos gamma is támogatja....vagyis a játékgyártók is erre fejlesztenek....
ezzel a bughalommal eddig mindenki jokat nyomott...:)a többit meg nem fikáztam...csak a kompatibilitás miatt javaslom ezt másnak is...de most már ne vegyen senki semmit...amig nem teszteli a gt force prot (2.5 fordulat) remélem ha jo leszek a jézuska hoz egyet....
Nálad az dönti el ki a szaki és ki nem, hogy mennyi kalózkapcsolata van? Meg is látszik, beéred egy bughalom kormánnyal, sõt még a véleményt kérõket is rádumálnád, most erre mit lehet szted mondani? MGS2-ben sok más gond is volt, nincs is meg. FFX-ben meg nem ilyen dolgok miatt remegnek a karakterek (mellesleg nem a karakterek, hanem a végtagok+fej, mert a középpontokat erõsen integerben kalkulálják, és kellõen nagy terepek esetén az integer nemigazán elég pontos. Ha lett volna öccázasod, emlékeznél, hogy a régi vektorrutinok is ricegtek mint állat, mert a sinus-táblázat byte-osan volt pakolva (magyarul 256-tal szorozták fel). Más: nem irtam én olyat, hogy csúnya a gt4 prologue, sem azt hogy rossz, csak azt, hogy ha igy marad, nem veszem meg az eredetit. Persze aki örül annak, hogy átkúrják egy "menõ" kormánnyal (és még fikáz is egy kevésbé márkás, de HIBÁTLANT), annak gondolom ez nem gond. Nekem meg gond, de ezt asszem mindenki maga tudja. Ja, és nem fogok 2 rugot kilapátolni az ablakon, hogy megnézzem magamnak a vsync gondot, tudom milyen az, láttam eleget, mert van büdöspécém, de ha hibátlan lenne sem érdekelne, mert árkád gama sosem kötött le egyetlen percre sem, ugyanis utálom, sztem gyerekes a sim. módhoz képest. Maradok a gt3 simulator mode hû rajongoja, és majd meglátom, mit tud a gt4....
BTW én is inkább a LOD-ot használnám (max. több szintel, hogy kevésbé legyen feltûnõ), mivel ott biztosan a kezemben van, hogy mi történik az object-el. Sokkal jobban lehet vele tervezni, mint azzal, hogy vajon mikor és hogyan sikerül automatikusan lebutítani az engine-nek (így tesztelni is kevesebbet kell).
Film iparra csak legyinteni tudok... ...remélem nem tartunk ott, hogy a játékokat az ultragagyi tömegsz*r filmekhez kell hasonlítani? Úgy érzem, hogy a játékok terén még van innováció és igényesség is a pénz mellett. Ha ez megszûnik, nem játszok tovább... :(
mondjuk megemlíthetnéd a dvd-ipart is, ugye? jobb filmek kiadása mindenféle formában...ha csak a trilogiákra gondolunk....collectors edition,directors cut,ilyen olyan edition/pack,stb....valszeg a Star Wars trilogyának lesz 4 variánsa minimum....és pesrze olyan extrákkal amivel biztos megveheted,pedig má az elsõ dvd-kre is rárakhatnák....
Ehhez még hozzáteszem, hogy elvileg amikor a GT3-at analizálták az jött ki, hogy a PS2 kb. 30%-át terhelte. Persze ez egy értelmetlen szám, amivel igazán nem lehet mit kezdeni (max. érdekes), mert nyilván meg van az oka, hogy miért nem tudtak (vagy miért nem lehet) többet kihozni a vasból.
BTW a Prologue-ról még annyit, hogy SZVSZ ez az egyik legnagyobb pofátlanság, amit eddig valaha eljátszottak a videojátékok történelmében. Kiadni (játékáron) egy DEMO-t csak azér' mer' elb*szták a határidõt és ilyen pofátlan módon akarják csökkenteni a karácsonyi eladások kimaradásából adódó károkat eszerûen gerinctelen. Ezt SZVSZ csak egy hajszál választja el attól (a PC-n megszokott megoldástól), hogy odadobják a közönségnek úgy, ahogy sikerült (és amit újabban már konzolon is gyakran elkövetnek igénytelen és pénzéhes kiadók). Nem szeretném, ha ez általánossá válna.
Persze a Prologue demo-hoz képest nagyon jó, de mégsem kellene... ...eh, nem folytatom, mer' megint megszól valaki, csak mer' zavarnak olyan természetes dolgok, amiket az õ igénytelensége és naívsága tolerálni képes. (Ezt pedig akinek nem inge, ne vegye magára!)
Tényleg nem kell ám annyira parázni, mer' nagyon szép a játék. És azt a v-sync dolgot is SZVSZ csak én vettem észre (mer' nagyon-nagyon kicsi). A pakolás viszont tényleg látványos, de hát ezekszerint az embereket nem zavarja annyira, mint engem.
Tévedés! Legalább annyira techdemo, mint játék. Ez az elsõ PS2 játék, amihez a Sony teljesítmény monitorozó eszközöket "adott", ami elvileg mutatja, hogy a vason hogyan oszlik el a terhelés.
"reményeim szerint a prologue-ot nem csak azért adták ki, hogy pénzmagot gyûjtsenek a karácsonyi szezonban, hanem a visszajelzések alapján tudnak még csiszolgatni a végleges játékon"
Vazz, ha Valaki a rambo3-at szereti, akkor azt nézi, nem a barátok közt. És én nem fogom gyõzködni, mér azt, vagy nem azt! Én megnézem a replayt, mert érdekel mit produkáltam. Belülrõl játszom, nem külsõnézetbõl (babakocsi), emiatt nem látom menet közben vizuálisan pl. a drift-eket, fékezési pontokat stb. Ezért nézem meg, és a haverjaim is. Arany is a jogsi...
Én, mert mint irtam többször is, 98-ban is mindig megnéztem, 99-ben is és azóta is. MERT MEGNÉZEM, REMÉLEM NEM FOGTOK MEGHARAGUDNI EZÉRT?
Félre ne értse senki, nem fikázom én a gt4-et, nem láttam a prologue-t, csak azt olvasom hogy vsync fukk van benne (mindenki elismerte aki látta). Elkezdek gondolkozni, mit rühellek a pécében a legjobban???? Vsync gondok!!! Ez az!!! Tehát a gt4 prologue közben 99% ps2 feelingem lenne és 1% pécé. No thanks! A pakolás a gt3ban is zavart, nem értem miért kellett úgy hagyni, fõleg hogy kábé öt fázisban lod-ozták az objaktokat.... nem birtak volna kigyalulni egy kib@szott hasábot oda messzire??? aztán lépésrõl lépésre egyre inkább felhõkarcoló lesz belõle a lod miatt. Ha igy lenne, én is azt mondanám: videoram miatt stb stb De mivel amúgy van, azt mondom: a csakazértis miatt. Nekem bõven elég volt annyi felület a kocsikon amennyi a gt3 ban volt. 3 haverommal is úgy gondoltuk, jó lenne a gt4 akkor is, ha csak annyiban külömbözne a 3-tól hogy 500 kocsi meg 2*50 pálya. +esetleg valami új effekt (mint anno a heathaze effekt a gt3ban, eccerû és szép). A gt2-vel valaki tévedett, game közben nem lassult le, csak a replay-ban, de ott tény, hogy nem lehetett kevesebb felület, mert igy is 400 látható triangle volt csak egy verda. Ami miatt lassabnak érzed, az az, hogy a gt2 25fps, a gt3 meg 50 (PALverziónál)
jajj tudod, hogy értettem... Tisztában vagyok vele, hogy létezõ helyszínek vannak, de azzal meg Te légy tisztában, hogy MINDEN a játék programozóinak kezében van. Ha õk kitalálnak vmit, hogy "olyan legyen" de férjen is bele (a korlátok közé gondolom) akkor nem lesz vele baj. Ha tényleg úgy gondolod, hogy ez már az a stádium, mikor nem lehet újat csinálni, gondolj bele, hány proci van a ps2-ben (több mint 10!!!). Ezek tudatában elég "felelõtlen" kijelentés lenne azt állítani, hogy az xy game a max amit a ps2 tud. Az, hogy a gt3-4 így is ennyivel szebb, az azért van mert a többi autós 99%-a egy szar (már elnézést). De ez nem jogosít fel egy céget arra, hogy sárbatiporja a saját babérkoszorúját, miszerint a legjobb kíván lenni/maradni. Hidd el, ha a gt4 télleg vsync gondokkal fog bajlódni (végleges), akkor azt a gt5 eladási statisztikája erõsen megérzi majd. Concept. A concept-et nem is ugyanaz a banda tákolta tudomásom szerint. (igencsak korea jut eszembe), ráadásul egy teljesen fölös árkád gönc.... gt3- vsync gond a demojában is volt, ezért is vették ki a fullzoom-ot a véglegesbõl. khm.
"illetve a GT3-ban is néha berángat a visszajátszás"
igen...a Conceptben ahol már a pályákat újratextúrázták..zoom esetén elõjött visszajátszásban vsync és a speedway pályán amikor az alagútból jönnek ki lassulás...de ez annyira jelentéktelen ,hogy nem is tudom mit mondjak rá pl egy NFS : UG nyálgrafika után:) ráadásul PS2-n ahogy tölti a zenét vagy pálylt vagy mittudomén mit a gép néha bericcen...na ez a GT3ban GT4 Prologueban játék közben sosem fordult elõ
"Egyébként ha végignyeritek a School mod-ot akkor lehet menni rendes versenyt a gépek ellen. Tesóm ebben a pillantban keni neki a McLaren F1-el a Speedway pályán 5 igen bivaly géposztály ellen."
HURRÁÁÁÁÁ...ma este mindenképp én is végignyomom, eddig nem volt idõm rá
"Amúgy a "pakolás"-t nem a videoram mérete okozza feltétlenül, hanem egyszerûen a rosszul átgondolt pályatervezés, mert a gt3-ban is leginkább csak akkor látható a probléma, ha visszafelé megyünk a pályán"
szólni kellett volna hogy Tsukuba-ban a GT4 miatt építsék újra a pályát mert pakolási gondok lesznek:)
vagy itt van NYC felhõkarcolói, amik mellessleg sokkal szebbek mint az Tokyoban volt a GT3ban... és itt a pályarajz
azé nem kéne a kardotokba dõlni.....bazz ultragáz ha vki ezé nem jáccik egy játékkal...ki a g*cit érdekel a problem ha a játék 99%-ában nem jön elõ!? egyébiránt az összes GT-ben volt vmi féle belassulás....emléxem a GT2 érezhetõen lassabb volt mint az elõdje,nem volt annyira "sima"...illetve a GT3-ban is néha berángat a visszajátszás....amikor mondjuk sok vas van a képernyõn és még mondjuk egy kis por is van....
A GT4 szerintem ultraszép,talán valóban az a városi pálya lóg ki nagyon,de ettõl függetlenül gyaláz minden platformot még igy is....
Amúgy ha figyeltetek, ott volt a "pakolás" probléma mondatában a kulcsszó, amit Mohus nem vettél figyelembe!! "Ilyen volt a 3-ban is (1-2 pályán), de közel nem ennyire ----------------- látványosan." ------------
Tehát rosszabbul használták ki az adott hw-t mint 3 évvel ezelõtt!!! Ez röhej, télleg nagyon remélem, hogy ezt újragondolják, mielõtt kijön a full, mert a Windóz szokott úgy "javulni", hogy a kijavított 100 bug mellé jön 200 teljesen új...... No Comment...
Amúgy a "pakolás"-t nem a videoram mérete okozza feltétlenül, hanem egyszerûen a rosszul átgondolt pályatervezés, mert a gt3-ban is leginkább csak akkor látható a probléma, ha visszafelé megyünk a pályán. Ugyanis azt végképp lehetetlen megoldani, hogy oda-vissza optimalizálva legyenek az objectek. Persze ha 1-gyel kevesebb texturát használnának, lenne vram az objecteknek, tehát nemtom ez mér a vram hibája..... Igy a 256 mega is lehet kevés, mert csupa 2048*2048-as texturákat használok, és máris elfogy. Szal prologue ezexerin fukk. Na majd tán a végleges.
A gt3 is 4 mega vrammal ment, elfelejtetted??? De én CSAK azért becsülöm (tem) a poliphony-t, mert a gt3 közel techdemo minõség volt. Engem nem érdekel, hány autó lesz benne, ha bugzik leszarom a gt4-et! Mert ez nem pécé vazz, ott mindent elnéznek (a SLR-ben még a f@szi könyöke is kilógott a kasztnin keresztül.... :) ), de a gt azért volt mindig is gt, mert a LEGJOBB volt. Ha ez már nem igy lesz, felõlem mehet a levesbe, visszatérek a gt2-höz, abban is 500 kocsi van, csak ott legalább tudom, mér pixeles, mert az ott tech korlát, nem IGÉNYTELEN HOZZÁÁLLÁS. Mondjuk érdekes, hogy mennyire türelmes és elnézõ tudsz lenni Mohus egyértelmû pofátlanságokkal szemben (logitech kormány bug, gt4 vsync bug), csak nem ülsz sokat a pumpa elõtt?? :))
Ha a Jak2 fele annyit pakolna ki a képernyõre mint most, de azt folyékonyan tenné, akkor leesett volna az állam. így, hogy döbbenetes mennyiségû cucc van a képernyõn, viszont akkorákat rángat néha mint az állat az egész illúzió darabokra tört (nálam). Miért kell ez?
BTW nekem nem igazán számít a visszajátszás, mert nagyon ritkán használom, de az nagy GT4 ne bénázzon már v-sync problémával. Lehet, hogy csak én fogogm kötekedve észrevenni, de ez SZVSZ illúzió romboló.
Engem amúgy sokkal inkább zavar a ~pakolás a Time Square-en. A háttérben nagyon lehet látni, amikor kirak egy új épületet. Ilyen volt a 3-ban is (1-2 pályán), de közel nem ennyire látványosan.
Remélem ezek csak a Prologue betegségei, amiket kihever a végleges rilíz.
hátha nõk is jáccanának vele!:) Azok csak úgy tudnak...... Kocsit is azé nem tudnak vezetni, mert ott kénytelenek bent ülni a kasztniban.... :) De télleg, b@sznák meg a külsõ nézetet, tök fölös hülyeség (kb. mint a majdnem élethû mûszerfal pécén, meg hasonlók)
Sztem egy jó drift csak replayban néz ki igazán jól, engem eléggé zavar, hogy a kocsi külsõ nézetbõl mindig ott figyel ugye középen. Az más kérdés, hogy a gt3-ban enyhén elkúrták egyes pályákon a kamerát, mintha direkt szemét módon úgy vágná össze a replayt, hogy a legjobb driftek nem láthatóak..... :((
Ez igaz is lehetne, ha pécén nézné a manusz, de ez itt ps2 és itt gt-alatt nam voltunk ilyenekhez hozzászokva! Tehát igenis számít, hogy ne legyen vsync probléma!!! A lótifuti refresh-t hagyjuk meg a pumpásoknak.... Ja, és én minden jól sikerült versenyt visszanézek, kivéve a nagyon hosszúakat, mert abból tanul az ember, hol mit rontott stb stb, tehát NE legyenek refresh gondok a véglegesben, mert ha lesznek, nekem nem kell, az tuti.
Belsõ nézet rulez. Sokkal jobban lehet érezni sztem az autót, jobban lehet határon autózni, közelebb lehet menni a falakhoz stb... Egyébként GT3 külsõ nézet elég gáz. A kocsi túl közel van a kamerához. A harmadik nézetet megy ahogy Mohus leírta..... Hááááát......
"ami még más az hogy most van egy harmadik "még feljebb az autó mögött" nézet...a szépséghibája az hogy az autó mozdulatlan (nem dõl be) és a "környezetet" forgatja a gép....nagyon illúzióromboló"
nem lehet, hogy így azonnal lehet érezni ha valamerre mozdul a kocsi (driftnél például)?
Nos, tegnap éjjel/ma játszottam egy keveset a prologue-al. Szal' fikázom egy kicsit: - Minden pálya nagyon szép. Kivéve a Time Square-t, ami SZVSZ kifejezetten közepes látványra. A távoli pakolás is csak itt vehetõ észre, de itt nagyon. - A Canyon pályán a "lehúzódó" emberkék kifejezetten gagyi hatást értek el nálam a béna animációjukkal (SZVSZ nem illik a GT4 komolyságához). - A Canyon pálya visszajátszásában ha közel volt az autó és elõtte sok por volt, akkor látni lehetett v-sync problémákat. - Furcsa volt az autó viselkedése a Canyon pályán (de ennyi játék nem volt elég ahhoz, hogy eldöntsem, hogy jobb lett-e, vagy sem).
Hogy ne csak fikázzak: + Nagyon tetszik a "rázkódás" gyorsításnál! + A motorhang továbbra is állati jó! + Meg az egész vezetés élmény is mintha kicsit jobb lenne a 3-nál. + Összességében tényleg érezhetõen szebb lett a grafika (egyedül a Time Square lóg ki ebbõl a minõségbõl SZVSZ).
Hozzáteszem, hogy igazán komoly (hátsókerekes verseny) autóval (ahol tényleg elõjön a fizika) nem tudtam menni, mert még nem voltak unlock-olva (legtöbbet a Lancer Evo rally autót próbálgattam betonon is - mer' az volt a legértelmesebb ezek közül).
a hatos villamoson osztogatták:)a warez dolgokat mindenki maga intézi nem? szóval csak úgy jött...
huhh na tegnap nyomattam a "School"-ban mar a 27-dik fejezetnél járok. Egy Toyota Celica GT verziót kell 5 kör alatt utólérni...hát nem eccerû
ami még más az hogy most van egy harmadik "még feljebb az autó mögött" nézet...a szépséghibája az hogy az autó mozdulatlan (nem dõl be) és a "környezetet" forgatja a gép....nagyon illúzióromboló
Bérelnék playstation2-t Gt3 mal +néhány normálisabb játékkal pl hétvégére. Privát üzenetbe kérném az ajánlatokat. Személyimrõl fénymásolatot adok, papírt írunk, elõre fizetek, ha kell tárgyi zálogot is adok hasonló értékben.Pl: palmtop stb. Köszi!
Sikeresen vette az akadályokat a Prologue..japáni NTSC, de fullosan angolosra van véve:)
Ami szembeszökõ az a grafika, pályák stb...HIHETETLEN JÓL NÉZ KI és a motor hangok....huhh
a másik pozitív az autók viselkedése....rendesen rángatható pl a Legacyt teszteltem....annyira jól reagál. Viszem jobbra balra egyre durvábban és az autó "hirtelen befordul"...annyira lehet érezni a cuccost, hogy az már elképesztõ
A grand Canyonban vannak kifuto fényképezõ rohangálo lehuzodó emberkék:) itt egy Daihatsuval szántottam a poros utat, de annyira szenvedett szegény:) néha ugy megtorpant, mintha meg akarna fulladni:)
A spedometerek alatt látható olajnyomás és benzin ikon, remélem egyszer ki fognak majd gyulladni hogy gond van
boxban semmi érdemleges nem történt....átment a kocsi mint régen, majd esetleg késõbb a jogsik után lesz ez meg az, mert egyelõre csak egyedul kolbaszoltam a gyönyörû pályákon
a bevezetõ intro zseniális...
és az egész AZ:) hihetetlen hogy a PS2-bõl mit facsartak ki
a folyamatos képfrissítés stb-t nem is említem....ez a gamma FOLYIK
Tsókolom Neme bácsi! Üdv itt, és thanx a linket! Csak azt nem értem, mér nem egy olyan kaliberû manusz által futott kört "örökítenek" meg a Gt4-rõl (és anno a 3-ról) mint én (és ezt nem nagyképûségnek szántam, de könyörgöm, minden videóban faltól falig megy a sok spenótfejû.... :)) :)) A Nissan z-s uccsó videón felkúrtam az agyam maxira!!! ahol pallófék kellett volna már, ott kezdett motorfékelni a "pók". Aztán kavicságy rullah. Kishíján agyérgörcsöt kaptam. De a videók állatok. Nem tom a ralli részben minden emberke 2d volt? mert mintha a fotózgatók közül pár 3d-s lett volna... Na mind1, lényeg, hogy totál olyan lett a dolog, mint ala vrally2 psx. Látod hogy ráéreztem? Csak azé lehetne 5-10 emberke 3d-ben, elvégre beleférne annyi triangle, nemigaz? A mozgások meg pakolva és kész a pécépukkasztó látvány. Hülyék sztem ha ezt kihagyják (amikor csak 1 kocsi van a pályán...)
...és megcsinálták az animált közönséget!!! Tessék csak megnézni a 4-es videót!!! Egy Viper-ral zúznak egy dirt pályán és ez a videó tuti, hogy ingame...
Nem vinyót, hanem komplett set-et lehet venni, amit a gép (amúgy töküres) bal oldalába tolsz bele. Ebben van vinyó, lan meg modem. Linux set-hez van, mert köthetsz usb egeret és billenõt meg bármi usb-s kütyüt a ps2-re és a linux settel "komlett" gép lesz a ps2-bõl. OS-sel, lehet alóla nyomtatni stb... DE!!! semmi értelme, ezt még én pcgyûlölõ is aláirom, mert a 32 Mbyte memória (itt sem) elég a linyuxnak, mer egy sz@r.... :) Talán jobb lett vóna Amigaos-t átportolni, az vidáman fut 1-2 megával is...
jah, de Te is tudod, hogy ez a ritkábbik "fajta" eset... :) Mondjuk az akkori irott dvd árak nagyon rántósak voltak, így én nemcsodáxom....mármint hogy sokan csak cd-vel nyomták, megugye akkoriban a fejelégés nem volt ennyire ismert jelenség. De igaz, lehet a régi gép is tökéletes még, de a zöme (sajna) már...
"Ha esetleg használtan veszel mégis, csak "újfajta" chippel vedd, tehát olyannal ami mindenféle bootlemez nélkül viszi az irott cd-t és dvd-t, mert a régi megoldással chipelt gép túlságosan régi, ezeknek az olvasófeje már eléggé lefutotta magát ennyi idõ alatt. "
én AR2+DOA2-vel bootolok
és a gépem made in JAPAN felirat van:) mondjuk rippelt CD-t nem látott...és nem is játszom vele ennyit mint a tinik...de nem volt még probléma vele
lehet hogy hulye kerdes de milyen vinyot lehet a ps2be belerakni? :) sima pc vinyot??
És mikó jön má' végre a GTnééégy?? :))
A GT4 Trialt érdemes kipróbálni, vagy ami ebben van, az benne lesz a fullban is?
mármint úgy értettem alapból a ps2-ben nincs vinyó,nemcsak a régiben az újban sem. Nem ezért nem jó a régi gép, csak abban már többet "futott" a fej....mivel ugye csak 1 db cd/dvd olvasó van a gépben, és ez visz mindent. Kicsit félreérthetõen sikerült ezt az elõbb megfogalmaznom...sorry
vigyél audiocdket, irott és gyárit.... dvd filmeket is szintén gyári és irott, és játékokat cd-n és dvdn. Ebbõl sem árt vinni gyárit is, meg irottat is. Az a tuti, ha ki van próbálva. Beteszel egy gamát, és megnézed, 10 resetelés esetén hányszor ismeri fel a lemezt és bootol be róla. 10-bõl 6,7 eset már jó. Ha 10-bõl 5ször, vagy ennél is kevesebbszer, az már gyanús lehet. De azt tudni kell, hogy a ps2 olyan állatfajta, hogy mikor valakinek meg akarod mutatni a gépet, soha nem akarja elsõre vinni a lemezt, sõõõt.. :) de komolyan! Mintha direkt szivatná az emberkét.... A rezgetõ funkciót is nézd meg (gt3-ban karambol és kerékvetõ esetén rezegnie kell a kontrollernak), mert én télleg ismerek 2 géptulajt akinek ez a funkció elszállt. Ettõl a gép még fullra megy, csak nem rezeg, meg a dvd távirányítót nem kezeli rendesen. Nézd meg a memóriakártyát is, ha adnak hozzá, ha nem adnak, kérj kölcsön, hogy le tudd csekkolni, jól kezeli e a gép. Még nem hallottam olyanról, hogy ezzel gond lett volna, de ha már egyszer építkezik.... 1 évesnél sokkal öregebb gépet pedig ne vegyél meg. Ebben nincs (alapból) vinyó, itt mindent a cd/dvd visz, ami pedig eleve a gyenge pontja a masinának. Ezenkívül más nemigen van (legalábbis nem jut eszembe). Egy biztos, itt a videokártya installálásával nem lesznek problémáid. :) Soxerencsét. Ja, és a KonzolStudio-t nagy ivben kerüld.... Legésszerûbb cheapboy felkeresése chipelés, vagy egyéb esetén... KS-ban havert átfukkolták 60 rugóval (nem vállalták a gart!)
meg volt ilyen duma is, hogy "csináljunk ps2 emulátort Xboxra!!!" vazz, és ezt TÉLLEG KOMOLYAN GONDOLTÁK !!!!! Olyan, mintha GBA-n akarnám emulálni a ppc amigámat. Nagy az isten állatkertje......
jah, télleg volt, de nem a gt3-at dumálták, hanem a gt2-t. Persze azt meg lehetne csinálni, csak az a gond, hogy ott is (játék közben) stabli a frame ráta (25fps), amit pécén...háááát...még maga a vinszar se megy 25 fps-sel. Cserélj le egy ikont, tök állat, hogy 3 sec. kell neki, mire kicseréli... :))) Az már érdekesebb, hogy az én "szar halott Amigám" animált ikonokat mocorgat 1024*768 24 bit-es Workbench screennel 25 Mhz-en!!!!(gifanim formátumok) Vagy tök jó, mikor "megleped" a windózt. Aljas módon akkor böx kettõt a sajátgép ikonra, mikor már 2 perce semmit sem csináltál. Erre a pécé 2.2 ghz-en 4-5 sec.-ig "gondolkodik"(vajon min?), mielõtt kirak egy koszmók ablakot....Erre gt3-at, soha nem irnak (stabil 50/60 fps)