Amúgy ha figyeltetek, ott volt a "pakolás" probléma mondatában a kulcsszó, amit Mohus nem vettél figyelembe!!
"Ilyen volt a 3-ban is (1-2 pályán), de közel nem ennyire
-----------------
látványosan."
------------
Tehát rosszabbul használták ki az adott hw-t mint 3 évvel ezelõtt!!! Ez röhej, télleg nagyon remélem, hogy ezt újragondolják, mielõtt kijön a full, mert a Windóz szokott úgy "javulni", hogy a kijavított 100 bug mellé jön 200 teljesen új...... No Comment...
Amúgy a "pakolás"-t nem a videoram mérete okozza feltétlenül, hanem egyszerûen a rosszul átgondolt pályatervezés, mert a gt3-ban is leginkább csak akkor látható a probléma, ha visszafelé megyünk a pályán. Ugyanis azt végképp lehetetlen megoldani, hogy oda-vissza optimalizálva legyenek az objectek. Persze ha 1-gyel kevesebb texturát használnának, lenne vram az objecteknek, tehát nemtom ez mér a vram hibája..... Igy a 256 mega is lehet kevés, mert csupa 2048*2048-as texturákat használok, és máris elfogy. Szal prologue ezexerin fukk. Na majd tán a végleges.