Vagy lehet, hogy csak hülyén nézne ki, hogy valami újabb, de egyszerû (versenyre tunningolt) japán vagy amerikai autó helybenhagyja a legendákat (ami a legenda-készítõnek ugye nem túl jó reklám). >:)
csak legyen benne corvette, mert az élö vezetés után már annyira hiányzik a driving smulator :D
Egyértelmû, hogy azok a kocsik a legfontosabbak a világ számára, amik ebben nincsemek, de PGR-ben meg igen. Meg amúgy is szar játék ez, mert PS2-re lesz, nem?
AMI igazán tetszik a Gt3 esetében (többek között),az, hogy a mennyiség egyáltalán nem ment a minõség rovására. Szvsz ez iszonyat ritka a játékiparban (Pc-t fel se hozom)
Mondeo... ha más verda nem is nagyon volna benne, már ezért megérné nekem.(Ford párti vagyok,ez van:) Így meg pláne megéri, hogy kismillió gyönyörûen kidolgozott autócsodával lesz teletömve a játék. Kell ennél több? Nem hiszem...
Én a F1 dolgot máig nem tudom, hogy hova tegyem a GT3-ban, mert bizonyos esetekben nagyon jól viselkedik, de az botrányosan néz ki, amikor F1-es autóval driftelek végig egy kanyart (sikeresen), vagy amikor "ugratok" vele (pl. Seatle Circuit-en). SZVSZ ez a néhány dolog akkora csorba az élen.
Nem biztos, hogy erõltetni kellene bele a F1 témát (GT3 minõségben).
azé nagyon ütnek a videók...eléggé komolyan összecsiszolták a hátteret a polygon környezettel...gratula...tudom értékelni ha valaki trükkökkel oldja meg a látványt nem pedig a minimum config feljebbtornászásával....dícséretes!
Nemtom láttad-e az ominózus képet, amin a manusz egy almát (Macintosh Apple) fest le, éppen méretet vesz róla az ecsettel, de érdekes módon a vásznon nem alma lesz a dologból, hanem vinfos-zászló. :)
Egyiksem!!!!!!! Ez a kocsi egy Lancia Delta HF Turbo Integrale 16v Evoluzione (II). És 1987-96 ig gyártották. Bugzik a lista, mondom én! Nembaj, mondom GT4 Rulez!!! Ha a verda jobban érdekel, a totalcar-on találsz tesztet, épp a múltkori adásban volt. http://totalcar.hu/hteszt/integrale van video is az oldal alján! Még fócvágenrajongóknak is kötelezõ.....
NEMBAJJJJJJ!!!!!!!!!!! GT4 rulez!!!!!!!!!!!! PC SUXXXXXX Yamauchi ps2 HW designer
Erre gondolsz? Lancia 037 Rally Evo 2 Rally Car Modelo 83 Lancia Beta Monte Carlo Race Car Modelo 81 Lancia Carcerano Gran Turismo Concept Modelo 2002 Lancia Delta S4 Rally Car Modelo 85 Lancia Stratos Modelo 72 Lancia Stratos Rally Car Lancia Thema 8.32
Mosterre mitmongyak Verzsön? Ez így van. Attól független jobb vele gamázni mint a pumpával nem? Igaz te nem gamázol, (unod már hogy mindig te vesztesz a gt3-ban?) de ezt akkor is elismered nem? Halflájf meg elmehet a..... Engem a gt4 érdekel, mert nem kell hozzá 150ezret költeni 1 kib. pumpára, hogy egy nyomorék gama "elfusson" rajta. Elfusson = pumpán 10-60 fps (nem stabil).
ha a ps2 nem 64 biten hanem 128 biten töltené fel a texturákat, és feltöltés közben még ki is tömöritené a tömöritett texturát akkor lenne a gép tökéletes, na meg persze a Vu0 is elérhetné az spramot vagy több memoriája lenne és mindez max 1-2 $-al tenné drágábbá a ps2-t vagy annyival se a lényeg hogy ezek tervezési hibák amik szerintem egy laikusnak is feltünnek nem értem a sony mérnökei hogy lehettek ilyen lámák és ha ezek benn lennének akkor nem 10-20 %-nyi lenne a minöségbeli különbség hanem 10-50-szeres !!!! magyarán a ps2-t egy baszott lamer tervezte !
Természetesen a 47 az negyvenhét giga/sec, nem négy egész hét. A 4,7 az a 32mbyte main memory elérési sebessége. Ehhez képest a kexesdobozban (keXbox) van egy asszem 64 megás ram, amibe MINDEN beleturkál, onnét megy a hang, a 3d a video a minden. Ezt amúgy sokan azt hiszik a mikrof@s találta fel, pedig nemegészen. Amigásoknak ismerõs lehet az A-BOX név. Ez egy ppc alapú Amiga lett volna, de sajna csõdök sokasága miatt nem készült el. (de érdekes a névhasonlóság nemde?). Ebbe UMA lett volna, vagyis Unified Memory Arhitecture (egyesitett memória), ez van most 6 évvel késõbb a szexboxban.... errõl ennyit. Persze Amigáék már rég letettek róla, mert nem jó már a mai gépekhez. Ehhez legalább annyiszor gyorsabb ram kéne, amennyivel több darab dolog olvasgat belõle. Mikroszoft majd rájön, mikor megérti mit koppintott le. A win95 bugokat is hamarabb kiszedték volna az AmigaOS vagy a MacOS készitõi, elvégre õk csinálták a "prototípust".
A mûszerfal témában Neme-nek szerintem töxire igaza van, "Bár nekem akkor sem hiányozna a cockpit, ha nem lenne. Ez csak lamma pc-s felfogás". That's right! Minek??? Megérne valakinek is annyit a kokpit, hogy lefoglalja a VRAM -ban kb az össztexturák 1/3-ának a helyét? ... Ezt amúgy mér nem vetette fel senki? Persze mondhatjátok, nem kell ott tárolni, fel lehet tölteni minden frame-ben is. Ez így igaz, de akkor meg a sávszélt lopja el a textúráktól, tehát tökmind1. Hiába 4 mega az 4 mega! Mielõtt valamelyik elvetemült pécés (névtelenül!) önmagát ezen megnyilvánulásomnak hátára vetve indulna rohamra a ps2 hivõk tábora ellen, miszerint "megmondtuk hogy a ps2 hw sz@r", kivenném alóla a lovat azzal, hogy MINDEZIDÁIG nincs tudomásom olyan videokártyáról pécén amin embedded(beágyazott) ram lenne. Mert az a 47 gigabyte/sec Vram elérés nem csak 3dmárkos pécéteszteredmény, hanem a valóság.Megugye a 2560 bites memory bandwith is eszméletlen. Csakhogy a ps2 embedded ram-ja 5 évvel elõzi meg a pécéfejlesztést, és mivel az árak leverése jelenleg még a pécé feladata, ezért addig ez a technológia drága is marad (nagggyon drága), ezért "csak" 4 mega. Konklúzió: Neme! Nagy szerencsénk van, hogy nemszeretjük a kokpit nézetet (szerintem is lamáknak való parasztkábítás), mert ps2-n szép autósgamában a fent leirtak miatt soha nem is lesz. Amiben lesz, az meg ugyis pécéseknekvaló nídforszpíd3, amiben a VÁROSBAN haladó Lamborghini oldalán az env-map textura mi volt?? FENYÕFÁK!!!
terméxetesen GT!=GT4 és Lanci=Lancia..... hiába gépelésben verhetetlen vagyok. Ja és Mohus, beregeltem magam... (sokra mentek velem :) )
Jajj de érdekes lista! Ezexerint MINDEN IDÕK VALAHA ÉPITETT LEGJOBB ÉS LEGEREDMÉNYESEBB RALLY VERSENYAUTÓJA KIMARAD A GT!-BÕL??? Tudniillik a Lanci Delta HF Turbo Integrale EVO-II a valaha épitett legeredményesebb versenyautó(nemcsak a Rally-t tekintve), ugyanis 87 tõl 92-ig minden RaliVB-t megnyert ZSINÓRBAN. Ez ugye 6-ot jelent. Ez pl. a "mai" kocsiknak akkor fog sikerülni, ha minden ellenfelük kivonul például..... Mohus, tudom, irtad, ez nem hivatalos lista, de ez akkor is egy érdekes hipotézis, nemde?
Énmegmondom minek a double layer dvd pc-s mgs2-höz,de ha leugattok megint, akkor keressétek inkább meg a lexikonban.... ott van mindjárt a "programozástechnika kicsiknek és nagyoknak" cimszó alatt.
Opel Ascona Opel Astra SRi 2.0i 16V Opel Astra V8 Coupe Race Car Modelo 2002 Opel Astra Xtreme Concept Modelo 2001 Opel Calibra DTM Race Car Opel Calibra Turbo Modelo 91 Opel Corsa GSi OPC Opel Corsa Sport 1.6i 16V Opel GT Opel Manta Opel Speedster Modelo 2000 Opel Tigra 1.6I Opel Tigra Ice Race Car Opel Vectra 2.0 16V Opel Vectra Super Touring Race Car
Pontiac Fiero SE Modelo 84 Pontiac Firebird Formula 400 Modelo 70 Pontiac Firebird Trans Am WS6 Modelo 2002 Pontiac G6 Concept Modelo 2003 Pontiac Grand Prix G-Force Concept Modelo 2002 Pontiac GTO Modelo 2004 Pontiac GTO Judge Modelo 70 Pontiac Rageous Concept Modelo 97 Pontiac Solstice Coupe Modelo 2002 Pontiac Sunfire Touring Race Car
Renault 5 Turbo 2 Modelo 84 Renault 5 Turbo Rally Car Renault Clio Cup Race Car Renault Clio Williams Renault Espace F1 Concept Modelo 95 Renault Laguna Touring Race Car Modelo 99 Renault Megane Rally car Renault Clio Sport V6 Evo II Modelo 2003
Toyota 2000 GT Modelo 67 Toyota 88C Race Car Modelo 88 Toyota Altezza RS200 Modelo 98 Toyota Aristo V300 Modelo 97 Toyota MR-S Autobacs Apex Modelo 2000 Toyota MR-S Blitz Modelo 2000 Toyota Camry SE Modelo 98 Toyota Supra Castrol TomModelo s Modelo 2001 Toyota Celica GT Modelo 92 Toyota Celica GT-Four (ST165) Modelo 88 Toyota Celica GT-Four (ST205) Modelo 95 Toyota Celica GT-S Modelo 2000 Toyota Celica Pikes Peak Special Rally Car Modelo 97 Toyota Celica Supra II Modelo 83 Toyota Celica TRD Sports M Modelo 2000 Toyota Celica Ultimate Concept Modelo 2000 Toyota Chaser Modelo 2003 Toyota Corolla Levin BZR (A111) Modelo 98 Toyota Corolla Levin GT-Apex (AE86) Modelo 85 Toyota Corolla Rally Car Modelo 99 Toyota FXS Concept Modelo 2001 Toyota Gardena GT-T Modelo 97 Toyota GT-One (TS020) Road Car Modelo 99 Toyota GT-One Race Car Modelo 99 Toyota Mark II Tourer S Modelo 92 Toyota Matrix XRS Modelo 2002 Toyota MR2 1600G-Limited Super Charger (AW11) Modelo 86 Toyota MR2 GT-S Modelo 98 Toyota MR2 Targa Modelo 90 Toyota MR2 TTE Concept Modelo 2001 Toyota POD Concept Modelo 2001 Toyota Prius Rally Car Modelo 2002 Toyota RSC Rally Car Modelo 2001 Toyota Scion ccX Toyota Soarer 2.5 GT-T VVT-i Modelo 96 Toyota Solara Modelo 2002 Toyota Starlet 3 door (KP61) Modelo 82 Toyota Starlet 3 door Turbo S (EP71) Modelo 87 Toyota Starlet Glanza V Modelo 98 Toyota Supra Esso Ultraflo Race Car Modelo 2001 Toyota Supra GT Turbo Limited (MA70) Modelo 89 Toyota Supra HKS Drag Car Toyota Supra RZ Modelo 97 Toyota Supra Turbo Modelo 89 Toyota Supra TwinTurbo-R (JZA70) Modelo 91 Toyota Supra Veilside Limited Modelo 99 Toyota Vitz F Modelo 99
Aston Martin AMV8 Vantage Concept Modelo 2003 Aston Martín DB AR1 Modelo 2003 Aston Martin DB2 Modelo 50 Aston Martin DB3S Race Car Modelo 53 Aston Martin DB4 GT Modelo 58 Aston Martin DB5 Modelo 64 Aston Martin DB6 Modelo 66 Aston Martin DB7 Modelo 99 Aston Martin DB7 GT Modelo 2003 Aston Martin Lagonda Modelo 82 Aston Martin V12 Vanquish Modelo 2000 Aston Martin V8 Vantage Aston Martin Virage Modelo 88
Audi 100 Coupe S Modelo 69 Audi A4 Touring Race Car Audi TT-R ABT Race Car Modelo 2002 Audi RS6 Geneva Avant Modelo 2002 Audi R8 Race Car Modelo 2003 Audi RS2 Audi RS4 Avant Modelo 95 Audi S3 Modelo 2004 Audi S4 Modelo 2001 Audi S6 Modelo 99 Audi S8 Modelo 2001 Audi Sport Quattro Modelo 84 Audi Sport Quattro S1 Rally Car Modelo 85 Audi Steppenwolf
Bentley Arnage T Modelo 2002 Bentley Azure Modelo 2005 Bentley EXP Speed 8 Race Car Modelo 2002
BMW 2002 Race Car BMW 2002 Turbo Modelo 74 BMW 320 Turbo Race Car Modelo 78 BMW 323i Coupe BMW 330i Modelo 2003 BMW 507 Modelo 56 BMW 540 BMW 700 RS Race Car Modelo 60 BMW 750iL BMW 840Ci Sports BMW LMR Race Car BMW M Coupe Modelo 2001 BMW M1 Modelo 80 BMW M1 Race Car Modelo 80 BMW M3 Modelo 2001 BMW M3 Evo III Modelo 90 BMW M3 GTR Race Car Modelo 2001 BMW M3 GTR Strassenversion Modelo 2002 BMW M5 Modelo 2001 BMW M5 Modelo 94 BMW M6 635 CSi Modelo 84 BMW X Coupe Concept BMW X5 Le Mans Concept Modelo 2000 BMW Z1 Modelo 86 BMW Z3 M Roadster Modelo 2001 BMW Z4 3.0i Modelo 2003 BMW Z8 Modelo 2000 BMW Z9 Concept Modelo 99
Callaway C12-R Callaway C12-R Race Car Modelo 2001
Caterham 21 Caterham 7 Caterham Super 7
Chevrolet Camaro Modelo 69 Chevrolet Camaro 35th Anniversary Chevrolet Camaro SS Modelo 2001 Chevrolet Camaro SS Modelo 69 Chevrolet Camaro Z28 Modelo 2001 Chevrolet Camaro Z28 Modelo 77 Chevrolet Camaro ZL-1 Modelo 69 Chevrolet Cavalier 2.2 Turbo Concept Modelo 2002 Chevrolet Cavalier Z24 Chevrolet Chevelle SS Modelo 68 Chevrolet Corvair Modelo 63 Chevrolet Corvette 427 Stingray Modelo 69 Chevrolet Corvette 50th Anniversary Modelo 2003 Chevrolet Corvette Astrovette Concept Car Chevrolet Corvette C5R Modelo 2001 Chevrolet Corvette CERV III Concept Modelo 90 Chevrolet Corvette Grand Sport Modelo 63 Chevrolet Corvette Grand Sport Modelo 96 Chevrolet Corvette Split-window Coupe Modelo 63 Chevrolet Corvette XP-830 Mako Shark II Concept Modelo 65 Chevrolet Corvette Z06 Modelo 2003 Chevrolet Corvette ZR1 Modelo 93 Chevrolet El Camino SS Modelo 69 Chevrolet Impala SS Chevrolet Malibu Cruiser Concept Modelo 2001 Chevrolet Monte Carlo DuPont Race Car Modelo 2001 Chevrolet Monte Carlo SS Modelo 2001 Chevrolet Nova Concorde Modelo 76 Chevrolet SSR Concept Modelo 2003
Chrysler 300M Special Chrysler Atlantic Chrysler Chronos Concept Modelo 98 Chrysler Crossfire Modelo 2004 Chrysler GT Cruiser Concept Chrysler LMP Race Car Modelo 2001
Citroen C5 Citroen C-Airdream Modelo 2002 Citroen Saxo 1.6I VTS Citroen Saxo Rally Car Citroen Xantia 3.0i V6 Exclusive Citroen Xantia Rally Car Citroen Xsara 1.8I 16V Exclusive Citroen Xsara T4 WRC Rally Car Modelo 2003 Citroen ZX Raid Car Paris Dakar
Fiat 124 Spyder Fiat 500 Fiat 600 Fiat 850 Vignale Spyder Modelo 65 Fiat Abarth 1000 Race Car Fiat Barchetta Modelo 2003 Fiat Coupe 2.0 20V Turbo Plus Modelo 98 Fiat Punto Abarth Rally Car Modelo 2002 Fiat Punto GT
Ford 427 Concept Modelo 2003 Ford Capri Ford Cortina Rally Car Ford Cougar Modelo 2002 Ford Crown Victoria Police Interceptor Ford Escort Cosworth RS Ford Escort Rally Car Ford F150 SVT Lightning Modelo 2000 Ford Fairlane Modelo 75 Ford Falcon XR6 Turbo Ford Falcon XR8 V8 Supercar Race Car Ford Fiesta Rally Car Concept Modelo 2002 Ford Focus FR200 Concept Modelo 2000 Ford Focus Ghia 2.0 Modelo 98 Ford Focus RS WRC Rally Car Modelo 2002 Ford Focus SVT Modelo 2002 Ford Focus ZX3 Ford GT40 Modelo 2003 Ford GT40 Mk1 Race Car Modelo 68 Ford GT70 Race Car Modelo 70 Ford GT90 Concept Modelo 95 Ford Ka Modelo 99 Ford Mondeo ST220 Ford Mondeo Super Touring Race Car Modelo 99 Ford Mustang Boss 429 Modelo 70 Ford Mustang Boss Concept Modelo 2000 Ford Mustang Cobra R Modelo 2000 Ford Mustang FR500 Concept Modelo 99 Ford Mustang GT Modelo 82 Ford Mustang GT Modelo 94 Ford Mustang GT Concept Modelo 2003 Ford Mustang Mach 1 Modelo 2003 Ford Mustang Mach 1 Fastback Modelo 69 Ford Mustang Mach III Concept Modelo 93 Ford Mustang Super Stallion Concept Modelo 98 Ford Probe GT Modelo 95 Ford Puma Rally Car Ford Puma ST160 Modelo 99 Ford RS200 Modelo 85 Ford Sierra Cosworth Ford Sierra RS500 Ford StreetKa Modelo 2003 Ford Th!nk Concept Ford Thunderbird Modelo 65 Ford Thunderbird Supercharged Concept Modelo 2003 Ford Torino Race Car Ford XR8 Xplod Concept Modelo 2001
GT4 Carlist (természetesen nem Yamauchi adta ki) úgyhogy inkább wish list:)
"Belsõ nézet téma: Ha valaki beül az autóba és kinéz az útra a kaszniból szinte semmit sem lát. Azok a belsõ nézetek, amik a PC-s ~szimulátor játékoknál leginkább elterjedtek (egyszerre nézel ki a szélvédõn és egyszerre látod az egész kormányt, valamint mûszerfalat), egyszerûen torzak és ugyanannyira nem állják meg a helyüket valóság terén, mint amikor ki sem rajzolják a cockpit-et. Tehát 1:1..."
én ezért a motorháztetõ nézetet javasolnám minden autósgamma gyártónak, mert a GT-ben így pl van egy olyan érzésed, mintha egy Ikarus buszt vezetnél, egybõl kilátsz az útra a függõleges szélvédõ mögül. Mondjuk ha az utazási magasságot változtatod, akkor változik picit a belsõ nézet magassága is...le lehet tesztelni pl a Conceptben a Airtreket nagy döheder terepjárószerû valami...sokkal magasabban ülõ érzésed van...
sztem is ez lehet sz oka...Yamauchi nem akart gagyit beletenni, akkor inkább ne legyen, de ne rontsa az összképet
viszont régen voltak olyan "fotóim" PC-n ,hogy körbe lehetett nézni a verdában
na most itt nyugodtan lehetne "lexikon" opció...körbe lehetne nyargalni a gépet kívül belül + egy kis így készült video is lehetne a DVD-n, minden egye skocsinál egy két perces bejátszással, megjegyzéssel
"Mohus ha veszek egy PS2-t akkor a PC-s Logitech Formula Force mûködni fog vele? Korábban volt szó ilyesmirõl.. "
igen volt
De én nem tudom sajna megerõsíteni, mert nekem a PS2-es van meg. A boltban megnéztem a piros kormányt a váltókar sokkal gagyibb (nem lapát fülek vannak kattanásmentesen , hanem kattogós nagyobb méretû "gombok") és a kormányon lévõ gombok sem állnak kézre. Pl a kézikfék gomb sokkal beljebbre esik...nincs D-pad tehát a joyt érdemes magad mellett tartani és se select se start
én helyedben most már megvárnam az új kormányt....
az ára húzos lesz 19800yen 180 dolcsi körül....
remélem lesz kormányos pack...és akkor már elviselhetõ lesz a gammával együtti kedvezményesebb ár
Szvsz ez nem PC-s sajátosság. Bár GT3-ból kicsit én is hiányoltam a belsõ nézetet, de hát nem várhatja el az ember, hogy annyi kocsinak még pluszban mind lemodellezék a belsejét is. És csendben jegyzem csak meg, de ott azért már lehet, hogy kiütöttek volna a gyengébb textúrázási képességei a gépnek és ez is közrejátszott. Mert, hogy inkább ne legyen benne semmilyen belsõ nézet, mint, hogy legyen, de az rosszabb minõségû. Lehet hülyeséget mondtam, mind1... ;)
Én úgy tudom, hogy mindenféle PC-s (USB) kormánnyal játszogatnak a GT-vel és a többi autós játékkal ami támogatja ezt. Olyan is gyakran elhangzott már, hogy a PC-s és a PS2-es Logitech kormány között csak annyi a különbség, hogy a PS2-esen rajta van a D-pad és a 4 gomb.
De azér' ezt erõsítse meg valaki, aki GT-vel játszik nem a "hozzávaló" kormánnyal!
Szuper! Az az elsõ az új autóknál, hogy mindenféle stabilizátort kikapcsolok és max. minimális kipörgés gátlót hagyok. :|
De azér' jó tudni, hogy élethû. Bah! Ezek a technológiák jól jönnek a közúton, hogy ne boruljon fel az autó stb., de versenyzésnél SZVSZ gáz...
Belsõ nézet téma: Ha valaki beül az autóba és kinéz az útra a kaszniból szinte semmit sem lát. Azok a belsõ nézetek, amik a PC-s ~szimulátor játékoknál leginkább elterjedtek (egyszerre nézel ki a szélvédõn és egyszerre látod az egész kormányt, valamint mûszerfalat), egyszerûen torzak és ugyanannyira nem állják meg a helyüket valóság terén, mint amikor ki sem rajzolják a cockpit-et. Tehát 1:1...
"Hiaba az egesz, ez is csak egy ujabb gagyi kulsonezetes, autotologatos konzolos gamma lesz"
"By partnering with Toyota during the development of Gran Turismo 4, Sony managed to simulate the complexities of Toyota's hybrid electric and gas powered vehicle. For example, the game realistically features S-VSC (Steering Assisted Vehicle Stability Control) available in the Prius. Visually, the cockpit of the vehicle including digital display and speedometer are faithfully represented as well."
Bár nekem akkor sem hiányozna a cockpit, ha nem lenne. Ez csak lamma pc-s felfogás.
Mindenképp az egyenes beszéd mellett teszem le a voksom jómagam is. Te akkor úgy reagáltad le a dolgokat, más esetleg máshogy, végülis mostmár mind1. Lényeg a lényeg: GT4 über alles! (^_^) Tényleg! Most akkor az EU megjelenés jövõ január/február? Mert korábban rebesgették még ez év végét is.
Látom megjegyeztél magadnak, "Petyus-féléket" emlegetsz, ez nagyon megtisztelõ.
1. Én hajlamos vagyok elhinni, hogy jól tudsz programozni.. de Carmacknak van egy olyan neve a "laikusok" és a "kevésbé laikusok" kõrében, hogy enyhe komikus hatást kelt lefikázni, arra hivatkozva, hogy Te sokkal jobb vagy. Nem tudom mit szólnál Te, ha egy mozis topicban egy 10 perces amatõrfilmemre hivatkozva elkezdeném osztani az észt, hogy jobban megrendeztem volna a Gladiatort mint Ridley Scott.
2. Az a Rincewind letorkolásod enyhén szólva is nevetséges, agybeteg, csak olvasd vissza. Nem tusom miért bûn az, ha valaki nem tudja, ennyi autó modell és textúra mennyi helyet foglal-el egy "korongon". Én pl. a mai napig nem értem, a PC-s MGS2 mi a rákért foglal el egy double layer DVD-t, nem értek hozzá ilyen szinten, ennyi. Azért "beleugatok" a témába, mert szeretem a játékokat és érdekelnek. =)
ON:
Mohus ha veszek egy PS2-t akkor a PC-s Logitech Formula Force mûködni fog vele? Korábban volt szó ilyesmirõl..
Mondom, sorry, ha megbántottalak, csak az szúrt szemet, hogy -szerintem- nem kellett volna annyira ledorongolni azt a másik játékost, aki olyat kérdez, ami neked/másnak egyértelmû. Karmakkot szerintem innen kizárhatjuk, meg úgy általában a pécés szférát, itt a konzolbarátok vannak többségben. Az más kérdés, hogy többünknek van pc is, mert kell a munkához például. Szóval az az "uccsó hozzászólás" téma remélem nem komoly... ;)
Az egyik korai videoban a kamera teljesen fix, mozdulatlan volt a Grand Canyonos háttérképnél. Amit most néztem ruliweb-rõl, abban viszont már gyönyörûen gömbre feszítve mozog a háttér. Bjútiful. :)
Petyust szerintem sem a rosszindulat "vezérelte", úgymond... Csak tényleg itt inkább a GT4-rõl legyen szó, ne olyan dolgokról, amikrõl mi, egyszerû földi halandók mit sem sejthetünk, hiszen nem programozunk, vagy ilyesmi. Scene dolgokkal semmi bajom, érdekel, csak nem ide tartozik. Nekem is volt jópár évig Amigám, a játékélmény fantasztikus volt. Ezt az élményt most jauárban a ps2 hozta nekem vissza. A belépõd amúgy (#19, #20) roppant alpári volt. :( Bocs, ha megbántottalak, de ez a "stílus" ultragáz.
Én (mint régi, volt demószínes, csak assembly-ben kódoló és éjszakákat át-debuggoló barom ;) azt az észrevételemet szertném megosztani veled, hogy ne offold már szét a GT topikot! Nem kell hittéríteni, mer' aki nem ért a dologhoz, annak mindegy...
...csak egy tanács volt.
Én nem fikázok.
Én csak sajnállak benneteket, hogy ha ilyen nagy programozózsenik vagytok, akkor hogy lehet, hogy ennyire rosszul menedzselitek magatokat, hogy nem Texasban/Californiában dolgoztok milliókért egy menõ cégnek.
Egyébként és is Commodore-on kezdtem programozni. Íme az elsõ programon:
10 PRINT "HULYE VAGY"; 20 GOTO 10
Csak én itt abba is hagytam. =)
Én a dzsonkarmakról annyit tudok, hogy összedobott egy olyan endzsint (DOOM), amit megláttam és majd összefostam magam.. rá néhány évvel egy másikat.. ami (bár ugyanazon a 486-os gépemen futtatható volt) méginkább kitágította a technikai lehetõségeket.
Ezel szember Rólad azt tudom, hogy az sg fórumba beírtad, hogy betyár jól tudsz programozni.
Most õszintén.. te az én helyemben melyikõtökre raknád a voksdodat? =)
Engem is kiakaszt ez a mai (sz)ámítástechnikának nevezett parasztvakítás (ez inkább a Windoze-ra igaz - nukleáris atomtöltettel felszerelt, multimédia lejátszásra és internet böngészésére alkalmas filebrowser stb.). Ugyanez törénik a mobiltelefonok terén. Pfujj.