A mûszerfal témában Neme-nek szerintem töxire igaza van, "Bár nekem akkor sem hiányozna a cockpit, ha nem lenne. Ez csak lamma pc-s felfogás". That's right! Minek??? Megérne valakinek is annyit a kokpit, hogy lefoglalja a VRAM -ban kb az össztexturák 1/3-ának a helyét? ... Ezt amúgy mér nem vetette fel senki? Persze mondhatjátok, nem kell ott tárolni, fel lehet tölteni minden frame-ben is. Ez így igaz, de akkor meg a sávszélt lopja el a textúráktól, tehát tökmind1. Hiába 4 mega az 4 mega! Mielõtt valamelyik elvetemült pécés (névtelenül!) önmagát ezen megnyilvánulásomnak hátára vetve indulna rohamra a ps2 hivõk tábora ellen, miszerint "megmondtuk hogy a ps2 hw sz@r", kivenném alóla a lovat azzal, hogy MINDEZIDÁIG nincs tudomásom olyan videokártyáról pécén amin embedded(beágyazott) ram lenne. Mert az a 47 gigabyte/sec Vram elérés nem csak 3dmárkos pécéteszteredmény, hanem a valóság.Megugye a 2560 bites memory bandwith is eszméletlen. Csakhogy a ps2 embedded ram-ja 5 évvel elõzi meg a pécéfejlesztést, és mivel az árak leverése jelenleg még a pécé feladata, ezért addig ez a technológia drága is marad (nagggyon drága), ezért "csak" 4 mega.
Konklúzió: Neme! Nagy szerencsénk van, hogy nemszeretjük a kokpit nézetet (szerintem is lamáknak való parasztkábítás), mert ps2-n szép autósgamában a fent leirtak miatt soha nem is lesz. Amiben lesz, az meg ugyis pécéseknekvaló nídforszpíd3, amiben a VÁROSBAN haladó Lamborghini oldalán az env-map textura mi volt?? FENYÕFÁK!!!