Na mégegyet, ha nem volt elég. Ezúttal autós játékból érkezett videó, a címe Ford Racing 3. Elég hirtelen jött, mert én ott leragadtam, hogy megjelent a második rész demója. Mondjuk az már közel egy éve volt. Sebaj. A stuffban 47 Ford verdával nyomulhatunk majd, ami szinte az egész kínálatot magában foglalja a klasszikus modellektõl a legfuturisztikusabb állaccságokig. Mindezt 16 (!) játékmódban és 26 különálló pályán élvezhetjük majd. Multiról azonban semmi infó. Hamarosan felér lokálba a videó, ám addig is szedjétek innen. (Thanks Tom3)
nekem jó. sima cmi 5.1-es alaplapi hangkártyám van.
Nem toom mi van már egy csomó mindent megszereztem, a gameban aztán telepítgettem ezt azt és ahogy a menüben rákattintok valamire kidob a windowsba. Mi lehet a
En csak a demot probaltam, a teljes nincs meg. Nalam nem csinalta, igy sajnos segiteni sem tudok. Ha igy lattatlanba kell tippelnem, akkor a hangkartyara, hangkartya driverre tippelnek. (A menu pontok "leutesekor" hangefekttel es beszeddel is "tajekoztat" a program.)
nekem is tetszik! Nem akar többnek látszani, mint ami. Egyébként a heathaze effekt nekem nagyon bejön. Visszajátszásnál látni ahogy remeg a levegõ, nagyon tuti:)
Na most lehet megköveztek, de nekem pozitív meglepetés volt a cucc. Az elsõ rész és az itt olvasottak alapján nagyon bénára számítottam, de. A grafika minden maxon meseszép. Játszhatóságban persze az NFS szériához lehet hasonlítani, azaz semmi törés. Az autómodellek nagyon részletesek és hangsúlyuzom még, hogy szép minden. Persze én elsõsorban annak örülök, hogy van benne osztott képernyõ (az utóbbi NFS-ekbõl kifelejtették. :() és sok autó van. Így jó kis árkád versenyeket lehet csapni haverral vagy tesóval, akinek ami van. ;) És elég változatos is ajáték, hiszen off-road, utcai, nascar versenyek, elég összetett. A régi kocsikkal meg nagyon óvatosan kell bánni, mert hamar megtáncolnak. ;) (Persze advanced nehézség és semmi ABS meg egyéb hülyeség. Ezzel lehet növelni egy kicsit a realitást. ;)) A távoli táj elhomályosítása nekem nagyon bejött. Negatívot nem mondok, mert az már jól ki lett vesézve, de aki szereti az NFS sorozatot, annak szerintem fog okozni egy kis örömet.
Sajnos nem változott semmi. De néha kis várakozás után láthatóak a feliratok. De attól ez még nem normális.
Anizotrópikus szûrést? Ez komoly? A játékban lehet ezeket beállítani vagy még az elindítás elõtt a konfigurációban? Ott van 4 pipa is. Melyiket szedjem ki? THX!
Valki tudna segíteni? Elindul a játék rendesen. De ahogy túllépek a profile megadásán az összes felirat villog, eltûnik, ugrál és szinte láthatatlan mit választok. Ha nagy nehezen eljutok az autókázásig akkor ott is történnek furcsaságok. Eltûnik az autó, csak a 4 kerék marad. A kilóméteróra néha szétesik de ahogy feljön valami felirat máris ugrál a felirat.
Van valakinek ötlete?
Valaki lécci mondja meg, hogy miért dob ki a vinfosba a játék ahogy optionsra, vagy akármire nyomok a menüben?!
100.
de a CLk-gtr és a gt40 nem ugyan az a kategória. Egy GTr inkább a nagy sebbeség mig a gt40inkább a kanyarodás elõnyeit élvezi. Én nem tom. nekem a merci azért nem jön be mert eleve aki drága mercit vesz a szinte a feltünésért veszi. sok drága autóban ültem már és én a merciket pl nem szeretem mert 10millió felett már szinte mindegyik ugyanaz. még ha külön osztályokra is van osztva. minimális külömbség van köztük. Amig pl a 7es bmw-nek sztem nincs párja. Vagy pl keresztapám mostani A6osa. 4literes motor. tv komoly hangcuccal. az egy élmény. Tehát nálam a MERCI VS. FORD abszolút a ford felé billen a mérleg. egy 67es mustang az etalon... Elenior(tolvajtempó). Szóval ford a király! amugy a játékal játszottam de nem jött be ez a menj mögötte 10mp-t és menj a következõ autó után dolog. amugy ezeket leszámitva jó game!
A Fordot meg nem kell fikázni, mert nézd meg a Saleen-t meg a Mercedes CLK GTR-t! Nekem a Ford sokkal jobban bejön! Meg azért lehet hogy ott is hagyná... (hykao 2003. okt. 27. 23:13 | Privát | Válasz | #57)
Méretéhez képest marha jóra sikerült ez a kis game! Bár én gyorsan letöltöttem egy kis All Access Cheat-et (esküszöm eddig csak NFS-hez szedtem le) de nekem ettõl a gamétól még a Hot Rod American Street Drag is sokkal jobban bejött! Nem fikázásból, de ez a game nem is érdemel meg ekkora fórumot! Viszont hogy dícsérjem is arcade-hoz áképest tényleg egész jó a fizika (jól tolja ki a seggét a gép)! Pozitívum a több fajta játékmód egyben, meg a multi (ami pl. a Merciben el lett basszarintva [illetve bele sem raktak igazi multit])!
mi ezen olyan érdekes, szerintem jó móka. régen is úgy volt még az NFS 3-4 idején. Én egy a legbénábbal õk a legmenõbbel aztán izgalmas kis versenyek kerekedtek ki. ;) Néha már nem is bírtam õket a leggyengébb járgánnyal. ;)
Itt valami felreertes lesz... Tobb felekeppen lehet hasonlitgatni az autokat.
Ha a luxust, a kenyelmet, a technikat, a mereteket, a minoseget nezuk, akor a Merci magasan a Ford vagy az Opel felett van. De csak azert, mert mas "kategoria".
Ha meg a menetteljesitmenyt nezzuk, akkor egy Cosworth-tot nem kellene egy nagy dog D, E, S kategoriahoz hasonlitani. Annak is meg van a parja, ott van pl. a CL, SL stb.
Utcai autók terén is egy sima focus rs cosworth vagy akár egy escort rs cosworth is odavág egy nagyobb hodály mercit..:) Mellesleg az SVT Cobra éppenséggel utcai autó és alig van olyan merci vagy bmw vagy akár audi ami azt a teljesítményt nyujtja utcai kategóriában... Hiába van a merciben bmw-ben 3-4száz lóerõ mert akkora hodály nagy és nehéz kasztnijuk van mint ház..:) Mellesleg akárhogy is nézem manapság biza a merci már nem annyira elterjedt a politikusi és fõleg a maffiózó körökben mint régen volt...;))))
Van ebben a játékban osztott képernyõ? Mert ha nincs akkor nem szedem le mert nem valami jó játék így sok infó és videó alapján, de ha lenne benne, akkor legalább a hugaimmal nyomhatunk vele pár kört. ;)
Jah, és ezennel én is bejezem az off-olást. Amúgy vannak jó mercik, de vannak jobb BMW-k. :-) A Ford Focus-t pedig nagyon sok gondolkodás után vettem meg, és a kategóriájában a(z egyik) legjobb autó, és ezt a tesztek is alátámasztják. Off vége
Jah, amúgy a játék egy kalap kaka szerintem.
"Lacika 79: 1. Ha szerinted a merci CIGÁNYAUTÓ, akkor ezek szerint majd minden magas rangú politikus, államfõ (kivéve Nagy-Brittaniát az USA-t - ahol egyébként a magánszektorban a mercit sokkal jobban szeretik) CIGÁNYAUTÓVAL jár"
Most õszintén: még ha a bõrszínük miatt nem is, de az összes cigány, vagy zsidó. USA magánszektor: Ezt inkább hagyjuk.
Skynet: Vegyél vissza magadból, csiszolj a stílusodon (itt a fórumon), hagyd el a jelzõidet, és fejezd be a személyeskedést, a szmájliaiddal együtt is! Kezdessz módfelett idegesítõvé válni! Nem szeretném, ha ez a fórum is átcsapna ordenáré stílusba!!! Ezért nem reagálom le a már sokadik személyeskedõ, mocskolódó megjegyzéseidet! A véleményedet írd meg az autókról, a fórumról, vagy amirõl akarod, de a megfelelõ stílusban, és ne velem foglalkozz!!!
Mindenkinek:
Én általánosságban beszéltem a Ford és a Merci közti különbségrõl! Nem egy-egy típusról, koncepció autóról, nem sorozatgyártású modellekrõl, és nem a történelemrõl, hanem az utcai autókról.
Régebben én sem szerettem a merciket, fiatalabb koromban, amikor inkább a sebesség bûvöletében éltem, semmint a kényelemnek. Ma inkább részesítenék elõnyben egy Maybach-ot...
Volt számos Fordom az Escort-tól a Scorpio-ig, amerikai modellek is, és volt számos merci is a tulajdonomban a 115-ös állólámpástól az új E kategóriáig.
Jelenleg egy Audival járok, tehát nem vagyok "elvakult mercibuzi". Az autókat általában üzleti megfontolásból veszem, bármikor kiszállok egyikbõl a másikba.
Nos a tapasztalataim, és a tények alapján írtam, hogy a Merci (a sorozatgyártású szériák esetében) mindíg egy lépéssel a többiek elõtt jár. Igen a BMW és az Audi esetében is!!!
A hozzászólásaitokból az derül ki, hogy inkább ti vagytok elvakultak, hisz úgy alkottok véleményt, hogy nincs kellõ összehasonlítási alapotok!
Lacika 79: 1. Ha szerinted a merci CIGÁNYAUTÓ, akkor ezek szerint majd minden magas rangú politikus, államfõ (kivéve Nagy-Brittaniát az USA-t - ahol egyébként a magánszektorban a mercit sokkal jobban szeretik) CIGÁNYAUTÓVAL jár, valamint én azért még emlékszem, hogy a rendszerváltás környékén milyen népesség is közlekedett a BMW 3-as, 5-ös, és 7-es szériáival..., úgyhogy ezt inkább hagyjuk... 2. Csak kibújt a szög a zsákból, hogy neked is Fordod van...
Én a magam részérõl befejeztem a topic OFF-olását, a játék pedig ha nektek tetszik, akkor játszatok vele.
Jah, a Skynet által leírt csodák pedig egyenesen aláznák a merciket, nem beszélve a kinézetrõl, és a fílingrõl, amit ezek a verdák nyújtanak. Maradjunk csak a Mustang-nál. Odaadnám érte a Focusomat. :-))
NEm azért a két forintért, de egy Focus RS, de még lehet, hogy egy st170 is igencsak megszorongatna, egy-két "nagy" mercit. Meg amúgyis Ford és BMW az isten, a merci meg egy CIGÁNYAUTÓ!!!
JUNE 1968 - For the 1968 season, engine displacement was capped at 5 liters, and the Mark I GT40s returned, winning Le Mans under Gulf Oil sponsorship.
JUNE 1967 - In a dramatic duel with Ferrari, Dan Gurney and A.J. Foyt drive their GT40 Mark IV to victory at Le Mans, beating the Ferraris by just four laps.
Régen a Le Mans versenyeken a Ferrari etöbb éves gyeduralmát csak ez a kocsi tudta megdönteni. Hykao! Nem vagyok egy nagy Ford párti, de ez a gép Ferrarikat gyõzött le. Szerinted abban az idõben nem boldogult volna egy Mercivel?
Amúgy szerintem a Mustang Concept iszonyatosan szép lett. Remélem a végleges változatban nem változtatnak a külsején sokat. Sajna a változtatások nem tettek túl jót a Mazda RX8-nak sem. Nem sokban hasonlít az eredeti RX Evolv-ra.
Akkor most egy kicsit nézd más oldalról is a dolgot:
Mondjuk te egy olyan ember vagy, aki boltban vásárol játékokat, de nem vagy milliomos... Szereted az autós játékokat, így amennyire megengedheted magadnak néha-néha veszel egyet. Már megvetted az NFS sorozat tagjait, majd a Mercedes WR-t. Most megjelenik a Ford Racing 2, elmész megveszed... És mit kapsz a pénzedért? (ugyanannyiért mint amennyibe a többi említett került) Ezt...
Nem hiszem, hogy ebben az esetben is úgy vélnéd: "könnyed szórakozás"
Azért mégiscsak számít (2003-ban), hogy egy gém 200mb (egyébként a ford nincs is annyi, ha jól emlékszem) vagy pedig 1gb.
A Mercedes Benz WR-ben sem a renderelt videók emésztenek fel +900mb-ot!!!
Valamint - ahogy az szerintem ma elvárható - az MBWR-ben igen széles palettán állítható, hogy mennyire legyen szimulátor, vagy árkád. Állítható pl: ellenfelek erõssége, az autó és a környezet viszonyának realitása (fizika), autó sérülése, kipörgésgátló, blokkolásgátló, fékasszisztens, stb.
Így mindenki megtalálhatja a számítását, azok is akik - ahogy Te fogalmaztál - könnyed szórakozásra vágynak, és azok is (némi fenntartással) akik inkább a realitást tartják szem elõtt!!!
Annyi pénzért, amennyiért vesztegetnek egy mai játékot, igenis elvárható, hogy a grafika szép legyen, és maga a játék széles igényeket elégítsen ki.
Egyébként meg, mint már lentebb említettem, egy akkora (és olyan - 100 éves - tradícióval rendelkezõ) cég részérõl, mint a Ford egyszerûen igénytelenség ilyen játékot kiadni!!!
Sokkal többet is ki lehetett volna hozni egy ilyen témából, pl. belefûzni némi történelmi szálat (mint ahogy annak idején erre kísérletet tettek az NFS PU-ban). Sajnos ez a MERCEDES Benz WR-bõl is kimaradt...
Srácok!
Engedtessék meg nekem, hogy néhány - keresetlen - szót szóljak én is! Elõször is: én nem vagyok szimulátor rajongó. Sõt! Mindig is utáltam, ha egy autós (stb.) Játék szinte már az irányíthatatlanságig érzékeny minden "kormány" mozdulatra, gázelvételre, rossz ütemû kézifékezésre stb. Azért, annak idején is, adtam néhány ilyen Játéknak esélyt... Ilyen volt, az azóta proba alázott hírû Colin-sorozat elsõ része (melyet sokan nem tartanak a mai gamek fényében szimulátornak... az õ dolguk), mely óta exponenciális romlott az ilyen Játékok nívója. Ebbe beletartozik a nálam csak install - fél óra - uninstall Mercedes WR, a Colin 3, a V-Rally 3, és ki tudja, talán még sorolhatnám reggelig... A Ford Racing 2 nem egetrengetõen jó Játék! Ez tény. De, ha mondjuk könnyed szórakozásra - hangsúlyozom: nem észveszejtõ szimulátorozásra - van szükségetek, akkor netovább, mert arra igenis jó! Azt veszem észre, hogy akik eddig fikázták, azok nem játszották végig a benne lévõ módokat! Tessék csak kipróbálni! Könnyû fokozaton zselé a dolog - tényleg. De, ha emeled a szintet... hm. Én sokat játszottam vele, hiszen 1 éjszaka alatt (!) [igen, nem egy Baldur's Gate] lefordítottam magyarra a szövegét. Nekem tetszik a Játék, és már most több ideje van fenn a vinyómon, mint a fentebb említett 3 nagy "ász". Kurvára nem értek egyet azzal, aki azt állítja, hogy egy Játék mérete határozza meg a minõségét! Ott van a Colin3 - akkora szart még életemben nem láttam, és a helyigénye több, mint megbotránkoztató! Miközben ott van egy õskövület, a Death Rally, ami annak idején a maga 12MB-jával hatalmasnak számított, és hihetetlenül jó Játék volt!
Szóval, akinek nem tetszik, magánügye. Nekem bejött ez a game.
------------------------------------------ .:: "Kész ill. nem kész játékmagyarítások" és "Játék Editorok" listája a Honlapomon ::. Sync
igaz ez a méretes dolog. de azér nem utolsó szempont
En abszolut szimulator fan vagyok, vagyis belsonezet nelkul nem foglalkozom olyan autos jatekkal, ahol a vezetes a lenyeg, DE a TRACK MANIA szerintem k*baszott JOOO! De az nem szimulator, es nem az autovezetes a lenyeg.
Errol a Ford-rol, meg nem mondok velemenyt inkabb;)))
kb végig lestem a hozzászólásokat.. nem pite, hogy van aki ilyet mond, hogy ötletes, szép és játszható game.. meg nfs fíling:D ebben ami biztos nincs, az az ötletesség. pár autó, pár pálya, no fizika meg miegymás és kész:) az SLR az ötletes. csak sajna nem olyan lett a kivitelezés, mint kellett volna, de ez más tészta. a szépségrõl meg sztem annyit, hogy semmi szép nem láttam. átlag:) a játszhatóság meg vicc. nem már hogy vkinek erre van igénye, hogy egy dobozt tol végig fék nélkül a pályán:) és ha már keverjük a gémeket, akkor a mercis veri nájsz volt. ehez képest meg pláne. semmiben sem lehet összehasonlítani akárhogyis próbáljátok. elég ha csak a méretet nézzük: 200mb vs 1.1gb:D
ja.. havernak megvan a gamez. de le se másolom mert nem izgat...
Ez a játék....uhhh...
Hát honnan jön ennyi fos?
nyaaah... nm egy katogira két auto.. a ford egy opel szintû atuto.. europai fordot tekintve.. az amcsi ford az más de az se merci szintû.. merci meg egy világvezetõ mrka.. soha a büdös életbe nem fognak elnökök maffia vezérek rohadt gazdagok fordban utazni.. csak merciben de lényegtelen...
Hja és most negyere azzal hogy LOL mert a merci így meg úgy. Simán van mercialázó ford...:)
Annyi a merci world champ meg eközött a különbség mint egy merci és egy ford között?:))) Legalább ha a kocsikhoz nem értesz akkor ne kocsikkal hasonlítgass... Homályosíts fel merci és ford között mi a különbség? Árban van másban szinte nincs...Kényelemben van hasonlókategória,Tuningra szintén,dizájra szépségre szintén....Faxság volt az összehasonlítás... És nem azt montam hogy jó a játék,mert én is csalódtam benne.Csak azt mondtam hogy a grafikája JÓ. Pc-tõl ne várjál már Gran Turismo szintü grafikai látványt:)
Az egy dolog, hogy a 9800-asnak némiképp átdolgozták a magját, attól még rá lehet erõltetni a 9500-ösre (általam leírt széria) a 9800 újabb smoothvision feuture-jét (2.1), míg a 9500-9700-asok alapból csak a 2.0-ást alkalmazzák.
Sz'al a lényeg az, hogy a 2.1-essel szebb és gyorsabb is a teljes képernyõs élsimítás!!!
Annakidején az általam említett IANWIZARD féle oldalon lépésrõl-lépésre leírták az ezzel kapcsolatos dolgokat.
Szerintem valami olyasvalamirõl lehet szó, hogy az ATI, optimalizálta a 9-es szériát, ebbõl lett a 9800-as, (sima, nem az XT), de csupán ezért senki sem cserélné le a 9700-asát, és fizetné ki a kettõ közti árrést.
Így az ATI az újabb, optimalizált Feature-ökkel rendelkezõ (smoothvision 2.1-et is tartalmazó) drivert a 9800-ashoz kötötte, annak ellenére, hogy a 9-es széria korábbi darabjaival is tökéletesen mûködik. Így már kecsegtetõbb lehet a tájékozatlanabb (tuningtól mentes) vásárló számára a csere. (egyébként ez az irányelv, jól érzékelhetõ az XT szériával kapcsolatban is, a 3.8-as driver-ben már vannak olyan opciók, amelyek csak az XT tulajok számára elérhetõek, és biztos, hogy nem csak az õ kártyáik hasznosíthatnák - pl.tuningszekció. A 3.9-re azt írták, hogy a többi széria számára is elérhetõ lesz)
Egyszóval ezt (is) hidalták-hidalják át az Omega Corner szorgos emberkéi a módosított driverekkel.
A driverük egyébként tartalmaz beépített refreshlockot is (Opengl-re is érvényest), valamint opcionálisan telepíthetõ a Radclocker, ami egy újabb fület eredményez a driver kezelõfelületén, mag és ram sebesség állítási lehetõséggel. Valamint a telepítésnél rákérdez, hogy a sima, vagy a hack-el drivert telepítse-e?
A videokártya megjelenítésével nincs semmi baj, de nekem egyszerûen nem tetszik a képi világ (valamint, hogy itt is kispórolták a belsõ nézetet).
Engem a 90-es évek elejének játéktermi autós játékaira emlékeztet.
Nem írtam, hogy kisodródás nélkül. Egyszerûen nem száltam le a gázról, a féket nem használtam, a nagyobb kanyaroknál flippergolyóként lepattanva nyertem jócskán megelõzve az ellenfeleket.
Ha neked tetszik, játssz vele (szíved joga), én is csupán a véleményemet írtam le.
Én (is) nagyon vártam, az elõzetes beharangozások alapján, mert bár mostanában játékáradat van, mégis kevés az utcai NFS szerû autós játék, de nagyot csalódtam...
Mindenesetre majd az ára alapján kiderül, hogy mennyire "jó"!
Ha 10 rugó vagy e fölött: szar 5 rugó körül: érdekes ingyen, reklámanyagként: jó
Egy ekkora cég, mint a FORD, megengedhetett volna magának nagyobb igényességet is (vagy választhatott volna profibb kivitelezõket)!!!
mármint az nfs-el kapcsolatban, a többivel meg nem igazán. Azt azért aligha hiszem, hogy full gázzal kisodródás nélkül végig lehet menni a pályákon. A Mercedes Benz WR-hez meg felesleges hasonlítani, mert teljesen más koncepción alapszik a két játék. Ez csak egy könnyed, kis autózgatásra készült és semmi több, és ami a legjobb az egészben meg sem próbálták elhitetni veled a készítõk, hogy itt többrõl lenne szó. Ez a 9500-9800 konverzió valóban létezik, már aki ki tudta fogni azokat a bizonyos kártyákat. Ettõl még a Ford 2 grafikáját inkább szépnek nevezném, de legalábbis hozza a kor elvárásait, ami egy ilyen arcade autós gammához dukál. Hyako: ha ez nálad nem így van, akkor tényleg valami probléma van a videókártyáddal. Én igazából nem vagyok egy nagy arcade rajongó, de szeretem az egyszerû, ötletes megoldásokat és a Ford 2 hozza ezt. Ez egyébként mind csak magánvélemény, senkire nem erõltetek semmit.
Fathi: Természetesen ki is használom õket, el is döcög, de ettõl még nem tetszik ez a játék, mert szerintem egész egyszerûen nem felel meg a kor színvonalának. Nekem jobban tetszik akkor már a Mercedes Benz WR. A két program között kb. akkora a különbség, mint egy Merci és egy Ford között...
Sasas & Skynet: Hátrább az agarakkal!!!
Sasas: szar a hasonlatod, nem is kicsit!!! A te szavaiddal élve: "Te aztán" tájékozatlan vagy! Nem tudom, milyen kártyád van (nem is érdekel), de mindenesetre tájékoztatásul közlöm veled, hogy a régebbi sorozatú 128mb-os, nem pro 9500-asokból (amilyen az enyém is) akár szoftveres úton is 9700-es, vagy 9800-as "varázsolható". Régebben az IANWIZARD oldalán folyamatosan letölthetõ volt az aktuális Catalyst driverekhez a módosítot .sys fájl. Ez az oldal megszûnt vagy elköltözött. Azóta én az aktuális Catalyst driverekhez módosított Omega drivereket használom, ezeknél az installálásnál - sok egyéb mellett - választható, hogy tuning drivert rakunk-e fel, vagy simát. A tuning driverek közül választható, hogy 9700-esre, avagy 9800-asra akarjuk-e módosítani szoftveres úton a kártyánkat (9800-as esetén smoothvision 2.1-et kapunk).
Ha nem hiszed nézz utána...
Skynet: ne kötekedj!!!, édesanyádnak van TNT2 kártyája, neked meg TNT lemezeid, a kopasz köcsöggel, meg a hajasbabával.
Utoljára akkor volt Nvidia kártyám, amikor a Voodoo1-esemet cseréltem le egy 4mb-os Riva 128-ra, de az már kibaszott régen volt.
Hagyd a francba ez ilyen korlátolt hülyegyerek annyi agya nincs hogy vegyen végre egy olyan kártyát ami tudja a pixel shadereket meg a T&L-t csak noymja a hülye szövegét a tnt2-jén grafikailag lehangoló játékról:)
Én még ugyan csak a demóval jáccottam, de nekem kellemes csalódás volt. Az elsõ résztõl ezerszer jobb. Grafika: az autók nagyon szépek, a pálya már kevésbé, de nem rossz. Irányítás: én nem tudom mit szapuljátok, az nfs irányítása egy fokkal nem jobb ennél (közel hasonló hozzá).
Nekem is tetszik a game, egész jól elszórakoztam vele.
Akit érdekel: még ma letölthetõ lesz a honlapomról ez a 3 kis finomság: - Ford Racing 2000 (az 1. rész) magyarítása - Ford Racing 2001 (a 2. rész) magyarítása - Ford Racing 2 (a 3., teljesen friss rész) magyarítása
Igen, lehet jönni, hogy minek ezeket lefordítani... hát, vannak akik még annyira sem tudnak angolul, amennyi ezekhez kell, na meg hát: csak
------------------------------------------ .:: "Kész ill. nem kész játékmagyarítások" és "Játék Editorok" listája a Honlapomon ::. Sync
Ez most a ford racing evolution 2 akar lenni vagy ez más??? Mert ha ez az akkor most kiba..ott nagyot csalódtam....Videók alapján teljesen jónak nézett kis a FRE2 és azt sugalná a cím hogy esetleg MINDEN ford model bennevan...nem csak egy pár darab....
Hát szerintem szar!
Ez ma egy nagy 0!!!
Nekem a 90-es évek eleje jutott eszembe a menürõl, a betükrõl, meg úgy ált. az egészrõl.
Az olyan autós játék, ami elé leülve, billentyûzettel elsõre, fék nélkül, full gázon legyalázom az összes ellenfelet, azonnali törlést érdemel!!!
0 kihívás, 0 játékélmény!!!
Az NFS feeling maximum a grafikában jelentkezik, kb. tényleg olyan, mint annakidején az NFS volt, mármint az elsõ része, majd tíz évvel ezelõtt!
Engem meglepett, hogy õszintén megmondjam. Amúgy nem vártam túl sokat és amikor a méretét megláttam méginkább azt hittem, hogy egy nagy f..ság az egész, de nem ez történt. Elég kellemes kis arcade autós gamma, a kornak megfelelõ grafikával. Ismétlem arcade, semmi köze a szimulátorokhoz (habár az autó mozgása arcade mércével nézve több, mint jó), tehát se törés, se belsõnézet meg hasonlók. Az igazat megvallva nekem pl. a midnight racing 2 nem töltött ennyi idõt a gépemen, vagy a legutóbbi nfs-nél is jobban bejön, de ez csak magánvélemény.