Mikor jelenik meg ez a game fullba, vagy talán már megjelent, ha igen honnan tölthetö???
Akinek majd kellenek kodok:
Press [~] during the game and type in at the console:
godmode 1/0 God mode ON/OFF giveall All weapons and ammo weapons All weapons give Unlimited anno
Némileg korrigálnom kell magam,mert mégse magától gyulad ki a terület,hanem a lezuhant repülõbõl kifolyó üzemanyag nyomán... Viszont a semmibõl megjelenõ ellenfelek igy is tönkreteszik az egész hangulatát...
Kb egy óra játék után. Öszintén most nagyon dühös vagyok azokra akik ezt a játékot csinálták.Tipikus példája hogy lehet egy játékba belerakni egy csomó jó dolgot,aztán néhány teljessen értelmetlen dologgal elcseszni az egészet. Grafika jó.Ma már nem kiemelkedõ de kellõen látványos,és emelett jól fut a gépen. Hangok terén semmi különös,se rossz se jó,átlag. Magában a játékmenetben viszont számomra teljessen érthetetlen pontok vannak. Kezdõdik a fizikával ami teljessen sajátságos.Aszondja valami rekámszöveg errõl hogy "rongybaba effekt"...Hát nem tudom,talán tanulmányozhatnák arrafelé a Half Life 2,Painkiller,vagy Max Payne 2 játékokat ezügyben.Talán feltünne a probléma.Itt meg a hiéna vagy miféle állat az elején fut,beleresztek az oldalába 3-4 lövedeket,erre a hátára dobja magát mintha szemgõl találták volna el.Aztán a koncepcio teljessen követhetetlen.Megyek egy folyosón,elõttem egy halott belelövök,elmozdul a test.Kicsit arréb halott egy dobozon,probaképp belelövök,semmi... De amugy minek a rongybaba effekt,ha a testek villámgyosan eltünnek?Illetve némelyik villámgyorsan,mások lassabban,számomra szintén felfdezhetetlen rendszer szerint. De a csúcs nem ez.Sokkal inkább az pl. hogy a fegyvereket nem kell betárazni.Nevetséges.Shotgun 50 töltény,amig van lõjed..."Reload" nincs,mert minek.Géppisztoly 200 töltény,hajrá...Nem tudom nem maradt már idõ egy nyomorult betárazás animációt csinálni fegyverenként?Nem is értem... Na de fokozzuk a bajokat a legnagyobbra.Ellenfelek megjelenése.Megyek a füves terepen,erre valami nyomi hanghatás kiséretében,a SEMMIBÕL megjelenik 4-5 hiéna.Késõbb ugyanez a tûzfújó tigrisekkel (már ha azok tigrisek,de jelen pillanatban ez lényegtelen szempont). Vagy pl. szintén a vadon közepén jönnek ezek a tûzfojók,erre négyzet alaban kigyullad körülöttem minden,hogy ne tudjak menekülni.Amikor meg lelövöm õket akkor egybõl elalszik.De miért?Én elhiszem hogy kukacos kérdés,de szeretném tudni hogy már gyullad tûz a rét közepén,aztán alszik el a kellõ pillanatban. Mert ez igy nekem olyan mintha a Serious Sam játékmenetét belekevernék egy elvileg komoly,jó történettel rendelkezõ játékba.Én nem tudom,csináltak itt pl az elején akkora területeket hogy csak na,mért nem lehet hogy ezek az állatkák ott mászkáljanak csoportokban,vagy ilyenek,és ne a semmibõl teremjenek mint a csoda... Szoval ezeket a dolgokat nem értem igy az elején,de biztos továbbmegyek benne,mert amugy nem rossz,csak ha nem kevernek bele ilyen dolgokat,hanem simán megcsinálják relisra,akkor máris sokkal jobb lenne.
Igen azért németeket nem teszik ki oda nekem igy van pár gamem.Elõbb van mint az angol megjelenés azt töttöm is.
Aki nem tud várni az töccse :D INNEN Vivisector.Beast.Inside.GERMAN-SiLENTGATE verzió van itt fennt.
Vivisector.Beast.Inside.GERMAN.SFCloneCD-MAX
Aki ajtót akar nyitogatni: :D 2 demo van. Egy alpha ami teljesne szar, meg 1 német ami használható valaimire.
Dec 29, 2005 189 MB public_demo_de.exe Playable official demo (2 levels) Dec 30, 2005 177 MB demo_vivisector.zip Playable alpha demo (1 level)
Röviden tömören: Nem azt mondom hogy jó játék, de az eddigi orosz fps-ek közül talán a legjobb. (Hellforces, operation martriarchi, Kreed, etc..) A fizika nem olyan rossz, a ládákat lehet törni és dobálni. A textúrák kidolgozottsága hagy némi kívánni valót maga után, csakúgy mint az egész grafikai világ. A hangok elmennek, a gépigénye elég irreális..
1-2 saját készítésû kép:
(1024x768 max, 8xaf)
hát ez egy szar kimentem az embereket erre a liftajtót nem lehet kinyitni f betüvel meg az r betütöl van az hogy átmész a falon
Valami röhej ez a gém.Nekem még az ajtó sem nyílik ki magátol ha másodszorra próbálom újrakezdeni.
Van benne két pálya csak kár hogy nem tudom megnézni csak az egyik negyedét se, mert a liftel nem jutok le mindig megmurdálok :( Meglátjuk mire lesz képes a full bár sima átlagos FPS max annnyiban tünik ki hogy állatok az ellenek.Egynek jó lesz mindenképpen.
Újrarakva most néha jó volt. Hát érdekes.Ha a nyólcszázezer bugot kijavitják,meg lesz benne nem Giga Hard nehézségi szint is,akkor talán (nagyon talán) lehet belõle egy elfogadható játék. Ez a látványos sebzési rendszer is csak elsõre volt jó ötlet,mert persze sikerült elrontani.Mert igen érdekes hogy pisztoly használatával a tigrisember vagy micsoda egész teste csontvázzá sebzõdött...
Érdekes. Elinditom,aztán a figurával teljessen szabadon lehet mozogni,mintha valami free kamera lenne.Át a falakon,fel az égbe,akárhova...De közbe ha valaki meglát akkor lõ rám,meg én is rájuk. Most vagy én rontottam el valamit itt nagyon,vagy ez valami extra alfa-báta verzio.
"Az Action Forms az amúgy roppant csendes december végét választotta a Vivisector: Beast Inside demonstrációs verziójának nyilvánosságra hozására. Két éve valószínûleg még mindenkinek ismerõs lett volna a játék címe, de a fejlesztés olyan szinten elhúzódott, hogy most mi leszünk kénytelenek frissíteni egyet a Nyájas Olvasó emlékezetén - orosz fejlesztésû, némileg Dr. Moreau szigetét idézõ hangulatú (a pucskacsõ kevésbé vidám végén furcsa ember-állat hibridek ugrálnak) horror / FPS-rõl van szó. A demo 180 megát nyom, és két pályát tartalmaz: tölteni egyelõre INNEN tudjátok, a lokális verzió átszipkázása folyamatban van (... ha átjött, ápdételünk egyet a híren). "
Vivisector: Interjú Wells Úr Szörnyei
Sogun, 12:01 - PC - Játék: Akció
(GameCloud) Az Oroszországban már megjelent Vivisector jelenleg várja, hogy angolra fordítsák és kiszivattyúzzák belõle a sok fölösleges vodkát. Valentine Jeltisevvel, az Action Forms PR menedzserével készült interjú összefoglalása következik. Elmondható a Vivisector egészérõl a grafikai kidolgozás igényessége. Aki látta a tréler elején a betondurva logójukat, ízelítõt kaphat az orosz csapat profizmusából.
Az FPS kamera elõtt, kezünkben tartott puskák és egyéb fegyverek kialakítása masszív és meggyõzõ. A szörnyek valószínûleg nagyfelbontású, extrém szuper modellek leegyszerûsített változatai, mert még alacsony polygonszámmal is jól néznek ki. Szépen csillog a pixel shaderekkel megfejelt, átlátszó víz. Nyugtalanító érzetet kelt a fenyegetõen sûrû köd. Jólesik ránézni az égre. Éjjel a világítás pedig hangulatos. Az a láthatatlanság technológiával felturbózott tigris szörny pedig elképesztõen durván fest. Ráadásul fegyvereink lövedékei felhasítják az ellenfelek testét és az széjjelrobbanó darabok mellett elõtûnnek belsõ részek, a lefaragott irha és csontok alól.
Herbert George Wells [jobbra fent] több mint száz évvel ezelõtt, 1896.-ban kiadott regénye ihlette meg a fejlesztõgárdát. A Vivisector sztorijában Dr. Moreau szigetére látogatunk el egy felmentõ kommandóscsapat élén. Eltûnt bajtársainkat keressük és rátalálunk egy õrült tudósra, aki harcra idomítja és genetikailag masszírozza lényeit. Természetesen mindez csak a kezdet. Az igazi szórakozás csak ezután kezdõdik! A pályák 24 óriási szabadtéri és beltéri részeken kaptak helyet. Dzsungeltõl az ipartelepen és titkos bázisokon át a havas hegyekig mindenféle helyszíneket bekommandózunk. 20 féle hagyományos és futurisztikus fegyvert markolunk csaták közben.
Az õrült doki kísérletei nagyjából három fõ fejlõdési stádiumra bonthatók, melyek során készített szörnyek drasztikusan eltérnek és szépen nõ a veszélyességi fokozatuk. Brutális Fõszörnyek ígérkeznek a legszórakoztatóbb játszótársaknak. Egyedi ellenfelek eltérõ irtási stratégiát igényelnek, ezzel a gárda megakadályozta, hogy unalomba fulladjon a Vivisector. Multiplayer élvezet kimarad. Szerepjátékokhoz hasonlóan fejleszthetjük a fõszereplõt, képességpontjait tetszés szerint növelhetjük. A szörnyek testébe becsapódó golyók helyét pontosan mutatja a 3D motor, így folyamatosan állíthatunk a célzásunkon. Soldier of Fortune-ban látott csonkoló hentesmunkák itt mûvészi igényességgel kivitelezhetõk.
A 3D motort a legmodernebb fícsörökkel hizlalták fel. Változó idõjárás, hajladozó fûtenger, animált hátterek, szõrös ellenfelek, rongybaba fizika, átlõhetõ falak, pajzsnak felkapható és magunk elé tartható tárgyak, ellenségek fejéhez vágható berendezés figyelnek be. Oroszhonban népszerû játékmagazinokban tízbõl 8.5 pontot kapott a a Vivisector.
[MOVIE] Vivisector [2005-02-24 @ 20:49 - ZeroCool] (kommentek: 7) Egy, azaz egy darabka friss mozgókép érkezett a Vivisector: The Beast Within-bõl. Nos, mindent elmondhatunk errõl, csak azt nem, hogy a mozi sokatmondó. Lényegében csak egy esetlenül megkomponált összeállításról van szó - jön egy ilyen állat, aztán kap az arcába és kb. ennyi. Azért megnézhetitek, lévén csak másfél mega, de ne várjatok sokat tõle - ennél jobb videót is kiadhattak volna róla...
German site GameStar has word that Pointsoft´s upcoming FPS Vivisector will be released on October 27, 2004.
Tököm ki van az állandó szóismétléseimmel:))
Nem valami meggyõzõ a videó.Bár szerintem se több, se kevesebb, mint amire a képek alapján számítani lehet.A fizika meg nem valami tökéletes, még a forgószéket tekintve sem, ha azt vesszük, hogy csak simán forog, de nem borul fel. Szerintem csak az szedje le a videót aki nagyon unatkozik(124 mega).
576 is fent van,gondolom ugyanez. Megnézve vegyesek az érzelmeim.Az rendben hogy a tárgyakon /forgószék/ van csodás fizika,de az ellenségeken miért nincs?Legalábbis a shotgun találatok után mindig ugyanugy estek össze a lények,már pedig ez ma már nem bejövõs /nekem/.