"Britain's truly independent car maker" - kb. 1 percbe telt.
Gyerekek, elõttetek az internet, és lusták vagytok rákeresni a vita tárgyára? 1 dolog, ha nem tudjátok, vagy nem vagytok benne biztosak, de hogy nem gyõzödtök meg róla, az már... érdekes!
kicsit megvok zavarodva, de KÖZTUDOTT, hogy aki kicsit is ért az autókhoz (meg aki nem), az is tudja, hogy a Jaguar MINDIG is ANGOL autó volt... de viszont ebben nem vagyok biztos, de asszem a Ford kezében van...
Ki viccelt? Én úgy tudtam, hogy a Jaguar amerikai és rákérdeztem, hogy amerikai vagy angol és mondtad, hogy amerikai, és akkor mondtam, hogy jól tudtam :)
Valóban, ez számomra új volt még 1,5 éve, mert csak az Autó 2-t olvasom és ott nem gyakran kerül szóba a Jaguar, de azóta csak rosszat hallok róla, meg ugye kicsit olyan maffia autó.
Nem tudom, lehet, hogy nem õ fikázza, azt tudom, hogy azt mondta a Bochkornak még jó pár hónappal ezelõtt a Bumerángban, hogy használt, régi Jaguart nem érdemes venni, mert hibái lehetnek, ebben mondjuk egyetértek vele, tehát nem hülye a srác. Lehet, hogy õ nem fikázza a VW-t, hanem más fikázza, de a totalcar.hu-n nagyon sok barom cikk volt róla, majd megnézem milyen marhaságokat írtak és pontosan kik.
Egyébként a Winklernek milyenje van most, nem tudod? Milyen Golfja volt?
De sok hülye vesz olyat, akarom mondani dilettáns, azt én nem mondhatom meg róla, hogy hülye-e. De az A6 szerintem azért sikeresebb a 607-nél, legalábbis elegánsabb, elõkelõbb, az utóbbi jobb szó rá. Politikusok hivatali autója ilyen, meg az én szememben aki ad magára és a 607 és az A6-os között választ, akkor az A6 mellett dönt.
nem azt mondtam, hogy az Audi A6 sikertelen, hanem azt, hogy semmivel sem sikeresebb, mint mondjuk egy 607-es!
és a 607-es ha annyira szar lenne technikailag, akkor miéer nem 1 jobb, de árban 1ezeõ autót vesznek? akinek már ennyi pénze van, hogy ilyen autót vegyen, azér az nem hülye...
Szerintem a 607-est csak a formája miatt veszik, meg a kényelme miatt, de minõségben csapnivaló minden francia. Az Audi A6 nagyon is sikeres, elég híres és jó autó. A Lupo tényleg megbukott, mert szerintem elég csúnya, és kicsi, drága, de jó a fogyasztása, de egyelõre még nem tartunk ott, hogy a fogyasztás miatt vennénk meg egy autót. Az A osztály meg egy szûkös kisautó, de jó minõségû, de én speciel nem szeretem a Mercedest. Az Opel Corsáról meg én semmi rosszat nem hallottam, érdekes :)) És csak 2 ismerõsömnek van, de õk úgyse értenek az autóhoz igazán, de Autós újságban nem olvastam róla rosszat. Rosszat német autókról csak a Totalcar-ban lehet hallani, ezért õket nem is tartom mérvadónak, balfaszok, bocsánat, nem azért, mert szídják a Volkswagent, hanem mert ok nélkül fikázzák.
Az S60-nal nekem meg az a bajom, hogy nekem nem tetszik, a Saab szuper, a Ford Mustang pedig baromi sokat fogyaszt és nem egy mai kultúrált autó, de egyébként atom.
Nekem a kedvenceim normális árkategóriában az Opel Vectra, VW Passat, Golf, Saab-ból minden új, Audi A4 stb.
fura ha ilyen szar lenne a 607-es, akkor nem lenne olyan sikeres az a 10 milliós autó, mint mondjuk 1 Audi A6! ja meg a Citroen hidraulikus dolgai igenis jó dolgok, mert nem kell attól tartanod mondjuk, hogy tökre leterhelve használod az autód, akkor 1 év múlva nem úgy fog kinézni az autód, mintha nem lenne hátsó felfüggesztés... a hidraulika miatt az autó úgy fog kinézni, mint "újkorában". és ha akarjátopk tudni a VW Lupo pl. úgy megbukott mint annak a rendje! sõt az A osztályos merci meg egyenesen szar! az elsõ ülésen még kényelmesen elvagy, de a hátsó ülés még 1 középmagasságú embernek is szûkös 2 óra után! ja igen, opel corsa, no comment, az 1 selejt autó. 5 ismerõsömnek is az van, de mindenki csak szidja, mert folyton szervízbe kell menni vele...
a világ 3 legjobb autója pedig szerintem:
1, Volvo S60 R / S40 R 2, SAAB 9-3 Sport Sedan 3, Ford Mustang GT 500 (alapban 500 lovas)
Én is hallottam egy kiégett 607-rõl, csak annál nem tudtam, hogy az autó hibásodott meg vagy cigizett a sofõr és mondjuk lángrakapott a kárpit, de ezutóbbi elég valószínûtlen.
Valahogy én többet hallottam szar francia autókról, mint németrõl. Szvsz a Pug és a Citro vicc kategória, a Renaultnak meg néha sikerül normális autót is összehoznia. A Pug-oknál az elektronika mindig gázos, a Citro-nál meg nemtom miért erõltetik mindig a hidraulikus dolgokat, csak plusz hibaforrás lehet.
Szerintem német autókról is legalább ugyanannyi rosszat hallani,csak aki elfogult a francia kocsikkal szemben, nem jegyzi meg.
Kiégett 607-esekbõl tucatszámra van francia roncstelepeken. Közelünkben is volt egy, ami kiégett. Ember megállt egy 10 percre, mire visszaért, leégett a kocsi háromnegyede, de a pótkereket még meg tudta menteni. A motortérbõl indult a tûz, a hátuljából maradt meg egy kevés az autónak.
Szerintem kibaszott jól néz ki a Puma....nekem nagyon-nagyon tetszik....el tudnám fogadni az biztos...:-/
Valamelyik Totalcarban mondták, hogy azóta lett ilyen dõlt az eleje, szerintem nagyon szépek a Saabok is. Mondjuk elvileg a Volvo versenytárs neki, de az én szememben a Volvo közelébe se ér design-ban.
Kicsit azért vitatkoznék. Az Auto2-ben nagyon szídják ezeket az autókat, a levelezõ rovatban havonta jelenik meg panasz, volt egy csávesz, akinek a 307-ese meghibásodott az autópályán és kinyílt az összes zár, kikapcsolt a rádió, a kormányzár (!) bekapcsolt, és csak a motor ment. De persze kormányozni nem lehetett. És a szerviz ezek után még nem is akarta kárpótolni a tulajdonost, csak beszállította a szervizbe a kocsit. A Citroen C5-nek a hidraulikus mittudoménmicsodája ment tönkre egy olvasónál, nem indult a kocsi (amit vadiújan vettek) már a második hónapban és állítólag nem garanciális hiba, ezért nem is volt ingyen javítás, megcsináltatták 400 ezerért és után újrakezdõdött. És megpróbáltak megszabadulni végre a francia autó átkától, de nem sikerült persze. A Renault Clioról és Megane-ról nem hallottam rosszat, csak a Lagunáról, hogy neem nyílt ki a kulcs nélküli csodazár. A Twingo pedig rosszabb minõségû, mint koreai társai, 5 éves korában már jönnek a hibák. A 406-ról csak azt tudom, hogy 3 csillagot kapott az Euro NCAP törésteszten. A 607-rõl nem hallottam rosszat.
De a Citroen Xsara-ról sem hallottam jobbakat, mint a C5-rõl.
Illetve elnézést bocsánat, az Audi és a Mercedes között ott az Opel. A franciákat azért nem szeretem, mert túl sok az olcsü modelljük, amik túl nagy népszerûségnek örvendenek, ráadásul azok minõségben sem az igaziak.
Most aktuális kedvencem az Opel Vectra, Rover 75, Audiból az össes, meg VW Golf, Passat.
A németek. BMW, VW, Audi, Mercedes. A sorrend is ez, aztán Roverbõl is mindegyik.
A Top Gear az ev autojanak valasztotta a Ford Puma-t, 1997-ben. Rendesen leteszteltek a jarganyt, nekem az alapjan nagyon tetszik. ;) (A Tigranal meg sokkal jobban.)
De azóta tudom, hogy szar, de azért megállapítottam, hogy lehet vele járni. Vagy talán nincs igazam? Egyébként annyit tudtam róla, hogy létezik, hogy néz ki és mennyi extra van benne. Módosítalak: Inkább nem tudtam milyen motorokkal szerelik és hogy mennyibe kerül.