Az E3 óta egy pisszenést nem lehetett hallani a Republic Commando-ról, de most úgy néz ki megmozdult az állóvíz. A hivatalos oldalon egy pár új kép jelent meg egy összefoglaló a fõbb ficsõrökrõl, a Gamespot meg megjelentette az elsõ "kézrátételes" :) elõzetesét.
Szóval azt már a szomszéd Pistike is tudja, hogy a Köztársaság elit kommandós egységének vezetõjét játszuk az Ep2. és az Ep3. közti idõintervallumban.
Nyolc különbözõ tájat látogathatunk majd meg egy kis hentelés céljából: pl. a Geonosis felszínét és földalatti részeit, egy giantikus Core hadihajó belsejét, elhagyatott Köztársasági csatahajót és a már "jólismert"Kashyyyk-t.
A feladatok változatosak: túszszabadítás, beszivárgás és adatgyûjtés, célpont likvidálás :), megsemmisítés és szabotázs akciók.
A fegyverek közt elsõdleges Köztársasági Hadseregben rendszeresített DC-17m rohamkarabély és a DC-15s Blaster pisztoly. Ezenkívûl még tízféle fegyverrel találkozhatunk, mint pl. a Trandoshan Slaver sátgán és a Geonosian Elite sugárfegyver.
Fejlett csapatirányítási rendszer a “smart squad” parancsrendszer segítségével.
A ellenfeleink: Kereskedelmi Szöv. Szuper Harci Droidjai, Geonosian harcosok és Eliek, Trandoshan Rabszolgakereskedõk és fejvadászok.
Multi: deathmatch, team deathmatch, capture the flag. 16 játékos Xboxon és PC-n is.
Egy két dolog még, amit kihámoztam a GS cikkbõl. A játék sztorija mintegy felvezeti a 3. részt, bemutatva az új epizód egyik fõrosszfiúját, Grievous Tábornokot és testõrségét. Az egész játék dark hangulatot áraszt és ügyesen egyesíti magában a HALO kontrollját, a Metroid Prime prezentációját és a RS jellegû csapatmendzselõs játékok összetettségét. A kommandós társak viselkedését az AI felügyeli, de az alapparancsokkal (pl. search and destroy, form up, secure position, recall, disarm a mine), közvetlenül irányíthajuk õket a célkeresztünk segítségével. A pajzsrendszer és fegyveres limit a HALO redszert követi azzal a különséggel, hogy az alapfegyverünket akár négyfunkcióssá és fejleszthetjük távcsõvel és páncéltörõ lövedékekkel.
Bocsi a nagy képért, de nagyon zsír! :D
Helló nemsokára kirakom ezeket a képeket is az oldalamra. Mi a véleményetek az oldalamról?? (nagyon gáz??) Nem akar valaki beszállni az oldal csinálásába???
Eddig elég nagy volt a csend a Star Wars Republic Commando környékén: rövidke videó a tavalyi E3-on, fél tucat screenshot késõbb, minimális információ a játékról, és kész (gyakorlatilag csak annyit tudunk róla, hogy Clone Wars idején játszódik, és Unreal-technológia hajtja). A csend most megtörni látszik, Gamespoték kipróbálhatták a játékot, és rögtön vaskos elõzetest hajítottak a nyakunkba a látottak / hallottak alapján. A previewban található érdemi információkból lentebb csemegézünk - az új képeket a galériában találjátok:
A Republic Commando az Episode II és az Episode III történései között játszódik: az egyik elsõ küldetés a geonosisi csata (nem a jedik mellett harcolunk, hanem a bolygó barlangrendszerében teljesítük speciális feladatokat), a késõbbi missziók pedig hídul szolgálnak a két film eseményei között - a harmadik epizód egyik új rosszfiújával, Grievous Gennerálissal is összeakadunk majd. A Köztársasági Kommandó ugyan (szintén) clonetrooperekbõl áll, de õk nem mindennapi példányok - elit alakulat, akiket a speciálisan a kényes szituációk megoldására hoztak létre. A játék ötvözi a Halo irányítását a Raven Shield 3 komplexitásával és a Metroid Prime vizuális prezentációjával. Egy négytagú osztag irányítása lesz a feladatunk: közvetelenül csak a szakaszvezetõt irányítjuk, társainkat az AI vezérli - az RS3-hoz hasonlóan, helyzet-szenszitív parancsokkal tudunk majd belevatakozni az akcióba, és speciális utasításokat (támadj, fedezz, állj, formáció felvétele, stb.) adni a bajtársainknak. A Republic Commando fegyver és pajzskezelése leginkább a Haloéhoz rokonítható: itt is két fegyver-slottal gazdálkodhatunk (plusz a gránátok), de lehetõségünk lesz az alap fegyverek fejlesztésre is. A default rohampuska például távcsõvel és páncéltörõ lövedékekkel is felszerelhetõ lesz, a másodlagos pisztolyt pedig az ellenfelektõl elkobzott harci eszközökre cserélhetjük le a küldetés folyamán. A pajzs mûködése (is) szolgai módon követi a Halo megoldását: ha elfogy, sebzõdünk - a nyugodt idõszakokban (gyk: amikor nem lõnek minket :-) viszont újratöltõdik. Vaskos multiplayer támogatást kapunk: egyelõre a szoksás játékmóduszokra (deathmatch, team deathmatch, és capture the flag) derült csak fény. Xboxon offline négyen tudunk egyszerre nyomulni (osztott képernyõn), online pedig maximum tizenhatan. Az játék single player szekciója három (jó sok küldetést kínáló) kampányra oszlik: a geonosisi csetepaté után egy elhagyatott ûrhajó , és végül a Kashykk planéta várja kicsiny kommandónkat. Megjelenés: 2004 õszén, PC-re és Xboxra."
Na beraktam a képeke (talán oldalam "leg ékesebb" része a képek sw rc részleg )+ kiraktam egy cikket (majd lehet hogy módosítom)+más képet raktam a sw republic commando "indexjéhez"(a belépéses résznél,tök jó az a kép!)
Még majd fejlesztek rajta! (de kevés az idõm azt csak úgy összevágtam,örölök hogy ilyet tudok)
Nagyon király, hogy lehet látni a sisakot és azon vannak az infók. Remélem élethûen fog ide-oda mozogni, meg mondjuk lehetne hallani a csákó légzését.(pl amikor heves akció van)