Én nem égek. Te vagy lusta visszaolvasni. Világosan megmondtam, h a MP-ben a hangulat, a történet és a bullet time fun volta miatt tudtam annyira értékelni, h játszottam vele. A MP3-ból mindegyik hiányzott. Ennyi. Nekem sehogyan nem produkált semmi olyat, amitõl jó emlékeim fûzõdnének hozzá. Vagy tényleg igénytelenebb, ahogyan mondom vagy a mai gamerek lettek azok vagy én öregedtem ki annyira, h már nem látom ebben a pozitívumokat.
Én meg GTA-zok, ha arra az élményre vágyok. Mert a MP3 számomra olyan volt, csak mindig egy zárt folyosó mentén tudtam elõrehaladni és kevesebb egyéb feature volt.
Akkor csak én vagyok b@lfasz. Engem valahogy idegesített. Na azért ettõl függetlenül biztosan végig fogom tolni többször is a játékot. :)
Átvezetõ mindig akkor jött, ha egy adott pontra elértél. De ha akartad, akkor össze tudtad szedni ami kell. Talán 2x volt úgy, hogy ezt nem tudtad megtenni, de nem is volt fontos.
ez hülyeség, kicsit valóban siettet minket a játék néhány pályán, de én mindent be tudtam járni és az arany fegyvereket is össze tudtam gyûjteni, lõszer hiányom meg végképp nem volt hardon se, érdekes... amúgy meg mindegyik pályarész betölthetõ checkpointonkként, ha vissza akarsz menni szétnézni vagy hiányzik egy arany fegyver
Akkor értsük úgy, hogy itt valóban azokról az átvezetõkrõl van szó, ahol kiveszi a játék az irányítást a játékos kezébõl, majd visszaadja. Az ok, hogy lehet tudni, mikor veszi el és mikor adja vissza, mert az állapotjelzõn látszik, de az nem is túl szembetûnõ. Volt, hogy észre sem vettem, hogy visszaadja az irányítást.
Egyébként az akkor is baromi idegesítõ, amikor a rendes átvezetõ animációkat dobja be. Sokszor nincs az, hogy egy ajtóhoz érve jön az animáció, hanem valami egyéb feladat teljesítésekor, amire nem mindig lehet számítani. Pl egy adott ellenfél csoport kiírtása után. És itt a gond, hogy nem adja meg annak a lehetõségét, hogy az ellenfelek kiírtása után bejárjuk az adott területet, begyûjtve az elhullott fegyvereket, lõszert, esetleg golden gun cuccokat. Gyakorlatilag ránk erõszakolja a játék azonnali folytatását. Volt, hogy már mindenemet ellõttem (3 töltényem maradt a pisztolyhoz) és volt egy rakat elhullott fegyver, de semmit nem tudtam felvenni belõlük, mert jött az átvezetõ. Az átvezetõ után egy olyan szakasz jött, ahol 3-4 mellényes fickó jött ellenem, fegyverek meg sehol. Elsõ körban vagy 10X futottam neki csak annak, hogy a 3 tölténnyel lelõjek 3 embert. Ehhez jött még ugyanez azzal megfejelve, hogy valahogyan élve át kellett rohannom legalább az egyik fegyveréért, hogy lelõjem a negyediket. Na ez volt még vagy 5-6 próbálkozás. Tehát vagy a 15. volt az, amikor végre nagy nehezen sikerült csak azért, mert elõzõleg nem hagyta, hogy összeszedjek némi lõszert.
az átvezetõk azért vannak, hogy ne töltõképernyõt kelljen bámulni, a játékidõ kb 10-12 óra ebbõl 3 óra átvezetõ ami kb minden nevesebb játéknál ennyi, viszont elõször itt lett a töltések helyett bevezetve az átvezetõ videók, ezért a nagy hõbörgés...
Gondolom, volt még pár ember rajtam kívül, akinek ez a játék valahogy nem tetszik. Szó ne essen róla, jó játék is lehetne, de van pár idegesítõ dolog.
Az egyik, hogy nincs képregény, pedig az elõzõ 2 résznek az (is) adta az egyediségét. A másik nagy gondom, hogy gyakorlatilag a teljes "játékidõ" felét szinte csak az "átvezetõ"-k adják. Az átvezetõkhöz kapcsolódik a harmadik gondom is, hogy ugyan a készítõk ez biztos azért így csinálták, hogy az elõre kitalált történet szerint menjenek a dolgok. De ha belegondolok, azért eléggé idegõrlõ, amikor akkor adja vissza az irányítást a játék, amikor egy Max által "megfigyelt" cselekménysorozat lezáródik, amirõl maga a játékos már elõre tudja, hogy valami rossz fog történni és tenne is ellene, ha a kezében lenne az irányítás. Gondolok itt pl. Marcelo felgyújtására. Esélyünk sincsen még csak megpróbálni sem segíteni rajta. Pedig azért az lenne az igazi, ha hagytak volna legalább lehetõséget megpróbálni. Van még egy gond. Nevezetesen z, hogy legalább megcsinálhatták volna úgy a játékot, hogy miindig mi döntsük el, mikor megyünk tovább. Gondolok itt arra, amikor a társunk kirohan az autószervizbõl és elkezdik lõni, miközben én (a játékos) körülnéznék a mûhelyben. Ez történt akkor is, mikor Paolo (vagy hogy hívják) kirohant én pedig körülnéztem volna. Pont megláttam egy golden gun alkatrészt egy asztalon. Rohantam oda, erre Paolo-t kint lelõtték. Na checkpoint betöltés és érdekes módon nem a játékostól tette függõvé a mentés helyét, ezért kirakott az udvarra Paolo mellé, ahol veszettül kezdtek lõni. Mindenkit kinyírtam és abban reménykedtem, hogy, ha végeztem velük, akkor berohanok a mûhelybe a golden gun alkatrészért. HÁT NEM!. Amint kinyírtam mindenkit - nehogy Paolo kinyiffanjon -, azonnal jött a következõ átvezetõ anim, ami szépen "átvezetett" a következõ fejezetre, esélyt sem hagyva, hogy begyûjtsem, amit "ott felejtettem". Õrület. Az már csak plusz idegesítõ, ha egy nagyobb (kétkezes) fegyver (AK-47, stb) van a kezünkben és jön egy átvezetõ, akkor hirtelen az egyik kisebb, egy kezes fegyver (pisztoly, stb) kerül a kezünkbe, majd az átvezetõ végén is az marad ott. Ez meg akkor idegesítõ, amikor pont olyan környezetben mocorgunk, ahol a nagyobb fegyver lenne célravezetõ (pl. háztetõk), és persze az átvezetõ végén szinte azonnal elkezdenek lõni ránk. Mire fegyvert váltunk, lelõnek. Ha meg lõni kezdünk - a kezünkben lévõ pisztollyal egy kb. 50-100 méterre lévõ háztetõn álló fickóra -, akkor ellõhetjük az egész tárat, mire legalább megsebesül az ellenfél. Addig persze a többi szitává lõ.
Szóval az én véleményem, hogy nagyon jó játék lenne, de a fent leírt dolgok miatt nálam nem is annyira az élvezetes, mint inkább csak szimpla unalomûzõ kategóriába sorolnám. Az elõzõ két résznél lekötött a történet, de itt már valahogy nem. Csak lõdözni akarok.
Egész jó lesz,ingyen. -új multiplayer pálya Hoboken Rooftops -új játékmódok a Score Attack módban: Explosive Rounds (a töltények becsapódásra robbannak), Lone Wolf AI (sokkal agresszívabb ellenfelekkel kell megküzdenünk), Headshots Only (csak fejlövéssel végezhetünk ellenfeleinkkel) -és végül a Noir Mode, amellyel a játék sztoriját játszhatjuk végig a klasszikus fekete-fehér film noir stílusban
OFF: Tegnap meghalt Tony Scott, aki többek közt a Tûzben edzett férfi rendezõje is volt. :(
Egy biztos, ez volt az elsõ játék ahol vissza kellett vennem pár graf beállítást ultráról amikor elértem a Commando Sombra ültetvényre. Fogalmam sincs, hogy valójából milyen atomerõmûre készült, de fájt amikor megtapasztaltam ...
Valahogyan jobban szeretem így a solo gameket, mintha a történetet széttördelve napi 1-2 órákban játszanám. Jobban bele tudom élni magam és jobban tudom követni az eseményeket.
- Valóban, viszont ez nem változtat azon, h nincsen belõle annyi, h ne érné meg spórolósan leosztani 7 embert, mint fedezékbõl kiugorva 2-3at és még bekapni a maradéktól némi találatot. - Fejre sisaktól függõen 1-2 lövés, lábra pedig még senkit nem sikerült 1-2 lövéssel leszednem.
Most végeztem vele. Egy nap alatt bõven végig lehet vinni.
Annak, aki a régi MP-ekhez hasonló történetet és hangulatot vár az készüljön fel, h nem azt kapja. Sõt, teljesen mást kap és nagy csalódás érheti, ha ez nem tudatosul benne elég hamar.
A történet kevésbé ütõs a megvalósítás terén is. Nálam katarzist még kicsit sem váltott ki, ellentétben a régebbi részekkel. Nincsen olyan pálya, mint a régi hallucinálós, rémálmos rész, ami kicsit feldobná a játékmenet unalmas, monoton jellegét.
A hangulat és környezet pedig színes és fényes. Szinte mindig minden nappal játszódik. Az emberek és tárgyak meg úgy verik vissza a fényt, mintha cukormázzal volnának bevonva. A sorozatos és idegesítõ színes villódzásokkal és homályosodásokkal még rátesznek egy lapáttal.
Sok a fölösleges vágójelenet, pláne a játékidõt tekintve. Más nem tudom hogy volt vele, de én a bullet time ugrásokat nagyon kevésszer használtam, mert gyorsan zabálták a rendelkezésre álló mennyiséget. Földetéréskor ki is merült és ha maradt még 1-2 ellen, akkor azok meg megsoroztak, míg felkeltem és fedezékbe húzódtam. Inkább fedezékbõl elõbújva lassítottam az idõt és osztottam le ugyanazon idõ alatt 6-7 embert, mint ugribugrival 2-3-at. Mivel gyorsan fogyott a hp-m ha lõttek és nem volt bõven bullet time sem, ezért nem engedtem senkit sem közel magamhoz és lényegében minden helyiség tisztítása számomra abból állt, h belépek, fedezéket keresek, távolról fejbeosztok mindenkit (mivel testre pazarolni fölösleges, épp ezért csak akkor kellett más fegyver, mint a pisztoly, ha abból kifogyott lõszer), még akinek a fedezékbõl csak a buksija látszik ki azt is, majd megyek tovább. így meg már nem volt olyan élvezetes, mint a régi MP-ekben, h ugrás jobbra-balra, elõre-hátra és akár közelrõl is, jól láthatóan repülnek a levegõben az ellenek, no meg az eltévesztett golyók. Ezen "élvezet" csak akkor volt, amikor lassítva mutatta a helyiségben utoljára megölt ellent. Ha valaki közel kerül, akkor azt szépen lepofozza Max, majd lelõhetjük. Ez jó dolog. Viszont, amikor úgy alakul a helyzet, h eközben egy tárgy/fal kerül a két ember közé, akkor hiába és meg kell várni, míg vége a "lehetõségnek". Ugyanez érvényes arra, amikor vki beadná a last hitet nekünk és felhasznál egy painkiller-t automatikusan és a full bullet timet, arra hogy a last hitelõt (és csak õt, mert mást nem lehet ezen idõ alatt) lelõjük, miközben ugrunk egyet randomban (általában ki a fedezékbõl). Tehát ez utóbbi dolog elég balfaxság szerintem és hardon nincs is.
a képregényt a remedy és a rockstar csinálta, olyan játékot nem fognak csinálni amiben ellentmondásos dolgok lesznek a történettel... te tipikusan az az ember vagy aki leszarja a minõséget, csak a mennyiség a fontos
Amúgy meg ott a 3 részes képregény az a játék elõzményeirõl szól ha érdekel valakit, szóval ott is ellõttek sok mindent ami miatt nem nagyon lehetne elõzmény játék.
Segal féle B moziban még meg is állná a helyét... :D
és egy elõzmény szerinted mirõl szólna? 10 órás játékidõ alatt be kell járni a rendõrségre Max-el meg járõrözni? utána meg hazamenni a családjához? ha már folytatás lesz akkor mindenképp a 3 után kell folytatni, de az is erõltetett lenne nagyon
Persze arról, de arra értettem hogy most maga a címet nem hagyják el. Szerintem már hangzatos nevet jobban el tudnak nyomni mintha mindig új címmel ellátott játékkal rukkolnak elõ.