Szo mi szo, eleg randa. Remelem a fizikaja es jatekmenete miatt lesz "ultrarealisztikus"..
Nekem nagyon tetszik, még igy is hogy beta szakaszban van. Egyébként sem ÁLLÓ HELYZETBEN kell hogy üssön a grafika! Gondoljál bele hogy milyen állat lehet ez már most is ha mozgás közben is ilyet képes produkálni. Nem tudom melyik játékban láttál te már ilyen hordót és oszlopot.
ja itt a dolog lenyege az hogy raytracing minosegu a cucc, igy ranezesre. Az hogy most konkretan mi van rajta vajmi keveset szamit ebben a fazisban. Majd ha valaki odaul es elkezd designolni akkor az egesz kimutatja a foga feherjet :D
Valami indokot is írnál? (nem vagyok Ati fan! Van nV és Ati kareszem is, mindkettõvel maradéktalanul elégedett vagyok)
Nem írták le a lényeget, csak úgy megemlítették. Persze, hogy a project kezdetén még gagyi 3D-s modellekkel tesztelnek, nem dolgozzák hülyére megukat azzal, amire minden más játék alapból képes. A lényeg pedig a dinamikus fényekben van, ugyanis az eddigi olyan játék, ami fejlett fény-árnyék technikát használ, az a Doom 3, és még az se jött ki. Az ultrarealisztikus jelleget mindkettõben (Doom 3, Grafan) a mindíg változó árnyékok és a bump mapping adják. Vagyis minden mindenre árnyékot vet, és ráadásul ez textúrán belül is megvan. Én lexívesebben videófelvételt néznék róla FPS counterrel együtt.
A pudding próbája az evés, de ez a pudding már most zöld és büdös. Ilyen képeket egy picit feltupírozott HL engine-nel is lehet produkálni. De 3 kép alapján nem szabad komolyanvenni egy véleményt sem, fõleg, hogy a fejlesztés még sehol sem tart. Azért az érdekes, hogy évvégére szeretnék kihozni.
a bejelentéssel most még tudnak vakítani. emlékszek amikor a Doom3rol olyan hírek jöttek hogy a még meg se jelent iszonyatos teljesítményû Geforce3-ra irjak, máson nem is fog menni és hogy fogunk majd játszani vele igy.
akik készítik azok tûnnek ügyes gyerekeknek, de úgyis az elsõ próba dönt el mindent. Majd meglátjuk...
Nekem anno a C64-es Idõrégész is ultrarealisztikusnak tûnt. :D
Szerintem korai ilyen randa képekkel ekkora maszlagokat beszélni.
Én is így látom, bár szerintem túl korán dobták ki ezeket a képeket. Nem azt mondom, hogy bízom benne, de talán fejlesztenek még rajta bõven. Ezért is tartom korainak a véleményosztást. Aztán, hogy mi sül ki belõle... ahogy Vak Béla is mondta: "Majd meglátjuk".
Nem tudom, ki hogy van vele, de a képek nem vágnak falhoz... Ilyen bonyolult geometriával rendelkezõ objecteket a húgom is megcsinál fél nap alatt 3DSMax-szal... :)
Milyen ertelemben lesz ultrarealisztikus? Tortenet, grafika, fizika - esetleg mind?