Sziasztok! Nemrégiben kezdtem játszani az nwn2 alapjátékával. A második fejezet elején csúnyán megakadtam. A sztori valahogy úgy fest hogy megvádoltak azzal hogy kiirtottam egy falut, egy ipse pedig a kereskedõ negyedbe küld hogy ott már nem tudom milyen nevû fószerral beszéljek aki a kapitány mellett lesz. De bármelyik irányba is próbálom elhagyni a kikötõ negyedet a térkép üres marad, nincs kijelölhetõ célállomás. 1.11.1153-as patch van fennt, magyarítva. Ez valami bug, vagy valami alternatív megoldása van a dolognak? Aki tud kérem segítsen.
Lionheart, Arcanum (ezek sem éppen frissek :P, és persze 2D-sek... De manapság amúgy sincs sok igazán jó rpg)
Ok köszi, keresgéltem a neten és megtaláltam a megoldást. Nem tudna valaki ajánlani pár fantasy rpg-t? Olyan amiben ötletesen van megoldva a varázslás. Sok rpg-vel játszottam de nem ismerek sok olyat ahol jól van megoldva a varázsló kaszt.(ez az egyik prg ahol nagyon tetszik) Õszintén szólva nem tudtam ezt melyik fórumba irhatnám szóval ide írtam. (oblivion,fable ezeket smerem szóval nem kell említeni)
Tört verzioval lehet hamachin vagy rendesen lanon jatszani? bocs, de most probaltam csak ki, bejon nagyon, de nem igazán szeretnék pénzt költeni rá, monitorra kell. viszont jo lenne haverral tolni, ha lehet
Amikor valamilyen követet kell megmenteni és egy sziklafal álja az utamat. Megszereztem a robbanó golyókat. De hiába dobálom õket a fal nem dõl le. Csak kis robbanások vannak és egy tûzfelhõ köröz ott de még mindig nem omlik le a fal.[/spolier]
Kösz eszt a slotos dologt jó hogy mondon mert van pár plusz slotom és van olyan varázslat az egyik slotban amit nem is használok.
1. én konkrétan pár hete toltam végig a sima nwn2 t varázsloval, közbe váltogattam Qara ra a mágus csajra... nekem pl varázslo jobban bejött... mind kettõvel meg tudod szerezni ugyanazokat a varázslatokat csak a mágus többnyire két szinttel késõbb kapja azt a szintû varit mint a varázslo... amugy legyen minnél több inteligenciád, igy több slotod lesz a varázslatokra, és egy varázslatot több slotba is berakhatsz igy pl ha vn 4db lvl1 es varázslatod, de te abbol csak az egyiket szeretnéd használni akkor uzsgyi, nos tömd tele avval a szabad lvl1 es slotjaidat 2. Khelgar másik kettõ küldije "idõhöz kötött", majd észreveszed mikor kész van, telljesen act 2 vége fele tuds vele végezni hamarabb nem, de ne aggodj ha monk-ká változik teljesen 0szinrõl fejleszted fel monk ként nem hibrid lesz
Én mindig hamar abbahagytam ezt a játékot de most végig akarom vinni. Szal lenne pár kérdésem: 1. Azt tudom hogy a mágus kevés varázslatot tud de azokat sokszor használhatja. A varázsló meg többet tud de kevesebszer használhatja. Meg lehet azt csinálni hogy a varázsló is töbször használhassa? 2 A Khelgaros küldikkel van egy kis bajom. Az oké hogy az egyiknél befojázs kell hogy rávegyem ne legyen enyire elõítéletes de a másik kettõre nincs ötletem. (amikor be akar kerülni a kolostorba)
Hát gyúrni kell az biztos, de nekem a vége felé 6-9 körüli vari számok voltak szintenként, még a magasabbakból is. AZ meg már döfi. Meg aztán vannak ott társak is ugye és ha minden kötél szakad, akkor rövid átfelszerelkezés és mehet a közelagyalás, ahogy te is írtad. :D Amúgy sorcinak akartam beduálni, mert a kampányt sorcival toltam végig, de végül maradtam pure cleric. Végülis a MotB-ban van velem egy sorci alapban, akkor az meg elég is.
Azért elég jól sebez a favoured soul. Ilyen kombóhoz 21 erõ és 21 cha minimum kell (a végére több is lesz az erõ), azaz buffal v tárgyal mindkettõ 30 körül lesz, azaz egy reláis sebzés már a kampányban is kb : 1d8(v1d10)+7(ench)+10 (erõbõl)+5 mágikus(favor és battledide) + 20 divine (epic divine might)+egyéb fegyveren levõ sebzés. Ez lazán 47 + a fegyver elemi sebzése ütésenként kritikus nélkül, ehhez jön egy 50 körüli támadás(nem emlékszem pontosan), és körönként 5 ütés, amelyek nagy része talál is. Tényleg trillió hps lények kellenek, hogy ne haljanak meg hamar :) A spellekkel nekem az a bajom, hogy ha 3 lény után elfogynak a halálvarijaid, akkor utána alvás (még úgy is, hogy a soulnak nagyon sok spellje van).
Jah Favoured Soul önmagában is ütõs úgy 30 felé. Bár én inkább spellegni szoktam vele mint harcolni, a vért+pajzs inkább csak passzív védelemnek és harc alig-alig. Olyand urva HP értékei vannak a durvább lényeknek, hogy évekig püfölhetném. Ehelyett slay living és hasonló azonnal ölõ varikból betárazok és uccu neki. Ha durván kell mínuszokkal dobnia a mentõit és rezkóit (van erre elég feat+skill), akkor a 2.-3. ilyen vari taccsra teszi, akkor is, ha amúgy halhatatlan egycsillió HP-vel és nem sebzik a fegyók (pláne hogy el sem találod semmivel sem). Bárki megfexik így, aki meg nem, mert fõgenya, azokat egyéb finom destruktív spellekkel döngölöm a földbe. +gyógyítás, regen, stone body stb. szinte halhatatlan és sebezhetetlen karit lehet összedobni, aminek olyan durvák a mentõi, hogy nem szívja be a sok geci státusz varit, amit egy harcos élbõl beszop natúrban.
Elõzetesként, a pap alapból durvára sikerült nwn2-ben, még durvább lett mint az 1-ben. A lényeg, hogy annyi bölcsessége legyen csak, amennyi a szintjének megfelelõ varázslatokhoz kell, a többi mehet erõbe. Ha nincs dex-követelmény, akkor az akár lehet 8 v 9 is, csak akkor dex potizni kell folyamatosan. Karizma általában 8... Mielõtt bárki multizni kezdi, az elsõ dolog, hogy ismerje meg a pap teljes spellrepertoárját, mert jóval többet számít, ha kihagyunk valami hasznos spellt, mint akármilyen multi. Harcos papnál ugye a sebzõ varázslatokat felejtsük el, csak az a fontos, ami támadást vagy sebzést növel, védelmet ad, ellenfelet gyengít. Regenbõl pl többet is lehet felrakni (nem mintha egy nem lenne elég). Divine might, favor, battletide, bless, aid, prayer, recitation. Freedom és death ward után stone body-nál nincs képességcsökkenés, meg ilyenek. Szóval meg kell ismerni mindent:) Utána igazából mindegy, mivel multizza az ember, rossz nem sülhet ki nagyon.
Lehetne multizni wm-mel clericet, ide nyilván elég 7 szint wm, de ezzel nem foglalkoztam nwn2ben. Másik lehetõség pap bárd vörössárkány, ebben bárd szintbõl elég egy. Ne a bárd legyen az elsõ, hogy ne kelljen karizmára 8-nál többet raknod (ehehe, tudom nem túl szép dolog :) Vagy akár frenzyt is lehet bele rakni, elég 5 szintet, és akkor kétkezes fegyverre menni impro power attackkal elég szépet sebez, persze a védelme neki kisebb.
Vagy ott a másik pap osztály, a favoures soul, arról írtam régebben (neki karizma kell, nem bölcsesség). Ez elég durva brutál harcban, sebzésben is, védelemben is - immun critical, immun elemi sebzések, fizikai sebzéselnyelés, meg immun sok minden ellen:) attackja és sebzése, védelme is egy egy harcosé fölött van. Ha megvan az epic divine might, utána elvileg még lehet multizni bele harcost is a weapon spec és epic weapon spec featok miatt, de mintha az nem férne bele a 30 szintbe... (rég volt) "Nem kell wisdom egyáltalán favoured soulnak, az enyémnek 8 volt :) Ha jól emlékszem bemultiztam hozzá 2 clericet, hogy kapjon turn undead-ot (favourednek nincs!), és fel tudja venni a divine might és divine shield featokat (elõbb kell még power attack is). Epic szinten fel lehet venni epic divine might-ot, ha van 21 ereje és 21 karizmája (valószínûleg ehhez fog kelleni great charisma vagy great strength is), überbrutál."
nekem harcos pap kellene. lehet vmi jókis presztizsosztály is. vmi 5let?
Szerintem most már semmilyet :) wm-mel lenne értelme keverni, de valószínûleg nem lesznek meg hozzá a szükséges pontjaid, meg nagyon sok feat kellene hozzá, azt pedig jobb az elején betervezni. Én a helyedben most már megmaradnék tiszta papnál, legalább kapod majd a bónusz featokat, és egyre tovább tartanak majd a kör alapú buffjaid.
Hali. Pappal vagyok,semleges jó. Milyen presztizs osztályt válasszak?
Az fejlõdik mindig, amit kiválasztasz szintlépéskor - ezt csak akkor kell kiválasztanod, amikor szintlépésnél állsz, tehát nem a fejlõdés elõtt kell döntened.
Csak az uccsó fejlõdik természetesen. DE akár szintenként váltogathatod és lehetsz akár 5-6 kasztú is 1xrre. (bár ki bírja azt) GameFAQs-on vannak nagyon jó build-ek, hogy mit-mivel érdemes beduálni és mikor.
Még lenne egy olyan kérdésem hogy ha két kasztot választok pl:magus-pap, boszorkánymester-mágus........stb akkor minden szintlépésnél csak az egyik fejlõdik vagy a másik is fog?
Hi a játékban nincs gyorsmentés és gyorsvisszatöltés?
Betrayer sokkal pofázósabb, ha tényleg érteni is akarod a sztorit, viszont jóval rövidebb. Szerintem nehézkesebb lenne lefordítani, mivel jóval kifinomultabb és fogósabb a téma (magyarán mûvészembert kíván).
HI Lenne egy olyan kérdésem hogy honnan lehetne letöltenni további MODOK-at mert elég kevés van. vagy majd késõbb kibõvül?
sziasztok, - no befejeztem, a sima NWN2-rõl beszélek. Jó kis játék volt, bele tudtam felejtkezni. Gondolom, már sokan megírták, így játék után a hiányosságokat, - nekem csak 1 valami volt fájó pont - az a craftolás, - hát annak mind a szerepe, meg ahogy megcsinálták, az alapanyagok hiánya, a nehéz átláthatósága, a cuccok elraktározásának az ostoba volta - az kikészített. Már nem kellett volna sokkal több munka rendesen elkészíteni, és akkor külön gyönyörûség lett volna a vele való foglalatosság. A Witchert tudnám ellenpéldának hozni, vagy a Morrowindet (ott a sok kiegészítõ alkalmazás tette komfortossá - az igaz). Így elment ezzel néhány napom és mindig bosszús lettem a végére. Összességében azonban elégedett vagyok, csak valahogy a vége... no mind1. Ha a Betrayer le lenne magyarítva, örömmel folytatnám, így azonban meggondolandó, mert játszani szeretek és nem szótárazgatni. Tényleg, - nem készült a Betrayer-bõl magyar verzió, vagy esetleg egy magyarítás nem lelhetõ fel vhol?
Boulders gate jaj ezen jót nevettem :)
Nomeg a követési távolságot is a leader-hez képest.
Van a karlapon egy behaviours lap, ahol be lehet állítani mindent, pl. azt is, hogy maguktól is cselekedjenek-e és hogyan, vagy csak álljanak ott hülyén és csak parancsra ténykedjenek (meg az options menüben is vannak okosságok erre tán).
Ha már itt a spell-ekrõl szó van, - én nem találtam receptet hozzá, pedig már a vége felé járok - most kell a keresztút-toronynál az árnymartalócokkal harcolni. Szóval, kihagyhattam. Mégis, hol lehetett volna a varázstekercs készítésre recepteket találni? Egyedül Quara-nak van erre képessége, nem sûrûn adta a játék a lehetõséget, hogy fölvegye valamelyik bandatag, de most pont jól jönne...
Empowered és maximized firebrand is nagyon jó, (7. 8. szintre kerülnek) 20. szint fele pedig a chain lightning is jó turbózva, noha az csak az elsõ ellenfél ellen sebez csak sokat - én épp ezért hanyagolni is szoktam inkább. Empowered delayed fireball jó a 9. szintre, többet sebez mint a meteor storm, és lepakolhatsz belõle többet is :) Egyszerû számolás: meteor storm 20d6 sebzés, az átlag 20*3.5=70 (mentõ meg nem dobása esetén). Empowered delayed blast fireball: 20*3.5*1.5=105
Egy ellenfél ellen a disintegrate nagyon kemény, alapból 2d6 sebzés szintenként, maxival 240 sebzés, ha nem dobják meg ellene a mentõt...
Láthatóan csak az 5-7 szintû varázslatokat érdemes maxizni és empowerezedni, mert az alacsonyabb szintûek csak 10d6-osak, ahogy Quno is írta. Mivel 7. szintû varázslatot legkorábban a 13. szinten lehet varázsolni (sorcival pedig 14.-en), ezért 12-nél korábban felesleges az empowered featot felvenni, 15 elõtt pedig a maxit, de ha pár szinttel késõbb veszed fel õket, az is belefér. Amit érdemes addig: extended featot mindenképp, szerintem az egyik leghasznosabb. 2 iskolából a 2 spell focus featot - ez egyéni ízlés kérdése, attól függõen, hogy milyen varázslatokra támaszkodsz. A spell penetration feat kérdéses, ha nem multizod a varázslót nem varázsló kasztokkal, akkor enélkül se fogják kivédeni a támadásaidat, ezért nem feltétlenül szükséges.
az empower spellel tényleg lehet durvább varázslatokat csinálni, mert csak 2 szinttel lesz nagyobb, és a másfélszer nagyobb sebzés gyakran übereli a két szinttel negyobbakat. a többi meg semmit sem ér.
Én ezeket, bár megvoltak, sosem használtam szinte, mert jóval magasabb szintre kerül az adott varázslat és így már nem éri meg, csak a közepe táján talán. Jobb egy meteor storm, mint egy felturbózott cone of cold szvsz. Bár ízlés kérdése. Szerintem ezek nem létfontosságúak.
Kõfejtõ is van a játékban? - nem csak ércbányász? - mert a tûzóriásoknál, mintha lett volna, és az építzész most azt mondja, hogy újfent vacakok a védelmi vonalak de nincs építési anyag. Kõfejtõ iparossal meg nem emléxem, hogy találkoztam volna...
hat nekem kb 15 percbe telt hogy valahogy kinyirjam:( en a robbano hordokkal oltem meg..igy valahogy volt benne feeling:D
Nem bug az, hanem feature. ,) Valójában nem tudom, de Kistrel dolog nekem is bejött, ezért gyanús, hogy az direkt így van, mármint hogy a 3. részben már nem tud csatlakozni. Elég hülyeség, meg nem is túl nagy szívás, na mindegy. ,)
Tényleg, - még ezt is meg akartam kérdezni - a Betrayer rész hol játszódik? - tekintve, hogy angol, nem vszínû, hogy neki kezdek, a rengeteg szöveg miatt, csak mégis érdekelne..
2, valószínû bugba, futottam bele. Kistrel - a 3. részben mentem hozzá vissza, mert csak ekkor jutott a tudomásomra, hogy kell hozzá Eleen - szóval megetettem, de a várban nincs ott, ahol lennie kellene (alagsor, nagyterem) Jaolbun (ha jól emléxem a névre) - Õ az aki Natale-t kiséri, elcsábítom és beáll hozzám. Szóval, vagy 3 x kezdtem ezt a meccset újra, mert az elsõ kör végén mindig szépen elhalálozott. Az utólsónál viszont egyszerûen eltûnt a placcról, vagyis benne volt a csapatban az ikonja, de õ maga a testi valójában nem volt sehol - így nem is tudott sebesülni és szépen meg is nyertem a meccset, akkor meg õ szépen elõlibbent valahonnan. Furcsáltam, de ennyiben maradtunk. Jó a játék, dee bug - már ha ezek azok, az van benne...
itt én is elakadtam, nem csinált semmi t nálam se... én azt csináltam hogy mentem az ellenkezõ irányba, és kinyírattam az öreget :D akkor jött a dialógus
Sziasztok! Sima NWN 2 ben amikor az Act 2 kozepen, amikor Tavorikot kell megvedenem elakadtam..minden ellenfelet kinyirtam levittem a cryptaba, ott is mindenkit kinyirtam jon valami boszme szorny 300 xp utanna valami dialogus kene hogy legyen meg video de nekem semmi nem tortenik..Igy nem tudok haladni... 1.13.1409 a jatek verzio(ez a legnagyobb az auto upgrd szerint)Mit kell meg csinalni hogy jo legyen?
vannak olyan páncélok, amiknek nincs varázslatrontásuk.... pl a varázstalárok.... de könnyûpáncélok közül is elõfordul(bár az már nem szériafelszerelés, inkább ritkábbaknál...)
Mit érdemes varázsolni,egy harcosra ,hogy a Vo jobb legyen ? Egy vazsi a Vo.-ra elég, 2. már nem adodik hozzá?
Harc közben írja bal alul, hogy ki mit üt és az hogyan jön ki! Pontosan leírja a képletet is mindig! :D Csak pause és olvasgass vissza egy kézitusában...
azt értem én is, hogy minél nagyobb annál jobb. De hogyan mûködik? azaz, hogy ritkábban ütnek meg vele, vagy levon egy bizonyos értéket a sebzésbõl? és ezt hogyan számolja? engem ez érdekel :D én leragadtam a +12% dodge meg egyéb százalékos bónuszoknál, szal ezt nem értem :D
Varázslóra semmilyen páncél SEM Tolvajra, Bárdra még bõrpáncélt SE Druida, Rangerre mehet a chain SHIRT (nem a chain mail!) Pap, Paladin, Fighter miegymás ami a csövön kifér...
Bár nekem Sandra két rövidkarddal, vagy eggyel, de tower pajzzsal iszonyat durva harcos lett kétkezes harc kell neki, short sword+tower shield spécije amúgy is van és ügyességbõl harcol, nem erõbõl (skill is van rá). Voilá! Egy jó középnehéz (vagy full) páncél neki és közel 40-es AC-vel meg sem tudják ütni!
védelmi osztály. nemtom nwn2-ben melyik van:D ha a régi d&d, akkor minél kisebb annál jobb, ha meg az új, akkor minél nagyobb annál jobb:D
(jó páncélok erõsen levonást jelenthetnek az ügyességmódosítóba, erre ügyelj, ha olyan a karakter(pl íjász) meg misztikus varázsrontási értéke is lehet(ami varázslónak fontos, h ne legyen)
"A Storm of Zehir egyik újítása az úgynevezett Overland Map, ami azt jelenti a gyakorlatban, hogy madártávlatból szemléljük a vidéket, s gyakorlatilag szabadon bóklászunk a települések és egyéb, a történet szempontjából jelentõséggel bíró helyszínek (romok, barlangok, erdõségek, stb.) között. Ilyenkor felderítõi, nyomkövetõi képességünk is próbára tétetik."
Sikerült,meghaltak ,de megszenvedtem ..
Vérfarkas ellen ezüst fegyó. Gyerekeeek!
de mûködik a varázslat, én azzal nyomtam le õket. minden negyedik varázslat összejön kb. :p a buffok nem jók csak, mert azokat le is szedi rólad amint felrakod
Most nem ugrik be, hogy melyik rész lehet, de általánosságban igaz, hogy ha valamit nem tudsz megsebezni, akkor valamilyen sebzésellenállása lesz. Megoldás: olyan fegyvert keresni, ami sebzi õket (pl vámpírok ellen ezüstfegyver). Próbálkozz, hátha van nálad valami más fegyver (pl adamantit), ami sebzi õket. Van, ami ellen zúzó fegyver kell.
Jah, amikor a gnómok lesznek vérfarkasok? :D Az tök jó rész :) Meg egyébként sztem nem is nehéz. Valahogy csak le tudod õket ütni... a varázslat ott tényleg nem mûködik, arra viszont emlékszem.
Pedig HighCliff-ben van az északi kapunál, VAGY a Kastély romjaiban, ahova Slaan-t is tudod vinni (a gyíkember aki a kastély elõtt küzd). Amúgy ha többször visszamész oda, akkor a vízparton van egy kis tábora (elsõre asszem csak az üres tábortüzet találod, hogy valaki járt ott). Nem mind1 mit mondsz/hazudsz neki és/vagy Juni-nak.