Igaz, nem nekem írtad, de... ,) Ismerem ezt az oldalt, ki is nyomtattam a nagy recipegyûjteményt, de úgyis ott van a könyvekben is, és mire igazán jókat tudok készíteni, mert van jó alapanyagom, skillem, már úgyis meglesz egy rakat könyv. Csak nekem ezek ellenõrzése volt gond mindig, és erre még nem találtam jó ötletet, hogyan lehet gyorsan összevetni a meglévõ alapanyagokat a receptekkel.
Nem akarom ismételni magam, csak lehet elsikkadt egy korábban már belinkelt leírás, hátha hasznos lesz : messorkraft (keresõbe kraft-ot beírva kiadta volna)
Persze, van hozzá ezer könyv. De az is csak gond. ,) Az ember elkezdi lapozgatni a könyvet, hogy mit tud már elkészíteni, közben folyamatosan csekkolja az inventoryt, vannak-e hozzá alkatrészek. És azért nem memorizálsz mindent, hogy utána pontosan tudd, hogy ha bejön egy új drágakõ, akkor az mikhez jó, milyen recepteket tesz teljessé, hanem újra lapozgatsz, közben max. valahova jegyzetelsz, hogy mik esélyesek. A másik alternatíva, hogy az ember lapozgatja a könyvet, kiszúr valamit, amit meg akar csinálni. Megnézi, megvan-e minden - persze nincs, akkor nekiáll mászkálni az árusok között, hátha akad egy jó kis drágakõ, valami cucc, amibõl kivonhatja az esszenciát. Lehet ám, hogy rettentõmód elbénázom ezt a craftolást, de nekem elég macerás-lapozgatós.
Node az én sorcimnál több ablaknyi leírás és könyv volt a craftolható cumókról (egész +5ig is), ott pontosan leírják mi kell és mennyi, meg milyen skill szintek.
Én egy stabil csapattal szoktam játszani, és a többieket csak tárolom a kocsmában vagy Crossroadon, és ha úgy adódik, akkor elviszem magammal egy-egy küldetésre. Craftolni fegyvert vagy páncélt nem szoktam, csak mágikus tárgyakat, és erre a craftman Sand, akit nem viszek a csapattal, jóideje sehova nem kell õ, és a képességei is megvannak. Nála vannak drágakövek, esszenciák szépen szortírozva, Khelgar egyik zsákjában mindenféle bõr, vas, fa, meg a könyvek, illetve a mágiamentes fegyverek, páncélok, amiket majd felturbóz Sand. De az összerakás persze így is halál. Már az nagy segítség lenne, ha a pad kiírja, hogy ez meg az hiányzik, nem csak annyit, hogy nincs ilyen recept.
ebben egyet értünk, - de nekem nem azzal van bajom.. Hanem a készítése nehézkes - kevés cuccot lehet hozzá találni, ahhoz képest, hogy 3-4 alkatrészbõl áll vmi, nehéz (nagggyan nehéz) a beszerzet holmit tárolni, mert az inventori alkalmatlan erre. Mert kicsi, mert nincsenek rekeszei, mert a súly határ miatt - mellesleg, a nem a súlyhatárral van gondom, hanem a tárolással. Mert az teljesern rendben van, hogy nem vihetek szekérderéknyi cuccot, de a lehetõség - pl a mágikus zsák is alkalmatlan erre,- mert összevissza rakja, ahogy neki jól esik - és otthagyni sem lehet, vagy másnak átadni, mert a játék egyszerûen megszabja a csoportom tagjait. Nnnna mind1 - ez nekem nem jött be - azért kérdeztem, van-e valami mod rá? - különben nem rontom vele a játékélményem...
Gugli neked is a barátod :) Emlékszem találtam magyar nyelvû, szuper leírást róla. Annyit mondhatok, hogy sztem csak magas intelligeniával rendelkezõ karinak érdemes kraftolni, mert neki sok pontja van szintlépéskor, amit szét tud osztani a kraftolós skillekre (is). A többieknél pazarlás ezekre pontot adni.
Kellenek még cuccok, igen. Nem emlékszem már pontosan itt a tovább jutásra, ezért nem akarok hülyeséget írni. Inkább keress utána gugliban (nwn2 walkthrough). Valami hülye rejtvény is van benne, amit meg sem értettem elsõre, pedig elég jó vagyok angolból.
sziasztok, - rászántam magam és kb x (sok) idõ alatt csináltam 1 mágikus vértet. A 2. részben vagyok, és nem rég nyomtam le azt a Lorne (ha jól emléxem) fickót az arénábn. Vissza kellett töltenem a 2. rész elejétõl és újra játszanom, Kheglár eltûnése miatt.. Szóval ez a varázscucc készítés - no, hát ez nem piskóta... Ha ez ennyire körülményes, akkor ez volt az utólsó. Ezért kérdezem, nincs erre valami mod, amivel ez megkönnyíthetõ? Ilyenekre gondolok, hogy nagyobb, vagy átláthatóbb inventory - mert mire összenézem a cuccot... - hát lett pár õsz hajszálam. Vagy, - nem értem, miért nem lehet lepakolni, mondjuk ládába, szekrénybe - mert a fogadóban 1 láda nincs... Olyan inventory, mint pl a Witcherben, hogy ha rákattintottam valamire, akkor megmutatta mi van és mi kell még hozzá - de gondolom ez csak álom. Szóval, ugyan nem olvastam utánna, mert igazság szerint ettõl a részétõl jól elment a kedvem, de ha van rá megoldás, akkor megköszönném a tanácsot, és megpróbálnám hasznosítani...
Sziasztok!
Összekovácsoltuk a kardot, de most vettem észre, hogy Ammon Jeronál volt még két szilánk, amelyeket nem vittem magammal. Vajon ez számít? A kard hiányosnak van leírva, de ha jól látom, ez az official kinézete. El fogom sírni magam, ha emiatt nem lesz a végén hatékony. ,) Ahogy elnéztem, a kard mûködik, és az extra tulajdonságai megvannak, már ami default. Tudtok errõl valamit esetleg?
Köszi!
Hello
Elakadtam a 2 fejezetben a gyüjtõ palotájában,a kulcsot elveszem tõle de még kellene 2 dolog h le tudjak menni a pincébe.köszi elõre is
Üdv!
Pár hete elkezdtem a NWN 2t. El is jutottam rengeteg beleölt idõ árán a Chapter 2 kb 2/3 áig. Ekkor azonban elszállt a windowsom és vele együtt a documents and settings mappában levõ never saveok is......
Jó lenne befejezni, de nincs az az isten h még 1x elölrõl elkezdjem. Olvastam valahol, h konzolparancsok segítségével el tudok ugrani a játék késõbbi idõpontjára.
Ha valaki ennek a pontos módját le tudná írni, nagyon megköszönném.
Sch
Aha, az elsõ rész legújabb patch-e, azt azért tedd hozzá :D
Akkor tûnik el (vagy csak válik használhatatlanná, azaz nem tudunk inventory-zni, meg szintlépni) karakter, ha megidézett lények vannak a aprtiban és úgy utazgatunk map-ek között (hivatalos fórumon írták páran). Elõbb unsummonoljuk a lényeket, majd utána pihenjünk, ha lehet és csak AZUTÁN ugorjunk tovább (world transition). Valamint nem árt folyton meneteni és mindig új fájlba. A méret brutális, de megéri.
Ha meg Khelgar kalapácsemelésekor/királlyá válásakor fagy ki, na arra is van megoldás. Ha kell leírom, mert én ott (is) elakadtam.
Igen, - most már én is így gondolom - a 2. résztõl elkezdtem megint - visszatöltöttem. Az image fáljt használva, most partiba tudtam rakni Khelgart. A segítõ szándékot pedig nagyon köszönöm :)
Igen, jól érted - vissza is mentem, de nincs sehol, - nem lehet partyba tenni. És ez a Hlam (- így van helyesen) meg nem mozdul. Újra lejátszani onnantól amikor még van Khelgar és elmegy az meg legalább 1 hét játék.. basszus
Értem. Most egy "cutscene"-nek kellene következni, amikor is Khelgar visszajön, hogy segíteni akar neked. Másnak is volt már ilyen gondja, nem tudom mi lett a megoldás, talán tölts vissza egy még régebbi mentést. Hogy Khelgar eltûnt még mindig nem értem. Az a küldetés, hogy monkká akar változni nem vonja ki a játékból. Sõt inkább az a lényeg, hogy minél többet veled legyen, összehaverkodjatok (influence), és a beszélgetések során olyan irányba tereld a õt, amitõl belátja, hogy valamikor esetleg rosszul döntött. Ekkor "megvilágásodik", és lehet belõle monk. Ha visszamész a fogadóba lehet, hogy ott lesz, és kifelé menet bele tudod a partyba venni.
a lényeg - Halm azt mondja - "Follow Me" - és meg sem mozdul.. és vszínû Khelgar nélkülözhetetlen a cselekményhez, de Õ a 2. rész elejétõl nincs velem, mert ha jól sejtem, elment vhova, szerzetességét intézi, - gondolom - vszínû nekem meg vmi küldetést meg kellett volna vele csinálnom, amit nem csináltam, vszínû ott ahol angol volt a szöveg, kellett volna elkísérnem? vagy vmi, amit csak ostobán klikkelgettem.. - egyáltalán, hol lehet, .. ..most mi a tökömet csináljak?
Ott vagyok, amikor a tárgyalás után, amiben tisztáztam, hogy Ember falut nem én írtottam ki, és Tyr templomában Halm priorral kell beszélni, hogy az "isteni döntést hozó" párbaj sdzertartása, az 1 éjszakás virrasztás el kezdõdjön. Khelgar pedig a 2. résztõl nincs velem. Akkor egy része angol volt a szövegnek, nekem meg nem volt kedvem szótárazni és tovább hajtottam a szöveget. Ezexerint ez megint egy kib@szott bug, vagy meg kellett volna csinálnom vmi küldetést. Annyit sikerült kibogoznom, hogy a szerzetessé válással összefüggésben kell valamit csinálnia. Meg ne sértõdjön senki, de bug az van benne dögivel. Miért adja meg a játék a lehetõséget, hogy Khelgar nélkül legyek, ha aztán függ tõle a cselekmény.. - ehhh. Most mi van kezdjem a 2. részt elõröl - hogy a ***** (naqgggyon pipa szmájli)
Huhh, nem ugrik be hol vagy most, de olyannal nem találkoztam, hogy Khelgar elment valamit intézni. Végig velem volt, mert jó kis harcos.
Most olvasom, - ehhez kell Khelgar - most honnan kerítsem elõ? - hisz az egész 2. részt eddig nélküle csináltam meg.. Mintha a weblapos fordításban az állna, hogy a Bagoly kúton van..
sziasztok - már megint megállt a tudomány! Párbaj elõtt, Helm elõtt állok, aki azt mondja "Follow Me" és meg sem mozdul. Ismert jelenség ez? - és ha igen, akkor mitõl van? A körülmények: 3-an vagyunk, a harcos nõ a farmról, Sand és a fõhõs. Visszatöltöttem úgy, hogy elmentem a fogadóba és kibõvítettem a csapatot arra a létszámra, ahogy Lord Navill-hoz mentünk, a bizonyítási eéjárás elõtt. Khelgar ugye, nekem legalább is, a 2. rész intrójában elment valamit intéz (angolul vvolt ésa nem olvastam el)- tehát õt nem vihettem.. Ha kötött személyekkel kell oda menni - akkor azok kik lennének? Volt olyan, hogy betoltam a komát egy másik helyiségbe, hátha..Akkor, levettem a fegyvereim, úgy próbáltam - semmi. Visszaraktam az eredeti, nem krekkelt, peccselt fájlokat és mini image-al indítottam. De akkor nagyon pipa leszek, ha nem tudom innen folytatni.. Elõre is köszönök mindent, ami elõre mozdíthat - meg kell még vaélamit csinálni? - beszélnem kell valakivel? - esetleg, bizonyos emberekkel menjek oda? - bármilyen segítséget megköszönök...
szerintem nézegesd meg a makróit. van rá lehetõség, hogy megmondd neki, mikor mit tegyen, ha a gép irányítja.
Én kérem a következõ problémával szembesültem. A sima nwn2-vel kezdtem játszani, minden nagyon jó volt.Aztán feltettem a Mask of the Betrayer kieget, frissítettem a gémet ( 1.12-t ír amikor indítom ) és itt kezdõdött a probléma.Neeshka eddig szépen hatástalanította a csapdákat és nyitotta a zárakat magától.Most hiába van neki beállítva, hogy ezt tegye a csapdát ugyan hatástalanítja de ha zárt ládára vagy ajtóra klikkelek nemmegy oda kinyitni.Persze átvehetem ugye az irányítását és nyitogathatom én a cuccot de sokkal kényelmesebb volt az, hogy magától ment.... Nincs erre valami megoldás?Vagy ez már ígymarad? ( a viselkedésnél bevan kapcsolva a zárnyitás )
dankesÜn
vágom de lusta voltam és sokan még lustábbak kijelolni a spoiler feliratot mint ahogy válaszolni is :)
Mindenesetre túljutottam a kérdéses fázison mostmár csak az utolsó részt kell megoldani mert kaptam némi - szintet és mókás amikor 10 percig ütögetjük egymást õ sebzés elnyelés (már ha eltalálom) nállam pedig szintén sebzés elnyelés + regenerálás,. Egy idõ után meguntam majd reloadlesz utolsó fázis elejére.
valahogy így, és akkor nem lesz gond. tekintve, hogy én azt át-cheateltem, max azt tudom mondani, hogy veszél jó tippeket végigjátszásokból. gamefaqs oldalon van millió.
King of shadows leveréséhez kellene némi help, D&D hardcore szinten toltam végig eddig, de itt a 2. fázison nem bírok túljutni, akármilyen help jó lenne van e valami trükk simán leszivatnak a klónok az 50-70hps életerõ szívásukkal, kínomban levittem easyre a játékot de még igy se ment (LOL) pedig toltam a területre ható blast spelleket.
Valami ötlet?
+ nem találtam leírást a játék során a rituálé szobrokból szerzett powerekrõl részletesen. A pajzs 1értelmû de a többi nem annyira.
Sziasztok! A követet kellene kiszabadítanom és ezért meg kell keresnem egy ork törzsfõnököt. van egy sziklatorlasz a térképen amin nem lehet átmenni. Az egyik barlangban felvettem egy raklap robbanógömböt, (csak a stabilakat). Hogy tudok átmenni a torlaszon? HLP!!
Hello Aki tudna NWN 1-es vagy 2-es servereket,és azoknal az oldalját,beirnátok ide,plz.
doh:( Azért ha valakinek eszébe jutna egy jó tört szerver akkor szóljon:)
hát ahol törttel lehet ott eredetivel is:D de oldalt nem tudok:D
köszönöm - a sérült kellett - idõközben rájöttem én is - de azért köszönöm :) sajnos nincs végigjátszás, ami van az csak az elsõ néhány fejezetet taglalja. Korábbi oldalakon kerestem linket, de amit találtam, az alatt is csak a NWN1-es volt. A Wiki meg tök általános... - így aztán kérdezek, ha elakadok...
Jah... akkor bocsánat :D Felcseréltem õket... ejj :P
Asszem pont a sérült kell, mert csak akkor kezdõdik el a cutscene, ahol felrobbantják az omlást. A jók maradnak nálad, és használhatod egészséggel a csatákban :)
A sérült elvileg nem kell, de jó ha elviszed, hasznodra lehet még :) Egyébként megint bug, de én ezzel sem találkoztam még :P Ha közel mész a sziklaomláshoz, elvileg jönnie kéne egy bejátszásnak, amint odarakja a karid a robbanószert, ami felrobban, és megnyílik az út.
sziasztok, - megint elakadtam (remélem nem újjabb bug) - ott vagyok, ahol a csontfogúak barlangjához kellene mennem, de sziklaomlás zárja el az utat. Megszereztem a trollos barlangból a robbanó gömböket, visszamentem a sziklaomláshoz, de nem tudom felrobbantani (legalább is mintha erre menmne ki a dolog). Csináltam többféle módon, de, egyrészt - nem aktív a sziklaomlás - ez gyanús, másrészt még ha egyszerre dob el mindenki, akkor sem tûnik el a fal. Ja igen, és a bizonytalan, vagy sérült bombákat ott hagytam... - lehet, hogy az is kellene hozzá? - vagy mi a megoldás? (csak nem egy újjabb bugba szaladtam bele?)
Most kezdenék el játszani a játékkal és azt szeretném megtudni, hogy a kieget feltegyem es úgy lehet vegigjatszani elölrõl vagy külön külön mûködik?
Nem, nem volt rajta ilyen opció - de már mind1, mert azóta 1 jó mentéssel végigcsináltam újra ezeket a részeket, sõt ezt a Moire (vagy, hogy hívják) fazont is lenyomtam. Ha a képet megnézed akkor látszik, hogy a Tami kijelölésénél, soxor a törpe Modjai voltak láthatóak, néha a törpe ikonja helyén egy olyan ikon szerepelt, ami az eltávozására utalt, idõnként meg úgy csinált a játék, mintha a törpe jelen sem lenne... Olyankor kalapács nélkül volt a menyét. Végig jártam minden helyszínt, hátha bejelentkezik a törpe, de nem - úgyhogy újra kezdtem a jó mentéstõl...
Sziasztok! Tudom, kicsi az esély, de megvan valakinek a Mask of Betrayer német verziója? Egy kedves barátom megrendelte nekem külföldön, de úgy fest, a német verziót, amivel én meg vagyok lõve, ha nem opció rajta az angol nyelvû játék.
A menyéten jobb klikkre a körmenüben nincs olyan lehetõség, hogy cancel polimorph/átalakulás megszüntetése?
Hehe tibor, ez durva és nagyon egyedi bug. Nem semmi.
ha-ha-ha :) - tudom - én is azon röhögök azóta, hogy a menyét nem bírja el a kalapácsot :) - de tényleg :).. Elõször arra gondoltam, biztos a játék történetében vmiféle átok, vagy hasonló - pl nehezítés.. (annak az volt, mert azért ennek a Qarának a varázsláson kívül egy botja volt még, úgyhogy tényleg talajtorna gyakorlatokat mutatott be, amikor elfogyott (? - ezt egyébként nem értem - hogy fogyhatott ki az összes varázslásból? - na mind1) a varázslata. Ez a másik liba, akinek szarva van, meg nem igazán ellenfél...Úgyhogy elõször csak morogtam, miközben a kalapintóval flangált a menyét (he-he) aztán meg dühöngtem, mert azt hittem, a törpe az ajtóban fog állni, amikor kiérünk - hogy pl szenet volt lapátolni az anyukájának... - vagy vmi hasonló történettel.. Úgy tudtam helyrehozni, hogy a tegnapi/ma hajnali játék kútba esett - de végül is, én legalábbis, a játékért játszom. Azért, ha legközelebb a törpének ormánya nõ, vagy vmelyik liba a kályhával fog rohangálni, gyanakodni fogok. A hiba akkor keletkezett, amikor F12-vel mentettem - és ráadásul volt ennél a bill-nél elõzmény, amikor meg nem tudta a gyorsmentést visszatölteni.. Úgyhogy ez lehetett az ok, (csak súgom, a magyarítás is bekeverhetett - de nem szeretném bántani a fordítókat) ugyanis a menyét neve onnantól "t_Tamin" lett - vagyis még jó, hgy nem ütötték lovaggá - ehem :/
Tudom, hogy ez neked most egyáltalán nem vicces, de én nevetek rajta :D Ez vmi rossz vicc, amit mûvelt veled a játék? :D
Na jó, abbahagyva a nevetést.... megkérdezném azért, hogy eredeti-e a game? Mert vmi hülye crack is okozhatja a problémát. Vagy vmi mod, ha tettél fel olyat... Mert ez azért enyhén morbid. Ilyen nem igazán történhetne meg.
No akkor ez igazi rossz hír - már ami a bugot illeti. mert vagy kétszer újra töltöttem de a helyzet véltozatlan volt, így azt hittem, ez így van rendben, - valami küldetés, vagy a történet része. Rakok be egy képet, hogy lássátok..
Hát, nincs semmi trükk benne :P Egyszerûen csak támadd elõször õt mindenkivel... Sztem nem árt ha vhogy sikerül felöklelned, és amíg a földön van, pár támadó varázslatot rászórni... De az is jó ötlet sztem, ha rögtön rászórod a legbrutálisabb varázslatokat.
A bugodra meg az remélhetõleg megoldás, ha jobb egérgombbal a karidra kattintasz, és a follow me-re nyomsz egyet. Vagy follow, vagy ha magyarul van értelemszerûen kövess, követés... nemtom már pontosan hogy van :D Vmi ilyesmi opció, az a lényeg...
Esetleg, haa volna vki olyan jó, azt is elárulhatná, hogy kell ezt a Moire-t lenyomni.. Mire odaértem, addigra gyakorlatilag kifogytam mindenbõl, a lángoló csont buzogánnyal (nem jut eszembe a neve) meg csak karcolgatom. A varázslónõm meg nem varázsol tûzfalat, hanem kézzel - lábbal nyomja. - akár haza is mehetne, annyira nem ér semmit, amit csinál - szóval, hogy kell lenyomni Moire-t? Elõre is köszi a válaszokat
sziasztok, van egy kis gondom - eltûnt a törpém... A raktárházban vagyok, az elsõ részben, amikor az ellenre le kell csapni - ez a nyamvadék meg eltûnt - pedig egyedûl maradtam így harcosnak. A Druida, meg a varázsló nõ van velem, no meg az állat sereglet. Azt látom, illetve kidertítettem, hogy a törpe megszállta a menyétet, az meg mozogni alig bír, mer cígöli a törpe kalapácsát - a francba... Szóval, segítsen már vki, mert nem tudom, hogy kell visszacsinálni ezt a megszállás dolgot, mert egyedûl kell ott hadonászni, és annyi fakabát van, hogy sorra elbukom. Vagy bug lenne? De nem hiszem, mert a törpe helyén egy ikon van - már oldalt, ahol az arcképek vannak, hogy valahol a susnyásban kódorog. Vagy ez lenne a történet? - esetleg hiányzik neki vmi, és felmondott volna? - mindenesetre a menyét a kalapintóval elég mókás - csak tökre haszontalan - szóval megköszönném, ha vki felhomályosítana...
Sziasztok! Csináltam egy nagyon rövid kis küldetést az nwn2-höz, magyarul szinkronizálva (18+ ). Mielött bárki valami komolyra gondolna, azért közlöm,h ez csak egy otthoni baromkodás eredménye, épp a Campaign készítéssel ismerkedem, de egyszer talán születik valami komoly is a mûhelyemben. Innen tudjátok letölteni: http://data.hu/get/321800/Gnomland.rar.html Motb 1.12 patch kell hozzá. A "C" meghajtó Documents and Settings\User Name\Dokumentumok\Neverwinter Nights 2 könyvtárba másoljátok a Gnomland.rar tartalmát.
Feltettem a gamet.picit toltam de multizni akarok.Patcheltem vagy 20percet.Eredeti a gamem.Eredeti kóddal.Felmentem multiba a játékon belül.Kapcsoloódott meg minden de h állítsam be h igazi játékosokkal találkozzak.Mert sztori szerint mentem és nem volt oannak jele h igazi emberek is vannak.
Igen a verzió fontos, hogy egyezzen! Célszerû az összes patch-et fetenni! A magyaritás meg nem zavar be semmibe, fõképp nem a LAN-ba.
Tudnál valamien leírást adni hogy hogyan kell belõni LANon a játékot mert eddig nem nagyon sikerül... A játéknak egy verzióból valónak kell lenni? A magyarítás bekavar neten?
Látom, nem hiába reménykedtem - mindj ki is próbálom - köszönöm :)
tars kovetes temara: lehet nekik parancsot osztogatni voice menuvel (1.12es patchnel "V" betu) hogy alljanak meg adott helyen, ill kovessenek. tovabba a karakter lapon a behaviournal lehet allitani, hogy milyen tavolsagrol kovessenek.
nyomd meg a * gombot, azzal tudsz strategy es character kamera mod kozt valtogatni. alapbol a character mod van. en speciel a stragety modot preferalom.
A * (csillag) bilentyûvel tudsz ugrálni a különbözõ nézetek közt, asszem 3 van összesen. Váll fölött átnézõs nincs, viszont van olyan mint a mostani, csak nem fordul vissza a kamera, ha te elfordítod. Ja, eszembe is jutott, Top-Down nézet a neve, beállításoknál közvetlen be tudod állítani.
sziasztok, meg ne sértõdjön senki, de az irányítás, számomra - legalább is egyelõre - követhetetlen. Be lehet azt állítani vhogy, hogy ha valamerre el szeretnék nézni, az egér vagy inkább a nézõpont ne rebbenjen azonnal vissza? A tanuló résznél vagyok, de az idõm 99%-át az ezzel való mérgelõdés teszi ki.. Akárhova akarok nézni, biztos, hogy forogni, ugrálni kezd a kép, és a végén visszatér ugyanoda... Amolyan váll fölötti nézetet szeretnék, repdesés nélkül, meg néha fölülrõl körülnézni. Azt is baromira idétlennek találom, hogy mint a birkák jönnek minden hova a "társaim" - ez pl kötelezõ? vagy legalább vhol megvárnának.... Nem lehet ezeket megállítani, egyiket ide, a másikat meg oda? - mint az óvoda... A másik, - csak remélni tudom, hogy nem lesz ilyen bárgyú, mint a tanuló részben, legalább is néha, mintha csak azért lenne még egy sor a párbeszédben, hogy ki legyen a 3 sor. Bocsi, hogy így "mutatkozok" be, de vszínû már pipa vagyok, örülnék vm,i okosságnak, - már túl régóta nézegetem a játékot...
Üdv!
Motb.ben játszott valaki prestige classal? Mint, ahogy azt már régebben bevalottam, nem szerettem a wizardot, de most rákaptam, és kreáltam egy wizard/arcane izé manust. Arra már rájöttem, hogy pocsék dolog, ha elfogynak a memorizált varázslatok, és nincs lehetõség alvásra :D Szóval most, hogy elértem a maximum (10) szintet az alosztállyal, érdemes lesz újabbat kezdenem vagy maradjak továbbra is wizard? :)
Köszönöm szépen! Megnéztem, így már világosabb!
Ezt nézd meg kraftolás témában, messor készítette, találsz ott egy letölthetõ xls-t is mindenféle okossággal. Nem tudom, hogy a kiegészítõ változtatott e ezen valamit, esetleg más receptek lehetnek, de nagyrészt stimmelnie kell: