nem nekromanta a kari hanem general...én nemszeretek szelektálni a varázslatok közt ezért az összes ad és d:P d end d karim general wizard és bûbáj/nekromancia fókuszos:P
Persze hogy van. 1. Gép - > Multiplayer game -> New Game -> New Campaign 2. Gép -> Multiplayer game -> Join lan game(ha 1 hálón van a 2 gép) / direct connect (az 1. gép IP címe)
Nem árt a tûzfalon engedélyezni a portot asszem 5121.
létezik olyan, hogy ha két embernek eredetije van akkor LAN-ba EGGYÜT nyomják végig a játékot? magyarán patizva? van erre lehetõség? és ha igen akkor hogy kell??
Hát tudod ezzel az a legnagyobb bajom, hogy iszonyú táp holmikat ad a modul, így igazán nincs izgalom abban, hogy végig viszed a játékot mondjuk elsõre, vagy másodjára -> így könnyû. De pl egy szintfüggõ BoS vagy egyéb item azért "életszerûbbé" tudja tenni az adott modult - világot. Nem kell übertáp-lézerkard, nem az a cél hogy egyszemélyes hentelõ karit csináljuk aki egymaga leöl 2 Shado sárkit meg lazításként 3 Balort ... :-) hanem hogy partyval nyomjuk meg az ellent. Még ekkor is megeshet (haj de még hányszor) hogy mindenki ott döglik :-) PW angol van csak, magyar meg nincs. Ez van. Nézd meg a http://nwvault.ign.com/-t itt azért akadhat 1-2 jó PW
melyik PW szerver most a legjobb? nagyon rég játszottam már,de szívesen multiznék PW-n...... amúgy wizardot azért szeretem,mert egy +8 intes item meg egy boots of speed és elvagyok mint a befõtt igaz 12-13 lvl-ig kínszenvedés ,de aztán fain:)
Még tiszta szerencse hogy PW servereken ilyenek nincsennek :-) Egyébként a játékban meg elmegy :-)
sokmindennel nemnagyon lehet ártani neki:P van még 35-ös spell resistance-ja full immunitás a teljes evocation iskolára:P és a 47-es spellcraft miatt még +9 mentõ mindenre.
epik nekromancia /43-as banshee célszám/ és epik bûbáj fókusz a bigby-k miatt.
Ki kell tapasztalni, melyik ellenfél ellen hatásosak. A Power Attack-ra pl írja is, hogy gyenge, de szép számban felsorakozó ellenfelek ellen hatásos. Nálad erõsebb ellen amit úgy is nehezen találsz el, felejtõs.
hm, azt vettem észre, hogy egyáltalán nem éri meg használni a speciális támadási módokat. pl a kétkezes kardhasználattal harmadannyit sebzek, mintha csak az egyiket használnám, a törpénél a power attack szintén nem sebez szinte semmit, mert sosem talál be, sokkal jobb ha nincs bekapcsolva
én rontottam el valamit, vagy tényleg teljesen feleslegesek?
Darabos a memóriám :) Szóval ezt kikapcsolhatod, ha a jobb alsó sarokban a mode bar-on a villogó (azaz aktív) ikonjára kattintasz. Illetve a karakterlapján a Behavior fülön kapcsold ki a "automatic use combat feats" vagy valami ilyesmi pontot, ha nagyon zavar.
Ja az improved power attack hatot levon az attack roll-ból, viszont hatot ad a damage roll-ra. Vagyis erõsebbet ütsz ugyan, de ezt nagyobb, lassabb sunggal kell tenned, ami miatt az ellenfél számára jobban kiszámítható az ütésed, tehát könnyebben védi.
Jaja, csak akkor ad stealth attack-ot, ha nem a rugót támadja az ellenfél. "fész-tu-fész" nem mûködik. Viszont egy fegyverrel is mûködik, nem kell hozzá kettõ.
Alapból levonást ad az attack roll-ra ha két fegyóval harcolsz, ezért kevesebbszer talál(hat) be. Ezt csökkentheted azzal, hogy minél kisebb fegyvereket választasz (pl. 2 tõr, vagy rövidkard+tõr, könyebb koordinálni õket egyszerre, logikus), illetve azzal, hogy az elsõ adandó alkalommal felveszed a "two weapon fighting" feat-et, majd az "improved two weapon fighting" feat-et.
Amúgy a játék tényleg feltételezi, hogy ismered a papír-ceruza-dobókocka változatot, de a telepített readme.pdf sokat segít a szabályok tisztázásában.
A sneak attack képesség függõ. Ha fel vetted ezt a képességet akkor tudsz vele támadni, de csak akkor ha nem közvetlenül azt a karaktert támadják amelyik orvolna. Emellett vannak olyan mobok amik immunak rá. Ez akkor jó ha pl gyursz kétkezes harca, focusokat pakolod rá, és mondjuk orvgyilkos vagy...egyéb esetben nem annyira hatásos...
stealth attackot csak két tõrrel adja be?
amúgy a rangerem dupla karddal rohangál, de elég sokat hibázik, megéri úgy mászkálni? a kis törpe is improved power attackal rohangál, de kijöhet néha szerencsétlenül, mikor sehogysem akarja eltalálni
jó néha ész nélkül lövöldözni, de teljesen más kategória a kettõ, amikor ezt elõször láttam nagyon nem tetszett, most meg elvarázsolt, nem mindenkinek jön be a sztoriközpontú lassú játékmenet, nekem meg pont ez tetszik benne :)
az egyetlen bajom, hogy nem magyaráz ám el mindent a játék, pl errõl a stealth attackrõl is annyit tudok, hogy néha beadja, de elég hamar lecsapják, úgy vettem észre néha feltételezi, hogy tisztában vagyok a dnd 3.5-el, pedig nem játszom asztali szerepjátékot.
viszont akkor is hasznosabb volt a két mágus aoe-ja, mikor az õrök között kellett tisztogatnom, csak úgy hullottak mint a legyek, de mielõtt észrevettem volna, hogy van ilyesmi varázslata a spellbookban, addig úgy kinyírták a csapatomat, hogy csak pislogtam menekülés közben
pedig logikusabb lenne, ha könyebb lenne : ) én végülis maradtam a wood elf semleges druidánál, és egyre jobban tetszik a játék, meg kezdek hozzászokni ehhez a harcrendszerhez, lehet taktikázni rendesen, pláne , ha vannak segítõid : )
ha meg gonosszal játszol(tuom, hogy te nem), akkor meg találsz mindenhol sok lelket.
Be kell ismerni, hogy ezt a játékot gonosz-ként nehezebb végigivinni.(jó és törvényes pont minden bokorban akad, de ha gonosz akarsz lenni, köstd fel a gatyéd, mert nehéz:D)
resting itt biztonságosabb, ahol messzebb vagy a szörnyektõl. a soul eater cucc meg nem nagy ügy. a lényeg, hogy (ha jó vagy), akkor sose egyél lelket. akkor a crawling-od se megy fel, és a csík is lassabban megy le. Ha meg néha tényleg alacsonyan van, benyomod az XP-feláldozós skillt. (rémisztgetnek az XP-áldozással, de alig vesztesz XP-t, szinte észrevehetetlen... 6-7000 XT-t vesztesz csak, annyi meg simán belefér)
én is megijedtem a elején a soul-eater dologtól, de 1 óra után, már észre se vettem, hogy van:D resting után elnyomás, és ha picit a crawlingod, akkor majdnem annyit visszakapsz, mint ami lement.
2 tipp: -ha mégis lelket eszel, akkor egyél, mikor már kicsi a csík. akkor nem megy fel tõle a crawling(gonosz dolog akkor enni, ha alig vagy éhes:D) -ha 0-án van a crawing-od(könnyû, ha sose ettél lelket:D), utazgass a városból valami közeli helyre(nevek nem jutnek eszembe, de 2 is van). Azok alig 1-2 óra utazásra vannak, de visszakapod az Elnyomás skillt. (vagyis nem kell 8 óra, mint a restingnél.) oda-vissza utazgatás+Elnyomás skill, és fel lehet tolni a csíkot 100-ra.(közben meg a Kaotikus gonosz karakterembõl Törvényes jó lett:D) Mert az elnyomás skill ad 2 törvényes meg 1 jó pontot.
És mondom, ha nagyon elfogyna mégis, akkor max benyomod a Feláldozást...(asszem azt csak 5-6os stádiumban engedi)
De nekem pont, hogy nem tetszik az a Resting-system. :P Pont a lélekzabálás miatt rossz. Mert eddig nem kellett órákat pihizni... Temple of Elemental Evil-ben volt ez igazán sz*r! Kifeküdt valaki a csapatban, ezért gondoltam pihenek (itt vmiért nem kel fel a pajtás csata után). Hát persze, hogy megzavarja a pihenést pár óriáskígyó pl. És mivel nem volt vége a pihenésnek, ezért pajtás nem kelt még fel. Így aztán az új harcban megint elesett vki :P - Szóval ez már durva eset. Nem is bírtam sokáig azt a játékot. Ha egyszer sehol sem lehet pihenni...
Jó látni ilyen kommenteket! :) A sok Crysis-tól megbutult embernek eszébe se jutna felrakni a gépre az NWN2-t... (bocs, ha közben véletlenül Crysis-mániás is vagy :D)
hm, régen játszottam olyan játékkal, ami ennyire megfogott volna, nagyon tetszik. csak sajnálok akár egy embert is kirakni a csapatomból, a mágusok jól jönnek az aoe miatt, a törpe jól jön mert bírja az ütést, és már tele is a csapat, szerencsétlen rugó ha nincs épp csapda akkor tök használhatatlan : /
Na, nyomtam kicsit a kiegészítõt, tetszik, hogy a párbeszéd ablakba, és a képernyõ közepére is kiírja csapattársak esetén a befolyásoltságot.. Csak azt nem értem, hogy a kieggel telepített alapjátékban ez miért nincs így. Nincsenek peccs tekintetében az Obsidianos srácok toppon.
Majd alakul a történet, nem kell kapkodni, messze van még a vége...
ja tényleg, nem mintha nem élvezném, csak kíváncsiság, most jutottam el neverwinterbe, de még nem jutottam be a lezárt területre, ez milyen messze van a játék végétõl?
um, az miért lehet, hogy amíg nem jelölöm ki a peteket, addig úgy szaggat mint a rohadás?
amúgy lesz nagy bajom, hogyha ezt a varázsló csajszit, ezt a vöröst kinyírom, vagy szimplán elküldöm a véreresbe, eszméletlen idegesítõ a stílusa, de nem akarok szívni azért mert nincs a csapatban
azok a tegistry dolgok meg sokesetben szükségtelenek. patcheknek, ilyeneknek fontosak. WoW pl simán fut telepítés nélkül is, csak annyia dolog, hogy a patchet az exe mellõl kell futtatni.
Umm... lecsaptam a King of Shadows-t, kezdeném a kiegészítõt, kiválasztom, hogy már létezõ karakterrel szeretnék nyomulni, de nem találom a listában a 20-as karakterem. Egyes szintûként viszont szerepel. Hogy van ez? Nem folytatólagos a fejlõdés?
Biztosan kell neki install. Ennek semmi köze a rendszervinyóhoz. A telepítõ egy csomó dolgot pakol a registry-be a játékról, amit egy sima másolással nem tudsz átvinni.
Nincs egy D&D szerepjáték könyvem se, mert alig találni errefelé... és amikor láttam a pláza könyvesboltjában, akkor is 7000 Ft volt. Annyiért nem megy :D
láttál már dnd szabálykönyvet? még a player szabálykönyv se egy 10 perces olvasmány, de a GM szamálykönyv igazi ereklye. Hatalmas nyomtatott könyv, ami alig fér el a polcon, de elolvasni? nagyobb, mint a szent biblia:D
ez persze az egyszerû változat, itt még hozzá jönnek a módosítók, a criticalok kiszámítása, az elenfél immunításai, meg még kismillió dolog. annyira bonyolult, hogy papíron már nem is szívesen számolgatnám:D
Azt, hogy eltalálod-e az ellenséget azt a gép "dobja ki" neked a következõ módon:
-A gép dob neked egy 20 oldalú kockával (azaz ad egy véletlenszámot 1 és 20 között). Ehhez hozzáadja a fegyveren található bónuszt, plusz a rajtad levõ buffokból eredõ bónuszt (meg levonást a debuffokból). Kapsz egy összeget, ez lesz az Attack Roll-od (ha angolul nyomod).
-Az ellenfélnek van egy bizonyos védelmû páncélja. Ehhez hozzáadja a rajta levõ buffokból, Feat-ekbõl, egyebekbõl eredõ bónuszokat (vagy levonást a debuffokból), ez lesz a (teljes) Armor Class-ja.
-Ha a te Attack Roll-od nagyobb, mint az ellenfél Armor Class-ja, akkor eltaláltad, következik a Damage Roll - vagyis hogy mennyit sebzel rajta valójában.
Ez minden egyes ütéskor lejátszódik (az ellenfélnek is, õ ugye a te Armor Class-od ellen dob) Amint érzékeled az 1-20 véletlenszámtól függ az egész találat, szóval simán elõfordulhat, hogy sorozatosan nem találsz be, csak mert "pechesen dob" a gép.
Van még egy kivételes eset: ha rögtön az elején húszast "dobsz", akkor az automatikusan találatot jelent, tehát nem kell tovább az Attack Roll-lal bíbelõdni, lehet a sebzést számolni.
Sziasztok! Szeretném megkérdezni, hogy tud-e vki frissebb magyarosított verziót a 2007. 12. 22.-nél, illetve, hogy a kiegészítéshez létezik-e magyarosítás.
pont ezt akartam én is írni, illetve írtam is : D egyébként , ha jól emlékszem, Dungeon Siege-ben is diablos kattintgatós rendszer van, illetve folyamatos gyilkolászás : D Neverwinterben a pusztító varázslatokat is ilyen hosszabb idõközönként lehet ismételni? Mondjuk az már logikusabb... De nehogymár ne tudjon egy harcos kétszer egymás után odacsapni a rosszfiúknak : D
hogy érted? mondjuk biztos az a gond, hogy még nem szoktam hozzá, illetve nem vagyok "tapasztalt", szóval még azért sok a tanulni való.. diablo2-õs harcrendszerhez vagyok én ám hozzászokva : D Na meg az Oblivion.. Viszont Neverwinter nagyon emlékeztet engem a Witcherhez, illetve a Witcher az, ami nagyon Neverwinter koppintás gyanús : P
Hát még mindig jobb, mint a szinte azonos szerkezetû kotor2-ben... :) Nekem speciel tetszik ez a harcrendszer, mert faxán ki lehet osztani a parancsokat.
áhh, viszotn az itt is nagyon idegesít, hogy nem lehet folyamatosan harcolni... mindig várni kell két kardcsapás között : D
Köszönöm szépen. Közben haladtam 1 keveset, most már benn vagyok a fõ baromarcú labirintusában. Ez nagy segítség volt, sajnos eddig e nélkül csináltam. :)
Na most viszont felizgattad a fantáziám :) Elindítottam és megnéztem a játékban: Cleric van, Priest nincs. Egy olyan Prestige Class van, hogy Warpriest.
Tudtommal cleric-nek nevezi a játék azt a class-t amire gondolunk, és priest nincs a játékban. Bár ugye mind a két szó egyazon "foglakozású" személyt jelöli (asszem magyarul szinoníma szavaknak hívják az ilyet, bár nem voltam nyelvtanból jó... :)
A kardot rakd ki a hátizsákból a gyorsbillentyûkre a gyorsabb elérés végett. Ha rákattintasz a gyorsbillentyûre, akkor egy kis menü jelenik meg amibõl kiválaszthatod, hogy melyik tulajdonságát akarod használni. A kard a kezedben kell legyen, csak akkor mûködik. Úgy látom neked magyar verziód van, én viszont angolul tolom, szóval nem írom le a kard tulajdonságainak nevét, csak hogy mit csinál, próbáld ki õket: #1 az egyik, amikor a kard szétrepül darabjaira, és a darabok körülötted köröznek mint egy forgószél. Ez akkor jó ha sok ellenség van körülötted, mert mindegyiket sebzi. #2 egy másik amikor egyetlen ellenfelet ki kell jelölnöd, azt "megtámadják" a darabkák, iszonyú pusztítást végezve benne. Ez egyedül levõ, extrém erõs ellenfelek ellen ajánlott. #3 ezt a két tulajdonságot max. 3-szor használhatod, utána a kard "lemerül". Ennek a visszatöltésére van a következõ tulajdonság. Nyugodt helyen kell lenned, mint ha pihennél (de nem pihen az egész csapat), és ekkor, ezzel a meditációval újra feltöltöd a kardod, és újra használható az elsõ két tulajdonság. #4 van még egy visszahívó tulajdonsága a kardnak, hogy ha valamiért meg akarod szakítani az elsõ kettõ mûködést idõ elõtt (így is csak rövöd ideig mûködnek) akkor ezzel újra összeáll a kard. Nem sok értelmét látom.
Amíg nem olvasod fel a nevét addig visszagyúgyul, ha felére lemegy az életereje. Szóval amint lezúztad a többi ellent, kezdd el felolvasni a nevét. Ekkor ugye Jerro kiesik a harcból de egy martalóc ellen a többiek bõven elegek. Amint elkántálta sikeresen a nevet, onnantól nem gyógyul fel a martalóc és ki lehet a szokásos módon nyírni.
Szia! Na azt nem tudom, hogyan kell használni a kard adta lehetõségeket. Amúgy már senki sincs az árny martalócon kívül. Feltétlenül le kell verni totál 0-ra vagy közben is fel lehet olvastatni a nevét?
Verd le elõbb a többi ellenfelet, utána mehet mindenki a martalóc ellen. A harmadik az akkor van amikor a törpe csókát megöli? Akkor már megvan a silver sword-öd, annak a Shard Barrier fícsörével apríthatsz egyszerre sok mindenkit, ha sokan vannak körülötted. Utána Jerro hátizsákjában jobb klikk a neveket tartalmazó tekercsen (vagy ki is rakhatod gyorsbillentyûre alulra). A kurzor átváltozik, kijelölöd a martalócot, mint a tekercs "célpontját", és Jerro elkezdi kántálni a nevet. Fontos, hogy a fõ kariddal ekkor ne adj ki semmilyen parancsot a társaidnak, mert Jerro azt fogja végrehajtani, a kántálást pedig megszakítja. A legjobb, ha a kántálás alatt folyamatosan Jerro az aktív karaktered, legalább látod mi történik (semmit ne csinálj, csak nézd az akciót), a többiek meg hadd "dolgozzanak" a martalóccal.
Sziasztok! Sajnos egy hétig nem tudtam játszani, így még mindig a 3. árny martalóccal bíbelõdöm. Mondjuk egy kicsit már kezd unalmassá válni. Legalább azt már elértem, hogy az árny martalóc maradt egyedül úgy, hogy közben sikerült pihentetnem a srácokat, de ennek ellenére még nem akarja az igazságot. Már vagy háromszor totálba leverték és Ammon Jerroval hiába próbálom olvastatni az igaz nevét, csak nem akar megdögleni. Hátha akad vkinek vmi jó kis megoldása, azt örömmel fogadnám.
nem-nem, én bizony nénivel megyek : D szóval végül kreáltam egy feral druidát (wood elf) neutral beállítottságút, plusz egy cleric moon elfet, elõször elkezdem az egyikkel, aztán majd kipróbálom a másikkal is, de még mindig nagy csábítást érzek egy warlock-ra : D Én úgy láttam Prestige Class-oknál , hogy jópárnál szerepel a druida, lehet, hogy rosszul?
Mondjuk egy hátránya van a druidának (illetve nem tudom mennyire lesz hátrány, még nem vagyok olyan magas szintû), hogy nincs hozzá passzoló Prestige Class. Még ajánlom hozzá Aligment-nek a sima Neutral-t, mert ha mindkét oldalon (Good/Evil, Lawful/Chaotic) eltérsz a viselkedésseddel, akkor nem fejlõdhetsz tovább druidaként.
Jó dolog a druida szerintem elsõre, mer haros és varázsló is egyben. Fõleg a területre ható varázslatai ütnek nagyon. A Wisdomot kell fejleszteni hozzá, hogy minél több varázslatot tudjon tanulni, és kicsit a Strength-et, hogy harcban is tudjon "alkotni". Faj tekintetében elsõdlegesen (Wood) Elf (mert hát ugya az ismert Tolkien-i világ szerint is ez a logikus) esetleg ember, fél-elf.. Bár jópofa volt az elsõ részben a Neverwinter Erdõben a fél-ork harcos druida a tigris társával :)
lehet khmm romantikázni azzal a druidal mufal? :DD gondolom olyan befolyás kell hozzá, hogy ha csak felé mozdul az egér mutatója rögtön dobja magát hanyat mi? ;-)
Hát, druida társ hamar lesz a játékban, cleric viszont csak jóval késõbb. Ilyen szempontból én a cleric-et választanám. És ha férfival mész, és romantikázni is akarsz, az csak a druida társsal lehetséges. Magyarán jobb ha az a druida folyamatosan veled van (le lehet adni, cserélni társakat... sõt kell is, mert a végére jó sokan lesztek). És 2 druida egy csapatban felesleges.
Wizard FTW!:P:) Igaz kezdoknek nem ez igazi valasztas...,de 2.végigjátszásra mindenképp megéri...
Mindegy, de a druida olyan elfes kaszt :) Vhogy az elfek passzolnak hozzá sztem. A cleric amúgy nagyon jó, én legkönnyebben cleric-el vittem végig az alapjátékot. Rengeteg varázslata van, jó gyógyító és egész jól harcol.